Die begrijp ik niet helemaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:42 schreef Carport het volgende:
[..]
Verder zag ik vanmiddag in mijn eigen wijk waar ik woon, drie busjes van een TNT-subcontractor staan. Drie busjes vol en vijf mannetjes die druk aan het overleggen waren. Volgens mij gaat daar iets toch niet helemaal goed![]()
Dat rekenen heb ik natuurlijk allang gedaan en ik houd er meer dan genoeg aan over, verder heb ik ook werk via een telecombedrijf en ga ik brieven door het land bezorgen voor een ander groot bedrijf.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
welkom in de wereld van TPG pakketservice, goeie tip, ga nog eens heel goed rekenen wat je er aan overhoudtvoordat je in een bus investeert
dan is het goed, ik heb ook een jaar pakketroute gereden, ook bij een subcontractor en van wat hij overhield aan het einde van de maand, nah je snapt het wel...quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat rekenen heb ik natuurlijk allang gedaan en ik houd er meer dan genoeg aan over, verder heb ik ook werk via een telecombedrijf en ga ik brieven door het land bezorgen voor een ander groot bedrijf.
Die ochtendroute en zaterdag leveren me genoeg op. Ik heb besloten om in geen geval fulltime pakketten bij de mensen thuis te gaan bezorgen, dat is dan na een jaar niet leuk meer namelijk.
Toen ik om 16 uur even langs m'n huis reed, zag in de straat drie busjes van de subcontractor en liepen er een stuk of vijf werknemers te overleggen hoe ze die volle busjes zouden gaan verdelen. Normaal gesproken worden de pakketten hier 's ochtends bezorgd.quote:
Wat voor een marketingmafkees is er op het luminueze idee gekomen om vlaaien te versturen per post.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Iets minder recent: Echte vlaaidozen (met vlaai als inhoud).Niet geschikt om mee te nemen in de voet-fietsbestelling. Probeer maar eens zo'n taart door een bus te schuiven. Sowieso regende het keihard, dus de kartonnen doos was verpulverd, en de vlaai geheel doorweekt.
![]()
Ook waren diverse bewoners niet thuis, dus dan moest je op zo'n verregende doos een GG-sticker plakken. Op de vestiging verdween de gebakdoos in een postzak, samen met andere pakketten, en kwam uiteindelijk (uiteraard niet gekoeld bewaard) in onherkenbare staat op het Postkantoor terecht.
Even bellen met de klantenservice. Die nemen je klacht aan en kunnen dan intern onderzoeken waar het pakje gebleven is. (je klacht wordt naar het betreffende postkantoor gefaxt).quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:05 schreef Urnie het volgende:
Op donderdag 23 november heeft men geprobeerd bij mij een pakketje af te leveren, maar ik was niet thuis. Er lag een briefje van TNT in de bus dat het was afgegeven bij de "buren" op de 2e etage. Ik woon zelf op de 6e! Ik vind dat niet normaal, maar goed. Ik ben naar die meneer gegaan om mijn pakketje op te halen, maar die had niks ontvangen.![]()
Nog bij mijn eigen buren gevraagd, maar die hadden ook niks. Ergo: TNT heeft mijn pakketje kwijt gemaakt!![]()
Wie van de TNT medewerkes hier werkt in Breda Noord (Wisselaar-Kasterleestraat) en weet wie er donderdag pakketdienst had? Ik wil graag weten of hij/zij zeker weet dat het op het nummer is afgegeven wat op het briefje staat. Ik ga toch echt niet bij 56 woningen aanbellen of ze toevallig een pakketje hebben ontvangen.
Ik overleg iedere dag met mijn collega's over wie wat meeneemt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Toen ik om 16 uur even langs m'n huis reed, zag in de straat drie busjes van de subcontractor en liepen er een stuk of vijf werknemers te overleggen hoe ze die volle busjes zouden gaan verdelen. Normaal gesproken worden de pakketten hier 's ochtends bezorgd.
De enige keren dat ik met drie busjes en m'n collega's stond te overleggen in een wijk, waren de keren dat het flink mis was gegaan![]()
Ik lever pakketten alleen af bij de buren, of die daarnaast, per pakket bel ik dus bij maximaal 5 huizen aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:05 schreef Urnie het volgende:
Op donderdag 23 november heeft men geprobeerd bij mij een pakketje af te leveren, maar ik was niet thuis. Er lag een briefje van TNT in de bus dat het was afgegeven bij de "buren" op de 2e etage. Ik woon zelf op de 6e! Ik vind dat niet normaal, maar goed. Ik ben naar die meneer gegaan om mijn pakketje op te halen, maar die had niks ontvangen.![]()
Nog bij mijn eigen buren gevraagd, maar die hadden ook niks. Ergo: TNT heeft mijn pakketje kwijt gemaakt!![]()
Wie van de TNT medewerkes hier werkt in Breda Noord (Wisselaar-Kasterleestraat) en weet wie er donderdag pakketdienst had? Ik wil graag weten of hij/zij zeker weet dat het op het nummer is afgegeven wat op het briefje staat. Ik ga toch echt niet bij 56 woningen aanbellen of ze toevallig een pakketje hebben ontvangen.
Ik had 70 pakketten, maar moest wel in totaal 3 uur wachten daar bij TNT omdat mijn route nog niet klaar was.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:30 schreef Jordy-B het volgende:
D'r was trouwens weer idioot veel post vandaag... Geen Makro, wel zeven blauwe bakken met grote enveloppen (voornamelijk veroorzaakt door zorgverzekeraars)
Dat is heel lelijk... Bij ons wilden ze voornamelijk de 'snelle zetters' binnen houden die periode voor 't voorbereiden, en volgens mijn teamcoach val ik daar ook onder, dus hopelijk zit ik die dag binnenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Voor diegenen die 't nog niet wisten, in de Kerstperiode hebben we weer 2x HAH op zaterdag! WaaronderAppe Heijn op zaterdag 23 december, wat sowieso al de drukste dag van de hele KNJ gaat worden. Sowieso is (hier althans) de zaterdag zo'n beetje de drukste dag van de week, alleen dinsdag is soms drukker, omdat je dan altijd 3xhah hebt (Appie, Gamma of andere bouwmarkt, en die altijd fijne afgevende folder der MediaMarkt)
Maar waar kun je dat doen dan? Doorgeven bij de afzender, gelijk bij de bestelling? Of aan TNT doorgeven?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef Conflict het volgende:
Je kan ook "Alleen huisadres" op je pakket zetten, dan wordt het ook echt bij jou thuis aangeboden. Ik zou het slim vinden van TNT als er ook een manier komt om een pakket meteen bij het postkantoor op te halen, dus niet eerst twee bestelpogingen, met een weekend erbij ben je vaak al een paar dagen verder voordat je een pakket binnen hebt.
Daar loopt inmiddels een proef mee inderdaad. Als de resultaten positief zijn, wordt het landeljk ingevoerd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zou het slim vinden van TNT als er ook een manier komt om een pakket meteen bij het postkantoor op te halen, dus niet eerst twee bestelpogingen, met een weekend erbij ben je vaak al een paar dagen verder voordat je een pakket binnen hebt.
Je kan het doorgeven op het moment dat je het pakketje afgeeft aan de balie. Daar kan dan direct een sticker op worden geplakt. Ook kan je als afzender natuurlijk om zo'n rolletje stickers vragen, dan kan je ze direct opplakken als je thuis/op kantoor die dozen inpakt. Als laatste kan je, als verzender, ook zelf op de tekst "Alleen huisadres" op de doos schrijven of printen.quote:Op zondag 26 november 2006 11:13 schreef Urnie het volgende:
[..]
Maar waar kun je dat doen dan? Doorgeven bij de afzender, gelijk bij de bestelling? Of aan TNT doorgeven?
Ik wist niet eens dat dat kon.
Ja, ik zou het ook veel liever zelf gaan halen, ben toch nooit thuis op de tijden dat TNT langs komt.
die pakjes overhandigde ik altijd met ''veel plezier'' en een dikke knipoogquote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef Carport het volgende:
Bij die pakketjes uit Hulst staat het toch ook geprint op het adresetiket
Dan lult je chef uit zijn spreekwoordelijke nekharen. Het betreft hier een verzoek van de klant waarvoor niet extra betaald hoeft te worden, en wat de besteller maar heeft uit te voeren. Zelfde als wanneer er op een pakje "niet vouwen" staat, daar zijn ook geen officiele stickers voor nodig!quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef Klonk het volgende:
leuk idee dat zelf printen of schrijven, vooral als je dan van de chef te horen krijgt dat je je daar niets van aan moet trekken want alleen de TPG stickers zijn geldig
Briefjes op de voordeur mogen niet opgevolgd worden, briefjes achter het raam van de voordeur wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:42 schreef Troeta het volgende:
Ik heb een biefje op mijn voordeur geplakt, pakjes naar het postkantoor AUB
Als iemand op een brief 'niet vouwen' schrijft, en de ontvanger heeft een kleine bus, dan bel ik aan. Zijn ze er niet, dikke pech, moet je maar een fatsoenlijke bus hebben.quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan lult je chef uit zijn spreekwoordelijke nekharen. Het betreft hier een verzoek van de klant waarvoor niet extra betaald hoeft te worden, en wat de besteller maar heeft uit te voeren. Zelfde als wanneer er op een pakje "niet vouwen" staat, daar zijn ook geen officiele stickers voor nodig!
ik ben er gelukkig weg, reed als chauffeur voor een subco en dan ben je bij tpg echt het laagste van het laagste, als je terugkomt en ze zagen een pakje waar met pen op stond niet bij buren, had je al het gezeik van de wereld te pakken.quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan lult je chef uit zijn spreekwoordelijke nekharen. Het betreft hier een verzoek van de klant waarvoor niet extra betaald hoeft te worden, en wat de besteller maar heeft uit te voeren. Zelfde als wanneer er op een pakje "niet vouwen" staat, daar zijn ook geen officiele stickers voor nodig!
Je TNT-string?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen zaterdag mn onderkledij gekregen. Allemaal te klein
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef Conflict het volgende:
Ik heb zelf iets gekocht bij een webwinkel, staat bij track&trace dat het in de distributieroute is. Nu kom ik daar iedere ochtend en vanmorgen kon ik mijn pakje dus bij wijze van spreken aanraken. Zit ik de hele middag op mijn pakketje te wachten, zie ik mijn collega rijden met zijn busje en pakketjes voor de andere flat, daarna niks meer gezien of gehoord
Morgen ga ik mijn pakket opeisen!
waarom is dat nu grappigquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:31 schreef Conflict het volgende:
Het is trouwens een GPS muis die nu kwijt is![]()
Bij mij is het precies andersom. Ze passen net aan de bovenkant. Aan de onderkant mag er een stuk af. En kennelijk mag je in de jeans je portemonnee niet aan de voorkant dragen, die zakken zijn erg ondiep.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:02 schreef MadGuy het volgende:
En ik kreeg mijn broeken vandaag. Ik verzuip erin qua taille, maar qua lengte is het hoog water in 't dorp.
Da's erg vroeg. Ik ging om half twee pas uit met 1 eerste en 2 2e tranches. Gelukkig kwamen wat collega's me helpen op 't eind anders had ik nog een hele tweede tranche in het donker moeten lopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:23 schreef renz0r het volgende:
Klaar en nu ff mn bedje in bij te slapen voor vanavond
Niet alleen Univé, ook een aantal andere zorgverzekeraars.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
't was hier ook laat... Pas rond half twee waren alle wijken voorbereid...
Rottige rotUnivé...
heb je kans op. Niet alle zorgverzekeraars versturen alles voor de zaterdag.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef MadGuy het volgende:
Misschien werkt Jordy-B in een gebied waar zowat iedereen lid is van Univé?
We hadden vorige week ook 'n zooi andere zorgverzekeraars... deze zaterdag was het vooral Univé.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alleen Univé, ook een aantal andere zorgverzekeraars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |