de films vind ik gewoon geen hol aan.. de animated series weer wel..quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef California het volgende:
[..]
Ik kwam er dit jaar pas achter.
En misschien bedenk ik me volgend jaar weer.
De films vind ik juist helemaal geweldig. Dat sfeertje, die muziek en die decorsquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
de films vind ik gewoon geen hol aan.. de animated series weer wel..
Ik ben ook helemaal vergeten te stemmen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef cwk het volgende:
Hoe gaan in godsnaam al die tournaments toch aan mij voorbij. 1 november nota bene..![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef flyguy het volgende:
De Kwartfinale!
1. Sleepy Hollow (1999) - Beetle Juice (1988)
2. Big Fish (2003) - Corpse Bride (2005)
3. Edward Scissorhands (1990) - Batman (1989)
4. Ed Wood (1994) - Charlie and the Chocolate Factory (2005)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef Doff het volgende:
Gaat Batman na Batman Return nu ook al sneuvelen![]()
Wel vrij logisch dat de nrs. 1 tot 4 van de voorronde winnen tegen de nrs. 5 tot 8. Alleen Corpse Bride weet het Big Fish voorlopig moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:57 schreef cwk het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat Sleepy Hollow zo hard van Beetlejuice wint.
Ik doelde er meer op dat ik Beetlejuice gewoon veel leuker vind dan Sleepy Hollow.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel vrij logisch dat de nrs. 1 tot 4 van de voorronde winnen tegen de nrs. 5 tot 8.
Beetlejuice wordt tegenwoordig vooral gezien als een kinderfilm. Meeste stemmers hier zullen dan voor Sleepy Hollow kiezen, want "kinder" horror films trekken veel mensen niet zo aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ik Beetlejuice gewoon veel leuker vind dan Sleepy Hollow.![]()
Moah, dat is bij mij niet het geval. Vond Beetle Juice best geinig, maar Sleepy Hollow is me gewoon veel beter blijven hangen. Meen me ook te herinneren dat BJ iets meer onevenwichtig overkwam, in tegenstelling tot SH; welke gewoon heel erg leuk was (vooral de sfeer).quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetlejuice wordt tegenwoordig vooral gezien als een kinderfilm. Meeste stemmers hier zullen dan voor Sleepy Hollow kiezen, want "kinder" horror films trekken veel mensen niet zo aan.
BJ is ook als onevenwichtig bedoeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Moah, dat is bij mij niet het geval. Vond Beetle Juice best geinig, maar Sleepy Hollow is me gewoon veel beter blijven hangen. Meen me ook te herinneren dat BJ iets meer onevenwichtig overkwam, in tegenstelling tot SH; welke gewoon heel erg leuk was (vooral de sfeer).
Zit wat in. Ik zag Beetlejuice toen ik 12 was o.i.d.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetlejuice wordt tegenwoordig vooral gezien als een kinderfilm. Meeste stemmers hier zullen dan voor Sleepy Hollow kiezen, want "kinder" horror films trekken veel mensen niet zo aan.
veel mensen hebben de film nooit gezien of te lang geleden gezien.. persoonlijk vind ik beetle juice veeeel beter door de sfeer die erin zit maarja wie ben ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:57 schreef cwk het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat Sleepy Hollow zo hard van Beetlejuice wint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |