Ken alleen Charlie and the Chocolate Factory en Big fish hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:28 schreef flyguy het volgende:
Hallo mensen (en de rest). Sommige regisseurs hebben een eigen touch. Een eigen feel waardoor je gelijk weet met wie je te maken hebt. Tim Burton is daar zeker een van. Ik zou dit kunnen beschrijven, maar als je een paar van zijn films hebt gezien dan weet je dit al. Dit wordt een klein tournamentje omdat de man geen 7 miljoen films heeft gemaakt.
De films die meedoen zijn:
Frankenweenie (1984)
Pee-Wee's Big Adventure (1985)
Beetle Juice (1988)
Batman (1989)
Edward Scissorhands (1990)
Batman Returns (1992)
Ed Wood (1994)
Mars Attacks! (1996)
Sleepy Hollow (1999)
Planet Of The Apes (2001)
Big Fish (2003)
Charlie and the Chocolate Factory (2005)
Corpse Bride (2005)
Dit zijn dus 13 titels. In het hoofdtoernooi is slechts plaats voor 8 titels. Maak daarom voor zaterdag 11 november een lijstje met jouw persoonlijke top 8. denk er goed over na want je nummer 1 krijgt 8 punten, nr 2 krijgt er 7, etc.
Hieruit zullen de 8 titels voor het hoofdtoernooi komen en die zal dus beginnen op 11 november. Have fun!
het verhaal is van hem maar hij heeft hem niet geregisseerd, daarom doet ie niet meequote:Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef DropjesLover het volgende:
k mis nightmare before christmas in t rijtje? die was toch ook van hem?
(ben verder niet zo into alles zien van 1 regisseur, tis al een wonder dat ik hem ken)
Heej die dvd heb ik ookquote:Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef DropjesLover het volgende:
k mis nightmare before christmas in t rijtje? die was toch ook van hem?
(ben verder niet zo into alles zien van 1 regisseur, tis al een wonder dat ik hem ken)
Ik vond die helemaal niet zo denderend eigenlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 23:20 schreef edejong het volgende:
ik ben erg weg van big fish, de rest heb ik nog niet gezien, wordt tijd!
same here.. zeker niet zijn betere werk.. voor mij dan..quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ik vond die helemaal niet zo denderend eigenlijk![]()
Geen uitzondering?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef flyguy het volgende:
het verhaal is van hem maar hij heeft hem niet geregisseerd, daarom doet ie niet mee
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef flyguy het volgende:
vincent is slechts 6 minuten, dat vind ik iets te kort voor een film
nog nooit van de term 'korte films' gehoord zeker?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef flyguy het volgende:
vincent is slechts 6 minuten, dat vind ik iets te kort voor een film
laat ik het dan zo formuleren: vincent is voor dit toernooi een TE korte filmquote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
nog nooit van de term 'korte films' gehoord zeker?
Eindelijkquote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef California het volgende:
Batman Returns (1992)
Batman (1989)
[...]
Ik kwam er dit jaar pas achter.quote:
de films vind ik gewoon geen hol aan.. de animated series weer wel..quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef California het volgende:
[..]
Ik kwam er dit jaar pas achter.
En misschien bedenk ik me volgend jaar weer.
De films vind ik juist helemaal geweldig. Dat sfeertje, die muziek en die decorsquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
de films vind ik gewoon geen hol aan.. de animated series weer wel..
Ik ben ook helemaal vergeten te stemmen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef cwk het volgende:
Hoe gaan in godsnaam al die tournaments toch aan mij voorbij. 1 november nota bene..![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef flyguy het volgende:
De Kwartfinale!
1. Sleepy Hollow (1999) - Beetle Juice (1988)
2. Big Fish (2003) - Corpse Bride (2005)
3. Edward Scissorhands (1990) - Batman (1989)
4. Ed Wood (1994) - Charlie and the Chocolate Factory (2005)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef Doff het volgende:
Gaat Batman na Batman Return nu ook al sneuvelen![]()
Wel vrij logisch dat de nrs. 1 tot 4 van de voorronde winnen tegen de nrs. 5 tot 8. Alleen Corpse Bride weet het Big Fish voorlopig moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:57 schreef cwk het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat Sleepy Hollow zo hard van Beetlejuice wint.
Ik doelde er meer op dat ik Beetlejuice gewoon veel leuker vind dan Sleepy Hollow.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel vrij logisch dat de nrs. 1 tot 4 van de voorronde winnen tegen de nrs. 5 tot 8.
Beetlejuice wordt tegenwoordig vooral gezien als een kinderfilm. Meeste stemmers hier zullen dan voor Sleepy Hollow kiezen, want "kinder" horror films trekken veel mensen niet zo aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ik Beetlejuice gewoon veel leuker vind dan Sleepy Hollow.![]()
Moah, dat is bij mij niet het geval. Vond Beetle Juice best geinig, maar Sleepy Hollow is me gewoon veel beter blijven hangen. Meen me ook te herinneren dat BJ iets meer onevenwichtig overkwam, in tegenstelling tot SH; welke gewoon heel erg leuk was (vooral de sfeer).quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetlejuice wordt tegenwoordig vooral gezien als een kinderfilm. Meeste stemmers hier zullen dan voor Sleepy Hollow kiezen, want "kinder" horror films trekken veel mensen niet zo aan.
BJ is ook als onevenwichtig bedoeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Moah, dat is bij mij niet het geval. Vond Beetle Juice best geinig, maar Sleepy Hollow is me gewoon veel beter blijven hangen. Meen me ook te herinneren dat BJ iets meer onevenwichtig overkwam, in tegenstelling tot SH; welke gewoon heel erg leuk was (vooral de sfeer).
Zit wat in. Ik zag Beetlejuice toen ik 12 was o.i.d.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetlejuice wordt tegenwoordig vooral gezien als een kinderfilm. Meeste stemmers hier zullen dan voor Sleepy Hollow kiezen, want "kinder" horror films trekken veel mensen niet zo aan.
veel mensen hebben de film nooit gezien of te lang geleden gezien.. persoonlijk vind ik beetle juice veeeel beter door de sfeer die erin zit maarja wie ben ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:57 schreef cwk het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat Sleepy Hollow zo hard van Beetlejuice wint.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:25 schreef flyguy het volgende:
De Halve Finale!
1. Big Fish (2003) - Edward Scissorhands (1990)
2. Ed Wood (1994) - Sleepy Hollow (1999)
hij is lastig(2x)
quote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef Gorro het volgende:
De Halve Finale!
2. Ed Wood (1994) - Sleepy Hollow (1999)
je mist wat .. bestellen dusquote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef Timo20 het volgende:
De Halve Finale!
Ed Wood nog niet gezien![]()
![]()
Heb `m al meer dan een jaar in de kast staan, heb `m alleen nog niet gekekenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
je mist wat .. bestellen dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |