whehe ik had nog eerder kunnen zijn ware het niet dat ik ff mijn kamer ging opruimen een beetjequote:Op woensdag 1 november 2006 06:35 schreef master_X het volgende:
Goedemorgen deze winderige woensdag 1 november je was net wat eerder ...Goedenmorgen
![]()
haha ja ik was even drinken halen toen zag ik dat ik niet had ingevoerd anders was ik eerderquote:Op woensdag 1 november 2006 06:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe ik had nog eerder kunnen zijn ware het niet dat ik ff mijn kamer ging opruimen een beetjeen nog wat moest printen voor school
kwas er al om half 6 uit
???? waar heb jij het overquote:Op woensdag 1 november 2006 06:53 schreef Picardski het volgende:
Goeie mogguh
ben niet wezen slapen vannacht, durfde niet, stel je voor al die doden rondwandelen enzo
Halloween schat.quote:Op woensdag 1 november 2006 07:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
???? waar heb jij het over
Neee, niet doen. Het leven is zooo mooiquote:Op woensdag 1 november 2006 08:25 schreef -SL- het volgende:
Mogguh!
Ik ga me heel verrot voelen vandaag....
don't ask why!!
Ja, maar als ik het je vertel snap je waarom ik me zo (ga) voel(en)...quote:Op woensdag 1 november 2006 08:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neee, niet doen. Het leven is zooo mooi
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:30 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het je vertel snap je waarom ik me zo (ga) voel(en)...
Verder heb je enigzins wel ergens toch eigenlijk best wel af en toe gelijk
Why ?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:25 schreef -SL- het volgende:
Mogguh!
Ik ga me heel verrot voelen vandaag....
don't ask why!!
Less nog eensquote:
Heb je het gered?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben aan het treuzelen, over 5 minunten begint m'n school.
En het is 10 minuten fietsen
Ach ik was 3 min te laat..quote:Op woensdag 1 november 2006 09:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jep 'maaar' 15 minuten te laat
ja dag... het regent toch ook bij jou?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:30 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen vanuit een windstil Haarlem
het is hier gelukkig nog wel droog, maar niet al te lang meer zo te zienquote:Op woensdag 1 november 2006 09:35 schreef murp het volgende:
[..]
ja dag... het regent toch ook bij jou?
bij mij wel---> hoofddorp
het komt naar jou toe....quote:Op woensdag 1 november 2006 09:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is hier gelukkig nog wel droog, maar niet al te lang meer zo te zien
Windquote:Op woensdag 1 november 2006 09:35 schreef murp het volgende:
[..]
ja dag... het regent toch ook bij jou?
bij mij wel---> hoofddorp
OMGquote:Op woensdag 1 november 2006 10:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zit met m'n laptop in de aula, ziet er wel heel pauperig uit.
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
De eerste klas ICT hier zit in elke pauze met elkaar in de aula te laptoppen ( School deed mee aan een notebook project, zodat eigelijk zo'n beetje elke leerling in de 1e klas ICT een laptop heeft aangeschaft. )![]()
Ja zo een ben ik dus ookquote:Op woensdag 1 november 2006 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
De eerste klas ICT hier zit in elke pauze met elkaar in de aula te laptoppen ( School deed mee aan een notebook project, zodat eigelijk zo'n beetje elke leerling in de 1e klas ICT een laptop heeft aangeschaft. )![]()
Ben je gek ofzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
OMG
Je moet echt weg daar, of je laptop door het raam gooien
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja zo een ben ik dus ook
Je zit toch niet op het Drenthe College in Meppel?
Ah dan heb je dus ook les van Bakker en Star??quote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nee, ik zit in Assen 2e jaars !
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah dan heb je dus ook les van Bakker en Star??![]()
Bakker is ook mijn mentorquote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nog beter, bakker is mijn mentor en van Star heb ik geen les meer, die is leraar ECDL / Office, Dos en Linux en dat heb ik vorig jaar al afgesloten.
laat het er ff opstaan ja? ik moet pas om 1 uur beginnenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow dan zitten we ook op hetzelfde netwerk
Kijk eens op praktijkstudent_RW
Als het goed is staat ergens een fok.jpg
Zal ik wel even doen..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
laat het er ff opstaan ja? ik moet pas om 1 uur beginnenlaat bakker ff de groeten aan mij doen vanmiddag van 'gitarist.nl' oke
kunnen wel lachen
Zegt mijn collega altijd aan de telefoonquote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef El_Rolando het volgende:
Goede...morgen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Kun u de groeten doen aan Boem-Dikkie?
"Ow dat is Tom"
Ja dat zei hij.quote:
Jij mag Brian zeggenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
heuh guitarist;) of moet ik brian zeggen, groetjes terug whehehe
Is het leuk daar?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe owja hij wist wel dat ik zo hete wss omdat ik bij Cisco.netacad als gebruikersnaam Boemdikkie heb haha
sadistquote:Op woensdag 1 november 2006 13:13 schreef Maikalo het volgende:
Altijd leuk medefok!ers ontdekken in de naarste leefomgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |