Neleos +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:49 schreef Neleos het volgende:
1 van de Manson Family vrouwen. Linda Kasabian
neequote:Op donderdag 2 november 2006 15:52 schreef Neleos het volgende:
Lukt het om drie (3) bandleden uit de band van Marilyn Manson op te noemen?
Maar je krijgt er geen punt voor.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:54 schreef Dem0 het volgende:
[..]
nee
dat is toch een antwoord op je vraag?
Die vraag is laatst andersom geweestquote:Op donderdag 2 november 2006 15:42 schreef bukgeit het volgende:
Naar wie (voornaam) is de band Kasabian vernoemd?
Veel achternamen zijn moordenaars ja. Niet Ripper. Voornamen zijn vrouwennamen (niet allemaal trouwens)quote:
Hmmm. Ik geloof dat dit mag, volgens de OP. Ik vind het een beetje flauw.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:17 schreef Dem0 het volgende:
ff cdtje opgerakeld: (Holywood)
Twiggy Ramirez
John 5
Ginger Fish
Mag dit? Beetje raar eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmmm. Ik geloof dat dit mag, volgens de OP. Ik vind het een beetje flauw.
Maar goed. Dem0 + 1
mag dus wel...quote:Let op!
Het is wel zo sportief om geen Google, Allmusic, IMDB, popencyclopedie, Top-40/Hitdossier of welke website/boek dan ook te gebruiken[url=Fok! Muziek Trivia deel DXLIX*[/url] bij het beantwoorden. Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
ik zal het niet meer doen. aangezien ik nieuw hier ben ging ik er van uit dat dit mocht/gebeurde aan de hand van de reacties lees ik af dat het eigenlijk een not-done is, ik zal dan ook ervoor zorgen dat ik de ongeschreven regels respecteerquote:
Nou ja, iedereen zal bijvoorbeeld als er lijstjes gevraag worden toch wel eens z'n ogen langs z'n cd's laten gaan... dat is nog weer wat anders dan een cd er uit pakken en de namen overtypen, maar goed. Zeker als een vraag al een poosje staat en je hebt het gewoon heb ik daar geen moeite mee. Dan moet de vraag maar op een andere manier gesteld wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:34 schreef Dem0 het volgende:
ik zal het niet meer doen. aangezien ik nieuw hier ben ging ik er van uit dat dit mocht/gebeurde aan de hand van de reacties lees ik af dat het eigenlijk een not-done is, ik zal dan ook ervoor zorgen dat ik de ongeschreven regels respecteer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |