Of Oranje nou wint of verliest, bij De Dijk is het bijna altijd feestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef Joesse het volgende:
Morgen weer naar De Dijkin Bemmel, gelijk na Nederland-Rusland, hopen dat t feest wordt
das waar, maar bij winst wordt het t beste feest ooitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of Oranje nou wint of verliest, bij De Dijk is het bijna altijd feest
Ik was er ook maar ik vond het geluid bij enkele nummers echt verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef Joesse het volgende:
Gisteren naar de cd-presentatie geweest, was super! Stampvolle Melkweg en mooie nieuwe nummers!
hmm ik heb niet zo'n last gehad van het geluid eigenlijk! Ja het is niet echt old-skool rocken neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was er ook maar ik vond het geluid bij enkele nummers echt verschrikkelijk slecht.
De Melkweg had van tevoren een recensie neergezet en daar klopte geen hol van.
Volgens Melkweg zouden ze weer lekker oldskool rocken en terug zijn van weggeweest. Nou, die zaten er flink naast
Een CD vol mooie liedjes![]()
Maar geen rock hoor
Heb er wel van genoten
Ohja, Frits Spits mag volgende keer uit thuisblijven met zijn diepzinnige gewauwel.
Ja ik hoorde hier en daar ook wat gejoel met z'n "later komen en eerder weg"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef Joesse het volgende:
[..]
hmm ik heb niet zo'n last gehad van het geluid eigenlijk! Ja het is niet echt old-skool rocken neemaar idd mooie nummers, ben wel blij met de cd
En Frits Spits is idd irritant, hij werd ook zachtjes hier en daar uitgefloten
Jij moet niet teveel in je hoofd halenquote:Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'Ik heb je in mijn hoofd gehaald'
Jammer dat Fabchannel 'er mee gestopt is'..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef chelloboy het volgende:
Je kan nu live naar de Dijk kijken in Paradiso.
http://www.fabchannel.com/nl/de_dijk_concert/2008-12-19
Eigenlijk beiden, de oude bekende maar toch ook wel een aantal wat minder bekende.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dago, wat kun je zeggen over de setlist van die avond?
Fris en nieuw of oud en bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |