Ja dat vroeg ik me ook net af...quote:Op donderdag 2 november 2006 00:59 schreef Peekaboo het volgende:
waarom mogen we dat niet zien?!?!?!?!?!?!

dat horen is al voldoendequote:Op donderdag 2 november 2006 00:59 schreef Peekaboo het volgende:
waarom mogen we dat niet zien?!?!?!?!?!?!

Ja, maar misschien de mededeling daarvoor niet?!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:00 schreef ron1970 het volgende:
![]()
![]()
Vind het wel onzin dat we dit niet mogen zien, is toch wezenlijk onderdeel van het programma ?

Daar lijkt het vooralsnog wel op.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:03 schreef Day het volgende:
Is Nicolaas weg?!

Die regel was dus geschrapt.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:06 schreef Hamilton het volgende:
Voor Nicolaas komt nu sowieso een nieuwe toch?

Dus niet. Dat waren de nieuwe regels. Vertrekkende bewoners worden niet meer aangevuld.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:07 schreef camerondiaz het volgende:
Maar er komt zowiezo een nieuw persoon in de plaats van Nicolaas.
Dat zal ook raar zijn, om een nieuw persoon in de villa te zien.
Die heeft veel informatie over het hele programma en kan precies inschatten hoe mensen zijn en heeft volgens mij een groot voordeel.

Ilona is gewoon 1 grote egoist! Nog nooit zo'n hebberig mens gezien.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik hoop het , ik vind haar niet veel toevoegen behalve een soort fout negatievisme... Nicolaas bijvoorbeel een leuk negativisme ( ter vergelijking)

Als je Brian zo bezig hoort, is hij zojuist zijn grootste concurrent kwijtgeraakt...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef Myriam1978 het volgende:
tsja wel jammer hoor!![]()
Brian is wel een dichter van niks, jammer...

Nee, dat zeiden ze niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet. Dat waren de nieuwe regels. Vertrekkende bewoners worden niet meer aangevuld.

Vrijwillig weggaan was toch de hele doelstelling van het spel??quote:Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze niet.
Unaniem weggestemde bewoners werden niet meer vervangen.
Er is niet gezegd over vrijwillig...

Nou, denkt het niet, hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Als je Brian zo bezig hoort, is hij zojuist zijn grootste concurrent kwijtgeraakt...

Ik heb het even nagelezen en je hebt gelijk iddquote:Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze niet.
Unaniem weggestemde bewoners werden niet meer vervangen.
Er is niets gezegd over vrijwillig...

Bij unaniem wegstemmen zou er ook alleen het eerste jaar iemand voor terugkomen...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijwillig weggaan was toch de hele doelstelling van het spel??
Anders houdt het nooit op.
Daarom was het juist logisch dat bij unaniem wegstemmen de bewoner wel vervangen werd, maar bij vrijwillig vertrek zou dat werkelijk nergens op slaan.

Bart natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 01:17 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Wie denk je dan (vanuit Brian zijn oogpunt)?

Bart en Nena zijn natuurlijk z'n grootste concurrenten (als je het spelletje bekijkt), maar ik denk dat Brian net gewoon de situatie aan het analyseren was om voor zichzelf een plaatje te vormen wat er nou gebeurd was en waarom Nicolaas weg was gegaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:17 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Wie denk je dan (vanuit Brian zijn oogpunt)?

Ik denk dat er idd een nieuwe man komt en dat Angelique of Sylvia gewoon eruit moet vrijdag. 3 mannen is te weinig op dit moment.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef Day het volgende:
Nena denkt dat de stemming vrijdag gewoon doorgaat, omdat er nu maar 3 mannen zijn en 6 vrouwen.
Voor mij mag die stemming ook doorgaan.

Ja, Nicolaas was een lekkerdjequote:Op donderdag 2 november 2006 01:30 schreef avonne het volgende:
Wat zit Bart smerig te grijnzen de hele tijd
naar mannetje

daarom gaat hij een avond gedichten voorlezen bij de vuurkorfquote:Op donderdag 2 november 2006 01:35 schreef farceman het volgende:
Wat is die Brian een verschrikkelijke lul, vind zichzelf echt geweldig nu op 3 is gekozen bij een poll die niemand heeft gezien...

Maar goed voor Nicolaas dat de weddenschap met Stephan daarover maar om de eer ging.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas zou Bart er binnen 3 weken uit hebben. Tja, het is iets anders gelopen
[afbeelding]

Ik vond het ook een goeie theorie eigenlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Brian gelijk had: Nicolaas heeft de poll afgewacht.
Met een 6de plaats valt er minder te "eisen" van Talpa dan met een plaats bij de eerste 3.
Nico wist dus dat hij met een 6de plaats het niet met Talpa op de spits hoefde te drijven, en dus is vertrekken en de kwestie van het geld buiten de kooi uitvechten een betere optie.

Over nicolaas, dat ie niet meer naar zijn ex terug hoefde volgens hun.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:39 schreef farceman het volgende:
Waar hebben die vrouwen het over gehad? verstond iets van nergens om naar toe te gaan?

Brian staat bij vrij veel fokkers ook in de top 3, dus het zal echt wel kloppen. De hele uitslag vanavond komt redelijk tot goed overeen met de fok poll.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:35 schreef farceman het volgende:
Wat is die Brian een verschrikkelijke lul, vind zichzelf echt geweldig nu op 3 is gekozen bij een poll die niemand heeft gezien...

Ik denk alleen dat Bart niet dom genoeg is om er in te trappen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Ilona nu te slijmen met Bart zeg

Het kan beide, denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:40 schreef farceman het volgende:
nee nicolaas heeft de poll afgewacht omdat hij hoopte eruit gestemd te worden en zo nog de borg terug te krijgen

En waarom nu ineensquote:Op donderdag 2 november 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
En Brian zit weer Nena te kriebelen....

Straks zit ie met een erectie van hier tot Tokyoquote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef Leandra het volgende:
En Nena ook bij Brian...... en niet zuinig ook.

LOLquote:Op donderdag 2 november 2006 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Straks zit ie met een erectie van hier tot Tokyo

Tuurlijk trapt ze hier in. Die kerel is op een eiland vol met negers en hun manieren geboren/opgegroeid. Dat is precies waar Nena op valt.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat is die vuilak van en Brian aan het doen , hoop toch echt niet dat Nena hier intrapt!

Jaloers?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:45 schreef farceman het volgende:
Wat is die vuilak van en Brian aan het doen , hoop toch echt niet dat Nena hier intrapt!

Ach..... hij heeft heel "toegankelijke" shorts aan laten we maar zeggenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Straks zit ie met een erectie van hier tot Tokyo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |