ik zal het niet meer doen. aangezien ik nieuw hier ben ging ik er van uit dat dit mocht/gebeurde aan de hand van de reacties lees ik af dat het eigenlijk een not-done is, ik zal dan ook ervoor zorgen dat ik de ongeschreven regels respecteerquote:
Nou ja, iedereen zal bijvoorbeeld als er lijstjes gevraag worden toch wel eens z'n ogen langs z'n cd's laten gaan... dat is nog weer wat anders dan een cd er uit pakken en de namen overtypen, maar goed. Zeker als een vraag al een poosje staat en je hebt het gewoon heb ik daar geen moeite mee. Dan moet de vraag maar op een andere manier gesteld wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:34 schreef Dem0 het volgende:
ik zal het niet meer doen. aangezien ik nieuw hier ben ging ik er van uit dat dit mocht/gebeurde aan de hand van de reacties lees ik af dat het eigenlijk een not-done is, ik zal dan ook ervoor zorgen dat ik de ongeschreven regels respecteer
Tja een nummer 1 bepalen is zoiezo lastig.... heel die lijst is lastig... eigenlijk is het helemaal niet leuk om zo'n lijst te maken, want met elk album wat je wegstreept beperk je jezelfquote:
Bij mij is het geen statement hoor... nummers 1 tot ongeveer 15 zijn per moment inwisselbaar.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef ranja het volgende:
Klopt, vaak is een nummer 1 meer een statement dan echt goed doordacht en absoluut de beste.
Nou ja, vaak neem je toch een favoriet album van je favoriete band. Want waarom nou juist toch deze van die 15, en niet bv Eels of Zita Zwoon? Heeft dat niet te maken met hoe goed je de band verder vindt?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:05 schreef peaceman het volgende:
Bij mij is het geen statement hoor... nummers 1 tot ongeveer 15 zijn per moment inwisselbaar.
Ja dat wel, maar dan nog geldt hetzelfde voor Tom McRae of Jayhawks... momentopname dus... Morgen is de top 15-25 waarschijnlijk een behoorlijk andere volgorde...quote:Op donderdag 2 november 2006 17:08 schreef Dem0 het volgende:
Ik ben ervan tussen, dienst zit erop tot over een uurtje of 2
Dat is wel meegenomen natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doet íe 't alleen om jou te pesten.
Afgezien daarvan, natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doet íe 't alleen om jou te pesten.
Brother52 +1quote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef brother52 het volgende:
Jimi Hendrix op Woodstock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |