whehe ik had nog eerder kunnen zijn ware het niet dat ik ff mijn kamer ging opruimen een beetjequote:Op woensdag 1 november 2006 06:35 schreef master_X het volgende:
Goedemorgen deze winderige woensdag 1 november je was net wat eerder ...Goedenmorgen
![]()
haha ja ik was even drinken halen toen zag ik dat ik niet had ingevoerd anders was ik eerderquote:Op woensdag 1 november 2006 06:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe ik had nog eerder kunnen zijn ware het niet dat ik ff mijn kamer ging opruimen een beetjeen nog wat moest printen voor school
kwas er al om half 6 uit
???? waar heb jij het overquote:Op woensdag 1 november 2006 06:53 schreef Picardski het volgende:
Goeie mogguh
ben niet wezen slapen vannacht, durfde niet, stel je voor al die doden rondwandelen enzo
Halloween schat.quote:Op woensdag 1 november 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
???? waar heb jij het over
Neee, niet doen. Het leven is zooo mooiquote:Op woensdag 1 november 2006 08:25 schreef -SL- het volgende:
Mogguh!
Ik ga me heel verrot voelen vandaag....
don't ask why!!
Ja, maar als ik het je vertel snap je waarom ik me zo (ga) voel(en)...quote:Op woensdag 1 november 2006 08:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neee, niet doen. Het leven is zooo mooi
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:30 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het je vertel snap je waarom ik me zo (ga) voel(en)...
Verder heb je enigzins wel ergens toch eigenlijk best wel af en toe gelijk
Why ?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:25 schreef -SL- het volgende:
Mogguh!
Ik ga me heel verrot voelen vandaag....
don't ask why!!
Less nog eensquote:
Heb je het gered?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben aan het treuzelen, over 5 minunten begint m'n school.
En het is 10 minuten fietsen
Ach ik was 3 min te laat..quote:Op woensdag 1 november 2006 09:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jep 'maaar' 15 minuten te laat
ja dag... het regent toch ook bij jou?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:30 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen vanuit een windstil Haarlem
het is hier gelukkig nog wel droog, maar niet al te lang meer zo te zienquote:Op woensdag 1 november 2006 09:35 schreef murp het volgende:
[..]
ja dag... het regent toch ook bij jou?
bij mij wel---> hoofddorp
het komt naar jou toe....quote:Op woensdag 1 november 2006 09:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is hier gelukkig nog wel droog, maar niet al te lang meer zo te zien
Windquote:Op woensdag 1 november 2006 09:35 schreef murp het volgende:
[..]
ja dag... het regent toch ook bij jou?
bij mij wel---> hoofddorp
OMGquote:Op woensdag 1 november 2006 10:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zit met m'n laptop in de aula, ziet er wel heel pauperig uit.
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
De eerste klas ICT hier zit in elke pauze met elkaar in de aula te laptoppen ( School deed mee aan een notebook project, zodat eigelijk zo'n beetje elke leerling in de 1e klas ICT een laptop heeft aangeschaft. )![]()
Ja zo een ben ik dus ookquote:Op woensdag 1 november 2006 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
De eerste klas ICT hier zit in elke pauze met elkaar in de aula te laptoppen ( School deed mee aan een notebook project, zodat eigelijk zo'n beetje elke leerling in de 1e klas ICT een laptop heeft aangeschaft. )![]()
Ben je gek ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
OMG
Je moet echt weg daar, of je laptop door het raam gooien
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja zo een ben ik dus ook
Je zit toch niet op het Drenthe College in Meppel?
Ah dan heb je dus ook les van Bakker en Star??quote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nee, ik zit in Assen 2e jaars !
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah dan heb je dus ook les van Bakker en Star??![]()
Bakker is ook mijn mentorquote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nog beter, bakker is mijn mentor en van Star heb ik geen les meer, die is leraar ECDL / Office, Dos en Linux en dat heb ik vorig jaar al afgesloten.
laat het er ff opstaan ja? ik moet pas om 1 uur beginnenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow dan zitten we ook op hetzelfde netwerk
Kijk eens op praktijkstudent_RW
Als het goed is staat ergens een fok.jpg
Zal ik wel even doen..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
laat het er ff opstaan ja? ik moet pas om 1 uur beginnenlaat bakker ff de groeten aan mij doen vanmiddag van 'gitarist.nl' oke
kunnen wel lachen
Zegt mijn collega altijd aan de telefoonquote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef El_Rolando het volgende:
Goede...morgen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Kun u de groeten doen aan Boem-Dikkie?
"Ow dat is Tom"
Ja dat zei hij.quote:
Jij mag Brian zeggenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
heuh guitarist;) of moet ik brian zeggen, groetjes terug whehehe
Is het leuk daar?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe owja hij wist wel dat ik zo hete wss omdat ik bij Cisco.netacad als gebruikersnaam Boemdikkie heb haha
sadistquote:Op woensdag 1 november 2006 13:13 schreef Maikalo het volgende:
Altijd leuk medefok!ers ontdekken in de naarste leefomgeving.
3.14 of zoiets?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Ik ben getal pi in mijn hoofd aan het stampen
Toetsweekquote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef miodzio het volgende:
Owhja ik heb toetsweek dus daar ben ik druk voor aan het leren![]()
Ze zijn mild (-d +t vuur)quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef iamredleader het volgende:
Nog! Open! Haha!
We wish you a merry x-mas, we wish you a merry x-mas, we wish you a merry x-mas, and a dieful newyearquote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ben net vrij!
Mevr. Teunissendie heb ik ook. Moet volgende week workshop van 2 uur op Cd inleveren en een presentatie geven voor de kerst
PowerPoint - Internet Copy/Paste klaarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:nee .. in tegenstelling tot andere mensen heb ik niet zoveel last met presenteren ( denk dat het komt door podium ervaring met optredens en dergelijke ) .. het maken van de presentatie daarin tegen is wel kut
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
PowerPoint - Internet Copy/Paste klaar![]()
3,14159265quote:
Dan wordt het lastiger.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik moet een presentatie maken over de workshop die ik heb gemaakt, dus hoe zit het in elkaar, wat heb ik gebruikt , hoe werkt het etc..
dus das niet CTRL-C / V
Dude, ga hobby's zoeken.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
3,14159265
Ik wil eigenlijk iedere dag 5 decimalen extra in mijn hoofd stampen. Ik ga echt niet iedere dag uren studeren. Iedere dag 5-10 decimalen erbij en dan na 10 jaar tijdens een gesprek beginnen. Vraagt iemand mij..."Heb je nog wat leuks te vertellen". Ga ik vervolgens getal pi opzeggen voor zover ik het weet
Je moet gewoon even een fotografisch geheugen installeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef dominique.90 het volgende:
Een vriendin van mij is jarig !!
mee aka paljas !
Feli
voorderest.. ik had examen maatschappijbeetje 50 blz gaan leren
![]()
Dat is mijn hobby, alles tot me nemen. Zeker niet alleen wiskundequote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dude, ga hobby's zoeken.Of studeer je wiskunde
![]()
remlofquote:Op woensdag 1 november 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
heeej mijn topicje nog steeds open en wie heeft het veranderd in goeiemiddag??![]()
![]()
nee dat zou flauw zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef Frederiqueske het volgende:
nu weer veranderen in Goeieavond whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |