Smerige hypocriet, hoe durf je dequote:Op woensdag 8 november 2006 18:29 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik heb me zonet groen en geel zitten ergeren aan het NOS-Journaal. Of het BOS-Journaal, want die windvaan van de arbeiderspartij kreeg zo even tien minuten zendtijd in de schoot geworpen. Schaamteloos gewoon, die hele rode kliek daar op de journaalredactie![]()
Niet meer of minder dan vier jaar geleden.quote:Op maandag 13 november 2006 08:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er deze keer maar heel weinig lijsttrekkersdebatten![]()
Toen zijn er zeker meer geweest, eentje bij RTL 4 met allemaal, eentje of een of andere universiteit en nog een andere bij de publieke omroep.quote:Op maandag 13 november 2006 09:03 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan vier jaar geleden.
Zeker die afgezaagde typetjes die eind jaren 90 nog leuk waren.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Talpa.tv zouden Marijnissen, Bos, Rutte en Balkenende morgenavond om 20.30 bij Jack Spijkerman in Koppensnellers zitten.
Bij dat debat bij RTL zaten toen alleen Bos, Balkenende, Marijnissen en Zalm.quote:Op maandag 13 november 2006 19:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen zijn er zeker meer geweest, eentje bij RTL 4 met allemaal, eentje of een of andere universiteit en nog een andere bij de publieke omroep.
Er is er tot nu toe nog geen een geweest van alle lijsttrekkers!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |