[ race modus ]quote:Electronic Arts finally published some infos about the onlinemode of Need for Speed Carbon over the onlinemagazine IGN:
Can you give us a quick synopsis of what direction you are taking online features this year? What is the biggest difference between this year and last year?
Carbon's online feature set is much broader and deeper than anything we've done before on a Need for Speed game. For Most Wanted last year we had 3 online multiplayer modes. This year we've added to that and included a great deal more .
In or out of the main career all of our race modes can be played online. There are 4 game modes that you can compete in online multiplayer racing: Circuit, Sprint, Speedtrap and Canyon Duel. Those races that aren't multiplayer will track your best times and scores on the Online Leaderboards.
We are tracking and displaying your statistics for every race, track, game mode and free roam event you participate in during the game. We've added Online Co-operative Challenge Series events where you can race with up to 3 friends in any of 4 challenges and complete the Challenge together.
What can you tell us about the new race modes?
We also have two, very cool, online exclusive multiplayer modes that I can't wait to talk about. But, we'll have to save those for next time.
How are you taking advantage of leader boards this year?
Every track and race mode has its own leaderboard that reflects both multiplayer and single player results. If you are connected to online while playing, your best results are being recorded to the boards. Better yet, we filter the results to show you how you rank against all of your friends on each board.
What is Shadow Mode?
We've built Need for Speed's first Shadow mode. You can record your own shadow on any ranked track and if you play online, you can download the current leader's Shadow for a specific track and race mode. If you can do better, your Shadow takes over the top spot for others to try to beat.
We heard there was a photo mode? What is that?
We have developed a Photo Mode this year. You can take a photo of your car in either the pause menu of a solo race, or the front end and upload it to NeedforSpeed.com for you and your friends to share. Each photo includes detailed data on your car including your modifications, visual upgrades and car statistics
What are virus achievements?
There are four special unlocks you can earn this year by playing others online. Three of the unlocks are earned by playing an "infected" player in specific multiplayer modes. Once you've played together, you are now infected, gain the unlock, and can infect others by playing with them in that mode. If you can contract all three viruses you'll earn an additional piece of content for the achievement.
Je kan pas auto's kopen nadat je het eerste eiland volledig onder jouw controle is, en de baas daar verslagen hebt.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik dacht eerst in het hoofdmenu "My Cars", maar dat is blijkbaar wat anders. Wanneerje in een Carlot ben, kan je auto's selecteren. Druk op Enter om ze te kopen
ah oke! dan activeer ik maybe constant m'n blocker terwijl ik achter em rijdquote:Op donderdag 2 november 2006 00:20 schreef Jump het volgende:
Mithrandirr: je hebt verschillende teammates. Een Blocker is het beste.
Als het groene balkje bovenaan vol is, en het knippert kan je op "Activate team member" knopje drukken (even opzoeke in je controls). Deze gaat dan de wagen met een icoontje boven doen ophouden
ffs, neem tog een Athlon 64 Bit !quote:Op woensdag 1 november 2006 23:22 schreef depax het volgende:
bij deze mijn specs:
Asus A7V8X
AMD Althon XP 2600+ (loopt op 2.12 ghz)
1024 DDR 333
ATi Radeon 8500 128 DDR ( orginele drivers oude catalyst drivers voor de radeon 8500 worden geen nieuwere meer gemaakt en al helemaal niet voor 2003)
onboard sound.(avance ac97 dus)
Alles passed hij in de easy test behalve de OS
Windows 2003 Enterprise Server test edition SP1
Pagefile : 1.5 gb op een aparte disk
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
ah oke! dan activeer ik maybe constant m'n blocker terwijl ik achter em rijd
maar not sure dat het m'n blocker is, kan ook een scout zijn. die laat je shortcuts zien e.d. toch?
Nou deze pc is al 5 jaar oudquote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ffs, neem tog een Athlon 64 Bit !![]()
128 mb, hmm neem denk ik tog maar een goede 256 (jah je heb ook kut 256 MB kaarten)
Ik zou voor een nieuwe pc gaan, maar dat is persoonlijk...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:47 schreef depax het volgende:
[..]
Nou deze pc is al 5 jaar oud
en tja ik moet nu kiezen tussen een Wii of een nieuwe pc dan wordt het gewoon een Wii met carbon
ik ben maar door gegaan en heb nog 1 drift race daar overquote:Op donderdag 2 november 2006 13:24 schreef Jump het volgende:
Ik wat minder, ik wil eerst nog die twee driftraces van het eerste eiland winnen
8+quote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef MosPos het volgende:
Ben nu bezig met het downloaden van de full game, ik snap niks van dat rare programma (htorrent oid) Maar ik denk dat hij nu bezig is.
Wat is jullie Cijfer voor degene die het volledige spel al spelen?
dat mag je hier niet vragen, staat een ban opquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef MosPos het volgende:
neequote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Is het trouwens nog mogelijk om iets van neon of verlichting te kopen ?
dat was een hype, dat neon.. en t blijft een auto en geen discoquote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dat is nou bagger van most wanted en deze dat je geen neon kan
Zo juist van haar gewonnen met 298 puntjes overquote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu die van dat onderste eilandje aan het verslaan. Maar haar wagen is juist ietsjes sneller als de mijne in de canion dinges
koop een clio dan is het harstikke makkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
En de drift race's blijven lastig !
Thx, ga het even proberen. Zit op 57% en heb een clio al unlockt, ff kopenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
koop een clio dan is het harstikke makkelijk
valt wel meequote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van die graphics is op zich niet zo erg vind ik, maar van de politie en je wagenbesturing klinkt knap kut.
jij bent rete grappig, in Carbon kloppen de performances niet van de Amerikaanse bakkenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Thx, ga het even proberen. Zit op 57% en heb een clio al unlockt, ff kopen
Heb die bak van die vrouw verkocht, die american zooi, rijd voor geen meter
de muziek zet je toch zoiezo uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef amdboy het volgende:
Hoe zit het met de geluiden van de auto's, klinken deze nu net zoals de echte auto's? Want in NFS MW vond ik dat de Supra wel naar de Supra klonk, maar ik vond het wel nog beter kunnen, en de geluiden van de turbo mogen ook beter, ik vind die Blow off valves niet zo mooi klinkenEn het opspoolen van de turbo moet je de muziek uitzetten om dat een beetje goed te horen.
Wat kun je daarna nog doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
100% career.... Ik ben 'm nu al zat![]()
wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
100% career.... Ik ben 'm nu al zat![]()
Hoezo zet je de muziek zoiezo uit? Ik vind het wel relaxte muziek hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de muziek zet je toch zoiezo uit.
maar het geluid van de motor en dergelijke vind ik zoiezo te tam en het klinkt vaak gewoon te computerachtig, ik kan niet precies beschrijven wat het is, maar ik kan er geen kippevel van krijgen zoals in het echt of in filmpjes.
Ligt er aan wat je als 1e unlocktquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef escape_nl het volgende:
Ik rij nog met de mazda, welke auto kan je daarna kiezen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de muziek zet je toch zoiezo uit.
maar het geluid van de motor en dergelijke vind ik zoiezo te tam en het klinkt vaak gewoon te computerachtig, ik kan niet precies beschrijven wat het is, maar ik kan er geen kippevel van krijgen zoals in het echt of in filmpjes.
nee, want het is verschillend volgens mij, je kan kiezen welke race je speelt, en vanaf daar bepalen ze welke autoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:00 schreef escape_nl het volgende:
is er een lijst met de volgorde van auto's die je kan unlocken?
Zo heb je mensen die zich bij de muziek aansluiten, maar d'r zijn ook mensen die de muziek liever uit hebben en elk detail van de auto's willen horen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoezo zet je de muziek zoiezo uit? Ik vind het wel relaxte muziek hoor.
gelukkig heb ik 'm niet gekochtquote:
Toch wel... viel mij ook al op. Ach het is idd maar een spelletje, als je echt wil rijden, dan doe je dat maar in een echte autoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef amdboy het volgende:
Ik mag hopen dat in NFS: Carbon bij het optrekken in de eerste versnelling de auto niet overdreven in een slip raakt? Of dat als ik het knopje voor gas indruk in de vrije versnelling, de toerenteller overdreven hard naar boven schiet? Dit was bij de nfs series voor Most Wanted nog niet zo.
hey ff dimmen he jij!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef X-qlusive. het volgende:
weet je wat ?
ga lekker allemaal simulatie spel spelen ! dan heb je deze gezeik niet![]()
tis alleen dat iedereen zit te zeiken over vanalles en nog wat (ik geef zelf toe dat de drift gedeelte een aanfluiting is, dat had leuker gemogen) maar als je wil dat alles ongeveer is zoals in het echt dan ga je tog simulatie spelen of zelf in je auto rijdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
hey ff dimmen he jij!![]()
ik hou van de nfs serie... al vanaf het begin.. heerlijk in MW dat er weer smeris achter je reet aanzat!
ik had gisteren eindelijk de demo binnen en ben begonnen met et driften... het viel me gewoon tegen vergeleken met underground.... misschien heb ik het niet echt genoeg tijd gegeven of is de gallardo er niet goed voor.. maar et viel me tegen!
oke dan klopt dat dus van het driften... ik heb nog niet geraced.. als dat me bevalt dan haal ik het spel... wil online weleens wat mensen verslaan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:02 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
tis alleen dat iedereen zit te zeiken over vanalles en nog wat (ik geef zelf toe dat de drift gedeelte een aanfluiting is, dat had leuker gemogen) maar als je wil dat alles ongeveer is zoals in het echt dan ga je tog simulatie spelen of zelf in je auto rijden![]()
tis gvd een spel voor vanaf 10+ jaar![]()
was leuk, maar niet dicht bij realiteit, omdat als je drift, de draai maakt naar 70 a 90 graden dat je dan je stuur tegengesteld van de bocht moet draaien anders slaat je auto om. dat ben ik nog steeds niet tegengekomen in games.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan klopt dat dus van het driften... ik heb nog niet geraced.. als dat me bevalt dan haal ik het spel... wil online weleens wat mensen verslaan!
maar bij underground 2 bv kwam dat driften best dicht bij realiteit tenminste... het doordraaipunt en het tegensturen enzo!
forza2 dan gaan we weer simuleren!
Die komt in NL niet uit schatquote:Op woensdag 1 november 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
4 winkels afgebeld, ze hebben hem wel, maar niet de SE. Even wachten dus nog
.
volgens EA niet. Alleen in UK/US. Daraom heb ik hem gekocht in UKquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
volgens EA niet. Alleen in UK/US. Daraom heb ik hem gekocht in UK
quote:ging net ff naar music store sag ik daar de collecters edition staan
ik schrok me dood wat lelijk seg
je heb gewoon een kartone doosje om het plastic doosje en een cd extra
en daar betaal je dan 10 euro meer voor
voor 30 gehaald zekerquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:
iemand geintresseerd in nfs carbon voor xbox360 voor 50euro incl. verzendkosten? zit nog helemaal in seal en dus nog gloednieuw.
hamachi?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
hoe heet dat programm dat je online kan, maar dat het programma denkt dat het via lan gaat
Heb je helemaal niets aan, tenzij hij zijn/haar key geeftquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef nubie het volgende:
Heeft er iemand een savegame met alles unlocked?![]()
![]()
ik weet niet wat voor OS jij hebt met alle programma's ernaast, maar jij bent de eerste met dit pronleem ! ff dimmen dus en gewoon op een andere pc proberen ?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb de demo eindelijk gedownload met die trage servers en dan roept hij dat ik disc 1 in drive H moet stoppen.,
eh ik heb de DEMO en drive H is virtueel dus ik vraag me echt af welke debiele programmeur zich nu weer heeft lkopen rukken op BFS,
EA doet het echt STEEDS slechtrer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |