Het gaat bij Plasterk bijvoorbeeld niet over ideeen, maar voornamelijk over Bakenende-bashing.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef tvlxd het volgende:
Er is ook niet aangetoond dat een partijlidmaatschap daarom onvermijdelijk leidt tot het verheerlijken van of niet kritisch zijn over de eigen partij. Af en toe heb ik van die rare ideeën en een daarvan is bijvoorbeeld dat men bepaalde ideeën uit omdat men daarachter staat en lid is van een bepaalde partij omdat die het ook eens is met die ideeën, maar ik zit vaak fout, dus het kan inderdaad ook zo zijn dat columnisten ideeën uiten omdat het van de partij moet.
Zou-ie het misschien niet eens zijn met Balkenende?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat bij Plasterk bijvoorbeeld niet over ideeen, maar voornamelijk over Bakenende-bashing.
Volgens mij zijn er wel meer voorbeelden genoemd in dit topic. En hoe politiek verdacht is een econome die over financiële zaken in het Financiële Dagblad schrijft?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een Hoogland tegenover minimaal 16 linksen.
Hemelrijk valt buiten het politieke spectrum, als "conspiracy theorist". Umar zou ik niet als "rechts" betitelen. En die econome, daar kan ik niet veel over zeggen. Ik constateer wel dat het totaal toch wel een indicatie geeft van linkse overwicht in columnistenland, en dat een aantal, zoals Poorthuis, Plasterk en Colijn, voornamelijk campagne aan het voeren zijn. Dan vind ik het zeiken over een Hoogland wel erg droevig.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer voorbeelden genoemd in dit topic. En hoe politiek verdacht is een econome die over financiële zaken in het Financiële Dagblad schrijft?
Dus dan maar persoonlijke aanvallen over zijn kapsel?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef tvlxd het volgende:
Zou-ie het misschien niet eens zijn met Balkenende?
Dat is flauw, maar ja...quote:Op donderdag 2 november 2006 15:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus dan maar persoonlijke aanvallen over zijn kapsel?
Plasterk een kunstenaar? Schoo een kunstenaar? Poorthuis een kunstenaar? Het zijn handelaren in meningen, goedkoop te verkrijgen door de PvdA.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Een columnist is een schrijver, een kunstenaar en geen journalist eigenlijk. En wetenschappelijke testen hebben vastgesteld dat kunstenaars vaker links dan rechts zijn.
Er zal gelukkig wel weinig verandering in de politieke situatie aangebracht worden.
Hoe weet je dat nou? Eerst zei je nog dat je ze niet kent en nu is het ineens B-garnituur. Als je ze niet kent zegt dat meer over jouw kennis dan over de columnisten.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef MrX1982 het volgende:
De beste columnisten ontbreken sowieso in dit lijstje.
Dit is toch b-garnituur.
Je zou je verre moeten houden van dingen waar je geen verstand van hebt......quote:
'Rechtse' mensen zijn gewoon bescheiden, linkse mensen daarentegen schreeuwen altijd als een speenvarken, om hun gelijk te halen. En als dat niet lukt gaan ze met modder gooien.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:23 schreef gronk het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat we alle rechtse mensen eens gaan leren lezen en schrijven, dan komen er vanzelf wel meer rechtse columnisten.![]()
*proest*quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef more het volgende:
'Rechtse' mensen zijn gewoon bescheiden, linkse mensen daarentegen schreeuwen altijd als een speenvarken, om hun gelijk te halen. En als dat niet lukt gaan ze met modder gooien.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef more het volgende:
[..]
'Rechtse' mensen zijn gewoon bescheiden, linkse mensen daarentegen schreeuwen altijd als een speenvarken, om hun gelijk te halen. En als dat niet lukt gaan ze met modder gooien.
Dat zie je idd ook in de politiekquote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef more het volgende:
[..]
Fortuyn voorop zekerquote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef more het volgende:
[..]
'Rechtse' mensen zijn gewoon bescheiden
Tja Super rechtse Telegraafquote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef Kozzmic het volgende:
Pamela Hemelrijk? Rob Hoogland? Afshin Ellian? Theodor Holman? Ebru Umar? Bob Smalhout?
Oh, mijn God!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef more het volgende:
Het is wel een humoristische opmerking, toch.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, mijn God!!!!!!!!
Zeg me dat je dit niet serieus meent!
Ik hoop maar dat het sarcasme was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef Ryan3 het volgende:
Het is wel een humoristische opmerking, toch.
Je weet het niet, maar ik ben geneigd om te denken dat hij het serieus meent.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het sarcasme was.
Zie echter geen PI. Vandaar.
Getuige de verlomping van de maatschappij bestaat die zwijgende meerderheid niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
Je weet het niet, maar ik ben geneigd om te denken dat hij het serieus meent.
Och en ergens begrijp ik ook wel op welke tegenstelling hij doelt. Enerzijds een stel werkschuwe langharige hippies, dat overal tegen protesteert en op alle mogelijke manieren het gezag tart. Anderzijds het pastorale vergezicht van een hardwerkende zwijgende meerderheid, die verre van iets te vragen of eisen van hun overheid, alleen in onderworpen dankbaarheid ontvangt als er iets (bijv. een kruimel) voor hen afvalt. Alleen klopt dit beeld natuurlijk niet geheel en al met de werkelijkheid, zeker niet als je de Fok!users en vooral ook enkele ex-Fok!users in gedachte neemt.
Maar of dat nu een meer leefbare maatschappij met zich heeft meegebracht? Ik heb het idee dat het de polarisatie alleen maar in de hand werkt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Getuige de verlomping van de maatschappij bestaat die zwijgende meerderheid niet meer.
Iedereen heeft tegenwoordig zijn danwel haar zegje klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |