Dat zit er allemaal strak en netjes inquote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Anders open je een MBP Core2Duo....
Wat ik thuis heb: modem -> normale router met 4 ethernet ports -> een ethernet port naar Airport.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:59 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor he. Ik ben weer de gelukkige *kuch* die een nieuwe draadloze router mag gaan uitzoeken en kopen.
Welke zouden jullie me aanraden? Gewoon draadloos + 4 ethernet ports.
Het probleem is dat de huidige (oude) router kut is. Ik ben vaak de enige met internet (zit aan een draadje op een iBook, aangezien oude huisgenoot zijn draadloze router had meegenomen)quote:Op woensdag 1 november 2006 10:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat ik thuis heb: modem -> normale router met 4 ethernet ports -> een ethernet port naar Airport.
Je bent niet wijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
inderdaad, de imac wordt binnenkort opgehaald en dit keer dus onder vertoon van cash
Grote kans dat dat nog tot minimaal de zomer gaat duren....quote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Wanneer komt de MacBook eigenlijk met een Core2Duo?
Nu is dit een bedrijf dat losse onderdelen voor MacBooks en dergelijke verkoopt, dat maakt het al ietsje logischer dan, bijvoorbeeld, iemand die vind dat er geen glaasje voor een camera hoort te zitten.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Anders open je een MBP Core2Duo....
als dit hoort bij tft's, waarom doet mijn imac g5 dit dan niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent niet wijs.
Mijn PowerBook doet dit ook, en die doet het al 2 jaar perfect. Dit hoort een beetje bij TFT's, je zal ook zien dat hij pas na 30s - 1 min echt op zijn juiste brightness zit.
Ik snap je echt niet vriend....
Waarom roept mijn Ipod Video deze gevoelens niet op?quote:
Ja, of misschien morgen.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Grote kans dat dat nog tot minimaal de zomer gaat duren....
Geloof er niets van. Maar we hoeven maar een dag te wachten om er achter te komen...quote:Op woensdag 1 november 2006 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, of misschien morgen.
Trouwens, aangezien we inmiddels een SC verder zijn, is er al iemand die me kan zeggen hoe ik mijn nieuwe batterij het beste kan gebruiken? En kan die grote lelijke OP vervangen worden door een willekeurige Jobsquote?
Het is niet vreemd voor een TFT, laat ik het zo zeggen. Er zijn ook panelen zonder dit.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
als dit hoort bij tft's, waarom doet mijn imac g5 dit dan niet?
Mijn 3G roept ze nog steeds op, ruim uit de garantiequote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom roept mijn Ipod Video deze gevoelens niet op?![]()
Ik heb geen garantie meer![]()
Ik heb thuis een Linksys staan, geweldig dingetje, bridged ook prima met mijn Airport Express...quote:Op woensdag 1 november 2006 09:59 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor he. Ik ben weer de gelukkige *kuch* die een nieuwe draadloze router mag gaan uitzoeken en kopen.
Welke zouden jullie me aanraden? Gewoon draadloos + 4 ethernet ports.
En daarnaast, zou ik al met oog op de nabije toekomst moeten gaan kijken naar een router met 802.11n ipv 802.11g ?
cd SEAGATE\ 1quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef XL het volgende:
hoe ga ik in terminal naar een mapnaam met een spatie
In de map volumes staan namelijk de mappen SEAGATE en SEAGATE 1
cd SEAGATE 1 brengt me naar /volumes/SEAGATE/ en ik wil naar /volumes/SEAGATE 1/
het is eigenlijk zo logische hequote:
Bleekemolen Race Experiencequote:Op woensdag 1 november 2006 11:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooie avatar Hugster. Paar weken geleden zelf in een Porsche GT3 en Formule Ford over Zandvoort lopen raggen. Ernstig mooie ervaring
Ik ben al weer een tijdje aan het sparen. Maar ik heb laatst ook een nieuwe, platte tv besteld, dus dat scheelde ook weer 99 euro.quote:
Is het de wireless?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een ACD, ik wil 23 inch, maar die vind ik te duur tov de 20 inch.
Geen roddels over prijsverlagingen van de ACD's toevallig?
Mijn Mighty Mouse maakt me echt gekNou scroltie helemaal niet meer naar beneden.
c:\program filesquote:
O wacht, ik heb daar nu dezelfde username hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je fucking anti-crossover was op Got?![]()
Omdat het onder OS X gebeurdquote:Op woensdag 1 november 2006 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
c:\program files![]()
Wat moet die troep in de slowchat?
Maar dan met een t.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O wacht, ik heb daar nu dezelfde username he![]()
[..]
Omdat het onder OS X gebeurd
Apple heeft op zn website een link staan hoe je het beste je accu kan gebruiken:quote:Op woensdag 1 november 2006 10:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, of misschien morgen.
Trouwens, aangezien we inmiddels een SC verder zijn, is er al iemand die me kan zeggen hoe ik mijn nieuwe batterij het beste kan gebruiken? En kan die grote lelijke OP vervangen worden door een willekeurige Jobsquote?
Vanwege de vlekken?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
maandag langs de shop, dinsdag een belletje, en morgen kan ik mijn macbook al wegbrengen. Ben ik hem hooguit 4-5 uurtjes kwijt
Ja.quote:
Klopt, die link ken ik. Maar ik hoor tegenstrijdige berichten, en ik wil graag zekerheid. Verder weet ik dat een persoon rond loopt hier die tijdens de battery recall klaagde omdat zijn tientallen maanden oude batterij nog op vrijwel 100% zat en hij dat niet kwijt wilde. Die persoon wil ik graag even sprekenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:28 schreef Reinnn85 het volgende:
[..]
Apple heeft op zn website een link staan hoe je het beste je accu kan gebruiken:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=86284![]()
http://www.apple.com/nl/support/powerbook/ voor nog wat info.
En ooit heb ik ergens op hun site gelezen dat het het beste is om je laptop zo veel mogelijk aan zn stroomsnoertje te houden. De accu vaak helemaal leegtrekken totdat ie in sleepmode gaat schijnt ook vrij slecht te zijn.
Het zou kunnen dat ik dat was.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, die link ken ik. Maar ik hoor tegenstrijdige berichten, en ik wil graag zekerheid. Verder weet ik dat een persoon rond loopt hier die tijdens de battery recall klaagde omdat zijn tientallen maanden oude batterij nog op vrijwel 100% zat en hij dat niet kwijt wilde. Die persoon wil ik graag even spreken
Vertel mij eens, dan, hoeveel % heeft je accu na hoeveel maanden, en hoe doe je dat?quote:
Ik heb dat programmaatje al jaren niet gebruikt. Daarom twijfel ik of ik het ben. Feit is wel dat ik de behoefte niet voelde mijn accu op te sturen bij het tweede reparatieprogramma. Maar mijn accu is inmiddels 1,5 jaar oud schat ik. Ik kan er gewoon met scherm brightness op 70% en wifi aan (meer dan) 4 uur mee werken.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vertel mij eens, dan, hoeveel % heeft je accu na hoeveel maanden, en hoe doe je dat?
Garantie op accu's is bij Apple 6 maanden oid? Jij hebt je MBP al wel langer eh?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:00 schreef nietzman het volgende:
Ik ben die gozer die tijdens de recall klaagde dat zijn accu niet onder het programma viel..
De mijne doet nog vijf minuten op z'n accu..
Ik heb het toch maar even nagezocht, en jij was redelijk enthousiastquote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb dat programmaatje al jaren niet gebruikt. Daarom twijfel ik of ik het ben. Feit is wel dat ik de behoefte niet voelde mijn accu op te sturen bij het tweede reparatieprogramma. Maar mijn accu is inmiddels 1,5 jaar oud schat ik. Ik kan er gewoon met scherm brightness op 70% en wifi aan (meer dan) 4 uur mee werken.
Welke dealer is dat dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
maandag langs de shop, dinsdag een belletje, en morgen kan ik mijn macbook al wegbrengen. Ben ik hem hooguit 4-5 uurtjes kwijt
LJS: http://www.ljs.nl/quote:
26 maanden. Ti's ook niet echt een MacBook dus, laat staan een Pro.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:11 schreef Hugster het volgende:
Garantie op accu's is bij Apple 6 maanden oid? Jij hebt je MBP al wel langer eh?
Ah Apple Care.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
26 maanden. Ti's ook niet echt een MacBook dus, laat staan een Pro.
Ja, en ik kan het je haarfijn uitleggen, maar ik kan je ook deze link geven: http://www.portforward.co(...)reame/BitTorrent.htmquote:Op donderdag 2 november 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, heeft er iemand verstand van:
torrents
airport
NAT
?ik moet volgensmij ports forwarden ofzo maar heb er de ballen verstand van dus als iemand mij hier mee zou kunnen helpen
http://cgi.ebay.nl/BLACK-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op donderdag 2 november 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek nog een mooi hoesje voor mijn 5G. iemand die er eentje aan kan raden?
Heb de boel maar ff ge-editquote:Op donderdag 2 november 2006 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
Kan die iSpy opening eens de OP uit? Elke keer als ik die zie krijg ik rillingen van zijn geslijm tov Apple.Bakermat van de innovatie
Relikwie
Mac adepten
Deletedquote:Op donderdag 2 november 2006 10:00 schreef nietzman het volgende:
't plaatje staat er nog.
innova-tie..
Wat was er kapoet aan?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:02 schreef Xilantof het volgende:
MacBook ligt nu bij de winkel. Net weg gebracht. Ik krijg belletje als ie klaar is. Ze verwachten in het begin van de middag.
Uitpakparty in de loop van de dagquote:02 nov 2006 10:22 Rotterdam Out For Delivery
same here...PB 4g. 17". Ik merk alleen wel dat wanneer je veel zit te internetten, veel pagina´s laad enzo, dat je dan die 4u echt niet haalt...sterker nog, eerder bij de max 2 uur uitkomt.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb dat programmaatje al jaren niet gebruikt. Daarom twijfel ik of ik het ben. Feit is wel dat ik de behoefte niet voelde mijn accu op te sturen bij het tweede reparatieprogramma. Maar mijn accu is inmiddels 1,5 jaar oud schat ik. Ik kan er gewoon met scherm brightness op 70% en wifi aan (meer dan) 4 uur mee werken.
Hoe weet ik welke port ik moet forwarden?quote:Op donderdag 2 november 2006 08:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het je haarfijn uitleggen, maar ik kan je ook deze link geven: http://www.portforward.co(...)reame/BitTorrent.htm
Welke poort je moet forwarden is afhankelijk van je programma, ff googlen.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe weet ik welke port ik moet forwarden?
Degene die de tracker aangeeft. Ik heb altijd 25000 en 26000 openstaan. Let op dat je deze poorten wellicht ook open moet zetten in je firewall.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe weet ik welke port ik moet forwarden?
En kun je daar ook terecht als je MacBook via internet is gekocht?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LJS: http://www.ljs.nl/
van de site:
LJS Automatisering BV is een in 1993 opgerichte, "Premium Reseller" van Apple produkten en is tevens een door Apple geauthoriseerde service provider
klopt.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En kun je daar ook terecht als je MacBook via internet is gekocht?
Tnxquote:Op donderdag 2 november 2006 08:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het je haarfijn uitleggen, maar ik kan je ook deze link geven: http://www.portforward.co(...)reame/BitTorrent.htm
Hier is 'ie zojuist afgegeven hoor. Althans dat denk ik. Ik heb het pakketje niet geopend, het is voor mijn moeder.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Rock-shocker het volgende:
De Shuffle wordt pas vanaf half november geleverd. Niets raars aan.
Je moet die PDF bekijken en dan op pagina 10quote:
quote:Note: Linking to photos and videos is supported only for 5th generation iPods running iPod Software
version 1.2 or later. All other Notes feature capabilities described in this document are supported for
iPod models with display screens, beginning with the touch-screen models.
Mijnes ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:02 schreef nietzman het volgende:
En volgens mij is mijn bluetooth stukkenes..
Ik zeg toch dat ik het níet gebruik.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:
Met een bluetooth keyboard, bluetooth mouse, headset, GSM en horloge kan je natuurlijk niet zonder he
Bord. Beton. Kop.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het níet gebruik.
You know what time it is? 'Bonks!'quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef tonks het volgende:
Hoi jongens en jongens!
Ik was eerder terug.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef tonks het volgende:
Hoi jongens en jongens!
Ik heb je gemist tonks!.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef tonks het volgende:
Hoi jongens en jongens!
Misschien was het wel een european goldfinch die hem gemaakt heeftquote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef tonks het volgende:
Mijn superdrive heeft zichzelf gemaakt!
Hahahahquote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien was het wel een european goldfinch die hem gemaakt heeft
http://www.macupdate.com/info.php/id/8574quote:Op donderdag 2 november 2006 21:15 schreef lj_lightning het volgende:
Ik wordt er helemaal gestoord van, ik zoek Remote Capture software voor MacOSX voor mn Canon EOS 300D maar kan nergens een fatsoenlijke versie vinden....de site van Canon is echt zo debiel als een koe, niks kan je daar vindenheeft iemand toevallig een linkje?
En voordat modjes beginnen te flippen, het is freeware![]()
Ik probeer steeds over zijn posts heen te typen, maar ja, geen insert knop he.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Het verbaast mij dat jij uberhaupt hier nog durft te komen.
En ook al geen delete knop.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik probeer steeds over zijn posts heen te typen, maar ja, geen insert knop he.
Zal ik eens kijken of ik een javascriptje kan schrijven welke postholder divs van bepaalde users collapsedquote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik probeer steeds over zijn posts heen te typen, maar ja, geen insert knop he.
Hey, tof!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken of ik een javascriptje kan schrijven welke postholder divs van bepaalde users collapsed
Of creamemonkey in safari !quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef ChOas het volgende:
Of de Firefox gebruikers kunnen het met greasemonkey proberen natuulijk...
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef Xilantof het volgende:
Weet iemand of de trackingpad (of een toplaag daarvan) ook geintegreerd is met de topcase? Want ook die lijkt "schoon" en veel gladder...
Fakaff.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Openen in nieuw tabblad + refresh.
leg je vinger op je trackpad. Dat eerste laagje of velletje of wat het ook is... Zit dat vast aan het rest van de topcase? (waar je je polsen legt tijdens het typen).quote:
Mijn trackpad is gladder dan mijn topcase, die heeft een soort van structuurquote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leg je vinger op je trackpad. Dat eerste laagje of velletje of wat het ook is... Zit dat vast aan het rest van de topcase? (waar je je polsen legt tijdens het typen).
misschien beeld ik het me maar in.
Het lijkt me éen geheel. Ik let er maar niet teveel meer op. Dat deed ik voorheen ook niet met mijn pctje, dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leg je vinger op je trackpad. Dat eerste laagje of velletje of wat het ook is... Zit dat vast aan het rest van de topcase? (waar je je polsen legt tijdens het typen).
misschien beeld ik het me maar in.
Prima.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef nietzman het volgende:
Alles goed hier?
Alstublieft.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef ChOas het volgende:
Heb nu geen tijd, maar zal zondag een grease/cream scriptje schrijven om posts te hiden..
Dankje voor de ondersteuning Nietzquote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef nietzman het volgende:
Alles goed hier?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef tonks het volgende:
Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
Ik doe ook mee.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dankje voor de ondersteuning Nietz![]()
goh?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn trackpad is gladder dan mijn topcase, die heeft een soort van structuur
oke. thnx iig.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het lijkt me éen geheel. Ik let er maar niet teveel meer op. Dat deed ik voorheen ook niet met mijn pctje, dus.![]()
Mijn UI pwndquote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij ook zeg, je hebt toch een boutUI.
Komop manquote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat een toeval dat het met de slowchat achteruit gaat
Terwijl tonks net terug is. Maar het zal wel tussen mijn oren zitten.
het zit allemaal in jouw hoofd.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Wat een toeval dat het met de slowchat achteruit gaat
Terwijl tonks net terug is. Maar het zal wel tussen mijn oren zitten.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Als Tonks er niet was geweest had ik nog steeds inspiratie genoeg voor dit icoon. Ik ga zelfs mijn bugs hernoemen in het stuk software wat ik schrijf naar: Oeps, ik heb weer een Gexqonnetje gevonden.
je kan beter het probleem aanpakken dan het probleem te negeren. en zomaar dingen gaan sluiten. zoals met GVH ook is gebeurt. en de oorzaak bij dezelfde persoon is. die de schuld weer doorgeeft aan tonks.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef broer het volgende:
Is het nog geen tijd om de Apple Slowchat voor de tweede keer definitief te sluiten, Slarioux?
Kunnen de kinders weer terug naar het schoolplein om de dikke jongetjes om te duwen en de meisjes aan hun staartjes te trekken.
In principe was de slowchat permanent gesloten. Maar we weten allemaal wel hoe het hier gaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef broer het volgende:
Is het nog geen tijd om de Apple Slowchat voor de tweede keer definitief te sluiten, Slarioux?
Kunnen de kinders weer terug naar het schoolplein om de dikke jongetjes om te duwen en de meisjes aan hun staartjes te trekken.
Werp nog eens een kritische blik op je avatar.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef oor het volgende:
en de oorzaak bij dezelfde persoon is.
mja de mijter is wel mooi maar te over belicht? of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef broer het volgende:
[..]
Werp nog eens een kritische blik op je avatar.
:quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef oor het volgende:
[..]
je kan beter het probleem aanpakken dan het probleem te negeren. en zomaar dingen gaan sluiten. zoals met GVH ook is gebeurt. en de oorzaak bij dezelfde persoon is. die de schuld weer doorgeeft aan tonks.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je inderdaad GVH hebt verneukt?
En nu ga ik weer ontopic.quote:
Hoe vaak kom je in dit topic?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef broer het volgende:
[..]
Werp nog eens een kritische blik op je avatar.
Ik snap inderdaad niet dat je steeds terug blijft komen, je hebt toch wel door dat iedereen je uitkotst?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
:
[..]
[..]
En nu ga ik weer ontopic.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beetje flauw van je dat je hem al gelijk uitzwaaid...
de opvolger van GADquote:
Welke MacStore en waar?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef nietzman het volgende:
Over Apple gesproken, heeft iemand die foto's van die nieuwe Macstore al gezien?
Neeh, post eens?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef nietzman het volgende:
Over Apple gesproken, heeft iemand die foto's van die nieuwe Macstore al gezien?
In Albequerky ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef nietzman het volgende:
Die wil ik wel eens zien!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef nietzman het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets voor de OP misschien?
Tof, daar wil ik naar binnen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets voor de OP misschien?
Slarioux weet prima waarom we dit doen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!
ik zou er trouwens maar mee kappen, voordat deze SC inderdaad gesloten word. zou jammer zijn.
Ik lees vrijwel alles mee. Dat was nuttig namelijk, omdat hier zinvolle Apple-informatie langs kwam. Af en toe post ik wat. Is dat erg van belang, vind je?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef skiczukie het volgende:
Hoe vaak kom je in dit topic?
Jah, anders zou ik het niet vragen. Ik heb mijn pagina's ingesteld op 100 posts per pagina, en daar staan dan een hele hoop kutopmerkingen in van die kneus.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik lees vrijwel alles mee. Dat was nuttig namelijk, omdat hier zinvolle Apple-informatie langs kwam. Af en toe post ik wat. Is dat er van belang, vind je?
Nou, prima. Het zal me ook verder aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef skiczukie het volgende:
Jah, anders zou ik het niet vragen. Ik heb mijn pagina's ingesteld op 100 posts per pagina, en daar staan dan een hele hoop kutopmerkingen in van die kneus.
War Games?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen reet. Er zijn grenzen, maar als jullie het voor elkaar krijgen iedereen weg te jagen door alleen maar op elkaar te schelden, zal het me écht worst wezen. Ik ben niet degene die valt of staat bij de SC, mod blijf ik toch wel, zelfs als jullie global thermal nuclear war met elkaar gaan spelen (wie de filmreferentie herkent krijg bonuspunten).
Kortom: Jullie doen je best maar, je gooit toch alleen je eigen ruiten in. En dat geldt voor jullie allemaal, dus geen "zie je wel" posts alsjeblieft
Yep, en dat heb je te danken aan een zo'n tiefuslijer.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, prima. Het zal me ook verder aan mijn reet roesten.
Jammer dat ik een prettige informatiebron verlies.
Wargames. Kom maar hier met die bonuspunten. Toeval overigens, ik speelde net Defcon.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Het interesseert me eigenlijk helemaal geen reet. Er zijn grenzen, maar als jullie het voor elkaar krijgen iedereen weg te jagen door alleen maar op elkaar te schelden, zal het me écht worst wezen. Ik ben niet degene die valt of staat bij de SC, mod blijf ik toch wel, zelfs als jullie global thermal nuclear war met elkaar gaan spelen (wie de filmreferentie herkent krijg bonuspunten).
Kortom: Jullie doen je best maar, je gooit toch alleen je eigen ruiten in. En dat geldt voor jullie allemaal, dus geen "zie je wel" posts alsjeblieft
Wat zei ik over ziejewel posts? Je bent zelf net zo verneukend bezig. Balk, splinter oog.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Yep, en dat heb je te danken aan een zo'n tiefuslijer.
'Ach kom op man. We doen een enkele keer niet zo aardig tegen Geqxon, maar we bedoelen er niks mee, dat begrijp je toch wel. Appleaarsch onder elkaar toch?'quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Het spijt me broer. Ik kan geen politie agentje gaan spelen jammer genoeg.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, prima. Het zal me ook verder aan mijn reet roesten.
Jammer dat ik een prettige informatiebron verlies.
Ik was eerder met mijn War Games antwoord.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat zei ik over ziejewel posts? Je bent zelf net zo verneukend bezig. Balk, splinter oog.
Was al gezegdquote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wargames. Kom maar hier met die bonuspunten. Toeval overigens, ik speelde net Defcon.
Je ontkent het?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat zei ik over ziejewel posts? Je bent zelf net zo verneukend bezig. Balk, splinter oog.
Of je alsjeblieft gepast gebruik wilt maken van het woord tiefus / tyfus.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, over die paar zinloze posts van hem kan ik wel heenlezen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef skiczukie het volgende:
Na een backslash geen spatie alsjeblieft.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of je alsjeblieft gepast gebruik wilt maken van het woord tiefus / tyfus.
google enzoquote:Op donderdag 2 november 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wargames. Kom maar hier met die bonuspunten. Toeval overigens, ik speelde net Defcon.
Gelijk heb je ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Slarioux het volgende:
Het spijt me broer. Ik kan geen politie agentje gaan spelen jammer genoeg.
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef skiczukie het volgende:
Okee, kunnen we dan niet gewoon afspreken dat IEDEREEN die knakker negeert, dan pleurt-ie uiteindelijk wel op lijkt me zo.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef skiczukie het volgende:
Okee, kunnen we dan niet gewoon afspreken dat IEDEREEN die knakker negeert, dan pleurt-ie uiteindelijk wel op lijkt me zo.
Misschien wil je dit bericht editen, want volgens de slowchatters hier is het bijhouden van je tv-series in excel erg nerderigquote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef skiczukie het volgende:
Dan ga ik nu even Lost kijken. Hmm, even Excel starten om te zien waar ik ben hoor.
Krijg ik de laatste tijd ook steeds meer van .macquote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef TwyLight het volgende:
Nou weer ff ontopic dan, weet iemand misschien hoe het komt dat ik om de 10 minuten ofzo een schermpje van Mail krijg dat ik mijn wachtwoord van de mailserver moet geven?
Terwijl ik telkens het correcte wachtwoord geef want mail controleert om de minuut en kan ook na ik het wachtwoord weer heb ingetypt gewoon mail ontvangen en versturen..
Zeer irritant dat ik het steeds maar weer in moet vullen...
Ik heb het bij mn Chello account.. heb (nog) geen .macquote:Op donderdag 2 november 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
Krijg ik de laatste tijd ook steeds meer van .mac
Gebeurt het constant of alleen af en toe? Ik heb het zo nu en dan als de server niet antwoordt. Dan lijkt hij wel verbinding te hebben, maar komt hij er vervolgens niet doorheen. Mail vat dat schijnbaar op alsof de server je wachtwoord niet accepteert.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het bij mn Chello account.. heb (nog) geen .mac
Ik heb er ook af en toe last van, en op mijn oude stage ook wel eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef TwyLight het volgende:
Nou weer ff ontopic dan, weet iemand misschien hoe het komt dat ik om de 10 minuten ofzo een schermpje van Mail krijg dat ik mijn wachtwoord van de mailserver moet geven?
Terwijl ik telkens het correcte wachtwoord geef want mail controleert om de minuut en kan ook na ik het wachtwoord weer heb ingetypt gewoon mail ontvangen en versturen..
Zeer irritant dat ik het steeds maar weer in moet vullen...
Nou het gebeurt niet PRECIES elke 10 minuten maar toch zeker een aantal keren per uur. en meestal met tussen pauzes van ongeveer 10 minuten, soms wat langer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:01 schreef broer het volgende:
[..]
Gebeurt het constant of alleen af en toe? Ik heb het zo nu en dan als de server niet antwoordt. Dan lijkt hij wel verbinding te hebben, maar komt hij er vervolgens niet doorheen. Mail vat dat schijnbaar op alsof de server je wachtwoord niet accepteert.
Ik klik altijd op annuleer en probeer het een half uurtje later opnieuw. Maar als het bij jou constant gebeurt, is er misschien toch iets anders aan de hand.
Ik wel, 2-3x per maand ofzo, maar het stoort me niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:04 schreef tonks het volgende:
Heb er eigenlijk nooit last van bij gmail
Zou het iets met je certificaten te maken hebben die niet volledig ge-"trust" zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou het gebeurt niet PRECIES elke 10 minuten maar toch zeker een aantal keren per uur. en meestal met tussen pauzes van ongeveer 10 minuten, soms wat langer.
Logitech MX1000 mogelijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:45 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand trouwens een goede muis aanraden? ik ben de mighty mouse helemaal zat. en ik wil ook niet de apple muis met 1 knop. die heb ik altijd kut gevonden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | function hidePosts(uid) { var pageTags = document.getElementsByTagName("*"); for (i=0; i<pageTags.length; i++) { if (pageTags[i].className=='postholder') { if (pageTags[i].childNodes[1].innerHTML.indexOf('"user/history/' + uid + '"')!=-1) pageTags[i].style.display='none'; } }; }; // (c) ChOas |
Werkt fantastisch in greasemonkey hoorquote:
Tof! Hou je ons op de hoogte?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef JoMo0 het volgende:
mogge .. net de nieuwe shuffle gereserveerd
Oh nee hequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
http://www.apple.com/nl/support/imac/powersupply/repairextension/
!!!
Geld terug
Ik zit op m'n werk dus kan niet debuggen in creammonkey, zal er van het weekend proberen naar te kijken...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
Deed 'ie het nou maar in creammonkey.
Met de CD van je Intel iMac kan het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou voor de gein tiger installen, hij accepteerd de cd geneens
Moet die hidePosts(xxx); niet onderaan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:02 schreef ChOas het volgende:
Greasemonkey, of een ander userscript progje gebruiken, dit scriptje voor http://forum.fok.nl/* activeren en voor xxx een userId invullen.
[ code verwijderd ]
En nu weer allemaal lief met elkaar spelen![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Met de CD van je Intel iMac kan het inderdaad niet.
In principe niet, in JS hoef je geen functies voor gebruik te declareren/prototypen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Moet die hidePosts(xxx); niet onderaan?
* super-muffin snapt nog maar een klein beetje van JS
http://8-p.info/Creammonkey/quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:25 schreef TwyLight het volgende:
Hoe voeg je in godsnaam een script toe aan creammonkey?
hij lijkt even breed als de nano?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:27 schreef JoMo0 het volgende:
En eindelijk binnen ..
[afbeelding]
Wat is hij mooi ..![]()
55quote:
65quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef tonks het volgende:
60
500gb schijf?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Is er misschien een manier om de beschrijving wat langer te krijgen?
[afbeelding]
Datquote:
Misschien wat spelen met de lettergrootte?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Ja... ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:29 schreef tonks het volgende:
Heb je hem zo besteld?
In Panther kon je nog 'beschikbaar' vervangen door 'vrij' maar in Tiger is het mij nog niet geluktquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Ik snap niet waarom je zo raar doet, ik stel toch gewoon een vraag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja... ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |