zo zielig als mensen op zo'n manier muziek gaan bekijken!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef kweek89 het volgende:
[..]
zo zielig als mensen op zo'n manier muziek gaan bekijken!
als ik iets leuk vind klinken luister ik het, dan is het maar gehyped, als het leuk klinkt vind ik het best!
ik ben niet zoals jij emo zou noemen, dus echt ga is zelf een mening leren vormen
Ik luister metal, industrial, electro, darkwave, cybercore en Marillion.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef kweek89 het volgende:
[..]
zo zielig als mensen op zo'n manier muziek gaan bekijken!
als ik iets leuk vind klinken luister ik het, dan is het maar gehyped, als het leuk klinkt vind ik het best!
ik ben niet zoals jij emo zou noemen, dus echt ga is zelf een mening leren vormen
en daarom, daarom kijk ik geen clips, maar beoordeel ik eerst een cd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Ik luister metal, industrial, electro, darkwave, cybercore en Marillion.
Dus praat me er niet over dat ik mn eigen mening moet ontwikkelen, want volgens mij doe ik dat best aardig.
En ik heb het inderdaad meer over de stroming Emo dan de muziek, maar ik kan alleen al de bandleden niet uitstaan in de videoclips, waardoor ik automatisch minder zin heb om de muziek te luisteren
ja genoeg volgens mij zat die voor 80/85% vol maandag er zijn 5500 kaartjes beschikbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er eigenlijk nog kaartjes beschikbaar dat iemand weet voor 5 juni?
Ik ga hem gelijk downloaden nielsquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef nzw het volgende:
de hele black parade josh ;p
soortgenoot!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Purky het volgende:
Yay, ik ga 5 juni ook.
Jammer dat ze in de HMH staan, da's lang niet zo leuk als in een kleine zaal als Paradiso maar ja.
Al het volk dat erop af komt zal ik me ook wel aan ergeren, al die kiddo's met zo'n overdreven 'coole' look, allemaal 'uniek' terwijl ze allemaal op elkaar lijken. Voel me nooit op me gemak, ben meestal een van de normaal, bijna SAAI uitziende mensen![]()
Vind de albums goed dus wil ze graag een keer live meemaken, hopelijk valt het niet tegen!
nog meer soortgenotequote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef kweek89 het volgende:
[..]
soortgenoot!
heb er zeker wel zin in, maar hoor dat ze live nogal tegenvallen...maarja...word wel leuk denk ik.
Kreeg net twee tickets voor aanstaande Dinsdag van die prijsvraag in de bus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Numbie het volgende:
Je kunt ook bij FRS nu tix winnen viel me op...
Ik ga juist voor de andere band in 't voorprogramma: Billy Talent ^^quote:Op zondag 3 juni 2007 15:06 schreef EyesOpen het volgende:
Ik ga eigenlijk alleen voor het voorprogramma.. Paramore superawesome band!
me 2quote:Op zondag 3 juni 2007 17:15 schreef coltje87 het volgende:
Heb nu de laatste cd aan, moet toch de tekst een beetje kennen
Eerst nog even langs school, daarna schransen bij de Febo. In een hoekje staan? Welnee! We gaan helemaal vooraan uit ons plaat. Als ik de tekst ondertussen al ken..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:17 schreef nzw het volgende:
[..]
me 2straks richting amsterdam
![]()
iedereen gaat toch niet in een hoekje staan![]()
Maar dat doen de emo's tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Eerst nog even langs school, daarna schransen bij de Febo. In een hoekje staan? Welnee! We gaan helemaal vooraan uit ons plaat. Als ik de tekst ondertussen al ken..
Ah, ik lette niet op (nog geen koffie gehad). Ik ben stoer (en oud) dus ik ga wel rocken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:49 schreef nzw het volgende:
[..]
Maar dat doen de emo's toch![]()
pizza eten in de HMH en billy talent shirt kope
Als je een iemand voorbij ziet crowdsurfe ben ik het of 1 van me vriendequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:50 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Ah, ik lette niet op (nog geen koffie gehad). Ik ben stoer (en oud) dus ik ga wel rocken.
Ik wil een handtekening op m'n tiet![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef nzw het volgende:
[..]
Als je een iemand voorbij ziet crowdsurfe ben ik het of 1 van me vriende
ik neem wel een stift mee
Zal vanavond bij de HMH (vanaf 18:15) een kaart verkopen voor 25 Euro. Interesse? Bel me op dit nummer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:17 schreef Hythloth het volgende: Of ik verpats de kaarten bij de ingang.
Eens. Supportacts speelden stukken strakker... Was werkelijk positief verrast door Paramore. Kende niets van de band, maar ze speelden supergoed!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Concert was wel okay.Maar ik vond de twee supportacts beter.
En wat waren er veel jonge meiden met hun ouders.Het leek bijna op en tokio hotel concert.
Ik moest natuurlijk wel zelf naar binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Leonos het volgende:
Geen twee kaarten?
Bij Billy Talent was er iemand, en ook tijdens de eerste zes nummers van MCR waren een paar gasten bezig. Eén meisje kwam bijna met haar laars bij mijn gezicht. Wel kwam er een boze kale gast van de security door het publiek om het surfen tegen te houden.quote:
schreeuwt? likt! Checkquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:49 schreef mcyodogg het volgende:
Paramore en Billy Talent waren inderdaad vet. MCR trouwens ook. Op videobeelden leken ze matig, vooral omdat Gerard Way zo schreeuwt ipv zingt, maar ik vond em vandaag wel ok.
Paramore foto staat ondertussen ook onlinequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ow, ik kende Paramore al wel, alleen ik wist pas vanaf 5 minuten voor vertrek dat ze kwamen, dus dat was wel een aangename verrassing.
Foto's zouden inderdaad cool zijn, en staan er ook nog setlists van deze tour op internet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |