quote:Op donderdag 2 november 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Ik zet de drank maar even weg
Ja, de bacardi zat me zo lief aan te kijken. Nee, ik zit nog aan de koffie, maar misschien heeft iemand daar iets ingegooid.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zo vroeg al? Nicolaas!
(ik wou hem eigenlijk weg hebben, maar nu mis ik hem toch)
Zelfportretten die ze gaan veilen voor het goede doel. Ik vind ze op zich zo beroerd nog niet. Ik zie wel eens dure schilderijen op tv die veel slechter zijn wat mij betreft. Maar ja, ik ben dan ook geen schilderquote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Is het nu een sociale werkplaats geworden ??
Brood was idd slechter jaquote:Op donderdag 2 november 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfportretten die ze gaan veilen voor het goede doel. Ik vind ze op zich zo beroerd nog niet. Ik zie wel eens dure schilderijen op tv die veel slechter zijn wat mij betreft. Maar ja, ik ben dan ook geen schilder
Hmmm... Brood vind ik dan weer wel leukquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brood was idd slechter ja
maarja die stond onder invloed van he![]()
Ah, een kenner.quote:
quote:
Onder invloed van wie?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brood was idd slechter ja
maarja die stond onder invloed van he![]()
Dat zou betekenen dat ze vanaf nu een rol gaat spelen. Gelukkig hebben we de ware Eveline dan al gezien en dat soort mensen kan een rol nooit echt lang volhouden. Als ze zelfs van haar familie al berichten krijgt dat ze verrot overkomt op tvquote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde Brian net inderdaad iets zeggen over dates. Wat ik er uit begrijp is dat hij ism Mundo (datingbureau?) dates zal ontvangen voor kennismaking in DGK ???? Lollig.
Eveline lijkt wel als een blad aan de boom omgedraaid te zijn, van wat ik net hoorde van haar gesprek met Stephan. 'Dus jij gaat nog wel gewoon door met het 'spel''? Ze heeft ook een heel andere blik in haar ogen nu vind ik. Kijken of het valse nu verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |