Ik blijf erbij dat Bart Nena zou kunnen versieren, maar voor het programma is dit beter.. laat ze maar vrienden zijn.. ik vind het leuk hoe ze nu met elkaar omgaan.. die steekjes onder water, beetje dollen.. plaagstootjes.. Leuk!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Eveline (wie wil haar nog hebben?) en Nena in verleiding brengen. De dames zijn tot nu toe niet echt ergens voor te porren op het romance-gebied. Daar zal JdM best een beetje van balen.
Ja! Zag je nena.. die stond stilletjes te hopen dat het niet over haar gaatquote:Op donderdag 2 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
Gaat Brian nou een gedicht voordragen tijdens het eten?
Dat onderschat hij.. het hoeft maar met één iemand te klikken en unaniem wegstemmen gaat alweer niet door...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:27 schreef n1ek het volgende:
Bart zegt ook: dr komt een nieuwe in die heeft een maand tijd om zich aan iemand vast te klampen maar dat gaat hem niet lukken...
Ja dat denk ik ook wel, maar je ziet het nu ook met Sylvia die moet waarschijnlijk wel weg...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat onderschat hij.. het hoeft maar met één iemand te klikken en unaniem wegstemmen gaat alweer niet door...
Het grootste 'gevaar' is als er 2 nieuwe tegelijk in komen, die kunnen samen een pact sluiten. Stephan zou er verstandig aan doen om een evt. nieuwe man erin te houden, om wat tegen Bart te kunnen beginnen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat onderschat hij.. het hoeft maar met één iemand te klikken en unaniem wegstemmen gaat alweer niet door...
Dat Sylvia of Angelique weg moet komt door een actie van JoDeMo, plots verplicht stemmen en unaniem hoeft ook niet meer.. Nena bijvoorbeeld wil Sylvia er niet uit hebben.. bij de originele spelregels zou er dus niemand vertrekken.. met deze variabele regels kunnen we alleen maar gissen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, maar je ziet het nu ook met Sylvia die moet waarschijnlijk wel weg...
wie is die kale gast die erbij zit?
Ik geloof er geen zak van dat ze dat gevraagd hebben of dat Lesley het zou willen ..... en verder ben ik het met je eens. Ik denk dat het leukere tv oplevert als ze gewoon het paardenmeisje blijft.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef n1ek het volgende:
Persoonlijk vind ik het meer hebben als zij het paardenmeisje is ipv bewoner. Je houdt een beetje spanning of ze komt of niet en wanneer. En Bart zei dat hij absoluut niet met een relatie in dit huis zou stappen. Maarja een mens is veranderlijk :=)
hoop dat ze nog wel komt vanavond...
Hé! Don't shoot the messenger!! Ik herhaalde alleen wat ik Bart hoorde zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat ze dat gevraagd hebben of dat Lesley het zou willen ..... en verder ben ik het met je eens. Ik denk dat het leukere tv oplevert als ze gewoon het paardenmeisje blijft.
echt waar? maar ook in de trant van dat het echt kan gaan gebeuren?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Breaking news: Ze ( de mensen achter) hebben aan Bart gevraagd of hij het leuk zou vinden als Lesley er komt wonen !!!!!
Helaas zei hij er verder niets over !
Ja echtwel schattigquote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die trui van Bart.. Het is net D'Arcy van Bridget jones.... Grappig hoe verliefd zijn je coolness doet smelten ; -)
Ze zijn zo lief samenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is inmiddels aanwezig en Bart is al weer bij haar.
En wat vond Nena?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoor nu dat ze het ook aan Nena hebben gevraagd wat ze er van vindt als Lesley in het huis zou komen wonen. Natasia vindt het grappig dat er dan iemand in het huis woont die elke dag naar haar werk gaat. Nou ja zeg! dat zou ik dus echt achterlijk vinden.
Maar Lesley heeft tegen Angelique gezegd in het begin dat ze dat nooit zou doen. Ik zie er ook niet direct een voordeel in voor Lesley (behalve misschien veel geld).
Dat was weer een mooie quote voor het quote-topic!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
"Je denkt toch niet dat ik in deze stank met je ga staan zoenen he? "![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha wat een lomperik !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |