er staat ook een sneak preview van nena in FHMquote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Gert het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om af en toe ook de stukjes op de DGK-site te lezen.
Ze zetten regelmatig bewoners lekker te kakken, vooral "bepaalde bewoners" (Stephan, Eveline, Natasia):
Dat het stemmen morgen gewoon doorgaat lijkt me niet meer dan logisch, maar dat Nicolaas vervangen gaat worden kan ik nergens op de Talpa site vinden... Linkje??quote:Op donderdag 2 november 2006 16:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hadden jullie al gelezen dat er een nieuwe bewoner terugkomt voor Nicolaas ? En dat zet stemmen gewoon door gaat morgen (Bron: Talpa)
http://www.talpa.tv/web/s(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 2 november 2006 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het stemmen morgen gewoon doorgaat lijkt me niet meer dan logisch, maar dat Nicolaas vervangen gaat worden kan ik nergens op de Talpa site vinden... Linkje??
Het vervangen van Nicolaas vind ik overigens enigszins discutabel... hij heeft bewust de regels overtreden en is dus feitelijk zelf vertrokken, het vervangen van een bewoner bij een vrijwillig vertrek lijkt me juist tegen de bedoeling van het spel.
Als Nicolaas vervangen wordt omdat hij moest vertrekken door 2 sancties dan zou het me niet eens verbazen als dat afgesproken is met de regie... Nico toch weg, Talpa toch een nieuwe bewoner... vraag me af wat voor prijskaartje aan die deal hing?? ¤ 47.000,= ???
staat op homepage http://www.talpa.tv/web/show/id=46292/langid=43quote:Op donderdag 2 november 2006 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het stemmen morgen gewoon doorgaat lijkt me niet meer dan logisch, maar dat Nicolaas vervangen gaat worden kan ik nergens op de Talpa site vinden... Linkje??
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
Leuk Bart, maar je moet er speciaal voor talpa nog wel even twee weghalen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Ik zet de drank maar even weg
Ja, de bacardi zat me zo lief aan te kijken. Nee, ik zit nog aan de koffie, maar misschien heeft iemand daar iets ingegooid.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zo vroeg al? Nicolaas!
(ik wou hem eigenlijk weg hebben, maar nu mis ik hem toch)
Zelfportretten die ze gaan veilen voor het goede doel. Ik vind ze op zich zo beroerd nog niet. Ik zie wel eens dure schilderijen op tv die veel slechter zijn wat mij betreft. Maar ja, ik ben dan ook geen schilderquote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Is het nu een sociale werkplaats geworden ??
Brood was idd slechter jaquote:Op donderdag 2 november 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfportretten die ze gaan veilen voor het goede doel. Ik vind ze op zich zo beroerd nog niet. Ik zie wel eens dure schilderijen op tv die veel slechter zijn wat mij betreft. Maar ja, ik ben dan ook geen schilder
Hmmm... Brood vind ik dan weer wel leukquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brood was idd slechter ja
maarja die stond onder invloed van he![]()
Ah, een kenner.quote:
quote:
Onder invloed van wie?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brood was idd slechter ja
maarja die stond onder invloed van he![]()
Dat zou betekenen dat ze vanaf nu een rol gaat spelen. Gelukkig hebben we de ware Eveline dan al gezien en dat soort mensen kan een rol nooit echt lang volhouden. Als ze zelfs van haar familie al berichten krijgt dat ze verrot overkomt op tvquote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde Brian net inderdaad iets zeggen over dates. Wat ik er uit begrijp is dat hij ism Mundo (datingbureau?) dates zal ontvangen voor kennismaking in DGK ???? Lollig.
Eveline lijkt wel als een blad aan de boom omgedraaid te zijn, van wat ik net hoorde van haar gesprek met Stephan. 'Dus jij gaat nog wel gewoon door met het 'spel''? Ze heeft ook een heel andere blik in haar ogen nu vind ik. Kijken of het valse nu verdwijnt.
komt Nico dan weer terug ?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Brian hebben het erover dat ze de rest van de drank ook maar terug gaan brengen binnenkort.
Haha wie weet, willen ze ff Bart stangen. Denk het niet hoor, ze zijn volgens mij al cameraposities aan het testen. Maar de paarden hebben er last van, dus vandaar zo min mogelijk verlicht als er niets gebeurd.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lesley komt toch wel?? De paardenstallen zijn nl niet verlicht !
Nog altijd beter als met z'n honderden op temptation island.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Nena is op zich een mooi onderwerp, maar ze moet dat onderwerp niet zelf gaan schilderen
Ik zie nu ook de paarden weer
Bij ons is ook een manege waar de paarden de hele dag staan in een ruimte van 3 bij 1 meter. Om misselijk van te worden. Volgens mij hebben ze in de gouden kooi stallen ook niet echt veel ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |