Ja dat vroeg ik me ook net af...quote:Op donderdag 2 november 2006 00:59 schreef Peekaboo het volgende:
waarom mogen we dat niet zien?!?!?!?!?!?!
dat horen is al voldoendequote:Op donderdag 2 november 2006 00:59 schreef Peekaboo het volgende:
waarom mogen we dat niet zien?!?!?!?!?!?!
Ja, maar misschien de mededeling daarvoor niet?!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:00 schreef ron1970 het volgende:
![]()
![]()
Vind het wel onzin dat we dit niet mogen zien, is toch wezenlijk onderdeel van het programma ?
Daar lijkt het vooralsnog wel op.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:03 schreef Day het volgende:
Is Nicolaas weg?!
Die regel was dus geschrapt.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:06 schreef Hamilton het volgende:
Voor Nicolaas komt nu sowieso een nieuwe toch?
Dus niet. Dat waren de nieuwe regels. Vertrekkende bewoners worden niet meer aangevuld.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:07 schreef camerondiaz het volgende:
Maar er komt zowiezo een nieuw persoon in de plaats van Nicolaas.
Dat zal ook raar zijn, om een nieuw persoon in de villa te zien.
Die heeft veel informatie over het hele programma en kan precies inschatten hoe mensen zijn en heeft volgens mij een groot voordeel.
Ilona is gewoon 1 grote egoist! Nog nooit zo'n hebberig mens gezien.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik hoop het , ik vind haar niet veel toevoegen behalve een soort fout negatievisme... Nicolaas bijvoorbeel een leuk negativisme ( ter vergelijking)
Als je Brian zo bezig hoort, is hij zojuist zijn grootste concurrent kwijtgeraakt...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef Myriam1978 het volgende:
tsja wel jammer hoor!![]()
Brian is wel een dichter van niks, jammer...
Nee, dat zeiden ze niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet. Dat waren de nieuwe regels. Vertrekkende bewoners worden niet meer aangevuld.
Vrijwillig weggaan was toch de hele doelstelling van het spel??quote:Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze niet.
Unaniem weggestemde bewoners werden niet meer vervangen.
Er is niet gezegd over vrijwillig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |