abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:54:09 #101
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43200574
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom wil je niet het verleden naar boven halen?
angst!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:42:40 #102
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43203762
Niet alles gelezen...

Interessant is dat je zegt dat je je niet meer wilt gedragen zoals 'het systeem' dat van je verwacht. Dat zou wel eens de kern van het probleem kunnen zijn; Als je altijd een stemmetje in je hoofd hebt die bij bijna alles wat je doet zegt 'het hoort niet, dit mag je niet doen' etc. dan kan dat heel erg verlammend werken. Maar ik gok maar wat.

Je moet het zelf doen. Je geeft aan dat je baalt van bijna alles wat je doet, hoe je je gedraagt, maar ook dat je de discipline niet kunt vinden om wat te doen. En geen zin hebt om wat te doen. Dan houdt het een beetje op. Qua psychologen en psychiaters: Het kan heel goed, dat je tot nu toe hulp hebt gekregen, die voor jou gewoon niet werkt. Elke psycholoog en psychiater werkt op een manier zoals hij/zij denkt dat het beste is, en hij/zij heeft ook een karakter, en het kan zo zijn dat dat gewoon helemaal niet spoort met jouw karakter. Kortom: Probeer andere psychologen.

Wat doet je vriendin in het geheel? Je klinkt namelijk soms ook wel dat je gewoon gebaat bent bij een schop onder je reet in plaats van begrijpende woorden Is je vriendin vooral aardig en begrijpend of wordt ze ook wel eens kwaad op je om je gedrag?
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:46:33 #103
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43203868
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef snake903 het volgende:
Ik wou op kot, maar ik mocht niet

Ben 17 jaar... :|

Maar het probleem is: ik verveel me steendood als ik niet achter mn laptop zit..
Daar zit misschien een groot probleem. Ik kan me voorstellen dat je thuissituatie dermate drukkend en deprimerend is, dat dat de voornaamste reden is dat je niets gedaan krijgt. Je ouders hebben misschien het beste met je voor, maar het zou kunnen dat ze precies helemaal het verkeerde doen met jouw situatie.

Wanneer word je 18? Zo snel mogelijk de touwtjes van je eigen leven in handen nemen is misschien de beste remedie, je hebt misschien het gevoel dat niets wat je doet uitmaakt, dat je geen invloed hebt over welke kant je leven opgaat, dat je geleefd wordt. Doe maar eens waar je zin in hebt, impulsief, nu.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_43206200
Last van je darmen, te zwaar, ruzie met je ouders, geen vrienden, alleen maar bij de pc, ontevreden met je zelf, je leven, je lichaam etc etc. Klinkt niet of je gelukkig bent met je zelf. Dan kan ik wel gaan zeggen: 'Doe wat meer. Ga eens de stad in.' Maar daar ben je totaal geen type voort. Je zoekt naar 'rust in je hoofd'. Right?
Liej
pi_43210122
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:

BLABLABLA ( verwijt naar SeLLeM, maar mag niet racist zijn )
Wat bedoel je ?? Je mag me gerust uitmaken voor kut turk. Maar moet ik me dan aangesproken voelen hahah 1 laatste ding : haal die trein uit je hoofd, ik wordt ziek van dit soort laffe personen die alleen maar voor vertraging zorgen

[ Bericht 18% gewijzigd door SeLLeM op 03-11-2006 17:56:18 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:46:42 #106
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_43211803
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:

[..]

Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.

Ik zie ze super graag. Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Gefeliciteerd, je hebt je probleem gevonden!

Ga bij een organisatie. Je zit achter twee pc's. Nou wellicht een computerclub (sommigen hier zullen dat afgezaagd of nerdig vinden, so it, stick it to the little people!)
Maar je moet wel wat gaan doen. Zelfmoordpogingen zijn rottig, ervaring zeg maar. Misschien dat het voor jouw niet werkt, maar ik houd me altijd voor dat ik met zelfmoord de overwinning op een zilveren dienbord geef aan de factoren die me dwars zitten. (andere mensen, de samenleving, god, mijn negatieve zelf (ja ik zoek ook problemen in mijzelf en niet alleen in anderen!))
Als er ook maar 1 ding is wat ik haat dan is het anderen laten winnen, daar is voldoende voor mij om te leven, die factoren (sec. andere mensen, etc. etc.) dwars blijven zitten ten koste van alles. Als het ze niet bevalt dat ik besta, dan zal ik ze juist laten merken dat ik besta en reken maar dat ik daar uiterst goed in ben.
I mean no harm
pi_43212916
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom wil je niet het verleden naar boven halen?
Ik weet niet, het doet pijn, weer denken naar al die tijd hoe ik dacht over de wereld, over krassen enzo.

Ergens doet dat je opnieuw 'zo' denken, en herval je een beetje
dead
pi_43212963
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef Liewec het volgende:
Teveel om te quoten
Ik heb het vandaag nog met mn vriendin over gehad, ik ga naar een andere psycholoog.

En wat ik verwacht van het 'systeem' is dat ze mij in godsnaam EVEN MET RUST LATEN!!! ( EN DAN VOORAL MIJN OUDERS!!! )
dead
pi_43231010
Zeg dat tegen ze.
Schreeuw het anders. Heeft altijd meer effect dat het hier neerplempen. Het is niet of wij daar iets aan kunnen doen voor je.
Liej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')