Dat viel me ook opquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!
Nee alles staat op Medium, ziet er toch vet goed uitquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!
Hij staat volgens mij een beetje te "bright".quote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee alles staat op Medium, ziet er toch vet goed uit![]()
Post es 1 van jouw screens dan....![]()
360 is veel mooierquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Subaru'tje!
En dan hier de schatkist waarmee ik het spel uit heb kunnen spelen!
[afbeelding]
Mr. Skyline!!!!![]()
![]()
Alles staat grafisch op de hoogste settings (ook AA op 4x), maar motion blur heb ik uitgedaan, omdat het beeld dan toch wat duidelijker is bij hoge snelheden, ik vind het persoonlijk lekkerder spelen.
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...quote:
zal eens ff kijken of ik een foto kan maken er vanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...
even aangenomen dat je de pc versie hebtquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van me beeldscherm , daarom mindere kwaliteit, met deze auto speel ik nu vrij rondrijden in de career
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Consoles vergelijken met pc's is not donequote:
je bedoeld Cayman Squote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk
Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken
[afbeelding]
Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet
[afbeelding]
En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.![]()
[afbeelding]
nee is beeld van xbox 360, had aangesloten op me pc monitorquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef peacetaker het volgende:
[..]
even aangenomen dat je de pc versie hebt
ingame: print screen -> alt+tab -> paint of ander plaatjes bewerking programma -> plakken en opslaan
![]()
OT:
mijn gebakje waar ik hem mee heb uitgespeeld(foto's zijn klikbaar):
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Geilquote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk
Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken
[afbeelding]
Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet
[afbeelding]
En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.![]()
[afbeelding]
*mee eens is*quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
ik heb et van mn pc gepleurd, zo'n nep kutspel
moet ik racen om me te verdedigen, rij ik eerst met een jag die vrij snel is, maar toch rijdt iedereen me er vol uit, maak geen enkele fout, maar ik kan gewoon niet in de buurt blijven omdat die auto's te snel zijn (klasse hoger), rij ik dan in mn veel langzamere rx-7, dan gaat de tegenstander ook gewoon langzamer
en die scout voor me dan, rijdt ie voor me op een lege rechte weg, ramt ie ineens vol op zn rem, ik naar de klote.
Of als ik links van de scout zit, en links van mij is een afsnijroute, dan snijdt die scout me vol af omdat hij wel die kortere route neemt en beukt me daardoor precies op dat splitsingsstuk.
grafspel![]()
Ik ga wel weer gtr2 spelen
Drafters zijn wel geinig op rechte stukjes, maar in de bochten crash je keihard dus dat is echt minder. Blockers hebben gewoon het meeste nut. En de scout vind ik overbodig, want die kortere routes zijn bijna nooit te pakken als je zo snel rijd, en daarbij komt ook nog...dat die kortere wegen zo onveilig als wat zijn, zo kronkelig en obstakels...daar kan je gewoon nooit met volle snelheid doorheen rijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef GenesiZ het volgende:
Je moet ook met die dikke gast spelen, die blocker die je bij het begin gelijk hebt. Die werkt het beste en aan die andere gasten heb je toch niets. De beste lijn kun je toch nooit volgen en draften is ook helemaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |