dan maak je het jezelf wel heel moeilijkquote:Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.
Wat moet ik doen?
Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?quote:Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin
Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef spliffy het volgende:
Ga jezelf eens onder de mensen begeven, zoek een sport of een hobby!
Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?
Misschien je instelling eens proberen te veranderen, want zo kom je natuurlijk helemaal nergens uiteindelijk. Het is naar mijn idee een slap excuus.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
[..]
Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.
Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).
Altijd een buitenbeentje geweest.
Doe je aan sport?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).
Ik denk dat je je een beetje aanstelt. Er zijn hier ongeveer 3000 mensen die er nu exact hetzelfde bij zittenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:
[..]
Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Ik heb mijn computer nodig voor school.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:31 schreef Dsquared2 het volgende:
gooi je computers weg, zorg dat je daar niet meer mee in contact komt, dan ga je vanzelf andere dingen doen.. Die je tenminste wel een nuttig gevoel geven..
Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:33 schreef snake903 het volgende:
[..]
Ik heb mijn computer nodig voor school.
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuisquote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Ltd. het volgende:
En eens af en toe op stap gaan zou dat niet helpen? Dat haalt je uit die dagelijkse sleur.
ja daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
Zie het als een dwang.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef francoise het volgende:
[..]
Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?
Laatste keer da 'k mij echt geamuseerd heb, is op een fuif, zo bezopen als wat.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook last van![]()
Maar op een manier doet het me toch eens goed.
Alsof dat erg is.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
Aye, ik weet.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Volgens mij mis je concrete doelen of passie's. Je moet iets zoeken waar je hart naar uitgaat.
Fitnissen met vrienden of je vriendin?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:42 schreef snake903 het volgende:
[..]
Aye, ik weet.
Programmeren & snowboarden.
Maar ik heb nooit ideetjes om te programmeren.
Ik zou simpele dingen moeten hebben, voor wat te kloten in C# of Java of zo.
Ik zou ook graag gaan fitnissen, maar ik zie de mogelijkheid niet.
Het probleem is: ik heb GEEN discipline, ik ben lui...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:43 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Fitnissen met vrienden of je vriendin?
Stomme vraag misschien, maar blow je?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef snake903 het volgende:
[..]
Het probleem is: ik heb GEEN discipline, ik ben lui...
Vroeger ging ik nog met de fiets naar school, nu met de bus.
Neej!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:47 schreef francoise het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar blow je?
Ik heb antidepressiva geprobeerd ya, maar ze hebben niet geholpen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef soylent het volgende:
Je bent 'gewoon depressief', als ik je post zo lees. Ik zeg 'gewoon' omdat dit iets is wat vaak voorkomt. Luiheid en desinteresse zijn onderdeel van de 'ziekte' depressie. Jij hebt je redenen en geschiedenis, maar het lijkt mij een feit dat je depressief bent en daarvoor zijn er behandelingen. Misschien had je een klote psych, het klikt niet altijd, maar in dat geval moet je een andere proberen. Dat ben je aan jezelf verschuldigd. Heb je antidepressiva geprobeerd?
Af en toe flink zuipen en veel internetten lijkt me het grootste probleem niet. Velen doen dit gedurende een bepaalde periode in hun leven. Zolang het je maar niet hindert. Als jij veel uit internet haalt dan heb je dat nu misschien wel nodig. Maar als het in conflict komt met je doelen en plannen, of je gebruikt het continu als uitvlucht, is dat ook wel iets om met een psychiater over te praten.
Je zal toch op een punt moeten komen waarop je zegt " En nu is het gedaan". Wees wat hard voor jezelf en dwing jezelf om zoiets te doen. Bv met de fiets naar school of aan sport te doen. Het is belangrijk niet in die sleur te blijven, maar telkens je grenzen te verleggen zodat je trots kan zijn op jezelf.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef snake903 het volgende:
[..]
Het probleem is: ik heb GEEN discipline, ik ben lui...
Vroeger ging ik nog met de fiets naar school, nu met de bus.
Ik heb getrainde brainsquote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef FlyingFox het volgende:
Je zal zelf een soort sanctie-systeem moeten maken. Belonen als iets wél lukt, straffe nals je je er niet aan houdt. Verder is de beloning bij fitnessen dat je een goede conditie en een getrained lichaam krijgt (en die heb je niet want je programmeert.)
Ik dacht wel dat je het zelfde had meegemaakt of iets in de aard, op basis van je post.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Je zal toch op een punt moeten komen waarop je zegt " En nu is het gedaan". Wees wat hard voor jezelf en dwing jezelf om zoiets te doen. Bv met de fiets naar school of aan sport te doen. Het is belangrijk niet in die sleur te blijven, maar telkens je grenzen te verleggen zodat je trots kan zijn op jezelf.
Niet zo lang geleden (maand ofzo) zat ik ook nog in een zeer lange en zware depressie, maar ik heb mezelf gedwongen anders te leven. Nu gaat het beter met me, maar het blijft moeilijk om niet terug te vallen in mijn oude patroon.
True!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef Ltd. het volgende:
en je voelt je beter door fitness omdat je feitelijk iets ondernomen hebt.
Dankje.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb even de TT aangepast.
Neej ik ben student. Eerste jaar hoger, toegepaste informatica.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:02 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
True!
Je moet ondernemender worden, langzaam aan.
En je moet durven om meer sociale contacten aan te gaan.
Heb je eigenlijk werk?
Hoe graag ik het wil veranderen?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef annelies80 het volgende:
verhaaltje
Ik zat ook zolang in die depressie dat ik nu af en toe zin heb om me weer slecht te voelen. Gewoon het vertrouwde gevoel. Klinkt misschien heel raar maaar zo is het bij mij. De uitdaging is om mezelf niet toe te laten om terug te vallen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef annelies80 het volgende:
Dit heeft denk ik helemaal niet zo erg met je aandoening te maken.
Vriend van mij heeft precies hetzelfde ( en ja ik weet dat het bij iedereen anders is) maar hij heeft medicijnen, heeft gepraat, en bij hem loopt het allemaal wel redelijk tot gewoon goed.
Het is wat jij wilt... WIL jij dat dit alles de overhand krijgt? Dat je voor altijd aan je pc'tje blijft hangen?
Wil je echt veranderen? Dat vraag ik me af namelijk... jij roept dat je het leuker wilt hebben, maar jij wilt het leuker hebben zolang iedereen het maar kan komen aanreiken zodat je niet op hoeft te staan.
HOE graag wil jij het veranderen??
Jij wilt je verhaal niet kwijt aan psychologen, waarom niet? geestelijk te zwaar? Probeer het dan met een maatschappelijk werkster, dat is meestal wat minder zwaar, wat relaxter... maar goed dat hoeft weer niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk.
Dit is jouw leven, jij wilt er meer uithalen dan dit... maar dan ben JIJ degene die uit die stoel op moet staan. Ga maar weer fietsen, tuurlijk heb je daar geen zin in, maar zet je daar maar overheen en doe het gewoon. Je wilt toch zo graag?
Kan ik me wel in vinden. Het is fijn om 'nee' tegen dingen te zeggen en dus niets te ondernemen en de kans om fouten te maken maximaal te verkleinen. Zelfde met dingen uitstellen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef Ltd. het volgende:
Ik zat ook zolang in die depressie dat ik nu af en toe zin heb om me weer slecht te voelen. Gewoon het vertrouwde gevoel. Klinkt misschien heel raar maaar zo is het bij mij. De uitdaging is om mezelf niet toe te laten om terug te vallen.
Daar herken ik me heel goed in, is gelijk ik ook zei:quote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Ik zat ook zolang in die depressie dat ik nu af en toe zin heb om me weer slecht te voelen. Gewoon het vertrouwde gevoel. Klinkt misschien heel raar maaar zo is het bij mij. De uitdaging is om mezelf niet toe te laten om terug te vallen.
Ze hebben alles al nagekeken, heeft geen zin.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:
Ik weet niet of het al nagekeken is, maar je zegt dat je buikpijn hebt, spastische darmen, niet de magerste bent en niet lekker in je vel zit (depressief).
Mijn advies is... laat je eens goed binnenste buiten keren lichamelijk.
Last van darmen/depressieviteit en overgewicht kan heel goed het gevolg van elkaar zijn.
Ik denk dat je in ieder geval vol moet houden![]()
Bedenk dat dit een fase is, die gaat over. Het duurt lang voor je gevoel.. en het is nu vervelend.. maar zing het uit
Daarnaast zou ik er echt op aandringen dat ze je darmen goed nakijken !
Daar weer naast is mijn advies toch terug te gaan naar een "zielenknijper".
Dikke knuffel en hang in there !
Ik begrijp je niet echtquote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef annelies80 het volgende:
Je hebt wel gelijk met wat je zegt over dat je meer reden hebt om trots op je zelf te zijn... maar hoe je het ook doet... je doet het ten allen tijden alleen. Iedereen kan roepen wat hij/zij wilt... maar je zult er altijd zelf jou punten van advies uit moeten halen en er zelf iets van maken.
dat is waar jaquote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef annelies80 het volgende:
Je hebt wel gelijk met wat je zegt over dat je meer reden hebt om trots op je zelf te zijn... maar hoe je het ook doet... je doet het ten allen tijden alleen. Iedereen kan roepen wat hij/zij wilt... maar je zult er altijd zelf jou punten van advies uit moeten halen en er zelf iets van maken.
Iedereen heeft wel iets waar hij trots op kan zijn, het hoeft niets groots te zijn. Het feit dat je nu hulp zoekt via fok en dat je iets gaat ondernemen is al iets waar je trots op kan zijn. Begin met het beeld van jezelf op te krikken, kan al een verschil maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:22 schreef snake903 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet echt![]()
Ik heb niets om trots op te zijn...
Als je dat iets noemt om trots op te zijn...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:26 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets waar hij trots op kan zijn, het hoeft niets groots te zijn. Het feit dat je nu hulp zoekt via fok en dat je iets gaat ondernemen is al iets waar je trots op kan zijn. Begin met het beeld van jezelf op te krikken, kan al een verschil maken.
jah is niet echt iets geweldigs, maar het is iig een begin.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef snake903 het volgende:
[..]
Als je dat iets noemt om trots op te zijn...
Mijn beeld?
Dik manneke, echt een nerd ( met een vriendin ( ! ) ), en daarmee is het gedaan
Juist... je hebt een vriendin, veel mensen weten geen relatie stand te houden.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef Ltd. het volgende:
[..]
jah is niet echt iets geweldigs, maar het is iig een begin.
Maar het feit dat je een vriendin heb is toch iets om trots op te zijn.
Probeer anders ns af te spreken met die vriend. En de situatie met je ouders is mss zoiets als een vicieuze cirkel. Je hebt ruzie met hen, voelt je er slecht door & je voelt je slecht en dat veroorzaakt ruzie (zo was het bij mij in zeker zin). Probeer de ruzies te ontwijken en zorg ervoor dat je je beter voelt dan zullen de ruzies ook afnemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:59 schreef snake903 het volgende:
Heb ne goeie kameraad van vroeger op school, maar nu zit ie op andere school, dus contact beetje verloren( spreken wel alle dagen op msn )
Mijn ouders... jesus, niets anders als ruzie mee.
Kun je mss even logeren bij die vriend zodat je even uit die situatie bent? Je zei dat nu 1ste bachelor informatica doet, kun je mss op kot gaan volgend jaar.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:09 schreef snake903 het volgende:
zij moeten mij gewoon met rust laten, en dat willen ze niet, ik begrijp niet waarom, maar ze hebben zoiets van ' ie moet helpen '
Ik haat ze echt, wil hier echt weg
Het probleem is dat je geen passies hebt behalve je vriendin die je 1 keer in de zoveel tijd ziet! Ik denk dat je verbaast bent hoe makkelijk je jezelf van je computer kan ontdoen als je een aantal hobbies/passies ontdekt (beter nog: passies die je met andere mensen deelt).quote:Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef snake903 het volgende:
Ik wou op kot, maar ik mocht niet
Ben 17 jaar... :|
Maar het probleem is: ik verveel me steendood als ik niet achter mn laptop zit..
Een goede plek om jezelf te ontplooien, te leren kennen wat je wel en niet leuk vindt, wat je wel en niet kunt, etc. (sprak zij uit eigen ervaringquote:Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik bedoelde eik een bijbaantje. Leer je mensen kennen, bladiebla.
Kennelijk ben je toch aardig en leuk genoeg dat een meisje zich voor jou is gaan interesseren. Misschien moet je eens wat meer plannen met haar gaan maken om wat van je leven en van jullie leven samen te maken. Dit schiet niet op, al helemaal niet als je de godsganselijke dag bezig bent met een dood ding als een PC. Ga lekker naar buiten met je meisje en waai uit op het strand, heerlijk in deze stormachtige tijd, daarna lekker hete chocola ergens drinken of een borrel. En zo zijn er zoveel dingen die je kunt doen, maar kom in godsnaam in actie, gebruik die PC voor school, maar hang niet als een dooie de hele dag voor dat scherm, kom op man.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef snake903 het volgende:
Allereerst, sorry voor mijn 'gekke' topic-titel, maar ik weet momenteel niets anders.
Eigenlijk zit ik in een diep emotioneel gat.
Ik ben het beu om mij happy voor te doen voor iedereen, terwijl dat totaal niet is.
Om een lang verhaal kort te maken:
Ik heb chronische buikpijn ( spastische darmen ).
Daardoor heb ik vorig jaar 2* zelfmoord geprobeerd. ( :'( )
Ik ben nu in behandeling bij een homeopaat, dat heeft geholpen tegen de buikpijn, maar de gemoedstoestand is er niet vooruit op gegaan.
Ik ben meer als een jaar bij een psychiater & psychologe in behandeling geweest.
Ik was het zo zat als wat, om daar naar toe te gaan, en mijn verhaal te doen. Ik ben er dus ook mee gekapt.
Ik was dus depressief. Een tijdje ging het beter, buikpijn ging over en dergelijke. Dus je zou denken dat het allemaal positief blijft gaan.
Niet dus. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, er is zoveel kapot gegaan doen ik met dat mes op mijn polsen heb gezeten :'(
Het is allemaal een pot nat voor mij, het interesseert mij compleet niet wat er gebeurt en zo. Ik weet niet meer hoe het verder moet.
Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.
Wat moet ik doen?
Ik ga 's morgens naar school, download heel de dag, kom thuis, zet het op mijn desktop, kijk het, speel het.
Ik eet en ik ga slapen. Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin.
Maar al bij al is het toch maar een saai leventje dat van mij.
Als jij mijn zoon was zou ik me ook om jou zorgen maken, ik begrijp het wel. Als je weg wilt, zul je voor jezelf moeten kunnen zorgen. Als je altijd aan een PC zit, zul je geen ervaring krijgen om voor jezelf te zorgen. Begeleid wonen via een jeugdzorg instantie, zou een oplossing kunnen zijn zodat je geholpen wordt op je weg naar zelfstandig wonen. Je moet o.a. leren goed met je geld om te gaan, de dagelijkse dingen zoals koken, wassen en boodschappen doen, en structuur in je leven aan te brengen. Als je dat kan spendeer je vanzelf al veel minder tijd aan je PC.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:09 schreef snake903 het volgende:
zij moeten mij gewoon met rust laten, en dat willen ze niet, ik begrijp niet waarom, maar ze hebben zoiets van ' ie moet helpen '
Ik haat ze echt, wil hier echt weg
hebben ze gelijk in zo te horen, klinkt nu niet echt alsof je in staat bent voor jezelf te zorgen. Jezelf bevrijden van je ouders gaat je situatie echt niet verbeteren in dat geval, wordt je alleen maar depressiever van.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef snake903 het volgende:
Ja doh dat je je verveeld. Heb je verder nog vrienden irl? Zo niet, dan snap ik wel dat je je doodverveeld. Als je niet achter je pc zit heb je verder niets te doen. Dat zou overigens een goed moment zijn om te gaan sporten ofzo, maar daar begin je niet aan want 'je hebt toch niet genoeg discipline'. In mijn optiek heeft dat alles te maken met een makkelijke uitvlucht zoeken.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef snake903 het volgende:
Maar het probleem is: ik verveel me steendood als ik niet achter mn laptop zit..
Ga naar de sportschool dan...daar word je denk ik heel wat zekerder van.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
[..]
nou, jij komt ook met je meest intelligente opmerking zeg!quote:
Vaak wordt het door dat besef alleen maar erger - het besef dat je het juist helemaal niet slecht hebt maar toch op de een of andere manier geen lol hebt in het leven.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef DR878 het volgende:
elders op de wereld zitten mensen zonder huis, zonder eten, met een ernstige ziekte, in oorlogsgebieden, en nog hebben ze een smile op hun gezicht. Jij hebt ben depressief voor niks, je hebt een warm huis, kleren, eten genoeg en nog een heel toekomst voor je waar je dus wel wat aan kan doen, en dan ga je jezelf toch maar van het leven beroven omdat jou leven saai is?
Ya heb vrienden irl, op school enzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja doh dat je je verveeld. Heb je verder nog vrienden irl? Zo niet, dan snap ik wel dat je je doodverveeld. Als je niet achter je pc zit heb je verder niets te doen. Dat zou overigens een goed moment zijn om te gaan sporten ofzo, maar daar begin je niet aan want 'je hebt toch niet genoeg discipline'. In mijn optiek heeft dat alles te maken met een makkelijke uitvlucht zoeken.
Roepen dat je vanalles wil en dan zeggen van 'ja maar ik heb de discipline er toch niet voor" maar dan ook weer klagen dat je vanalles wil. De enige die wat kan veranderen ben jij zelf, dan kun je nog wel 100 topics openen, maar JIJ moet iets gaan doen. JIJ moet achter die pc uit, JIJ moet andere hobbies gaan zoeken, JIJ moet tijd en moeite investeren, jij jij jij jij jij. Dan kun je wel lekker topics openen en passief daar zitten tot er weer iemand reageert met goede bedoelingen, maar jij bent je eigen probleem.
Kijk he, da intereseert mij geen bal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef DR878 het volgende:
elders op de wereld zitten mensen zonder huis, zonder eten, met een ernstige ziekte, in oorlogsgebieden, en nog hebben ze een smile op hun gezicht. Jij hebt ben depressief voor niks, je hebt een warm huis, kleren, eten genoeg en nog een heel toekomst voor je waar je dus wel wat aan kan doen, en dan ga je jezelf toch maar van het leven beroven omdat jou leven saai is?
DUDE, je bent toch geen emo of wel?? Ga naar een sportschool dat helpt, zoek vrienden, ga op vakantie voor ff weet ik veel..
Euhhhh, kom eens achter je pc vandaan en ga eens leven, eens buiten rondhobbelen, zoek een hobby, zoek vrienden ofzo????quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef snake903 het volgende:
Allereerst, sorry voor mijn 'gekke' topic-titel, maar ik weet momenteel niets anders.
Eigenlijk zit ik in een diep emotioneel gat.
Ik ben het beu om mij happy voor te doen voor iedereen, terwijl dat totaal niet is.
Om een lang verhaal kort te maken:
Ik heb chronische buikpijn ( spastische darmen ).
Daardoor heb ik vorig jaar 2* zelfmoord geprobeerd. ( :'( )
Ik ben nu in behandeling bij een homeopaat, dat heeft geholpen tegen de buikpijn, maar de gemoedstoestand is er niet vooruit op gegaan.
Ik ben meer als een jaar bij een psychiater & psychologe in behandeling geweest.
Ik was het zo zat als wat, om daar naar toe te gaan, en mijn verhaal te doen. Ik ben er dus ook mee gekapt.
Ik was dus depressief. Een tijdje ging het beter, buikpijn ging over en dergelijke. Dus je zou denken dat het allemaal positief blijft gaan.
Niet dus. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, er is zoveel kapot gegaan doen ik met dat mes op mijn polsen heb gezeten :'(
Het is allemaal een pot nat voor mij, het interesseert mij compleet niet wat er gebeurt en zo. Ik weet niet meer hoe het verder moet.
Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.
Wat moet ik doen?
Ik ga 's morgens naar school, download heel de dag, kom thuis, zet het op mijn desktop, kijk het, speel het.
Ik eet en ik ga slapen. Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin.
Maar al bij al is het toch maar een saai leventje dat van mij.
2 wijsheden die voor jou opgaan denk ik:quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
[..]
Mensen van tegenwoordig proberen mij net te vaak zelfmoord te plegen, vaak doen ze dat omdat ze dan wel opgemerkt worden. wat weet jij ervan?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
nou, jij komt ook met je meest intelligente opmerking zeg!![]()
aandachtshoer dus...quote:Ik heb chronische buikpijn ( spastische darmen ).
daardoor heb ik vorig jaar 2* zelfmoord geprobeerd. ()
En doorbijten hé!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef snake903 het volgende:
Ik weet dat in een hoekje kruipen niets is, en dat ga ik ook niet doen. Dat heb ik hier al gelezen.
School begint maandag, en dan moet t maar gedaan zijn.
Heb het juist nog met mn vriendin erover gehad, en het moet gewoon gedaan zijn.
DOE DAN IETS AAN JE ZELF NURT. En kom vooral niet aan met bovenstaatde opmerking. Je praat maar doet nixquote:Kijk he, da intereseert mij geen bal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.
Ik wil mij hier goed voelen. ...
I will.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Ltd. het volgende:
[..]
En doorbijten hé!
Niet zomaar opgeven. Je weet nu ongeveer wat je kan doen, dus ga ervoor.
Het gaat er niet om dat jij je geen bal interesseert of wel je bent geestelijk blijkbaar zwak ingesteld, en daar moet je wat aan doen. Fok zal je niet helpen zoals jij dat zou willen. Ik kan jou niet dwingen om iets leuks te gaan doen , filmpje kijken ofzo, maar als je niks gaat zitten doen en blijft huilen over iets waarin jij verandering in kan brengen maar dat gewoon niet wil en mede daardoor zelfmoord wilt plegen dan kan ik zeggen dat Darwin gelijk heeft :quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef snake903 het volgende:
[..]
Kijk he, da intereseert mij geen bal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.
Negeer al mijn vorige opmerkingen,quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef snake903 het volgende:
Kijk he, da intereseert mij geen bal wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt.
Waarom wil je niet het verleden naar boven halen?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef snake903 het volgende:
Ik ben te lui om het te willen blijkbaar.
Van die psychologen, zij graven teveel het verleden terug naar boven, en dat wil ik absoluut niet, alleen als het mij echt niet gaat ( gelijk nu ).
angst!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom wil je niet het verleden naar boven halen?
Daar zit misschien een groot probleem. Ik kan me voorstellen dat je thuissituatie dermate drukkend en deprimerend is, dat dat de voornaamste reden is dat je niets gedaan krijgt. Je ouders hebben misschien het beste met je voor, maar het zou kunnen dat ze precies helemaal het verkeerde doen met jouw situatie.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef snake903 het volgende:
Wat bedoel je ?? Je mag me gerust uitmaken voor kut turk. Maar moet ik me dan aangesproken voelen hahahquote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
BLABLABLA ( verwijt naar SeLLeM, maar mag niet racist zijn )
Gefeliciteerd, je hebt je probleem gevonden!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:
[..]
Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.
Ik zie ze super graag. Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Ik weet niet, het doet pijn, weer denken naar al die tijd hoe ik dacht over de wereld, over krassen enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom wil je niet het verleden naar boven halen?
Ik heb het vandaag nog met mn vriendin over gehad, ik ga naar een andere psycholoog.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef Liewec het volgende:
Teveel om te quoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |