Daarom ook het vraagteken bij 'had'... omdat ik niet wist of je het nu wel deed.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:31 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind het dus een verschil.
Het gaat er niet om dat IK het moeilijk vind.
Waar jij op doelt is iets heel anders. Die mensen kiezen er bewust voor om naar mij te kijken. Die loggen in en betalen er zelfs voor.
Nu confronteer je er mensen mee die het misschien liever niet hebben.
Daarnaast even offtopic... ben ik nu gestopt met dat werk. Puur om wat ik in dat topic al had gezegd... nu is het voor mijn lief en mij. Anderen hoeven niet te geilen op mijn zwangere buik, ondanks dat er nog helemaal niets te zien is.
zou je denken pv?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kleintje bedoelde het vast als een geintje.
Ow... jij mag best hastikke boos zijn hoor. Dan ehm... dan ehm...quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:20 schreef nebelung het volgende:
Alhoewel ik zeer pro-bv ben (en derhalve wellicht maffia genoemd kan worden) heb ik nog nooit iemand een pistool op z'n hoofd gezet, heb ik geen godfather en leg niemand om. Iedereen heeft de vrije keus in hoe haar/zijn kind te voeden
Hm...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef PM-girl het volgende:
garantie geven op pijnvrije voeding,
Kijk, dát wil ik ook heel graag! Super dat het je lukt Tamea!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:39 schreef Tamea het volgende:
Hoe dan ook, binnenkort is hij 6 maanden en aan het eind van dit jaat wil ik gaan stoppen met de voedingen overdag. Eigenlijk zou ik 's ochtends en 's avonds nog wel willen blijven voeden dan, maar ik vrees dat me dat niet gaat lukken (iemand nog tips daarvoor?).
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:12 schreef Moonah het volgende:
tot ik me realiseerde dat hij een baby is...
Valt reuze mee hoor. Ik vind Finn al zo'n mensje met eigen karaktertje dat ik ook helemaal vergeet dat ie een baby is soms. Denk dat veel ouders dat met hun eigen ukkie hebben.quote:
Of je nou bv in een flesje moet doen of wat poeder met water maakt niet veel verschil vind ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef Tamea het volgende:
Sjak, ik ben ook erg blij dat we niet hoeven te rommelen met flesjes enzo. Finn drink de bv uit de fles gelukkig op kamertemperatuur, dus als we ergens heengaan is het hop fles in de tas en als ie honger heeft kunnen we die fles meteen geven.
Djeez, hoe naïef kan ik zijn??quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Moonah het volgende:
Maar bij spruw moeten er toch witte stipjes in het mondje zichtbaar zijn? Want die heeft Thies niet. Of is dat slechts één van de symptomen? Want steken heb ik ook wel eens...
*toch maar eens goed inlezen gaat...
Maar hoe doe je dat als je bv. de stad in gaat of naar iets anders wat geen huis van een bekende is? Thermosfles met warm water mee ofzo? Bij poeder bedoel ik dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Of je nou bv in een flesje moet doen of wat poeder met water maakt niet veel verschil vind ik.
En ik zet het flesje meestal even in een bakje heet water. Dan is het zo op temperatuur![]()
En tegenwoordig ook online te bestellen:quote:Op donderdag 16 november 2006 11:00 schreef snoopy het volgende:
Wat ik trouwens ook wel handig vind is het bv-hemd dat ik laatst heb gekocht. Wat mij tegenstaat aan het bv geven in het openbaar is dat ik dan met een half blote buik zit. En dat hemd is echt een oplossing![]()
Zeker nu in de winter!
Volgens het borstvoedingsvriendelijke introductieschema kan pap vanaf zeven maanden gegeven worden en dan kan het net zo goed vervangen worden door brood.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef lcicle het volgende:
Hoe belangrijk is eigenlijk die pap, als je kindje 6 maanden is? Zitten er belangrijke voedingsstoffen in, of is het meer een middel om de nacht door te komen?
Ik deed Merlijn voor hoe hij z'n mondje open moest doen, hielp ook haha!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:44 schreef Macka66 het volgende:
Misschien nog een tip voor niet optimaal happende babies... Lucie kon in het begin mijn rechtertepel nauwelijks behappen. Als ik dan "Grooote bek" tegen haar zei deed ze haar mond wagenwijd open![]()
Ik ga de pap ook overslaan denk ik. 's Ochtends wil ik blijven voeden en voor tussen de middag vind ik het handiger om meteen met een broodkorst te gaan beginnen, zodra dat mag. Anders moet ik eerst die pap aanwennen en dan vlak daarna alweer afwennen omdat hij tussen de middag uiteindelijk toch brood zal moeten gaan eten.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:37 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens het borstvoedingsvriendelijke introductieschema kan pap vanaf zeven maanden gegeven worden en dan kan het net zo goed vervangen worden door brood.
Ik vind het zelf in ieder geval niet zo'n noodzakelijk iets als sommige andere mensen. Ik zou liever beginnen met andere graanproducten vanaf een maand of zeven, acht denk ik.
Ik heb ze gebruikt toen ik nogal lekte in de zwangerschap en dat was ideaal, ook omdat mijn tepels toen heel erg pijn gingen doen bij kou.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik moet even inbreken hoor.....
Ik zag laatst in de Etos Lilypads liggen. Aangezien ik onze tweede ook de eerste maanden wil voorzien van BV, vroeg ik mij af of iemand daar ervaring mee heeft.
Zo hoef ik niet met BH aan te slapen en 's morgens alle borstcompressen uit mijn bed/onder mijn bed te vissen.
ik neem dan een flesje met 90cc koud water erin mee, potje poeder(6 lepels dus), en een thermoskan met warm water. ff mixen en het is gelijk op temp. geen magnetron nodigquote:Op donderdag 16 november 2006 10:55 schreef Tamea het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat als je bv. de stad in gaat of naar iets anders wat geen huis van een bekende is? Thermosfles met warm water mee ofzo? Bij poeder bedoel ik dus.
* Tamea voelt zich nu heel dom dat ze dat na bijna 6 maanden mama te zijn niet weet
Zo, even ontzettend spuit 11 spelen! Gisteren gewerkt en 's avonds 6 uur geen stroom gehad, ik kan nu pas reageren.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:34 schreef Kleintje het volgende:
Jelief... ik denk dat je jezelf best vergist in de paardrijwedstrijden. Er zijn grote en kleine wedstrijden, maar kleedkamers zijn er in ieder geval niet.
Tuurlijk, men kan er ook voor kiezen om niet te kijken, maar je weet hoe dat gaat met jonge kinderen. Maar goed... er zijn genoeg mogelijkheden om dat te omzeilen. Kan inderdaad in de auto gaan zitten of van te voren zorgen dat ik een flesje heb gekolft.
Ik zou even het zekere voor het onzekere nemen, niet doen dus. 't Is nogal hardnekkig, spruw.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:52 schreef Moonah het volgende:
Wat ik me net tijdens het voeden ook bedacht:
Als ik Thies loskoppel met mijn pink en dan mijn pink in mijn eigen mond stop, dan....??
Of draaf ik nu te ver door?
Je draaft niet te ver door, de kans bestaat dat je elkaar blijft besmetten op die manier...quote:Op donderdag 16 november 2006 18:52 schreef Moonah het volgende:
Jaaaaahh...
I know.....
Alsof ik me sowieso niet al een slag in de rondte was....
En toch ben ik zooooo gelukkig dat het voeden zo goed gaat!
Wat ik me net tijdens het voeden ook bedacht:
Als ik Thies loskoppel met mijn pink en dan mijn pink in mijn eigen mond stop, dan....??
Of draaf ik nu te ver door?
Schoonpapa bellen!quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:26 schreef YPPY het volgende:
Gisteren liep ik hier nog te verkondigen dat de spruw bij mij ook bijna weg was. Nou niet dus. 's Avonds deed het weer superveel pijn. Bel ik de dokter (vol zenuwen na de vorige telefoontjes), kon ik bijna meteen langskomen. Alleen ging dat niet, want ik ben zonder auto en het is ruim een drie kwartier lopen en Anna slaapt nog. Maar het idee alleen al.Nu ga ik maandag, hopen dat het dit weekend meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |