]quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
marathon was tog ook een zeeslag?
Het Latijn is nochtans niet belangrijk. Er zit iets in dat eigenlijk geen *** te maken heeft met het Latijn, maar dat iedereen wel kent.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen latijns gehad dus heb geen vlauw idee
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bijna net zo moe ben als jij.
Iniedergaval ik ken het niet dus geen ideequote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Het Latijn is nochtans niet belangrijk. Er zit iets in dat eigenlijk geen *** te maken heeft met het Latijn, maar dat iedereen wel kent.
Ik moet ook helaas passen, heb geen idee...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iniedergaval ik ken het niet dus geen idee![]()
do = ut dus?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef Mark_V het volgende:
de toonladder, natuurlijk!!!
fiets voorzichtigquote:Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ff naar huis fietsen ben over 1 kwartiertje terug
Nesle +1quote:Op woensdag 1 november 2006 14:54 schreef Nesle het volgende:
ut queant laxis
resonare fibris
mira gestorum
famuli tuorum
solve polluti
labii reatum
Sancte lohannes
Zo wassie dachtik
Sancte Iohannesquote:Op woensdag 1 november 2006 14:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
do = ut dus?
sa = si?
[..]
fiets voorzichtig
Daar gingen de eerste 150 posts van dit topic ook al overquote:
Begin maar metquote:Op woensdag 1 november 2006 15:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Daar gingen de eerste 150 posts van dit topic ook al over
Zolang je het in de categorie mooie belangrijke film doet, vind ik het prima!
Jep BwennieBren +1quote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef BwennieBren het volgende:
Halloween, Mike Myers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |