[ race modus ]quote:Electronic Arts finally published some infos about the onlinemode of Need for Speed Carbon over the onlinemagazine IGN:
Can you give us a quick synopsis of what direction you are taking online features this year? What is the biggest difference between this year and last year?
Carbon's online feature set is much broader and deeper than anything we've done before on a Need for Speed game. For Most Wanted last year we had 3 online multiplayer modes. This year we've added to that and included a great deal more .
In or out of the main career all of our race modes can be played online. There are 4 game modes that you can compete in online multiplayer racing: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel. Those races that aren't multiplayer will track your best times and scores on the Online Leaderboards.
We are tracking and displaying your statistics for every race, track, game mode and free roam event you participate in during the game. We've added Online Co-operative Challenge Series events where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together.
What can you tell us about the new race modes?
We also have two, very cool, online exclusive multiplayer modes that I can't wait to talk about. But, we'll have to save those for next time.
How are you taking advantage of leader boards this year?
Every track and race mode has its own leaderboard that reflects both multiplayer and single player results. If you are connected to online while playing, your best results are being recorded to the boards. Better yet, we filter the results to show you how you rank against all of your friends on each board.
What is Shadow Mode?
We've built Need for Speed's first Shadow mode. You can record your own shadow on any ranked track and if you play online, you can download the current leader's Shadow for a specific track and race mode. If you can do better, your Shadow takes over the top spot for others to try to beat.
We heard there was a photo mode? What is that?
We have developed a Photo Mode this year. You can take a photo of your car in either the pause menu of a solo race, or the front end and upload it to NeedforSpeed.com for you and your friends to share. Each photo includes detailed data on your car including your modifications, visual upgrades and car statistics
What are virus achievements?
There are four special unlocks you can earn this year by playing others online. Three of the unlocks are earned by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. Once you've played together, you are now infected, gain the unlock, and can infect others by playing with them in that mode. If you can contract all three viruses you'll earn an additional piece of content for the achievement.
Je kan pas auto's kopen nadat je het eerste eiland volledig onder jouw controle is, en de baas daar verslagen hebt.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik dacht eerst in het hoofdmenu "My Cars", maar dat is blijkbaar wat anders. Wanneerje in een Carlot ben, kan je auto's selecteren. Druk op Enter om ze te kopen
ah oke! dan activeer ik maybe constant m'n blocker terwijl ik achter em rijdquote:Op donderdag 2 november 2006 00:20 schreef Jump het volgende:
Mithrandirr: je hebt verschillende teammates. Een Blocker is het beste.
Als het groene balkje bovenaan vol is, en het knippert kan je op "Activate team member" knopje drukken (even opzoeke in je controls). Deze gaat dan de wagen met een icoontje boven doen ophouden
ffs, neem tog een Athlon 64 Bit !quote:Op woensdag 1 november 2006 23:22 schreef depax het volgende:
bij deze mijn specs:
Asus A7V8X
AMD Althon XP 2600+ (loopt op 2.12 ghz)
1024 DDR 333
ATi Radeon 8500 128 DDR ( orginele drivers oude catalyst drivers voor de radeon 8500 worden geen nieuwere meer gemaakt en al helemaal niet voor 2003)
onboard sound.(avance ac97 dus)
Alles passed hij in de easy test behalve de OS
Windows 2003 Enterprise Server test edition SP1
Pagefile : 1.5 gb op een aparte disk
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
ah oke! dan activeer ik maybe constant m'n blocker terwijl ik achter em rijd
maar not sure dat het m'n blocker is, kan ook een scout zijn. die laat je shortcuts zien e.d. toch?
Nou deze pc is al 5 jaar oudquote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ffs, neem tog een Athlon 64 Bit !![]()
128 mb, hmm neem denk ik tog maar een goede 256 (jah je heb ook kut 256 MB kaarten)
Ik zou voor een nieuwe pc gaan, maar dat is persoonlijk...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:47 schreef depax het volgende:
[..]
Nou deze pc is al 5 jaar oud
en tja ik moet nu kiezen tussen een Wii of een nieuwe pc dan wordt het gewoon een Wii met carbon
ik ben maar door gegaan en heb nog 1 drift race daar overquote:Op donderdag 2 november 2006 13:24 schreef Jump het volgende:
Ik wat minder, ik wil eerst nog die twee driftraces van het eerste eiland winnen
8+quote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef MosPos het volgende:
Ben nu bezig met het downloaden van de full game, ik snap niks van dat rare programma (htorrent oid) Maar ik denk dat hij nu bezig is.
Wat is jullie Cijfer voor degene die het volledige spel al spelen?
dat mag je hier niet vragen, staat een ban opquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef MosPos het volgende:
neequote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Is het trouwens nog mogelijk om iets van neon of verlichting te kopen ?
dat was een hype, dat neon.. en t blijft een auto en geen discoquote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dat is nou bagger van most wanted en deze dat je geen neon kan
Zo juist van haar gewonnen met 298 puntjes overquote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu die van dat onderste eilandje aan het verslaan. Maar haar wagen is juist ietsjes sneller als de mijne in de canion dinges
koop een clio dan is het harstikke makkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
En de drift race's blijven lastig !
Thx, ga het even proberen. Zit op 57% en heb een clio al unlockt, ff kopenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
koop een clio dan is het harstikke makkelijk
valt wel meequote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van die graphics is op zich niet zo erg vind ik, maar van de politie en je wagenbesturing klinkt knap kut.
jij bent rete grappig, in Carbon kloppen de performances niet van de Amerikaanse bakkenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Thx, ga het even proberen. Zit op 57% en heb een clio al unlockt, ff kopen
Heb die bak van die vrouw verkocht, die american zooi, rijd voor geen meter
de muziek zet je toch zoiezo uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef amdboy het volgende:
Hoe zit het met de geluiden van de auto's, klinken deze nu net zoals de echte auto's? Want in NFS MW vond ik dat de Supra wel naar de Supra klonk, maar ik vond het wel nog beter kunnen, en de geluiden van de turbo mogen ook beter, ik vind die Blow off valves niet zo mooi klinkenEn het opspoolen van de turbo moet je de muziek uitzetten om dat een beetje goed te horen.
Wat kun je daarna nog doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
100% career.... Ik ben 'm nu al zat![]()
wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
100% career.... Ik ben 'm nu al zat![]()
Hoezo zet je de muziek zoiezo uit? Ik vind het wel relaxte muziek hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de muziek zet je toch zoiezo uit.
maar het geluid van de motor en dergelijke vind ik zoiezo te tam en het klinkt vaak gewoon te computerachtig, ik kan niet precies beschrijven wat het is, maar ik kan er geen kippevel van krijgen zoals in het echt of in filmpjes.
Ligt er aan wat je als 1e unlocktquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef escape_nl het volgende:
Ik rij nog met de mazda, welke auto kan je daarna kiezen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de muziek zet je toch zoiezo uit.
maar het geluid van de motor en dergelijke vind ik zoiezo te tam en het klinkt vaak gewoon te computerachtig, ik kan niet precies beschrijven wat het is, maar ik kan er geen kippevel van krijgen zoals in het echt of in filmpjes.
nee, want het is verschillend volgens mij, je kan kiezen welke race je speelt, en vanaf daar bepalen ze welke autoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:00 schreef escape_nl het volgende:
is er een lijst met de volgorde van auto's die je kan unlocken?
Zo heb je mensen die zich bij de muziek aansluiten, maar d'r zijn ook mensen die de muziek liever uit hebben en elk detail van de auto's willen horen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoezo zet je de muziek zoiezo uit? Ik vind het wel relaxte muziek hoor.
gelukkig heb ik 'm niet gekochtquote:
Toch wel... viel mij ook al op. Ach het is idd maar een spelletje, als je echt wil rijden, dan doe je dat maar in een echte autoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef amdboy het volgende:
Ik mag hopen dat in NFS: Carbon bij het optrekken in de eerste versnelling de auto niet overdreven in een slip raakt? Of dat als ik het knopje voor gas indruk in de vrije versnelling, de toerenteller overdreven hard naar boven schiet? Dit was bij de nfs series voor Most Wanted nog niet zo.
hey ff dimmen he jij!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef X-qlusive. het volgende:
weet je wat ?
ga lekker allemaal simulatie spel spelen ! dan heb je deze gezeik niet![]()
tis alleen dat iedereen zit te zeiken over vanalles en nog wat (ik geef zelf toe dat de drift gedeelte een aanfluiting is, dat had leuker gemogen) maar als je wil dat alles ongeveer is zoals in het echt dan ga je tog simulatie spelen of zelf in je auto rijdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
hey ff dimmen he jij!![]()
ik hou van de nfs serie... al vanaf het begin.. heerlijk in MW dat er weer smeris achter je reet aanzat!
ik had gisteren eindelijk de demo binnen en ben begonnen met et driften... het viel me gewoon tegen vergeleken met underground.... misschien heb ik het niet echt genoeg tijd gegeven of is de gallardo er niet goed voor.. maar et viel me tegen!
oke dan klopt dat dus van het driften... ik heb nog niet geraced.. als dat me bevalt dan haal ik het spel... wil online weleens wat mensen verslaan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:02 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
tis alleen dat iedereen zit te zeiken over vanalles en nog wat (ik geef zelf toe dat de drift gedeelte een aanfluiting is, dat had leuker gemogen) maar als je wil dat alles ongeveer is zoals in het echt dan ga je tog simulatie spelen of zelf in je auto rijden![]()
tis gvd een spel voor vanaf 10+ jaar![]()
was leuk, maar niet dicht bij realiteit, omdat als je drift, de draai maakt naar 70 a 90 graden dat je dan je stuur tegengesteld van de bocht moet draaien anders slaat je auto om. dat ben ik nog steeds niet tegengekomen in games.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan klopt dat dus van het driften... ik heb nog niet geraced.. als dat me bevalt dan haal ik het spel... wil online weleens wat mensen verslaan!
maar bij underground 2 bv kwam dat driften best dicht bij realiteit tenminste... het doordraaipunt en het tegensturen enzo!
forza2 dan gaan we weer simuleren!
Die komt in NL niet uit schatquote:Op woensdag 1 november 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
4 winkels afgebeld, ze hebben hem wel, maar niet de SE. Even wachten dus nog
.
volgens EA niet. Alleen in UK/US. Daraom heb ik hem gekocht in UKquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
volgens EA niet. Alleen in UK/US. Daraom heb ik hem gekocht in UK
quote:ging net ff naar music store sag ik daar de collecters edition staan
ik schrok me dood wat lelijk seg
je heb gewoon een kartone doosje om het plastic doosje en een cd extra
en daar betaal je dan 10 euro meer voor
voor 30 gehaald zekerquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:
iemand geintresseerd in nfs carbon voor xbox360 voor 50euro incl. verzendkosten? zit nog helemaal in seal en dus nog gloednieuw.
hamachi?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
hoe heet dat programm dat je online kan, maar dat het programma denkt dat het via lan gaat
Heb je helemaal niets aan, tenzij hij zijn/haar key geeftquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef nubie het volgende:
Heeft er iemand een savegame met alles unlocked?![]()
![]()
ik weet niet wat voor OS jij hebt met alle programma's ernaast, maar jij bent de eerste met dit pronleem ! ff dimmen dus en gewoon op een andere pc proberen ?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb de demo eindelijk gedownload met die trage servers en dan roept hij dat ik disc 1 in drive H moet stoppen.,
eh ik heb de DEMO en drive H is virtueel dus ik vraag me echt af welke debiele programmeur zich nu weer heeft lkopen rukken op BFS,
EA doet het echt STEEDS slechtrer hoor.
Ik ben hem nu aan het downloaden mischien dat die net optijd klaar is om ff te spelen, en ik krijg hem ook orgineel nederlands, makkelijker te volgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef MosPos het volgende:
Het spel komt 9 November pasuit op de PC, iedereen heeft hem al bijna uitgespeeld en ik moet maar wachten.
Nog 6 Dagen, en dan scheuren....
via ebay verkoch voor 50euroquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Niek. het volgende:
[..]via marktplaats verkocht voor 50euro
![]()
koop een clio die zijn goed voor driftenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:14 schreef Badabingea het volgende:
Je kunt geen moeilijkheidsgraad instellen he, want nu is het wel makkelijk, maar aan het einde zal het wel pittig worden.
Driften van de berg af gaat me niet goed af.
Probeer een drifter in te huren. Zo heb ik bijna elke race gemakkelijk kunnen winnen op Darius eiland.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:43 schreef DaFan het volgende:
Iemand enig idee waar ik Tier 3 auto's kan halen? Ik heb nu een full Tier 2 met alle Pro Packages maar in de territory van Darius kan ik bijna niet winnen
Ik heb wel een shop op het 3e eiland waar ik Tier 2 auto's kan halen dus ik neem aan dat de Tier 3 ergens op het laatste eiland zit.
Je kan de controls gewoon wijzigen hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
ohwja, en je hebt ook geen rear view meer. Je moet het met zo'n stom achteruit-kijk-spiegeltje doen
Controls zijn echt kut bij de spel zeg...
Geen last van op me controllerquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
ohwja, en je hebt ook geen rear view meer. Je moet het met zo'n stom achteruit-kijk-spiegeltje doen
drafter is het horquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Probeer een drifter in te huren. Zo heb ik bijna elke race gemakkelijk kunnen winnen op Darius eiland.
Kijk verder ook eens op je map wat voor bonus je kan unlocken als je wint per race. Als het goed is moeten de tier 3 autos daar allemaal zijn.
Ik zit nu op 92% game completed... Ik heb zo het gevoel dat Carbon de simpelste NFS tot nu toe is.
die heb je wel alleen wat beter zoekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
quote:
40 nog maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ben nou op 40 procent..
Mooie auto
Nogal makkelijk opzich, alleen nog ff dat driften onder de knie krijgen.
Ik dacht altijd dat je een sukkel was, maar nu weet ik het zeker. Misschien eerst eens kijken of niemand anders het probleem heeft? En niemand heeft het probleem behalve jij. Leer omgaan met een PC.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb de demo eindelijk gedownload met die trage servers en dan roept hij dat ik disc 1 in drive H moet stoppen.,
eh ik heb de DEMO en drive H is virtueel dus ik vraag me echt af welke debiele programmeur zich nu weer heeft lkopen rukken op BFS,
EA doet het echt STEEDS slechtrer hoor.
Ehm, dude, misschien heb ik dat spel nog maar een uur of 3 a 4.. (wat ook nog zo is..quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
40 nog maar
ik ben al een dag klaar
Rear View is L.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
hmmmm de logica van die letter ontgaat me totaal maar goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Rear View is L.
Wel weird dat die niet bij Options staat, maar kom er net ineens achter
Je moet een snelle bak hebben, dan moet je eerst achter hem aan gaan, en hem niet uit het oog verliezen, mag 100 meter er vandaan blijven. je moet hem niet raken, dat kost 5000 puntnen. door er achter te blijven krijg je punten. daarna met het aantal punten moet je voor hem blijven, de zelfde weg weer. en genoeg punten overhouden bij de finishquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan ik die eindbaas verslaan in die canyon ik snap er geen hol van
Gewoon inhalen en 10 seconden vol houden, dat is echt het makkelijkstquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan ik die eindbaas verslaan in die canyon ik snap er geen hol van
EA had al eerder problemen,quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor OS jij hebt met alle programma's ernaast, maar jij bent de eerste met dit pronleem ! ff dimmen dus en gewoon op een andere pc proberen ?!![]()
de mijne deed het perfect !![]()
wtf ! 91 % pas na 28 uurnog ff wachten dus
![]()
duur wel lang met jouquote:Op zondag 5 november 2006 12:24 schreef EricG het volgende:
49%
Wordt steeds leuker, steeds vettere wagens enzo.
heb je zo in 4 uurtjes uit manquote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb wel meer te doen dan dag en nacht spelen![]()
Mwh, dat autosculpt fzeau is wel tof opzich.quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
de slechtste nfs..
by far.
wát een kutspel.
Dacht het wel jaquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef DaggerNL het volgende:
Vraagje: ik kwam net achter dat je niet meer online kan met NFS underground.
Kan het wel met Underground 2?
Tunerquote:Op zondag 5 november 2006 20:02 schreef Repeat het volgende:
welke kan ik het beste nemen? muscle tuner of exotic? Ik neig naar tuner, maar ik weet niet of ik daar later spijt van krijg
viel me al opquote:Op zondag 5 november 2006 20:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuner
Gewoon doorscheuren in de bochten met 250 km/u
Helpt inderdaad redelijkquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef nubie het volgende:
Bij mij valt hij ook geregeld uit. Moet je de autosave aanzetten, helpt best.
Mooi zo. Politie was idd een eitje, gewoon consequent gas geven en niet botsen, was je ze zo kwijtquote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de politie wel beter geworden hoor.
Ik heb gisteren mijn eerste achtervolging gehad en die duurde 9 minuten.
Normaal was je er (vooral in het begin) binnen een minuutje vanaf.
Nu komen er meteen 3 achter je bips aan.quote:Op maandag 6 november 2006 10:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mooi zo. Politie was idd een eitje, gewoon consequent gas geven en niet botsen, was je ze zo kwijt
en het halen van 30 minuten een achtervolging is bij mij mislukt omdat ik ze steeds kwijtraakte..... heb er echt lang over gedaan om het te halen!quote:Op maandag 6 november 2006 10:49 schreef DaFan het volgende:
Ja dat was een feest in MW
Met 1 heat moest je maar zorgen dat je harder reed dan 9 km/h dan pakte die ene wagen je niet op en als er dan nog een auto bijkwam (heat 2) moest je zorgen dat je harder reed dan 12 km/h
Bij heat 3 kon je dan pas eindelijk gas geven omdat je ze anders direct kwijt was
heb je niet meer de slowmotion knop dan nu?quote:Op maandag 6 november 2006 11:19 schreef BozXmass het volgende:
De politie is in Carbon op sommige momenten belachelijk snel.
Heb je een standaard bak dan staan ze meteen naast of voor je maar ook met een volledig opgefokte bak precies hetzelfde.
De SUV die op je inrijden bij Heat Level 4 zijn fanatieker dan in MW daar kon je ze nog redelijk ontwijken maar nu...
Is er een slowmotion-knop in MW?quote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef rival het volgende:
heb je niet meer de slowmotion knop dan nu?
ja, en ook in carbon.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is er een slowmotion-knop in MW?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit geweten. Welke toets?quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef Repeat het volgende:
ja, en ook in carbon.
Xquote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit geweten. Welke toets?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja. Speedbreaker heet het.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bron: www.nfsplanet.comquote:Cheats for the PC - Version of NFS Carbon
In the "Click to Continue"-Screen type in the following cheatcodes. Some may work if entered at the main menu screen.
canyonalltheway - Unlocks all tracks
5grand5grand - Castrol Cash
chasingmobile - Corvette Z06 Interceptor in Quick Race Mode
guesswhoisback - Cross Corvette Z06 in Quick Race Mode
watchoutthebigtruckishere - Dump Truck in Quick Race Mode
bigredfiredrive - Firetruck in Quick Race Mode
trashtalking - Rhino in Quick Race Mode
speed3foryou - Mazda Speed3 in Quick Race Mode
friendlyheadlocksapplied - Unlimited Crew Charge
nosforeverever - Unlimited NOS
slowitdownwhenyouwant - Unlimited SpeedBreaker
inthezoneskin - Unlocks Autozone Vinyl
syntecskin - Unlocks Castrol Syntec Vinyl
shinycarsarethebestcars - Chrome Cars
cooperlogofreeforyou - Cooper Tire Logo
lotsoffreelogos - Need for Speed Carbon Logo Vinyls
lotsoffreevinyls - Need for Speed Carbon Special Logo
pharrellvinylgogo - Pharrell Vinyl
chasingheadlocksappliedrashtalk - Mazda Dealership
Cheats for the PS2 - Version of NFS Carbon
At the title screen type in the following cheatcodes:
Down, Up, Left, Down, Right, Up, Square, Triangle - Extra money
Down, Up, Up, Right, Left, Left, Right, Square - Unlimited Crew Charge
Left, Up, Left, Down, Left, Down, Right, Square - Unlimited NOS
Down, Right, Right, Left, Right, Up, Down, Square - Unlimited Speedbreaker
Right, Up, Down, Up, Down, Left, Right, Square - Unlocks NFS:C Vinyl
Up, Up, Down, Down, Down, Down, Up, Square - Unlocks Cardboard Box and Driver Vinyl
Cheats for the Xbox - Version of NFS Carbon
Down, Up, Left, Down, Right, Up, X, B - Extra money
Down, Up, Up, Right, Left, Left, X - Unlimited Crew Charge
Left, Up, Left, Down, Left, Down, Right, X - Unlimited NOS
Down, Right, Right, Left, Right, Up, Down, X - Unlimited SpeedBreaker
Right, Up, Down, Up, Down, Left, Right, X - NFS Carbon Logo Vinyls Unlocked
Up, Up, Down, Down, Down, Down, Up, X - NFS Carbon Special Logo Vinyls Unlocked
Cheats for the Xbox360 - Version of NFS Carbon
Down, Up, Left, Down, Right, Up, X, B - $10,000.00 added to money balance
Cheats for the Gamecube - Version of NFS Carbon
Dalijk es die Pharrell Vinyl proberenquote:Op maandag 6 november 2006 16:42 schreef MosPos het volgende:
Voor de cheaters onder ons zijn de eerste cheats al bekend gemaakt.
[..]
Bron: www.nfsplanet.com
net een politie achtervolging van een half uur gehad die politie is echt goed geworden meestal ben je ze na 1 bocht al kwijt maar nu half uurquote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de politie wel beter geworden hoor.
Ik heb gisteren mijn eerste achtervolging gehad en die duurde 9 minuten.
Normaal was je er (vooral in het begin) binnen een minuutje vanaf.
Hoezo rijden ze kut? Ik vind ze juist wel fijn.quote:Op maandag 6 november 2006 17:35 schreef Repeat het volgende:
die muscle cars zijn zo vet, kan je echt heel bruut pimpen, zeker met die sculpture modus, jammer dat ze alleen zo kut rijden...
Zitten er in deze trouwens weer geen dragraces?
Die testbank mis ik inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Repeat het volgende:
vind trouwens dat zowel MW als carbon tegenvallen tov underground 2, daar kon je echt veel meer tunen en uitbreiden, en zelfs op de testbank je resultaten zien.
* Repeat gaat underground 2 maar weer es installen, veel leuker.
Ik vind het bij Carbon wel fijn dat je niet per sé visuele upgrades moet kopen om een bepaalde 'sterren rating' ofzo te krijgen voor je auto. Dan kun je ze tenminste lekker stock houden, en alleen in een mooi kleurtje spuiten, want dat is vaak toch nog het mooistequote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Repeat het volgende:
vind trouwens dat zowel MW als carbon tegenvallen tov underground 2, daar kon je echt veel meer tunen en uitbreiden, en zelfs op de testbank je resultaten zien.
* Repeat gaat underground 2 maar weer es installen, veel leuker.
Onderste region van het laatste eiland bemachtigen door 2 races te winnenquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef nubie het volgende:
Hoe unlock je de carrera gt?
daar speel ik vrij rondrijden in me career nu ook meequote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef amdboy het volgende:
Heb carbon uitgespeeld met m'n Nissan Skyline, wat een toffe bak is dat zeg! Handling is zo smooth!![]()
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef Repeat het volgende:
kan je gewonnen auto's niet upgraden?
ik heb die rx-7 van kenji gewonnen, maar heeft veel parts zijn standaard en die is nu al ongeveer even snel als mn getunede rx-8, dus ik dacht als ik daar veel parts opzet is dat ding retesnel, maar al die performance opties zitten bij dat ding op slot
dit is een hele goed need for speedquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond uitgespeeld, wat een bagger zeg. Had voor de Challanges al eens in die Koenigsegg en in de Porsche GT3 moeten rijden en hoopte dat ik die ook kreeg in de career, kan je ze alleen kiezen in quick race. Net als de Murcielago LP640, wat een baggerspel. Het was trouwens ook veel te kort, die career speel je in een middagje zo uit..
ah ok, wel logisch opzich, want ik had alles al op zn hoogste unlocked, zou wel erg makkelijk zijn als ik dat nu op alle vette auto's kon zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef nubie het volgende:
[..]
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.
Je kunt de onderdelen van tier 1 dus niet gebruiken en en je zult alles van tier 2 dus moeten unlocken![]()
hij crasht bij mij vaak nadat ik in het menu op Q gedrukt hebt, dan vraagt ie of je het zeker weet, ik klik op ja en dan bevriest ie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef amdboy het volgende:
EA moet maar snel een patch uitbrengen, hij crashed heel soms namelijk in een flits naar de desktop. Veel mensen hebben er last van, ik mag van geluk spreken dat tijdens m'n career de auto-save z'n ding net op tijd had gedaan! Anderen moeten de race overnieuw beginnen, ook hun hebben auto-save aan. Wat ook vreemd is, dat NFS:C in het startmenu onder de groep "Electronic Arts" staat, nu weet ik dat dat de volle beschrijving van EA is, maar de vorige NFS versies (sinds Underground) werd het spel altijd als "EA Games" in het startmenu geplaatst (misschien vonden ze Electronic Arts toch wat beter staan? >.>)
autos werken goed hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef peacetaker het volgende:
gaar spel
veel te snel uitgespeeld en sommige auto's zijn gewoon echt onbestuurbaar
overstap van tier 1 naar tier 2 is goed te doen
maar de overstap van 2 naar 3 is best pittig
canyon races vondt ik zelf erg irritant (vooral de laatste tegen Darius...rij ik met een vol getunede Murcielago...komt hij me nog vol voorbij kachelen)
de AI van de crew vindt ik ook erg vaag...vooral de scout
rij je zelf in een vet betere auto...komt hij je met een rot gang voorbij rijden alsof jij nog stilstaat![]()
Porsche Carrera GT solves all problemsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef the_idiot het volgende:
Jeeezus die Tier 3 is niet te doen!
probeer maar eens met dezelfde snelheid als de scout te gaanquote:
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkstequote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef X-qlusive. het volgende:
IK WIL DE 240 SX !!!!
NU !!!!!tering die challange race is irritant, 13 checkpoints
![]()
neh ! tis de 4e die de doodsteek doetquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkste![]()
Is niet zo'n probleem hoor, je kan de challenge gewoon weigeren, dan is die race op de kaart weer alsof je hem nog niet hebt gedaan. Dan pak je je goede auto er weer bij en doe je hem alsnog.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Repeat het volgende:
Lame dit
Ik heb 2 auto's; een trage rx-8 die fucking goed is voor drifts en alleen daarvoor gebruik
en een rx-7, veel sneller, gebruik ik voor de races.
Maar als ik net zon drift gedaan heb krijg ik een melding dat ik mn land moet verdedigen en als ik weiger dat ik dan verlies, maar dan kan ik geen auto kiezen, moet ik met de langzame rx-8 die slecht rijdt en zo verlies ik dus
ow ok, dan weiger ik de volgende keer wel als je em daarna toch nog kan doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is niet zo'n probleem hoor, je kan de challenge gewoon weigeren, dan is die race op de kaart weer alsof je hem nog niet hebt gedaan. Dan pak je je goede auto er weer bij en doe je hem alsnog.
Ook trouwens behoorlijk makkelijk uitgespeeld. Heb alleen nog 0 drift races gewonnen.
Ben nu maar bezig die reward cards bij elkaar te sprokkelen.
Lol faler.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ook trouwens behoorlijk makkelijk uitgespeeld. Heb alleen nog 0 drift races gewonnen.
Ben nu maar bezig die reward cards bij elkaar te sprokkelen.
Ik heb nu wel eindelijk een gelukte goede 5-sterren achtervolging gehad, dus met die reward cards schiet het wel op nu..quote:
Alleen jammer dat je hem niet kan tunenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
zo erg is die
Game voltooid: 78%
Carriere voltooid 100%
Uitdagingen voltooid 36%
Mwuah, beetje Most Wanted he..quote:Op woensdag 8 november 2006 19:25 schreef Blivox het volgende:
Dit spel is zo slecht hè?
Ik erger me vooral aan dat constante ongelofelijke niet stoere maar wel stoere gedoe in de game.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:26 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mwuah, beetje Most Wanted he..
Ik stem voor een ander race genre?
Tuning scene is uit![]()
1 tip: pak niet je snelle racemonster waar je je races mee rijdt, daar heb je bij driften niks aan.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef Badabingea het volgende:
Het driften lukt me echt maar niet. Is er iemand die mijn save game kunt gebruiken om eventjes die drift te halen, dan kan ik weer verder
Volgens mij krijg je als je die 'eindbazen' verslaat 2 crewmembers die het kunnen, 1 voor de carosserie en 1 voor de velgen. Je moet ze wel ingehuurd hebben om het te activeren. Bij de eerste of de tweede 'eindbaas' dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef GenesiZ het volgende:
Bij hoeveel % moet je zijn voordat je een crewmember krijgt die je carbonvelgen kan aanpassen? Ik ben op 45% maar ben hem nog niet tegengekomen
je bedoelt de 240SX ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef poehej het volgende:
Als je een nieuwe career start kies je eerst die Alfa Brera om mee te beginnen. dan rij je daar de eerste 3 races mee en dan moet je die challenge doen waar je de nissan 249 mee kunt unlocken, je koopt dan die nissan bij de career en verkoop je die alfa weer. Voilasnelste auto om mee te beginnen
Die Nissan is dus te unlocken bij de challenges.. je moet dan 3 Checkpoint races doen (Brons, Zilver en Goud) als je die allemaal hebt gehaald dan unlock je die nx bij de career, ik heb net van die Kenji gewonnen.. na 20 seconden alquote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Repeat het volgende:
wat wel lomp is: ik heb zo'n scout in een r32, als ik dan volgas rij komt ie me soms gewoon voorbijvliegen als ik stilsta
hierdoor is het dus heel vaak scout 1, ik 2, gelukkig maakt het verder niet uit, maar het is toch leuker om zelf te winnen...
maar de auto's die je unlockt zijn dus afhankelijk van de auto waarmee je begon? ik heb nl nog geen nissan 240 unlocked, alleen een rx-7, eclipse ed...
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:57 schreef MosPos het volgende:
Hier mijn RX-8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel me ook opquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!
Nee alles staat op Medium, ziet er toch vet goed uitquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!
Hij staat volgens mij een beetje te "bright".quote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee alles staat op Medium, ziet er toch vet goed uit![]()
Post es 1 van jouw screens dan....![]()
360 is veel mooierquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Subaru'tje!
En dan hier de schatkist waarmee ik het spel uit heb kunnen spelen!
[afbeelding]
Mr. Skyline!!!!![]()
![]()
Alles staat grafisch op de hoogste settings (ook AA op 4x), maar motion blur heb ik uitgedaan, omdat het beeld dan toch wat duidelijker is bij hoge snelheden, ik vind het persoonlijk lekkerder spelen.
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...quote:
zal eens ff kijken of ik een foto kan maken er vanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...
even aangenomen dat je de pc versie hebtquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van me beeldscherm , daarom mindere kwaliteit, met deze auto speel ik nu vrij rondrijden in de career
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Consoles vergelijken met pc's is not donequote:
je bedoeld Cayman Squote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk
Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken
[afbeelding]
Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet
[afbeelding]
En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.![]()
[afbeelding]
nee is beeld van xbox 360, had aangesloten op me pc monitorquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef peacetaker het volgende:
[..]
even aangenomen dat je de pc versie hebt
ingame: print screen -> alt+tab -> paint of ander plaatjes bewerking programma -> plakken en opslaan
![]()
OT:
mijn gebakje waar ik hem mee heb uitgespeeld(foto's zijn klikbaar):
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Geilquote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk
Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken
[afbeelding]
Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet
[afbeelding]
En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.![]()
[afbeelding]
*mee eens is*quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
ik heb et van mn pc gepleurd, zo'n nep kutspel
moet ik racen om me te verdedigen, rij ik eerst met een jag die vrij snel is, maar toch rijdt iedereen me er vol uit, maak geen enkele fout, maar ik kan gewoon niet in de buurt blijven omdat die auto's te snel zijn (klasse hoger), rij ik dan in mn veel langzamere rx-7, dan gaat de tegenstander ook gewoon langzamer
en die scout voor me dan, rijdt ie voor me op een lege rechte weg, ramt ie ineens vol op zn rem, ik naar de klote.
Of als ik links van de scout zit, en links van mij is een afsnijroute, dan snijdt die scout me vol af omdat hij wel die kortere route neemt en beukt me daardoor precies op dat splitsingsstuk.
grafspel![]()
Ik ga wel weer gtr2 spelen
Drafters zijn wel geinig op rechte stukjes, maar in de bochten crash je keihard dus dat is echt minder. Blockers hebben gewoon het meeste nut. En de scout vind ik overbodig, want die kortere routes zijn bijna nooit te pakken als je zo snel rijd, en daarbij komt ook nog...dat die kortere wegen zo onveilig als wat zijn, zo kronkelig en obstakels...daar kan je gewoon nooit met volle snelheid doorheen rijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef GenesiZ het volgende:
Je moet ook met die dikke gast spelen, die blocker die je bij het begin gelijk hebt. Die werkt het beste en aan die andere gasten heb je toch niets. De beste lijn kun je toch nooit volgen en draften is ook helemaal niet nodig.
Ik had hem misscien wat te licht staan, maar dit vind ik dus te donker. Zo zie je de auto helemaal niet goed. Maar voor de rest ziet het er mooi uitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Subaru'tje!
En dan hier de schatkist waarmee ik het spel uit heb kunnen spelen!
[afbeelding]
Mr. Skyline!!!!![]()
![]()
Alles staat grafisch op de hoogste settings (ook AA op 4x), maar motion blur heb ik uitgedaan, omdat het beeld dan toch wat duidelijker is bij hoge snelheden, ik vind het persoonlijk lekkerder spelen.
Thanks voor je feedbackquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik had hem misscien wat te licht staan, maar dit vind ik dus te donker. Zo zie je de auto helemaal niet goed. Maar voor de rest ziet het er mooi uit![]()
Ik gebruik nooit mn crew op Speedtrap na (drafter) en win met gemak. Als je het niet kan moet je m idd misschiem maar verwijderen en weer terug naar Hello Kitty Online.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Kankerspel idd, ik doe blocker, gaat die tyfus kanker mongool mij blocken
je taalgebruikquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Kankerspel idd, ik doe blocker, gaat die tyfus kanker mongool mij blocken
Hhahah, hij is echt heel erg pissed is te zien, maarja het spel is eigenlijk ook echt fucked up, de allerstomste fouten die d'r in zitten, dan heb je de crew die bedoelt is om je te helpen....wat doen ze? Ze helpen je wel OM ZEEP!quote:
Je kunt zien wat je gaan unlocken bij elke race, moet je even goed kijken als je hem selecteertquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:
ik ben nu bij dat bovenste deel van de map aan het racen. Je hebt dan een tier2 auto, maar moet racen tegen allemaal tier3 lambo's enz, niet te doen dus? Wel unlock ik tier3 parts met die races?
Hoe hebben jullie dit gedaan en wanneer krijg ik dan tier3 auto's ?
Ja het is eigenlijk de bedoeling, dat de blocker achter je blijft...en dat hij dan de tegenstanders achter je even gaat pesten, de blocker mag eigenlijk nooit voor je rijden....anders is de kans groot dat hij jouw gaat pesten.quote:Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Badabingea het volgende:
Je moet een blocker wel goed gebruiken natuurlijk he
Ik heb eerst het meest linksboven gedeelte gedaan, die vond ik vrij makkelijk met mijn Mercedes SL65. Als je daar 2 races wint krijg je beschikking over de Lamborghini Gallardo die ik toen meteen had gekocht, en toen ging het wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:
ik ben nu bij dat bovenste deel van de map aan het racen. Je hebt dan een tier2 auto, maar moet racen tegen allemaal tier3 lambo's enz, niet te doen dus? Wel unlock ik tier3 parts met die races?
Hoe hebben jullie dit gedaan en wanneer krijg ik dan tier3 auto's ?
maar hoe kom je aan die SL65quote:Op zondag 12 november 2006 15:27 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb eerst het meest linksboven gedeelte gedaan, die vond ik vrij makkelijk met mijn Mercedes SL65. Als je daar 2 races wint krijg je beschikking over de Lamborghini Gallardo die ik toen meteen had gekocht, en toen ging het wel makkelijk
Zou je gewoon moeten kunnen kopen, het is een Tier 2. Misschien even kijken bij races die je nog niet hebt gehaald in het midden van de map, of onderin.quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar hoe kom je aan die SL65Die kan ik helemaal niet kiezen/kopen
ik heb alles gehaald, incl race wars, boss races noem maar op, maar de SL kan ik niet kopen, wel de db9...quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou je gewoon moeten kunnen kopen, het is een Tier 2. Misschien even kijken bij races die je nog niet hebt gehaald in het midden van de map, of onderin.
Bij mij werd de videokaart te warm, maar kleine kans dat het bij jou ook zo is..quote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef speedfreakssj het volgende:
Hoe kan het dat het spel er steeds uitknalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |