Zal wel een aanbieding geweest zijn, dan...quote:Op maandag 4 december 2006 17:27 schreef Conflict het volgende:
Ik had zaterdag 5 miele stofzuigers, beetje vaag verhaal dat iedereen ineens stofzuigers gaat bestellen![]()
Was dat in het noorden van het land, ongeveer bij de Ni Hao? Ik hoop het niet...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Onderkleding paste bij mij zowaar ook.
Zaterdagavond gaan wokken met de vestiging. Vriendin heeft er een voedselvergiftiging opgelopen.
Owh.. nouja, in dat geval loop ik dus nog lekker met TPG-broekenquote:
Dan hebben wij denk ik elkaars pakket ontvangen. Mijn broeken waren te lang en veels te smal. Maat 2-47!quote:Op maandag 4 december 2006 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Whaha, mijn broeken zijn tekort én te wijd. Dat wordt nieuwe bestellen. Ik heb nu maat 50 gekregen, maar ik denk dat ik voor een 49 of zelfs 47 moet gaan.
Die moet ik hebben!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan hebben wij denk ik elkaars pakket ontvangen. Mijn broeken waren te lang en veels te smal. Maat 2-47!
Grappig! Zetten jullie de HAH voor dinsdag nog op maandag?quote:Op zondag 10 december 2006 10:29 schreef ultra_ivo het volgende:
morgen al om 9u30 beginnen. Eerst hah voor dinsdag zetten en dan de maandagpost. Ze verwachten veel post voor een maandag.
Oh... De kachel daar moet ook gestookt worden...quote:Op maandag 11 december 2006 18:43 schreef MadGuy het volgende:
Oh en mensen: zet verdorie eens een retouradres op je kerstkaarten! Ik schrijf zoveel af naar Den Haag op deze manier, zo'n zonde.
Ja, maar ik wil op een gegeven moment ook naar buiten met mijn wijk.quote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh... De kachel daar moet ook gestookt worden...
Dat was vandaag een uitzondering. We hebben heel veel postbezorgers in het DVG. Bij enkel HAH zijn de voorbereidingen pas om 11uur klaar, bij een beetje normale post, als er dan nog dubbel HAH bij komt om te zetten wordt het wel erg laat bij veel post. Normaal zetten we de HAH gewoon op dinsdag. Maar om in december nog om 16u30 over straat te lopen....quote:Op maandag 11 december 2006 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Grappig! Zetten jullie de HAH voor dinsdag nog op maandag?
Mag je niet gewoon alle onbestelbare kerstkaartjes in één zakje of envelop doen, zodat je maar één retoursticker nodig hebt?quote:Op maandag 11 december 2006 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil op een gegeven moment ook naar buiten met mijn wijk.
Dat doe ik ook uiteindelijk maar, maar het is nog even uitzoeken wat onbestelbaar is en wat nog retour kan naar de afzender. Ik vind het gewoonweg suf inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2006 19:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mag je niet gewoon alle onbestelbare kerstkaartjes in één zakje of envelop doen, zodat je maar één retoursticker nodig hebt?
Ik moet zeggen dat ik kaartjes zonder achternaam nog best vaak kwijt raak, maar het blijft suf dat mensen hun kaartje zonder achternaam en huisnummer versturen...
dat is het ookquote:Op maandag 11 december 2006 18:35 schreef Conflict het volgende:
Ik had een hele auto vol kerstpakketten, ze zeggen dat dit nog maar het begin is
Wanneer een kerstkaart niet besteld kan worden en er staat geen afzender op, komt 'ie mooi in de vensterbank van het kantoor te staanquote:Op maandag 11 december 2006 18:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oh en mensen: zet verdorie eens een retouradres op je kerstkaarten! Ik schrijf zoveel af naar Den Haag op deze manier, zo'n zonde.
Goed idee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef Carport het volgende:
[..]
Wanneer een kerstkaart niet besteld kan worden en er staat geen afzender op, komt 'ie mooi in de vensterbank van het kantoor te staan![]()
Officieel moet je 'm inderdaad naar Den Haag sturen, maar daar gooien ze 'm toch weg (of zetten 'm zelf ergens neer).
Je moest eens weten hoeveel prettige dagen we al toegewenst hebben gekregen![]()
Idd... Ik heb maar één wijk, morgen (wel gewoon vroeg beginnen ter ondersteuning), maar het is een fietswijk die ik morgen waarschijnlijk zal moeten lopen... Op de 23e doe ik die wijk met iemand anders samen, dus dat scheelt behoorlijk...quote:
Hier in Assen hebben we morgen geen HAH... Op de 23e wel de aangekondigde AH.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef NY_Giant het volgende:
Is er nu morgen ook HAH of volgende week pas???
Nee, natuurlijk mag je dan niet te hard werken... Als de baas erachter komt dat het sneller kan, zal degene die je gister vervangen hebt, het ook sneller moeten doen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef Hooghoudt het volgende:
Morgen is er hier (in Groningen) HAH. Heb het gisteren zelf staan afwegen. Da's best een relaxed baantje, een beetje in je hokje kutten met de weegschaal, zonder dat mensen op je vingers kijken. Mocht van de man die ik verving ook niet te hard werken.
Ja, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:44 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, natuurlijk mag je dan niet te hard werken... Als de baas erachter komt dat het sneller kan, zal degene die je gister vervangen hebt, het ook sneller moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |