nou... kijk es in je handquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef Mister_Maikel het volgende:
[..]
Zij/hij was me al een tijd lang oraal aan het bevredigen. Dat gevoel was goed genoeg om het te laten door gaan. En zou het niet hypocriet zijn om dan te stoppen?? Wat was er veranderd?
het is dat geforceerde macho-mentaliteit dat ze dwingt om alles wat niet-mannelijk is af te schuwen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef purmernoord het volgende:
ik zou nou wel eens precies willen zien uitgelegd wàt er zo smerig is aan homo's of homosex...
kom op, leg uit!
Homoseksualiteit op zich vind ik echt geen enkel probleem (geloof me, ik zal iemand nooit om zoiets discrimineren), maar het zijn de nichterige Gerard Joling-maniertjes waar ik van over mijn nek ga.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef purmernoord het volgende:
ik zou nou wel eens precies willen zien uitgelegd wàt er zo smerig is aan homo's of homosex...
kom op, leg uit!
Die laatste zin impliceert dat dit een reactie op mijn post was, verder heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:35 schreef Waris3 het volgende:
Wat ik er vergeten was bij te vertellen, is dat je aangetrokken voelen tot een bepaald geslacht toch ook wil zeggen dat mensen van dat geslacht jou aantrekkelijk vinden? Nou, ik heb dus echt geen zin om door mannen gegeild te worden. Smerige nichten.![]()
En bij "Seksualiteit" zet ik altijd "hetero", anders krijg je lastige vragen.![]()
En trouwens: Elvis leeft WEL nog steeds!![]()
De rest ging over de post die ik daarvoor had gemaakt. Ik was trouwens niet bedacht op de heftige reacties die die zou veroorzakenquote:Op donderdag 16 november 2006 20:37 schreef _Stefan_1980 het volgende:
[..]
Die laatste zin impliceert dat dit een reactie op mijn post was, verder heb ik geen idee waar je het over hebt.
Dat lijkt me nou net de essentie van homo/bi seksualiteitquote:Op donderdag 16 november 2006 19:43 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit op zich vind ik echt geen enkel probleem (geloof me, ik zal iemand nooit om zoiets discrimineren), maar het zijn de nichterige Gerard Joling-maniertjes waar ik van over mijn nek ga.Ja ik weet dat niet alle homo's zo zijn. Maar de gedachte door een man aantrekkelijk gevonden te worden roept toch een beetje dat beeld bij me op.
Je geeft in essentie aan dat iets waar veel mensen hier in het topic ultiem genot aan beleven, vies en smerig is in jouw ogen. En jij denkt dat daar geen heftige reacties op komen?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:42 schreef Waris3 het volgende:
[..]
De rest ging over de post die ik daarvoor had gemaakt. Ik was trouwens niet bedacht op de heftige reacties die die zou veroorzaken![]()
Homo sex is meer dan de nichterige maniertjes van een of andere TV eikel. Het is iets wat je voelt en toch nooit overgaat. Het heeft meer te maken met liefde dan met sex... Ech waar geloof me, en er is niks mis mee om sex te hebben met diegenen van wie je houdt!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:43 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Homoseksualiteit op zich vind ik echt geen enkel probleem (geloof me, ik zal iemand nooit om zoiets discrimineren), maar het zijn de nichterige Gerard Joling-maniertjes waar ik van over mijn nek ga.Ja ik weet dat niet alle homo's zo zijn. Maar de gedachte door een man aantrekkelijk gevonden te worden roept toch een beetje dat beeld bij me op.
Als je homosexueel bent wel, dan wordt je duidelijk verliefd op jongens/mannen. Als we het in dit topic houden (bisexueel) dan was het bij mij fantasie, proberen en daarna was het eerlijk gezegd zo goed als voorbij.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Homo sex is meer dan de nichterige maniertjes van een of andere TV eikel. Het is iets wat je voelt en toch nooit overgaat. Het heeft meer te maken met liefde dan met sex... Ech waar geloof me, en er is niks mis mee om sex te hebben met diegenen van wie je houdt!
Uiteraard en gelukkig heb je het gedaan (en het was niet voor jou) maar je bent wel zo open om te kijken wat voor jou het beste isquote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef _Stefan_1980 het volgende:
[..]
Als je homosexueel bent wel, dan wordt je duidelijk verliefd op jongens/mannen. Als we het in dit topic houden (bisexueel) dan was het bij mij fantasie, proberen en daarna was het eerlijk gezegd zo goed als voorbij.
Nieuwsgierigheid kan ook een grote rol spelen.
Kijk dan eens in die post die je quote, dat stuk voor het gedeelte dat je vet hebt gezet. Ik zou me dus zelf aangetrokken kunnen voelen tot een bepaald type jongen (ja ik val nog steeds op schattig, ondanks dat ik in m'n topic in P&R weer helemaal gemachopimped benquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net de essentie van homo/bi seksualiteit.
Maar leg eens welk beeld het bij jou oproept?
Ja noem mijzelf wel homo maar heb toch met meer vrouwen het bed gedeeld (en meer) dan menigeen hierquote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef _Stefan_1980 het volgende:
[..]
Als je homosexueel bent wel, dan wordt je duidelijk verliefd op jongens/mannen. Als we het in dit topic houden (bisexueel) dan was het bij mij fantasie, proberen en daarna was het eerlijk gezegd zo goed als voorbij.
Nieuwsgierigheid kan ook een grote rol spelen.
was 1x niet voldoende om te realiseren dat je niet-hetero bent?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja noem mijzelf wel homo maar heb toch met meer vrouwen het bed gedeeld (en meer) dan menigeen hier
Ik snoep van 2 walletjes enkel en alleen omdat ik geen enkele vrouw ken die me aan kan.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
Ben ik nou de enigste man hier die het hier publiekelijk en anoniem durft toe te geven?
(afgezien van de homo's die langs zijn geweest)
En dan ben ik ook nog eens Bi.
Dus geen enkele hetero?
Hmm....
Naast mij bi ervaringen heb ik ook een fetish voor gordijnen en verkeersborden maar dit terzijde.quote:Op zondag 19 november 2006 19:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snoep van 2 walletjes enkel en alleen omdat ik geen enkele vrouw ken die me aan kan.
Ik ben zo serieus a it gets.quote:Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef NanKing het volgende:
Bendeleider ik zou het op prijs stellen als je hier iets serieuzer zou reageren.
en met hier bedoel ik in dit hele subforum
Tjonge.. waarom dat je gewoon niet iemand via een site dan? Ga je samen met je vrouw foto's bekijken en kijk je of je iemand kan vinden die bij jullie past. Waarom zo moeilijk?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef dfens het volgende:
Probleem: ik wil samen met een vrouw een man (klaar)pijpen, sperma overtongen, misschien neuken en geneukt worden. Geile shit dus. Maar hoe pak ik dit aan.
inderdaad, gewoon een chatbox voor gays bezoeken. er zijn vaak genoeg biseksuelen bij, die er ook een vrouw bij willen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef dfens het volgende:
Probleem: ik wil samen met een vrouw een man (klaar)pijpen, sperma overtongen, misschien neuken en geneukt worden. Geile shit dus. Maar hoe pak ik dit aan.
Mijn vrouw ziet dit niet zitten, vandaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:51 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Tjonge.. waarom dat je gewoon niet iemand via een site dan? Ga je samen met je vrouw foto's bekijken en kijk je of je iemand kan vinden die bij jullie past. Waarom zo moeilijk?
Tja... misschien moet je het dan opzij zetten? Anders doe je het buiten haar om en dat is ook niet fair.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef dfens het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet dit niet zitten, vandaar.
plaats een fotoquote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef dfens het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet dit niet zitten, vandaar.
Ook daarom heb ik het nog niet gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:28 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Tja... misschien moet je het dan opzij zetten? Anders doe je het buiten haar om en dat is ook niet fair.
En moet je het ook laten, het is het niet waard om je relatie op het spel te zetten.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:08 schreef dfens het volgende:
[..]
Ook daarom heb ik het nog niet gedaan.
quote:Op zondag 26 november 2006 17:28 schreef Vlaggetje het volgende:
Voorlopig ben ik ook nog steeds op zoek naar een bi-nieuwsgierig iemand die het een en ander wil uitproberen (pijpen, anaal). Reageren op zo'n sexdate site is voor mij net een te grote stap...
Kan wel op zo'n homosite gaan proberen, maar als als ik dan met zo'n persoon ben is het lullig als ik het toch maar niks vind en wegga (of hem de deur uitschop). Met een net zo'n onervaren wannabe-bi lijkt me veel interessanter.
Ge bent een geil handneuckertje!quote:
denk het nietquote:Op maandag 27 november 2006 10:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ge bent een geil handneuckertje!
Tranny vind post?quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef JangoFett het volgende:
TVP!!!!
Is is ook zo, aan de andere kant heb ik die behoefte, trek ik me af bij bimaxx, enz.quote:Op zondag 26 november 2006 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En moet je het ook laten, het is het niet waard om je relatie op het spel te zetten.
ja het is het een of het ander en als je partner dat niet wil dan moet je er bij neer leggen. Of als je dat niet kan dan is je relatie niet goed genoeg !quote:Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef dfens het volgende:
[..]
Is is ook zo, aan de andere kant heb ik die behoefte, trek ik me af bij bimaxx, enz.
Alleen de gedachte al dat ik kniel voor een man en die pik in mijn mond neem, daar wordt ik al gek van![]()
![]()
![]()
![]()
Maar even he: wist je partner af van je gevoelens toen jullie iets kregen?quote:Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef dfens het volgende:
[..]
Is is ook zo, aan de andere kant heb ik die behoefte, trek ik me af bij bimaxx, enz.
Alleen de gedachte al dat ik kniel voor een man en die pik in mijn mond neem, daar wordt ik al gek van![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat een trio voor kerst het beste zou zijnquote:Op maandag 27 november 2006 21:32 schreef SlimShady het volgende:
je kan het haar gewoon vertellen.
geen one-liner. eerlijk zijn over wat je wilt & voelt
als ik jou was zou ik haar vertellen trouw te zijn en niks te doen als ze het niet wil.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat een trio voor kerst het beste zou zijnNee serieus vertellen e vergeten als ze niet wil
en wat zou je doenquote:Op maandag 27 november 2006 21:46 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Gast, ik zie het ff helemaal voor me: zo'n kerel met een rooie strik om z'n snikkel, "kijk eens, schat, wat kerstklaas heeft gebracht?"
Ja das een moeilijke....Ik ben zelf een vrouwtje, ook al doet mijn username miss anders vermoeden. Maar als ik zijn vriendin was en ik was op de hoogte van zijn fantasieen, zou ik denk het hem denk ik wel gunnen. Ik zou mijn geliefde niet willen opzadelen met allerlei onderdrukte gevoelens. But that's just me, ik ben gewoon niet snel jaloers...quote:
Nee, ik toen ook niet.quote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Maar even he: wist je partner af van je gevoelens toen jullie iets kregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |