abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43601848
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:35 schreef Waris3 het volgende:
Smerige nichten.
Ieder zijn of haar mening, maar zoiets mag best iets minder.
ijs_beer fan!
pi_43607745
ik zou nou wel eens precies willen zien uitgelegd wàt er zo smerig is aan homo's of homosex...
kom op, leg uit!
pi_43610878
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef Mister_Maikel het volgende:

[..]

Zij/hij was me al een tijd lang oraal aan het bevredigen. Dat gevoel was goed genoeg om het te laten door gaan. En zou het niet hypocriet zijn om dan te stoppen?? Wat was er veranderd?
nou... kijk es in je hand
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43618222
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef purmernoord het volgende:
ik zou nou wel eens precies willen zien uitgelegd wàt er zo smerig is aan homo's of homosex...
kom op, leg uit!
het is dat geforceerde macho-mentaliteit dat ze dwingt om alles wat niet-mannelijk is af te schuwen.
oftwel, ze durven zichzelf niet te zijn of uit te spreken.
pi_43618791
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef purmernoord het volgende:
kom op, leg uit!
Homoseksualiteit op zich vind ik echt geen enkel probleem (geloof me, ik zal iemand nooit om zoiets discrimineren), maar het zijn de nichterige Gerard Joling-maniertjes waar ik van over mijn nek ga. Ja ik weet dat niet alle homo's zo zijn. Maar de gedachte door een man aantrekkelijk gevonden te worden roept toch een beetje dat beeld bij me op.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 20:37:36 #206
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_43620254
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:35 schreef Waris3 het volgende:
Wat ik er vergeten was bij te vertellen, is dat je aangetrokken voelen tot een bepaald geslacht toch ook wil zeggen dat mensen van dat geslacht jou aantrekkelijk vinden? Nou, ik heb dus echt geen zin om door mannen gegeild te worden. Smerige nichten.
En bij "Seksualiteit" zet ik altijd "hetero", anders krijg je lastige vragen.

En trouwens: Elvis leeft WEL nog steeds!
Die laatste zin impliceert dat dit een reactie op mijn post was, verder heb ik geen idee waar je het over hebt.
...he would be dead by now.
pi_43620337
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:37 schreef _Stefan_1980 het volgende:

[..]

Die laatste zin impliceert dat dit een reactie op mijn post was, verder heb ik geen idee waar je het over hebt.
De rest ging over de post die ik daarvoor had gemaakt. Ik was trouwens niet bedacht op de heftige reacties die die zou veroorzaken
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 20:53:17 #208
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43620501
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:43 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Homoseksualiteit op zich vind ik echt geen enkel probleem (geloof me, ik zal iemand nooit om zoiets discrimineren), maar het zijn de nichterige Gerard Joling-maniertjes waar ik van over mijn nek ga. Ja ik weet dat niet alle homo's zo zijn. Maar de gedachte door een man aantrekkelijk gevonden te worden roept toch een beetje dat beeld bij me op.
Dat lijkt me nou net de essentie van homo/bi seksualiteit .

Maar leg eens welk beeld het bij jou oproept?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 16 november 2006 @ 21:17:43 #209
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43621225
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:42 schreef Waris3 het volgende:

[..]

De rest ging over de post die ik daarvoor had gemaakt. Ik was trouwens niet bedacht op de heftige reacties die die zou veroorzaken
Je geeft in essentie aan dat iets waar veel mensen hier in het topic ultiem genot aan beleven, vies en smerig is in jouw ogen. En jij denkt dat daar geen heftige reacties op komen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 16 november 2006 @ 22:07:40 #210
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43622385
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:43 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Homo sex is meer dan de nichterige maniertjes van een of andere TV eikel. Het is iets wat je voelt en toch nooit overgaat. Het heeft meer te maken met liefde dan met sex... Ech waar geloof me, en er is niks mis mee om sex te hebben met diegenen van wie je houdt!
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:48:08 #211
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_43623672
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Homo sex is meer dan de nichterige maniertjes van een of andere TV eikel. Het is iets wat je voelt en toch nooit overgaat. Het heeft meer te maken met liefde dan met sex... Ech waar geloof me, en er is niks mis mee om sex te hebben met diegenen van wie je houdt!
Als je homosexueel bent wel, dan wordt je duidelijk verliefd op jongens/mannen. Als we het in dit topic houden (bisexueel) dan was het bij mij fantasie, proberen en daarna was het eerlijk gezegd zo goed als voorbij.
Nieuwsgierigheid kan ook een grote rol spelen.
...he would be dead by now.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:54:20 #212
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43623865
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef _Stefan_1980 het volgende:

[..]

Als je homosexueel bent wel, dan wordt je duidelijk verliefd op jongens/mannen. Als we het in dit topic houden (bisexueel) dan was het bij mij fantasie, proberen en daarna was het eerlijk gezegd zo goed als voorbij.
Uiteraard en gelukkig heb je het gedaan (en het was niet voor jou) maar je bent wel zo open om te kijken wat voor jou het beste is
pi_43625366
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou net de essentie van homo/bi seksualiteit .

Maar leg eens welk beeld het bij jou oproept?
Kijk dan eens in die post die je quote, dat stuk voor het gedeelte dat je vet hebt gezet. Ik zou me dus zelf aangetrokken kunnen voelen tot een bepaald type jongen (ja ik val nog steeds op schattig, ondanks dat ik in m'n topic in P&R weer helemaal gemachopimped ben ), maar het idee om zelf "begeerd" te worden door mannen vind ik niet zo aantrekkelijk.
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:59:04 #214
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43654424
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef _Stefan_1980 het volgende:

[..]

Ja noem mijzelf wel homo maar heb toch met meer vrouwen het bed gedeeld (en meer) dan menigeen hier
pi_43659011
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Ja noem mijzelf wel homo maar heb toch met meer vrouwen het bed gedeeld (en meer) dan menigeen hier
was 1x niet voldoende om te realiseren dat je niet-hetero bent?
  zondag 19 november 2006 @ 04:13:00 #216
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43677552
nee sorry en voor jou ?
pi_43678491
vroeger twijfelde ik aan m'n geaardheid.
dat zag ik verkeerd. ik ben gewoon geinteresseerd in mensen.
één van de redenen dat ik hier ben en die vraag stelde.

de andere reden is dat ik soms fantaseer over sex met mannen.
vooral omdat sexueel opgewonden mannen mij opwinden.
pi_43684518
Been there, done that. Werd er niet seksueel opgewonden van...
pi_43694440
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
Ben ik nou de enigste man hier die het hier publiekelijk en anoniem durft toe te geven?
(afgezien van de homo's die langs zijn geweest)
En dan ben ik ook nog eens Bi.

Dus geen enkele hetero?

Hmm....
Ik snoep van 2 walletjes enkel en alleen omdat ik geen enkele vrouw ken die me aan kan.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_43694463
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:55 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik snoep van 2 walletjes enkel en alleen omdat ik geen enkele vrouw ken die me aan kan.
Naast mij bi ervaringen heb ik ook een fetish voor gordijnen en verkeersborden maar dit terzijde.
pi_43694569
Bendeleider ik zou het op prijs stellen als je hier iets serieuzer zou reageren .

en met hier bedoel ik in dit hele subforum
ijs_beer fan!
pi_43694997
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef NanKing het volgende:
Bendeleider ik zou het op prijs stellen als je hier iets serieuzer zou reageren .

en met hier bedoel ik in dit hele subforum
Ik ben zo serieus a it gets.
pi_43755136
Probleem: ik wil samen met een vrouw een man (klaar)pijpen, sperma overtongen, misschien neuken en geneukt worden. Geile shit dus. Maar hoe pak ik dit aan.
pi_43761744
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef dfens het volgende:
Probleem: ik wil samen met een vrouw een man (klaar)pijpen, sperma overtongen, misschien neuken en geneukt worden. Geile shit dus. Maar hoe pak ik dit aan.
Tjonge.. waarom dat je gewoon niet iemand via een site dan? Ga je samen met je vrouw foto's bekijken en kijk je of je iemand kan vinden die bij jullie past. Waarom zo moeilijk?
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_43772219
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef dfens het volgende:
inderdaad, gewoon een chatbox voor gays bezoeken. er zijn vaak genoeg biseksuelen bij, die er ook een vrouw bij willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')