quote:Op maandag 6 november 2006 17:14 schreef PsyCha het volgende:
ik vind Welcome to the Black Parade niet zo leuk.![]()
hoe wat waar wanneer?!quote:Op maandag 6 november 2006 17:22 schreef PsyCha het volgende:
ohw, ze komen ook weer naar NL.
ohw, ze zijn al geweest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef RudolfRockem het volgende:
leuk filmpje van MCR show in de Paradiso te Amsterdam
http://stream.nxs.nl/asx/jimmyalter/20061013_MCRshow
Het is dus niet zo zeikerig als het eerste album? Zaten wel wat goede nummers op, maar die kan ik nu amper meer horen. Niet mijn smaak meer. Maar het nieuwe is dus wel de moeite waard?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:13 schreef vingerplant het volgende:
Het nieuwe album is ook voor niet-kids goed te pruimen. Sterker nog, het is melodieus sterk, divers, strak gespeeld en een stuk volwassener dan zijn voorganger. Eigenlijk gewoon een heel goed album. Jammer dat ze nooit meer van dat emo-imago af gaan komen en een heleboel mensen het album daardoor niet eens zullen beluisteren...
yes 05/06/07 op die datumquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef nzw het volgende:
gaan er nog mensen kaartjes kopen zaterdag?
ik heb het vermoede dat billy talent in het voorprogramma staat
http://www.ticketmaster.nl/html/searchResult.htmI?keyword=billy+talent&l=NL
bronnetje ;p
hun?quote:
Die lopen tenminste niet met zwarte oogschaduw te roepen hoe moeilijk hun leven is, en de fans daarvan lopen niet te showen met hun littekens die ze zelf veroorzaakt hebben..quote:
Dat is ook maar wat mensen die er niks van weten over zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Die lopen tenminste niet met zwarte oogschaduw te roepen hoe moeilijk hun leven is, en de fans daarvan lopen niet te showen met hun littekens die ze zelf veroorzaakt hebben..
zo zielig als mensen op zo'n manier muziek gaan bekijken!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef kweek89 het volgende:
[..]
zo zielig als mensen op zo'n manier muziek gaan bekijken!
als ik iets leuk vind klinken luister ik het, dan is het maar gehyped, als het leuk klinkt vind ik het best!
ik ben niet zoals jij emo zou noemen, dus echt ga is zelf een mening leren vormen
Ik luister metal, industrial, electro, darkwave, cybercore en Marillion.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef kweek89 het volgende:
[..]
zo zielig als mensen op zo'n manier muziek gaan bekijken!
als ik iets leuk vind klinken luister ik het, dan is het maar gehyped, als het leuk klinkt vind ik het best!
ik ben niet zoals jij emo zou noemen, dus echt ga is zelf een mening leren vormen
en daarom, daarom kijk ik geen clips, maar beoordeel ik eerst een cd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Ik luister metal, industrial, electro, darkwave, cybercore en Marillion.
Dus praat me er niet over dat ik mn eigen mening moet ontwikkelen, want volgens mij doe ik dat best aardig.
En ik heb het inderdaad meer over de stroming Emo dan de muziek, maar ik kan alleen al de bandleden niet uitstaan in de videoclips, waardoor ik automatisch minder zin heb om de muziek te luisteren
ja genoeg volgens mij zat die voor 80/85% vol maandag er zijn 5500 kaartjes beschikbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk nog kaartjes beschikbaar dat iemand weet voor 5 juni?
Ik ga hem gelijk downloaden nielsquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef nzw het volgende:
de hele black parade josh ;p
soortgenoot!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Purky het volgende:
Yay, ik ga 5 juni ook.
Jammer dat ze in de HMH staan, da's lang niet zo leuk als in een kleine zaal als Paradiso maar ja.
Al het volk dat erop af komt zal ik me ook wel aan ergeren, al die kiddo's met zo'n overdreven 'coole' look, allemaal 'uniek' terwijl ze allemaal op elkaar lijken. Voel me nooit op me gemak, ben meestal een van de normaal, bijna SAAI uitziende mensen![]()
Vind de albums goed dus wil ze graag een keer live meemaken, hopelijk valt het niet tegen!
nog meer soortgenotequote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef kweek89 het volgende:
[..]
soortgenoot!
heb er zeker wel zin in, maar hoor dat ze live nogal tegenvallen...maarja...word wel leuk denk ik.
Kreeg net twee tickets voor aanstaande Dinsdag van die prijsvraag in de bus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Numbie het volgende:
Je kunt ook bij FRS nu tix winnen viel me op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |