oh dan stond ik net wat verder naar het station... net voorbij de overweg bij die smerige kut snackbar...quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf, dan heb ik je gezien!![]()
Ik stond in de auto bij de spoorwegovergang bij Koopmans te wachten toen die trein langs kwam
vandaar dat je me niet opgevallen bent. Dara ben ik later op de dag nog wel langs gekomen btw, maar toen was het gewoon de sneltrein die langskwamquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
oh dan stond ik net wat verder naar het station... net voorbij de overweg bij die smerige kut snackbar...
Die snackbar HEET toch ook "De Overweg"?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
oh dan stond ik net wat verder naar het station... net voorbij de overweg bij die smerige kut snackbar...
kom es langs hier dan, dan pakken we een pilskequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaar dat je me niet opgevallen bent. Dara ben ik later op de dag nog wel langs gekomen btw, maar toen was het gewoon de sneltrein die langskwam
de vlekkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:55 schreef verzameldirk het volgende:
Die halve DE 2 op een dieplader, is dat niet dat geval dat te koop
staat op marktplaats.![]()
kijk maar eens ;
http://www.marktplaats.nl(...)rwegen/43830640.html
Achter de schermen aangervaagd of ze je account kunnen deletenquote:
Klopt, erg leuke foto's!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Als het goed is doen de foto's het nu weer
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:30 schreef Tellorian het volgende:
[..]
<rodehondekoptrein><rodehondekoptrein><blauwe-engel>
Zo zag het 'r uit, en het reed richting het noorden...
Hij is ook al gespot door Haarlem NS, achter op een dieplader en op Marktplaatsquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef Mathijz het volgende:
Ik denk hoorn, want ik heb hem niet gezien richting Den Helder, nu heb ik niet de hele tijd naar het spoor staan kijken.
Ik heb het echt goed verpest bij je hč?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindbestemming boerenerf Hoogwoud zei ik toch!
Nee hoor, ik vind je wel schattig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het echt goed verpest bij je hč?![]()
jammer dat je bij de eerste geen datum kan achterhalenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is ook al gespot door Haarlem NS, achter op een dieplader en op Marktplaats
Nee! of jij betaalt mijn reiskosten?quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Zug-Chef het volgende:
En wie gaat er morgen (zondag) allemaal naar Gn om een stukje met de GTW mee te rijden
ondergetekende iig wel, wie biedt over![]()
![]()
op alle arriva trajecten kan je morgen met een kaartje tot Groningen, reizen met 2 personen voor de prijs van 1quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Nee! of jij betaalt mijn reiskosten?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |