quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:[..]
Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.
Ik zie ze super graag. Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Gefeliciteerd, je hebt je probleem gevonden!
Ga bij een organisatie. Je zit achter twee pc's. Nou wellicht een computerclub (sommigen hier zullen dat afgezaagd of nerdig vinden, so it, stick it to the little people!)
Maar je moet wel wat gaan doen. Zelfmoordpogingen zijn rottig, ervaring zeg maar. Misschien dat het voor jouw niet werkt, maar ik houd me altijd voor dat ik met zelfmoord de overwinning op een zilveren dienbord geef aan de factoren die me dwars zitten. (andere mensen, de samenleving, god, mijn negatieve zelf (ja ik zoek ook problemen in mijzelf en niet alleen in anderen!))
Als er ook maar 1 ding is wat ik haat dan is het anderen laten winnen, daar is voldoende voor mij om te leven, die factoren (sec. andere mensen, etc. etc.) dwars blijven zitten ten koste van alles. Als het ze niet bevalt dat ik besta, dan zal ik ze juist laten merken dat ik besta en reken maar dat ik daar uiterst goed in ben.