Ik denk dat er idd een nieuwe man komt en dat Angelique of Sylvia gewoon eruit moet vrijdag. 3 mannen is te weinig op dit moment.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef Day het volgende:
Nena denkt dat de stemming vrijdag gewoon doorgaat, omdat er nu maar 3 mannen zijn en 6 vrouwen.
Voor mij mag die stemming ook doorgaan.
Ja, Nicolaas was een lekkerdjequote:Op donderdag 2 november 2006 01:30 schreef avonne het volgende:
Wat zit Bart smerig te grijnzen de hele tijd
naar mannetje
daarom gaat hij een avond gedichten voorlezen bij de vuurkorfquote:Op donderdag 2 november 2006 01:35 schreef farceman het volgende:
Wat is die Brian een verschrikkelijke lul, vind zichzelf echt geweldig nu op 3 is gekozen bij een poll die niemand heeft gezien...
Maar goed voor Nicolaas dat de weddenschap met Stephan daarover maar om de eer ging.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas zou Bart er binnen 3 weken uit hebben. Tja, het is iets anders gelopen
[afbeelding]
Ik vond het ook een goeie theorie eigenlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Brian gelijk had: Nicolaas heeft de poll afgewacht.
Met een 6de plaats valt er minder te "eisen" van Talpa dan met een plaats bij de eerste 3.
Nico wist dus dat hij met een 6de plaats het niet met Talpa op de spits hoefde te drijven, en dus is vertrekken en de kwestie van het geld buiten de kooi uitvechten een betere optie.
Over nicolaas, dat ie niet meer naar zijn ex terug hoefde volgens hun.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:39 schreef farceman het volgende:
Waar hebben die vrouwen het over gehad? verstond iets van nergens om naar toe te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |