laat het er ff opstaan ja? ik moet pas om 1 uur beginnenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow dan zitten we ook op hetzelfde netwerk
Kijk eens op praktijkstudent_RW
Als het goed is staat ergens een fok.jpg
Zal ik wel even doen..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
laat het er ff opstaan ja? ik moet pas om 1 uur beginnenlaat bakker ff de groeten aan mij doen vanmiddag van 'gitarist.nl' oke
kunnen wel lachen
Zegt mijn collega altijd aan de telefoonquote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef El_Rolando het volgende:
Goede...morgen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Kun u de groeten doen aan Boem-Dikkie?
"Ow dat is Tom"
Ja dat zei hij.quote:
Jij mag Brian zeggenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
heuh guitarist;) of moet ik brian zeggen, groetjes terug whehehe
Is het leuk daar?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe owja hij wist wel dat ik zo hete wss omdat ik bij Cisco.netacad als gebruikersnaam Boemdikkie heb haha
sadistquote:Op woensdag 1 november 2006 13:13 schreef Maikalo het volgende:
Altijd leuk medefok!ers ontdekken in de naarste leefomgeving.
3.14 of zoiets?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Ik ben getal pi in mijn hoofd aan het stampen
Toetsweekquote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef miodzio het volgende:
Owhja ik heb toetsweek dus daar ben ik druk voor aan het leren![]()
Ze zijn mild (-d +t vuur)quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef iamredleader het volgende:
Nog! Open! Haha!
We wish you a merry x-mas, we wish you a merry x-mas, we wish you a merry x-mas, and a dieful newyearquote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ben net vrij!
Mevr. Teunissendie heb ik ook. Moet volgende week workshop van 2 uur op Cd inleveren en een presentatie geven voor de kerst
PowerPoint - Internet Copy/Paste klaarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:nee .. in tegenstelling tot andere mensen heb ik niet zoveel last met presenteren ( denk dat het komt door podium ervaring met optredens en dergelijke ) .. het maken van de presentatie daarin tegen is wel kut
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
PowerPoint - Internet Copy/Paste klaar![]()
3,14159265quote:
Dan wordt het lastiger.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik moet een presentatie maken over de workshop die ik heb gemaakt, dus hoe zit het in elkaar, wat heb ik gebruikt , hoe werkt het etc..
dus das niet CTRL-C / V
Dude, ga hobby's zoeken.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
3,14159265
Ik wil eigenlijk iedere dag 5 decimalen extra in mijn hoofd stampen. Ik ga echt niet iedere dag uren studeren. Iedere dag 5-10 decimalen erbij en dan na 10 jaar tijdens een gesprek beginnen. Vraagt iemand mij..."Heb je nog wat leuks te vertellen". Ga ik vervolgens getal pi opzeggen voor zover ik het weet
Je moet gewoon even een fotografisch geheugen installeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef dominique.90 het volgende:
Een vriendin van mij is jarig !!
mee aka paljas !
Feli
voorderest.. ik had examen maatschappijbeetje 50 blz gaan leren
![]()
Dat is mijn hobby, alles tot me nemen. Zeker niet alleen wiskundequote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dude, ga hobby's zoeken.Of studeer je wiskunde
![]()
remlofquote:Op woensdag 1 november 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
heeej mijn topicje nog steeds open en wie heeft het veranderd in goeiemiddag??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |