komt Nico dan weer terug ?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Brian hebben het erover dat ze de rest van de drank ook maar terug gaan brengen binnenkort.
Haha wie weet, willen ze ff Bart stangen. Denk het niet hoor, ze zijn volgens mij al cameraposities aan het testen. Maar de paarden hebben er last van, dus vandaar zo min mogelijk verlicht als er niets gebeurd.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lesley komt toch wel?? De paardenstallen zijn nl niet verlicht !
Nog altijd beter als met z'n honderden op temptation island.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Nena is op zich een mooi onderwerp, maar ze moet dat onderwerp niet zelf gaan schilderen
Ik zie nu ook de paarden weer
Bij ons is ook een manege waar de paarden de hele dag staan in een ruimte van 3 bij 1 meter. Om misselijk van te worden. Volgens mij hebben ze in de gouden kooi stallen ook niet echt veel ruimte.
Ik blijf erbij dat Bart Nena zou kunnen versieren, maar voor het programma is dit beter.. laat ze maar vrienden zijn.. ik vind het leuk hoe ze nu met elkaar omgaan.. die steekjes onder water, beetje dollen.. plaagstootjes.. Leuk!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Eveline (wie wil haar nog hebben?) en Nena in verleiding brengen. De dames zijn tot nu toe niet echt ergens voor te porren op het romance-gebied. Daar zal JdM best een beetje van balen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |