abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43154774
Allereerst, sorry voor mijn 'gekke' topic-titel, maar ik weet momenteel niets anders.

Eigenlijk zit ik in een diep emotioneel gat.

Ik ben het beu om mij happy voor te doen voor iedereen, terwijl dat totaal niet is.

Om een lang verhaal kort te maken:

Ik heb chronische buikpijn ( spastische darmen ).

Daardoor heb ik vorig jaar 2* zelfmoord geprobeerd. ( :'( )

Ik ben nu in behandeling bij een homeopaat, dat heeft geholpen tegen de buikpijn, maar de gemoedstoestand is er niet vooruit op gegaan.

Ik ben meer als een jaar bij een psychiater & psychologe in behandeling geweest.
Ik was het zo zat als wat, om daar naar toe te gaan, en mijn verhaal te doen. Ik ben er dus ook mee gekapt.

Ik was dus depressief. Een tijdje ging het beter, buikpijn ging over en dergelijke. Dus je zou denken dat het allemaal positief blijft gaan.

Niet dus. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, er is zoveel kapot gegaan doen ik met dat mes op mijn polsen heb gezeten :'(

Het is allemaal een pot nat voor mij, het interesseert mij compleet niet wat er gebeurt en zo. Ik weet niet meer hoe het verder moet.

Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.

Wat moet ik doen?

Ik ga 's morgens naar school, download heel de dag, kom thuis, zet het op mijn desktop, kijk het, speel het.
Ik eet en ik ga slapen. Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin.

Maar al bij al is het toch maar een saai leventje dat van mij.
dead
  woensdag 1 november 2006 @ 22:15:07 #2
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43154857
Ga jezelf eens onder de mensen begeven, zoek een sport of een hobby!
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
  woensdag 1 november 2006 @ 22:17:39 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43154972
quote:

Wat moet ik doen?
dan maak je het jezelf wel heel moeilijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 1 november 2006 @ 22:20:01 #4
81237 releaze
best of both worlds
pi_43155060
gezien de leeftijd in je profiel is het mogelijk dat deze gemoedstoestand ook gewoon onderdeel is van de puberteit. dat is klote, maar you'll get over it. van belang is wel, zoals spliffy zei, dat je je onder de mensen probeert te begeven, leuke dingetjes gaat doen met bijvoorbeeld je vriendin of weet ik veel, je te storten op een andere hobby, om zo deze 'houding' niet te laten escaleren en mee te nemen de rest van je leven in, anders raak je wellicht tussen de wal en het schip in, en kom je vanzelf mss wel weer bij de zielenknijpers.
pi_43155093
quote:
Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin
Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?
Patat Friet
pi_43155107
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef spliffy het volgende:
Ga jezelf eens onder de mensen begeven, zoek een sport of een hobby!
Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.

Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).

Altijd een buitenbeentje geweest.
dead
pi_43155169
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?
Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.

Ik zie ze super graag. Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
dead
  woensdag 1 november 2006 @ 22:25:55 #8
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43155271
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:

[..]

Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).

Misschien je instelling eens proberen te veranderen, want zo kom je natuurlijk helemaal nergens uiteindelijk. Het is naar mijn idee een slap excuus.
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_43155275
kijk wij kunnen je al het goedbedoelde advies van de wereld gaan geven maar dat lost jouw problemen niet op.

De enige manier is dat je bij je zelf nagaat hoe je zou willen zijn, hoe je graag zou willen leven. En dan alles in je leven in het teken daarvan zetten. Het vergt enorm veel discipline en volharding en het gaat bij tijden enorm afzien zijn.

Je hebt twee keuzes. Of je gaat echt streven naar verandering OF je blijft hangen in je misere en blijft heel je leven lang topics als deze openen. Kies maar
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43155358
Ik weet niet in hoeverre je buikpijn je beperkt, maar op zich is de pc uitlaten en dingen gaan ondernemen misschien een goed idee. Ga naar buiten, lopen, sporten, zoek iets waar je je hart in kan storten. Lees een boek, maak foto's. Maar laat die pc voorlopig uit... het lijkt erop dat het je nogal beperkt.
pi_43155369
quote:

[..]

Doe je aan sport?
Ik heb gemerkt dat ik me minder slecht voel als ik gefitnissed heb.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:30:14 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43155447
Of terug naar de professionele hulp, of je niet aanstellen.

Een middenweg eindigt in een lang kutleven met een mogelijk vroegtijdig einde.
Ik ga naar huis.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:30:29 #13
78575 francoise
this is so real...
pi_43155456
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:

[..]

Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Ik denk dat je je een beetje aanstelt. Er zijn hier ongeveer 3000 mensen die er nu exact hetzelfde bij zitten give or take a few
pi_43155496
gooi je computers weg, zorg dat je daar niet meer mee in contact komt, dan ga je vanzelf andere dingen doen.. Die je tenminste wel een nuttig gevoel geven..
pi_43155565
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:31 schreef Dsquared2 het volgende:
gooi je computers weg, zorg dat je daar niet meer mee in contact komt, dan ga je vanzelf andere dingen doen.. Die je tenminste wel een nuttig gevoel geven..
Ik heb mijn computer nodig voor school.
dead
pi_43155593
En eens af en toe op stap gaan zou dat niet helpen? Dat haalt je uit die dagelijkse sleur.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:35:12 #17
78575 francoise
this is so real...
pi_43155647
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:33 schreef snake903 het volgende:

[..]

Ik heb mijn computer nodig voor school.
Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?
pi_43155667
tja..
Welke opleiding doe je? Informatica?
Naja, je moet in iedergeval verandering in je levenswijze brengen, en helaas zul je dan dingen moeten opofferen..
pi_43155673
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Ltd. het volgende:
En eens af en toe op stap gaan zou dat niet helpen? Dat haalt je uit die dagelijkse sleur.
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
dead
pi_43155687
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:

[..]

Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
ja daar heb ik ook last van

Maar op een manier doet het me toch eens goed.
pi_43155726
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef francoise het volgende:

[..]

Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?
Zie het als een dwang.

Ik kom thuis, laptop aan, pc aan. Ik ga slapen, alles uit ( tenzij ik d/load ). 's morgens om kwart na 6 op, laptop aan, omkleden, even naar het wc, laptop uit, naar school, laptop open, dan eten op school MET laptop.

Ik kan er echt niet zonder
dead
pi_43155759
Volgens mij mis je concrete doelen of passie's. Je moet iets zoeken waar je hart naar uitgaat.
pi_43155842
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef Ltd. het volgende:

[..]

ja daar heb ik ook last van

Maar op een manier doet het me toch eens goed.
Laatste keer da 'k mij echt geamuseerd heb, is op een fuif, zo bezopen als wat.

Helaasch woon ik hier in een boerengat, maar een keer om de zoveel tijd fuif.

Ik ben blij dat de periode gelijk vorig jaar was voorbij is, maar ik mis nog steeds dat krassen.

Ik ben al van mei 'kras-vrij'. Maar toch mis ik dat.

FYI, ben geen goth!
dead
pi_43155900
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:

[..]

Alsof dat erg is.
pi_43155941
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Volgens mij mis je concrete doelen of passie's. Je moet iets zoeken waar je hart naar uitgaat.
Aye, ik weet.

Programmeren & snowboarden.
Maar ik heb nooit ideetjes om te programmeren.

Ik zou simpele dingen moeten hebben, voor wat te kloten in C# of Java of zo.

Ik zou ook graag gaan fitnissen, maar ik zie de mogelijkheid niet.
dead
pi_43155950
als je echt niet zonder laptop kan is het misschien beter om het af te bouwen. Begin ander met 1 dag zonder laptop. En die dag doe je dingen die je anders niet zou doen.
pi_43155953
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:41 schreef Soho het volgende:

[..]

Alsof dat erg is.
Nah, is niet erg, maar ik wil zo niet thuis komen...
dead
pi_43155978
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:42 schreef snake903 het volgende:

[..]

Aye, ik weet.

Programmeren & snowboarden.
Maar ik heb nooit ideetjes om te programmeren.

Ik zou simpele dingen moeten hebben, voor wat te kloten in C# of Java of zo.

Ik zou ook graag gaan fitnissen, maar ik zie de mogelijkheid niet.
Fitnissen met vrienden of je vriendin?
pi_43156053
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:43 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Fitnissen met vrienden of je vriendin?
Het probleem is: ik heb GEEN discipline, ik ben lui...

Vroeger ging ik nog met de fiets naar school, nu met de bus.
dead
  woensdag 1 november 2006 @ 22:45:29 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_43156070
Je bent 'gewoon depressief', als ik je post zo lees. Ik zeg 'gewoon' omdat dit iets is wat vaak voorkomt. Luiheid en desinteresse zijn onderdeel van de 'ziekte' depressie. Jij hebt je redenen en geschiedenis, maar het lijkt mij een feit dat je depressief bent en daarvoor zijn er behandelingen. Misschien had je een klote psych, het klikt niet altijd, maar in dat geval moet je een andere proberen. Dat ben je aan jezelf verschuldigd. Heb je antidepressiva geprobeerd?

Af en toe flink zuipen en veel internetten lijkt me het grootste probleem niet. Velen doen dit gedurende een bepaalde periode in hun leven. Zolang het je maar niet hindert. Als jij veel uit internet haalt dan heb je dat nu misschien wel nodig. Maar als het in conflict komt met je doelen en plannen, of je gebruikt het continu als uitvlucht, is dat ook wel iets om met een psychiater over te praten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 1 november 2006 @ 22:47:37 #31
78575 francoise
this is so real...
pi_43156155
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef snake903 het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar blow je?
pi_43156196
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:47 schreef francoise het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar blow je?
Neej!
dead
pi_43156324
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef soylent het volgende:
Je bent 'gewoon depressief', als ik je post zo lees. Ik zeg 'gewoon' omdat dit iets is wat vaak voorkomt. Luiheid en desinteresse zijn onderdeel van de 'ziekte' depressie. Jij hebt je redenen en geschiedenis, maar het lijkt mij een feit dat je depressief bent en daarvoor zijn er behandelingen. Misschien had je een klote psych, het klikt niet altijd, maar in dat geval moet je een andere proberen. Dat ben je aan jezelf verschuldigd. Heb je antidepressiva geprobeerd?

Af en toe flink zuipen en veel internetten lijkt me het grootste probleem niet. Velen doen dit gedurende een bepaalde periode in hun leven. Zolang het je maar niet hindert. Als jij veel uit internet haalt dan heb je dat nu misschien wel nodig. Maar als het in conflict komt met je doelen en plannen, of je gebruikt het continu als uitvlucht, is dat ook wel iets om met een psychiater over te praten.
Ik heb antidepressiva geprobeerd ya, maar ze hebben niet geholpen.

Alles hindert, ik voel me hier gevangen. Gevangen in dit lichaam wat niets wilt, wat pijn doet. ( knieen zijn eraan van het gewicht, dus wandelen/joggen/lopen gaat niet), schouder beschadigd van het vallen met mn board...
dead
pi_43156360
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef snake903 het volgende:

[..]

Je zal toch op een punt moeten komen waarop je zegt " En nu is het gedaan". Wees wat hard voor jezelf en dwing jezelf om zoiets te doen. Bv met de fiets naar school of aan sport te doen. Het is belangrijk niet in die sleur te blijven, maar telkens je grenzen te verleggen zodat je trots kan zijn op jezelf.

Niet zo lang geleden (maand ofzo) zat ik ook nog in een zeer lange en zware depressie, maar ik heb mezelf gedwongen anders te leven. Nu gaat het beter met me, maar het blijft moeilijk om niet terug te vallen in mijn oude patroon.
pi_43156455
Je zal zelf een soort sanctie-systeem moeten maken. Belonen als iets wél lukt, straffe nals je je er niet aan houdt. Verder is de beloning bij fitnessen dat je een goede conditie en een getrained lichaam krijgt (en die heb je niet want je programmeert. )
pi_43156591
en je voelt je beter door fitness omdat je feitelijk iets ondernomen hebt.
pi_43156637
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef FlyingFox het volgende:
Je zal zelf een soort sanctie-systeem moeten maken. Belonen als iets wél lukt, straffe nals je je er niet aan houdt. Verder is de beloning bij fitnessen dat je een goede conditie en een getrained lichaam krijgt (en die heb je niet want je programmeert. )
Ik heb getrainde brains

En wat als straf? Heb ik de discipline om mezelf te straffen?
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Je zal toch op een punt moeten komen waarop je zegt " En nu is het gedaan". Wees wat hard voor jezelf en dwing jezelf om zoiets te doen. Bv met de fiets naar school of aan sport te doen. Het is belangrijk niet in die sleur te blijven, maar telkens je grenzen te verleggen zodat je trots kan zijn op jezelf.

Niet zo lang geleden (maand ofzo) zat ik ook nog in een zeer lange en zware depressie, maar ik heb mezelf gedwongen anders te leven. Nu gaat het beter met me, maar het blijft moeilijk om niet terug te vallen in mijn oude patroon.
Ik dacht wel dat je het zelfde had meegemaakt of iets in de aard, op basis van je post.

Ik heb al zo vaak gezegd 'nu is het gedaan', maar nog nooit definitief genoeg. 25 km naar school is ver.

Maar volgende week maandag moet ik toch later beginnen, dus ik ga eens mijn fiets in orde maken
dead
pi_43156722
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef Ltd. het volgende:
en je voelt je beter door fitness omdat je feitelijk iets ondernomen hebt.
True!

Je moet ondernemender worden, langzaam aan.
En je moet durven om meer sociale contacten aan te gaan.

Heb je eigenlijk werk?
pi_43156736
Heb even de TT aangepast.
pi_43156821
Dit heeft denk ik helemaal niet zo erg met je aandoening te maken.
Vriend van mij heeft precies hetzelfde ( en ja ik weet dat het bij iedereen anders is) maar hij heeft medicijnen, heeft gepraat, en bij hem loopt het allemaal wel redelijk tot gewoon goed.

Het is wat jij wilt... WIL jij dat dit alles de overhand krijgt? Dat je voor altijd aan je pc'tje blijft hangen?
Wil je echt veranderen? Dat vraag ik me af namelijk... jij roept dat je het leuker wilt hebben, maar jij wilt het leuker hebben zolang iedereen het maar kan komen aanreiken zodat je niet op hoeft te staan.

HOE graag wil jij het veranderen??

Jij wilt je verhaal niet kwijt aan psychologen, waarom niet? geestelijk te zwaar? Probeer het dan met een maatschappelijk werkster, dat is meestal wat minder zwaar, wat relaxter... maar goed dat hoeft weer niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk.

Dit is jouw leven, jij wilt er meer uithalen dan dit... maar dan ben JIJ degene die uit die stoel op moet staan. Ga maar weer fietsen, tuurlijk heb je daar geen zin in, maar zet je daar maar overheen en doe het gewoon. Je wilt toch zo graag?
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_43156837
Ik heb eik hetzelfde probleem als jij gehad. (ik kan alleen niet programmeren en ik had geen vriendin op dat moment.) De luiheid laksheid en het geprek aan 'zin' om iets te ondernemen. Ik ging (klinkt heel suf) gewoon punten geven aan verschillende aspecten uit mn leven. Bijv: contact met mn vader, vrienden, liefde, werk, school, sport, hobbies. Tot de conclusie komende dat mn leven er niet zo florisant uitzag. Dat was een goede bodem om er iets aan te gaan doen.
pi_43156874
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb even de TT aangepast.
Dankje.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:02 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

True!

Je moet ondernemender worden, langzaam aan.
En je moet durven om meer sociale contacten aan te gaan.

Heb je eigenlijk werk?
Neej ik ben student. Eerste jaar hoger, toegepaste informatica.
dead
pi_43156935
Ik bedoelde eik een bijbaantje. Leer je mensen kennen, bladiebla.
pi_43156982
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef annelies80 het volgende:
verhaaltje
Hoe graag ik het wil veranderen?

Ik ben te lui om het te willen blijkbaar.

Van die psychologen, zij graven teveel het verleden terug naar boven, en dat wil ik absoluut niet, alleen als het mij echt niet gaat ( gelijk nu ).

iig morgen zal het geen computer zijn, ik ga stad in met m'n vriendin, en dan ga ik naar daar, en blijf slapen.

Maar het aller ergste is dit: ik pak mijn laptop mee naar daar, doe ik altijd... En ik weet dat dat stom is. Maar er gaat echt zo een dwang uit van heel de dag achter Thunderbird te zitten, en te wachten op een emailtje, op de Fok! frontpage te kijke voor nieuws, of T.net... Nu weet ik dat veel mensen dat doen, maar ik 'moet' het zelfs doen bij mijn vriendin
dead
pi_43156990
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef annelies80 het volgende:
Dit heeft denk ik helemaal niet zo erg met je aandoening te maken.
Vriend van mij heeft precies hetzelfde ( en ja ik weet dat het bij iedereen anders is) maar hij heeft medicijnen, heeft gepraat, en bij hem loopt het allemaal wel redelijk tot gewoon goed.

Het is wat jij wilt... WIL jij dat dit alles de overhand krijgt? Dat je voor altijd aan je pc'tje blijft hangen?
Wil je echt veranderen? Dat vraag ik me af namelijk... jij roept dat je het leuker wilt hebben, maar jij wilt het leuker hebben zolang iedereen het maar kan komen aanreiken zodat je niet op hoeft te staan.

HOE graag wil jij het veranderen??

Jij wilt je verhaal niet kwijt aan psychologen, waarom niet? geestelijk te zwaar? Probeer het dan met een maatschappelijk werkster, dat is meestal wat minder zwaar, wat relaxter... maar goed dat hoeft weer niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk.

Dit is jouw leven, jij wilt er meer uithalen dan dit... maar dan ben JIJ degene die uit die stoel op moet staan. Ga maar weer fietsen, tuurlijk heb je daar geen zin in, maar zet je daar maar overheen en doe het gewoon. Je wilt toch zo graag?
Ik zat ook zolang in die depressie dat ik nu af en toe zin heb om me weer slecht te voelen. Gewoon het vertrouwde gevoel. Klinkt misschien heel raar maaar zo is het bij mij. De uitdaging is om mezelf niet toe te laten om terug te vallen.
pi_43157048
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef Ltd. het volgende:
Ik zat ook zolang in die depressie dat ik nu af en toe zin heb om me weer slecht te voelen. Gewoon het vertrouwde gevoel. Klinkt misschien heel raar maaar zo is het bij mij. De uitdaging is om mezelf niet toe te laten om terug te vallen.
Kan ik me wel in vinden. Het is fijn om 'nee' tegen dingen te zeggen en dus niets te ondernemen en de kans om fouten te maken maximaal te verkleinen. Zelfde met dingen uitstellen.
pi_43157064
Ik weet niet of het al nagekeken is, maar je zegt dat je buikpijn hebt, spastische darmen, niet de magerste bent en niet lekker in je vel zit (depressief).

Mijn advies is... laat je eens goed binnenste buiten keren lichamelijk.
Last van darmen/depressieviteit en overgewicht kan heel goed het gevolg van elkaar zijn.

Ik denk dat je in ieder geval vol moet houden
Bedenk dat dit een fase is, die gaat over. Het duurt lang voor je gevoel.. en het is nu vervelend.. maar zing het uit

Daarnaast zou ik er echt op aandringen dat ze je darmen goed nakijken !

Daar weer naast is mijn advies toch terug te gaan naar een "zielenknijper".

Dikke knuffel en hang in there !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43157132
Ik zou juist niet naar een dokter/psych gaan. Aan jezelf werken is de beste remedie.
pi_43157137
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Daar herken ik me heel goed in, is gelijk ik ook zei:

Ik heb geen zin om tegen iedereen te zeggen dat het goed met mij gaat....
dead
pi_43157169
Ik zou eerst zelf proberen om er bovenop te geraken en als het echt niet lukt weer naar een 'zielenknijper' te gaan. Als het je alleen lukt om erbovenop te geraken heb je een reden des te meer om trots op jezelf te zijn, want jij hebt het bereikt zonder hulp. Maar ik heb dan eerlijk gezegd ook geen ervaring met psychiaters, ik weet niet wat ze doen e.d.
pi_43157286
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:
Ik weet niet of het al nagekeken is, maar je zegt dat je buikpijn hebt, spastische darmen, niet de magerste bent en niet lekker in je vel zit (depressief).

Mijn advies is... laat je eens goed binnenste buiten keren lichamelijk.
Last van darmen/depressieviteit en overgewicht kan heel goed het gevolg van elkaar zijn.

Ik denk dat je in ieder geval vol moet houden
Bedenk dat dit een fase is, die gaat over. Het duurt lang voor je gevoel.. en het is nu vervelend.. maar zing het uit

Daarnaast zou ik er echt op aandringen dat ze je darmen goed nakijken !

Daar weer naast is mijn advies toch terug te gaan naar een "zielenknijper".

Dikke knuffel en hang in there !
Ze hebben alles al nagekeken, heeft geen zin.

Had eerst overgewicht, toen buikpijn, en toen depressieviteit.

Liefst van al zou ik iets permanent willen voor mijn gewicht, dat ik daar niet meer op moet letten.

Ik weet dat dit een fase is, gelijk puberteit zelf (misschien hangt dit ermee samen). Ik weet het niet, maar het sleept al zolang aan.

Terug gaan naar zo'n dokter... ik weet het niet. Als die mij fatsoenlijke pillen voorschrijft misschien.
dead
pi_43157308
Je hebt wel gelijk met wat je zegt over dat je meer reden hebt om trots op je zelf te zijn... maar hoe je het ook doet... je doet het ten allen tijden alleen. Iedereen kan roepen wat hij/zij wilt... maar je zult er altijd zelf jou punten van advies uit moeten halen en er zelf iets van maken.
pi_43157392
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef annelies80 het volgende:
Je hebt wel gelijk met wat je zegt over dat je meer reden hebt om trots op je zelf te zijn... maar hoe je het ook doet... je doet het ten allen tijden alleen. Iedereen kan roepen wat hij/zij wilt... maar je zult er altijd zelf jou punten van advies uit moeten halen en er zelf iets van maken.
Ik begrijp je niet echt

Ik heb niets om trots op te zijn...
dead
pi_43157395
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef annelies80 het volgende:
dat is waar ja
pi_43157526
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:22 schreef snake903 het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet echt

Ik heb niets om trots op te zijn...
Iedereen heeft wel iets waar hij trots op kan zijn, het hoeft niets groots te zijn. Het feit dat je nu hulp zoekt via fok en dat je iets gaat ondernemen is al iets waar je trots op kan zijn. Begin met het beeld van jezelf op te krikken, kan al een verschil maken.
pi_43157800
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:26 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel iets waar hij trots op kan zijn, het hoeft niets groots te zijn. Het feit dat je nu hulp zoekt via fok en dat je iets gaat ondernemen is al iets waar je trots op kan zijn. Begin met het beeld van jezelf op te krikken, kan al een verschil maken.
Als je dat iets noemt om trots op te zijn...

Mijn beeld?

Dik manneke, echt een nerd ( met een vriendin ( ! ) ), en daarmee is het gedaan
dead
pi_43158018
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef snake903 het volgende:

[..]

Als je dat iets noemt om trots op te zijn...

Mijn beeld?

Dik manneke, echt een nerd ( met een vriendin ( ! ) ), en daarmee is het gedaan
jah is niet echt iets geweldigs, maar het is iig een begin.
Maar het feit dat je een vriendin heb is toch iets om trots op te zijn .
pi_43158195
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef Ltd. het volgende:

[..]

jah is niet echt iets geweldigs, maar het is iig een begin.
Maar het feit dat je een vriendin heb is toch iets om trots op te zijn .
Juist... je hebt een vriendin, veel mensen weten geen relatie stand te houden.

Heb je een vriend? je ouders??
pi_43158515
Heb ne goeie kameraad van vroeger op school, maar nu zit ie op andere school, dus contact beetje verloren( spreken wel alle dagen op msn )

Mijn ouders... jesus, niets anders als ruzie mee.
dead
pi_43158706
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:59 schreef snake903 het volgende:
Heb ne goeie kameraad van vroeger op school, maar nu zit ie op andere school, dus contact beetje verloren( spreken wel alle dagen op msn )

Mijn ouders... jesus, niets anders als ruzie mee.
Probeer anders ns af te spreken met die vriend. En de situatie met je ouders is mss zoiets als een vicieuze cirkel. Je hebt ruzie met hen, voelt je er slecht door & je voelt je slecht en dat veroorzaakt ruzie (zo was het bij mij in zeker zin). Probeer de ruzies te ontwijken en zorg ervoor dat je je beter voelt dan zullen de ruzies ook afnemen.
pi_43158750
zij moeten mij gewoon met rust laten, en dat willen ze niet, ik begrijp niet waarom, maar ze hebben zoiets van ' ie moet helpen '

Ik haat ze echt, wil hier echt weg
dead
pi_43158781
Hoe oud ben je eigenlijk???
pi_43158826
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:09 schreef snake903 het volgende:
zij moeten mij gewoon met rust laten, en dat willen ze niet, ik begrijp niet waarom, maar ze hebben zoiets van ' ie moet helpen '

Kun je mss even logeren bij die vriend zodat je even uit die situatie bent? Je zei dat nu 1ste bachelor informatica doet, kun je mss op kot gaan volgend jaar.
pi_43158883
Volgens mij is je computer sowieso een belemmering. Je zei dat je die nodig hebt voor school maar neem jezelf nou eens voor de computer UITSLUITEND voor school te gebruiken. Dat klinkt heel makkelijk maar zal heel moeilijk zijn. Ik heb zelf ook een tijd gekend waarin ik veel achter de computer zat en nog zit ik er regelmatig achter maar dan alleen voor nuttige doeleinden zoals studie en werk.

Er zijn al tientallen tips gekomen zoals het zoeken van een passie; dat van alles kan zijn. Ik kan alleen maar hetzelfde zeggen en je meegeven dat uit eigen ervaring het veel fijner leeft als je onafhankelijk bent van de computer
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43158995
hij is (ook) van '88 volgens zijn profiel. Dus 17 - 18
pi_43159179
JEETJE... ZO JONG?
Nou snap ik ook waarom je ruzie hebt met paps en mams.

Ik ben het met Flyin- Hawk eens... die pc... daar moet je iets mee doen... een hele strenge regel voor jezelf. echt puur en alleen voor school, en misschien 1 uur voor plezier.
pi_43159528
Ik wou op kot, maar ik mocht niet

Ben 17 jaar... :|

Maar het probleem is: ik verveel me steendood als ik niet achter mn laptop zit..
dead
pi_43160457
Ik heb je topic even snel doorgelezen en het valt me op dat je nog geen 18 jaar oud bent.
Dat je TWEE KEER zelfmoord hebt geprobeert te plegen.
Dat je iets te zwaar weegt....(wie niet tegenwoordig?)
Dat je een internetverslaving hebt.
Dat je verder niet geholpen wil worden, behalve als er de juiste medicijnen op tafel komen....

En je hebt nog een vriendin ook, wat wil je nou zelf eigenlijk?

Zeg dan gewoon tegen je huisarts dat je in en dipje zit, tegewoordig is dit bij zo'n 5% vd bevolking, krijg je daar iets voor en je voelt je vast een stuk beter

En vergeet die psygologen (al kunnen ze goed werk doen), je zit er voor jezelf zoals je je nu voelt, en niet om een traume te verwerken, toen je 3 jaar oud was en je met je driewieler viel
pi_43163360
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef snake903 het volgende:

Maar het probleem is: ik verveel me steendood als ik niet achter mn laptop zit..
Het probleem is dat je geen passies hebt behalve je vriendin die je 1 keer in de zoveel tijd ziet! Ik denk dat je verbaast bent hoe makkelijk je jezelf van je computer kan ontdoen als je een aantal hobbies/passies ontdekt (beter nog: passies die je met andere mensen deelt).
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43163430
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik bedoelde eik een bijbaantje. Leer je mensen kennen, bladiebla.
Een goede plek om jezelf te ontplooien, te leren kennen wat je wel en niet leuk vindt, wat je wel en niet kunt, etc. (sprak zij uit eigen ervaring )

Helemaal mee eens dus

En het is niet het systeem dat aan je vreet. Het probleem ligt echt in jezelf en jij hebt de kracht dat te overwinnen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_43165298
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef snake903 het volgende:
Allereerst, sorry voor mijn 'gekke' topic-titel, maar ik weet momenteel niets anders.

Ik ben het beu om mij happy voor te doen voor iedereen, terwijl dat totaal niet is.

Ik ben nu in behandeling bij een homeopaat, dat heeft geholpen tegen de buikpijn, maar de gemoedstoestand is er niet vooruit op gegaan.

Ik ben meer als een jaar bij een psychiater & psychologe in behandeling geweest.
Ik was het zo zat als wat, om daar naar toe te gaan, en mijn verhaal te doen. Ik ben er dus ook mee gekapt.

Ik was dus depressief. Een tijdje ging het beter, buikpijn ging over en dergelijke. Dus je zou denken dat het allemaal positief blijft gaan.

Niet dus. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, er is zoveel kapot gegaan doen ik met dat mes op mijn polsen heb gezeten :'(

Het is allemaal een pot nat voor mij, het interesseert mij compleet niet wat er gebeurt en zo. Ik weet niet meer hoe het verder moet.

Wat moet ik doen?

Ik ga 's morgens naar school, download heel de dag, kom thuis, zet het op mijn desktop, kijk het, speel het.

Kennelijk ben je toch aardig en leuk genoeg dat een meisje zich voor jou is gaan interesseren. Misschien moet je eens wat meer plannen met haar gaan maken om wat van je leven en van jullie leven samen te maken. Dit schiet niet op, al helemaal niet als je de godsganselijke dag bezig bent met een dood ding als een PC. Ga lekker naar buiten met je meisje en waai uit op het strand, heerlijk in deze stormachtige tijd, daarna lekker hete chocola ergens drinken of een borrel. En zo zijn er zoveel dingen die je kunt doen, maar kom in godsnaam in actie, gebruik die PC voor school, maar hang niet als een dooie de hele dag voor dat scherm, kom op man.
pi_43165301
Ga een opleiding doen die je wél leuk vindt, want volgens mij doe je deze opleiding alleen maar omdat het lekker veilig is.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_43165457
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:09 schreef snake903 het volgende:

Als jij mijn zoon was zou ik me ook om jou zorgen maken, ik begrijp het wel. Als je weg wilt, zul je voor jezelf moeten kunnen zorgen. Als je altijd aan een PC zit, zul je geen ervaring krijgen om voor jezelf te zorgen. Begeleid wonen via een jeugdzorg instantie, zou een oplossing kunnen zijn zodat je geholpen wordt op je weg naar zelfstandig wonen. Je moet o.a. leren goed met je geld om te gaan, de dagelijkse dingen zoals koken, wassen en boodschappen doen, en structuur in je leven aan te brengen. Als je dat kan spendeer je vanzelf al veel minder tijd aan je PC.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:03:44 #74
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_43166652
quote:

hebben ze gelijk in zo te horen, klinkt nu niet echt alsof je in staat bent voor jezelf te zorgen. Jezelf bevrijden van je ouders gaat je situatie echt niet verbeteren in dat geval, wordt je alleen maar depressiever van.

je bent een product van de zorgmaatschappij, je hebt geen echte problemen om je druk over te maken.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 12:49:24 #75
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43167742
Ik zeg dat je je niet moet aanstellen, sterker nog, ik zeg dat ik je een luie flikker vind. Alsjeblieft zeg. Je wil vanalles schrijf je, maar je schrijft tegelijkertijd ook dat je er eigenlijk niets voor wil doen. "Ik wil wel fitnessen maar ik heb er de discipline niet voor". Dan wil je dus ook gewoon niet fitnessen man.

Jij bent hetzelfde als mensen die de hele dag door vreten en ontzettend dik zijn, daar constant over klagen, maar tegelijkertijd ook een nieuwe zak chips opentrekken. Er is niets mis met je. Je bent een puber en je hebt gewoon 0 zelfdiscipline en motivatie, get over it already.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 november 2006 @ 12:50:50 #76
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43167778
heb je al eens een osteopaat geprobeerd?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 12:53:30 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43167838
quote:

Ja doh dat je je verveeld. Heb je verder nog vrienden irl? Zo niet, dan snap ik wel dat je je doodverveeld. Als je niet achter je pc zit heb je verder niets te doen. Dat zou overigens een goed moment zijn om te gaan sporten ofzo, maar daar begin je niet aan want 'je hebt toch niet genoeg discipline'. In mijn optiek heeft dat alles te maken met een makkelijke uitvlucht zoeken.

Roepen dat je vanalles wil en dan zeggen van 'ja maar ik heb de discipline er toch niet voor" maar dan ook weer klagen dat je vanalles wil. De enige die wat kan veranderen ben jij zelf, dan kun je nog wel 100 topics openen, maar JIJ moet iets gaan doen. JIJ moet achter die pc uit, JIJ moet andere hobbies gaan zoeken, JIJ moet tijd en moeite investeren, jij jij jij jij jij. Dan kun je wel lekker topics openen en passief daar zitten tot er weer iemand reageert met goede bedoelingen, maar jij bent je eigen probleem.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43172504
pi_43172662
Kurt Kobain had ook zoiets!
pi_43172686
Aandachtshoer
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43173851
quote:

[..]

Ga naar de sportschool dan...daar word je denk ik heel wat zekerder van.
pi_43174697
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Aandachtshoer
nou, jij komt ook met je meest intelligente opmerking zeg!
  donderdag 2 november 2006 @ 16:31:51 #83
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43174927
Ah, dus om het samen te vatten :

je bent doelloos, je baalt daarvan, maar je vertikt het om er ook maar wat aan te doen.
Je volstaat gewoon in roepen "dat vind ik niet leuk !"

Je zwelgt in zelfmedelijden...
Kortom, je bent een puber !

Enige remedie - gooi je leven eens radicaal om op de een of andere manier.
Koop voor mijn part een set draaitafels en zeg tegen jezelf dat je de grootste (sorry ) DJ ter wereld gaat worden. En DOE het dan fanatiek.
Of ga sporten... Of... Of...
Anyway, het maakt niet eens zoveel uit WAT, als je je leven maar eens verandert.
Wat zou je graag over 10 jaar doen / zijn ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_43177671
Je bent wel heel erg jong, te jong op nu al op te geven
  donderdag 2 november 2006 @ 18:06:16 #85
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_43178069
elders op de wereld zitten mensen zonder huis, zonder eten, met een ernstige ziekte, in oorlogsgebieden, en nog hebben ze een smile op hun gezicht. Jij hebt ben depressief voor niks, je hebt een warm huis, kleren, eten genoeg en nog een heel toekomst voor je waar je dus wel wat aan kan doen, en dan ga je jezelf toch maar van het leven beroven omdat jou leven saai is?

DUDE, je bent toch geen emo of wel?? Ga naar een sportschool dat helpt, zoek vrienden, ga op vakantie voor ff weet ik veel..
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  donderdag 2 november 2006 @ 18:10:50 #86
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43178203
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef DR878 het volgende:
elders op de wereld zitten mensen zonder huis, zonder eten, met een ernstige ziekte, in oorlogsgebieden, en nog hebben ze een smile op hun gezicht. Jij hebt ben depressief voor niks, je hebt een warm huis, kleren, eten genoeg en nog een heel toekomst voor je waar je dus wel wat aan kan doen, en dan ga je jezelf toch maar van het leven beroven omdat jou leven saai is?
Vaak wordt het door dat besef alleen maar erger - het besef dat je het juist helemaal niet slecht hebt maar toch op de een of andere manier geen lol hebt in het leven.
Dat legt juist een extra zware druk op de schouders.

Het punt is dus dat je geen lol hebt.
Daar moet je iets aan doen, en als dat niet lukt zoals je nu leeft moet je dus je leven eens radicaal omgooien.
Ook al lijkt het je nu niks om dat te doen - omdat je er vanuit je huidige levensstijl naar kijkt - maar dikke kans dat als je alles eens over een hele andere boeg gooit je leven weer een stuk interessanter wordt.
Al was het alleen maar omdat je dan dingen doet/gaat doen die je nooit eerder gedaan hebt.
pi_43184343
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja doh dat je je verveeld. Heb je verder nog vrienden irl? Zo niet, dan snap ik wel dat je je doodverveeld. Als je niet achter je pc zit heb je verder niets te doen. Dat zou overigens een goed moment zijn om te gaan sporten ofzo, maar daar begin je niet aan want 'je hebt toch niet genoeg discipline'. In mijn optiek heeft dat alles te maken met een makkelijke uitvlucht zoeken.

Roepen dat je vanalles wil en dan zeggen van 'ja maar ik heb de discipline er toch niet voor" maar dan ook weer klagen dat je vanalles wil. De enige die wat kan veranderen ben jij zelf, dan kun je nog wel 100 topics openen, maar JIJ moet iets gaan doen. JIJ moet achter die pc uit, JIJ moet andere hobbies gaan zoeken, JIJ moet tijd en moeite investeren, jij jij jij jij jij. Dan kun je wel lekker topics openen en passief daar zitten tot er weer iemand reageert met goede bedoelingen, maar jij bent je eigen probleem.
Ya heb vrienden irl, op school enzo.

Ik moet gewoon wat discipline bijeen zoeken.
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef DR878 het volgende:

DUDE, je bent toch geen emo of wel?? Ga naar een sportschool dat helpt, zoek vrienden, ga op vakantie voor ff weet ik veel..
Kijk he, da intereseert mij geen bal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.

Ik wil mij hier goed voelen. ...
dead
pi_43185519
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef snake903 het volgende:

Wat moet ik doen?

Euhhhh, kom eens achter je pc vandaan en ga eens leven, eens buiten rondhobbelen, zoek een hobby, zoek vrienden ofzo????

Het systeem vreet niet aan je, je vreet aan jezelf, zou doodgaan van saaiheid als ik dat alleen maar doe...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43185794
quote:

[..]

2 wijsheden die voor jou opgaan denk ik:

De helft van het leed dat wij in onze harten bewaren is leed omdat wij het bewaren.

De mensen zouden zich heel wat minder zorgen maken over wat anderen van hen denken als ze zich zouden realiseren hoe weinig er over hun gedacht wordt.

En dan vooral die laatste in dit geval.....

Er lopen zoveel mensen rond die niet de magerste zijn, laten die zich daardoor tegenhouden???
Welnee, die gaan gewoon dingen doen en weet je wat, als je dat gewoon gaat doen ga je erachter komen dat mensen gewoon normaal tegen je zullen doen en voorbij het uiterlijk zullen kijken waar jij zo'n problemen mee hebt blijkbaar.

En je zou zelfs 2 vliegen in 1 klap kunnen pakken, zoek een sport uit die je zou willen beoefenen, ga die beoefenen, pas gelijk je eetpatroon aan en je doet wat aan je lichaam(waar je blijkbaar zelf mee zit), je doet wat aan je geest(je lekker goed moe sporten zorgt voor leuke hormoontjes in je lichaam die ervoor zorgen dat je je algemeen goed voelt oa) en je doet wat aan sociale contacten.

Het is naar dat je je zo rot voelt, maar in een hoekje kruipen gaat je niet helpen, je zal jezelf bij wijze van spreken een schop onder de kont moeten verkopen en gewoon iets gaan doen eraan, stel voor jezelf vast wat je wil in dit leven, wat je leuk vindt en wat je wil bereiken en zie hoe je daar moet komen en DOE het dan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43186028
Ik weet dat in een hoekje kruipen niets is, en dat ga ik ook niet doen. Dat heb ik hier al gelezen.

School begint maandag, en dan moet t maar gedaan zijn.

Heb het juist nog met mn vriendin erover gehad, en het moet gewoon gedaan zijn.
dead
pi_43186192
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:25 schreef annelies80 het volgende:

[..]

nou, jij komt ook met je meest intelligente opmerking zeg!
Mensen van tegenwoordig proberen mij net te vaak zelfmoord te plegen, vaak doen ze dat omdat ze dan wel opgemerkt worden. wat weet jij ervan?
quote:

daardoor heb ik vorig jaar 2* zelfmoord geprobeerd. ( )
aandachtshoer dus...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43186560
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef snake903 het volgende:
Ik weet dat in een hoekje kruipen niets is, en dat ga ik ook niet doen. Dat heb ik hier al gelezen.

School begint maandag, en dan moet t maar gedaan zijn.

Heb het juist nog met mn vriendin erover gehad, en het moet gewoon gedaan zijn.
En doorbijten hé!
Niet zomaar opgeven. Je weet nu ongeveer wat je kan doen, dus ga ervoor.
pi_43186817
quote:
Kijk he, da intereseert mij geen bal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.

DOE DAN IETS AAN JE ZELF NURT. En kom vooral niet aan met bovenstaatde opmerking. Je praat maar doet nix . Je hebt een stalen neus onder je ass nodig zo te lezen.

Ik ben heeeel benieuwd naar die vriendin van je. Vast iemand die in het zelfde schuitje zit? Zo ja ga samen iets ondernemen en niet de zielige JANKBAL gaan ligge uithangen.

Dus jij denkt dat er nog iets van je leventje terrecht komt? door, achter je beeldscherm je eigen zielig te maken op internet.

Als ik dit zo lees is het eigenlijk al te laat
Maar er is nog hoop....
ergens
pi_43188169
EY SeLLeM
BLABLABLA ( verwijt naar SeLLeM, maar mag niet racist zijn )

Als mijn vriendin er niet was was ik er niet meer, zij is niet zo iemand.
dead
pi_43188643
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Ltd. het volgende:

[..]

En doorbijten hé!
Niet zomaar opgeven. Je weet nu ongeveer wat je kan doen, dus ga ervoor.
I will.

Echt. Vandaag al de eerste stap gezet. Gezond gegeten.

Voeg je mij toe @ msn? Staat in mijn profiel
dead
pi_43189671
Tja, deels hoort dat natuurlijk ook wel een beetje bij je leeftijd. Ik denk wel dat je moet proberen om wat minder afhankelijk te zijn van je laptop, en wat meer onder de mensen moet komen. Dat zal je goed doen, en elk beetje helpt. Positief blijven!
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:16:07 #97
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_43192982
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef snake903 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat jij je geen bal interesseert of wel je bent geestelijk blijkbaar zwak ingesteld, en daar moet je wat aan doen. Fok zal je niet helpen zoals jij dat zou willen. Ik kan jou niet dwingen om iets leuks te gaan doen , filmpje kijken ofzo, maar als je niks gaat zitten doen en blijft huilen over iets waarin jij verandering in kan brengen maar dat gewoon niet wil en mede daardoor zelfmoord wilt plegen dan kan ik zeggen dat Darwin gelijk heeft :

Survival of the Fittest. De zwakken gaan dood, de sterken blijven leven. Dit is een beetje toepasbaar op alles, in dit geval jou geest.

Ik snap dat je depressief bent, maar alleen maar zielig ( en al helemaal als er niet eens een echte reden is ) doen de hele tijd werkt alleen maar averechts. Zoek een doel in je leven, maar voordat je doet, ga op vakantie, doe wat jij onstpannend vind en denk dan pas verder na.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:16:12 #98
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43197940
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef snake903 het volgende:

Negeer al mijn vorige opmerkingen,
het wordt nooit wat met je, je bent een loser en dat zul je blijven....
Maak er inderdaad maar een einde aan, beste oplossing.
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:38:03 #99
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43200054
-edit-
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:39:41 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43200102
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef snake903 het volgende:

Ik ben te lui om het te willen blijkbaar.

Van die psychologen, zij graven teveel het verleden terug naar boven, en dat wil ik absoluut niet, alleen als het mij echt niet gaat ( gelijk nu ).
Waarom wil je niet het verleden naar boven halen?
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:54:09 #101
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43200574
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

angst!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:42:40 #102
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43203762
Niet alles gelezen...

Interessant is dat je zegt dat je je niet meer wilt gedragen zoals 'het systeem' dat van je verwacht. Dat zou wel eens de kern van het probleem kunnen zijn; Als je altijd een stemmetje in je hoofd hebt die bij bijna alles wat je doet zegt 'het hoort niet, dit mag je niet doen' etc. dan kan dat heel erg verlammend werken. Maar ik gok maar wat.

Je moet het zelf doen. Je geeft aan dat je baalt van bijna alles wat je doet, hoe je je gedraagt, maar ook dat je de discipline niet kunt vinden om wat te doen. En geen zin hebt om wat te doen. Dan houdt het een beetje op. Qua psychologen en psychiaters: Het kan heel goed, dat je tot nu toe hulp hebt gekregen, die voor jou gewoon niet werkt. Elke psycholoog en psychiater werkt op een manier zoals hij/zij denkt dat het beste is, en hij/zij heeft ook een karakter, en het kan zo zijn dat dat gewoon helemaal niet spoort met jouw karakter. Kortom: Probeer andere psychologen.

Wat doet je vriendin in het geheel? Je klinkt namelijk soms ook wel dat je gewoon gebaat bent bij een schop onder je reet in plaats van begrijpende woorden Is je vriendin vooral aardig en begrijpend of wordt ze ook wel eens kwaad op je om je gedrag?
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:46:33 #103
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43203868
quote:

Daar zit misschien een groot probleem. Ik kan me voorstellen dat je thuissituatie dermate drukkend en deprimerend is, dat dat de voornaamste reden is dat je niets gedaan krijgt. Je ouders hebben misschien het beste met je voor, maar het zou kunnen dat ze precies helemaal het verkeerde doen met jouw situatie.

Wanneer word je 18? Zo snel mogelijk de touwtjes van je eigen leven in handen nemen is misschien de beste remedie, je hebt misschien het gevoel dat niets wat je doet uitmaakt, dat je geen invloed hebt over welke kant je leven opgaat, dat je geleefd wordt. Doe maar eens waar je zin in hebt, impulsief, nu.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_43206200
Last van je darmen, te zwaar, ruzie met je ouders, geen vrienden, alleen maar bij de pc, ontevreden met je zelf, je leven, je lichaam etc etc. Klinkt niet of je gelukkig bent met je zelf. Dan kan ik wel gaan zeggen: 'Doe wat meer. Ga eens de stad in.' Maar daar ben je totaal geen type voort. Je zoekt naar 'rust in je hoofd'. Right?
Liej
pi_43210122
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:

BLABLABLA ( verwijt naar SeLLeM, maar mag niet racist zijn )
Wat bedoel je ?? Je mag me gerust uitmaken voor kut turk. Maar moet ik me dan aangesproken voelen hahah 1 laatste ding : haal die trein uit je hoofd, ik wordt ziek van dit soort laffe personen die alleen maar voor vertraging zorgen

[ Bericht 18% gewijzigd door SeLLeM op 03-11-2006 17:56:18 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:46:42 #106
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_43211803
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:

[..]

Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.

Ik zie ze super graag. Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Gefeliciteerd, je hebt je probleem gevonden!

Ga bij een organisatie. Je zit achter twee pc's. Nou wellicht een computerclub (sommigen hier zullen dat afgezaagd of nerdig vinden, so it, stick it to the little people!)
Maar je moet wel wat gaan doen. Zelfmoordpogingen zijn rottig, ervaring zeg maar. Misschien dat het voor jouw niet werkt, maar ik houd me altijd voor dat ik met zelfmoord de overwinning op een zilveren dienbord geef aan de factoren die me dwars zitten. (andere mensen, de samenleving, god, mijn negatieve zelf (ja ik zoek ook problemen in mijzelf en niet alleen in anderen!))
Als er ook maar 1 ding is wat ik haat dan is het anderen laten winnen, daar is voldoende voor mij om te leven, die factoren (sec. andere mensen, etc. etc.) dwars blijven zitten ten koste van alles. Als het ze niet bevalt dat ik besta, dan zal ik ze juist laten merken dat ik besta en reken maar dat ik daar uiterst goed in ben.
I mean no harm
pi_43212916
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet niet, het doet pijn, weer denken naar al die tijd hoe ik dacht over de wereld, over krassen enzo.

Ergens doet dat je opnieuw 'zo' denken, en herval je een beetje
dead
pi_43212963
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef Liewec het volgende:
Teveel om te quoten
Ik heb het vandaag nog met mn vriendin over gehad, ik ga naar een andere psycholoog.

En wat ik verwacht van het 'systeem' is dat ze mij in godsnaam EVEN MET RUST LATEN!!! ( EN DAN VOORAL MIJN OUDERS!!! )
dead
pi_43231010
Zeg dat tegen ze.
Schreeuw het anders. Heeft altijd meer effect dat het hier neerplempen. Het is niet of wij daar iets aan kunnen doen voor je.
Liej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')