op bijv -edit- of -edit-. En hoe je die synchroon laat lopen met het filmbestand weet ik niet, dat is de zorg van degene die die subs maakt. Meestal lopen de subs wel synchroon (dan heeft degene die de subs gemaakt heeft dus het filmbestand gebruikt waar jij ook naar aan het kijken bent) en soms moet je zelf even wat dingetjes aanpassen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef J0sT het volgende:
Waar kun je die subs vinden dan?
En hoe laat je die synchroon lopen met hetfilmbestand?
Ze zullen ongetwijfeld nog wel meer met elkaar op de vuist gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef J0sT het volgende:
Waar zouden de Heroes nou tegen gaan strijden? Of zouden ze met elkaar op de vuist gaan?
Dat zou inderdaad kut zijn. Maar dan snap ik niet zo 1 2 3 waarom ze een japanner uitkiezen voor time/space manipulatie. Ik zou dat wat dichter bij huis houden.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Dat teken op de schouder word alsmaar belangrijker.
Ik begin bijna te denken dat ze allemaal zo gemaakt zijn door de overheid ofzo.
Dat zou een enorme domper zijn.
X-files... maar dan kutter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou de hele serie in een hoop puin gooien, wanneer de overheid er iets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Dat teken op de schouder word alsmaar belangrijker.
Ik begin bijna te denken dat ze allemaal zo gemaakt zijn door de overheid ofzo.
Dat zou een enorme domper zijn.
X-files... maar dan kutter.
Het ondzoek en Mohinder vind ik eigenlijk het lompst van allen. Mohinder is niet echt een goede acteur. Ik hoop dat ie niet meer terug komt.....quote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
Zo vanochtend ep 7 gezien en hij was wederom gaaf. Maar toch minder tof dan de vorige, ik denk dat ik dit tot nu toe de matigste vind. Er zat niet zoveel vaart in, het liep wat langzaam voor mijn gevoel. Misschien komt het omdat Daddy dearest van Claire er niet in voorkwam en Mohinder en het spannende, de achtervolgingen, de geheugenwisserij en het onderzoek van Mohinder niet echt aandacht kreeg.
Hiro moet duidelijk gaan maken dat er gevaar dreigt enzo. Dan gaan ze samen werken.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef Burbo het volgende:
Het is wachten tot twee heroes er achter komen dat ze niet in hun eentje zijn en gaan samen werken, pas dan zal het pas écht leuk worden.
Ik denk dat dat zal gebeuren wanneer PETER en HIRO elkaar ontmoeten... Dat zal waarschijnlijk de komende aflevering of die erna gebeuren. Eigenlijk moet je je afvragen, over welk gevaar je hebt? HIRO weet dat er een ontploffing zal plaatsvinden in de toekomst, dat weet PETER ook, maar hij weet dat er iets met de CHEERLEADER gaat gebeuren en HIRO is daar niet van op de hoogte. (Maar) welk gevaar is nou de echte gevaar? En wanneer komen we daar achter?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hiro moet duidelijk gaan maken dat er gevaar dreigt enzo. Dan gaan ze samen werken.
De cop moet zijn gave leren te channelen. Hiro gaat er vast en zeker achterkomen dat het buigen van tijd en ruimte ook nadelen heeft....quote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef NX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zal gebeuren wanneer PETER en HIRO elkaar ontmoeten... Dat zal waarschijnlijk de komende aflevering of die erna gebeuren. Eigenlijk moet je je afvragen, over welk gevaar je hebt? HIRO weet dat er een ontploffing zal plaatsvinden in de toekomst, dat weet PETER ook, maar hij weet dat er iets met de CHEERLEADER gaat gebeuren en HIRO is daar niet van op de hoogte. (Maar) welk gevaar is nou de echte gevaar? En wanneer komen we daar achter?
Geloof het of niet, beide zullen ze waarschijnlijk stoppen...
Episode 7 was rustig en gaf inzicht in de personages van de karakters... niet slecht natuurlijk... maar het wordt nog interessant...![]()
Wat mij hier opvalt is dat niemand in de gaten heeft dat de karakters, hun krachten nog niet helemaal hebben ontwikkeld of er nog niet helemaal achter zijn (en) wat ze er allemaal ermee kunnen. Dit wil dus zeggen, dat bijvoorbeeld de cop (agent), die gedachtes kan horen, meer zal kunnen doen dan alleen gedachtes horen. Zijn krachten ontwikkelen zich nog, misschien kan hij nog meer (niet vliegen ofzo maar wel iets dat met zijn krachten te maken heeft) en dat kan dus bij elke karakter gebeuren!
Het zou ook de vader van Mohinder kunnen zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef tjasker het volgende:
eerder was er enige discussie over de voice-over. Volgens mij wordt die stem ook gebruikt als stem voor Mohinder, de acteur spreekt waarschijnlijk slecht engels.
Oh ik vind het wel spannend, ben benieuwd, geeft een andere kijk op de zaak ipv de belevenissen van de Heroes te volgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het ondzoek en Mohinder vind ik eigenlijk het lompst van allen. Mohinder is niet echt een goede acteur. Ik hoop dat ie niet meer terug komt.....
Wat is dat nou voor bullshit, Mohinder is gewoon die voice-over omdat hij de onderzoeker van het geheel is, rightquote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef tjasker het volgende:
eerder was er enige discussie over de voice-over. Volgens mij wordt die stem ook gebruikt als stem voor Mohinder, de acteur spreekt waarschijnlijk slecht engels.
Goed punt!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef tjasker het volgende:
Gezien de kaart van z'n pa verwacht ik nog wel wat niet-amerikaanse Heroes.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef J0sT het volgende:
Aan zijn plaats in de vorige afleveringen lijkt Mohinder degene te zijn die alles bij elkaar gaat brengen. Dat gevoel kreeg ik iig.
En zoals NX al zei, er zijn dus twee gevaren: dat "save the cheerleader"-gedoe en die ontploffende radio-actieve Ted. Lijkt niks met elkaar te maken te hebben, maar ik denk dat het beide met Sylar te maken heeft.
Yups, helemaal mee eens...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef netto_m het volgende:
Het is een verhaal (check aflevering 1, and every story has a beginning, of zoiets) het einde is al bekend alleen wordt het nu verteld door (wel of niet) mohinder. Waardor ik mijn conclusie trek dat hij zeker gaat terug komen en ook een grote rol in het verhaal speelt.
Ja zover was ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef J0sT het volgende:
Er zijn er tot nu toe 7 uitgekomen in de VS.
Hij was even in beeld toen Matt en die FBI-agente achter hem aanzaten, toen zij haar eigen pistool tegen haar hoofd zette.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:07 schreef Papangu het volgende:
Volg het sinds kort ook, aparte serie, wel verslavend. Alleen een ding snap ik niet goed, wie is precies die Sylar? Een serial-killer? Of is hij die radioactieve man. Wat heeft hij met de heroes te maken, Is hij al een keer in beeld geweest? Misschien heb ik niet goed opgelet, maar tis mij niet helemaal duidelijk wie die sylar nu precies is en wat hij doet.
Lijkt me wat overdreven nadat hij uit elkaar is gespat van de nuke, en dan weer healen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Pilstonnetje het volgende:
Als het zo is dat Sylar hersenen van mensen opeet om hun powers over te nemen zou het kunnen zijn dat hij de powers van Ted overneemt en daarmee New York opblaast (in aflevering 7 werd er nog iets gezegd over dat hij zichzelf kon oplazen als een atoombom), maar dat Sylar daarnaast ook Claire haar hersenen opeet (op het schilderij van Isaac wat Peter heeft afgeschilderd zag je Claire liggen met bloed bij haar hoofd) en dus zelf niet doodgaat omdat hij met de power van Claire zichzelf weer kan regeneraten. Dit zou dan ook verklaren waarom Hiro uit de toekomst is gekomen om Peter te vertellen dat hij de Cheerleader moet redden om de wereld te redden.
Cable series hebben vaak wat minder afleveringenquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:28 schreef hobbs het volgende:
The Wire, Shield en Sopranos hebben allemaal 13 afleveringen per seizoen (soms 12). Zou mij niks verbazen als dat ook voor Heroes geldt.
Enige wat ik kan vinden is dat NBC een 'full season' heeft aangekocht. Weet iemand of dat ook iets betekend in Amerikaanse TV wereld?
Zie mijn vorige post...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al wat meer over het uitzendschema bekend?
Sorryquote:Op zondag 12 november 2006 00:34 schreef Miguel het volgende:
Nou, gezien het feit dat er besloten is dat de nieuw OP wordt gebruikt heb ik de mijne maar uit m'n sig gehaald
En meteen een nieuwe gemaakt natuurlijkDay Break zal het time slot van Lost overnemen op woensdag en begint komende week meteen met een 2 uur durende premiere
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:38 schreef Miguel het volgende:
Heroes is imho de nieuwe serie die de meeste kans maakt.
Ik heb al een OP klaar liggen, maar de 2 urige pilot (dus niet de 54min dvdscr die rondzwerft) wordt pas op 25 september uitgezonden en ik wil het topic nog niet laten doodbloeden voordat de serie überhaupt begonnen is. Als de pilot is uitgezonden zal ik Heroes dan ook zijn eigen topic geven met bijgehorende OP hier op Fok!.
Thanx...quote:Op zondag 12 november 2006 01:05 schreef Miguel het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk hoor. Het is duidelijk te zien dat je er veel tijd in hebt gestoken, daar kunnen veel OPs een puntje aan zuigen. Maar als je dat topic toch volgde:
[..]
Lijkt me een toffe serie, het concept van groundhog day vond ik ook al tof.quote:Op zondag 12 november 2006 00:34 schreef Miguel het volgende:
Nou, gezien het feit dat er besloten is dat de nieuw OP wordt gebruikt heb ik de mijne maar uit m'n sig gehaald
En meteen een nieuwe gemaakt natuurlijkDay Break zal het time slot van Lost overnemen op woensdag en begint komende week meteen met een 2 uur durende premiere
Dan heeft hij al die krachten?quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef J0sT het volgende:
Wat zou er met Peter gebeuren als hij bij meerdere Heroes in de buurt komt?
Fokkers, dit is een serieuze en een interessante vraag!quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef J0sT het volgende:
Wat zou er met Peter gebeuren als hij bij meerdere Heroes in de buurt komt?
Nee, helaas werkt het niet zo... Peter is in staat om de krachten van een ander HERO te gebruiken wanneer hij binnen een korte afstand is van die HERO of HEROES... Wanneer die HERO weer vertrekt, heeft Peter geen krachten meer om te gebruiken...quote:
Ja baas, ik zal het niet meer doen..quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef Mirel het volgende:
En niet onnodig caps gebruiken.
Maar wat je net allemaal zei werd al gezegd in je quote.
Ik denk niet dat ie ze allemaal kan krijgen, omdat het anders te makkelijk voor het verhaal zal zijn.
Nou, ik heb nog niet gezien dat hij even krachtig is wanneer hij de krachten leent. Kan zo zijn dat hij een 'zwakkere versie van' wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef NX het volgende:
Dit leidt eigenlijk naar een geweldig idee... Peter zou dan onverslaanbaar kunnen zijn... Stel je voor, dat hij SYLAR tegenkomt, dan is PETER -gelijk aan- SYLAR...
We zagen het voor het eerst in de Pilot, en in de eerste officiele aflevering. De tweede keer was het duidelijker, dat was toen episode 6 dacht ik. Waar hij langs Isaac, de schilder gaat en de rest van een schilderij afmaakt (de schilderij waar het om gaat: claiire die is half onthoofd...)quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef hobbs het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog niet gezien dat hij even krachtig is wanneer hij de krachten leent. Kan zo zijn dat hij een 'zwakkere versie van' wordt.
Het is zeker geen zwakkere versie. Dat Peter dat Claire-Schilderij afmaakte liet zien dat hij in staat is iets af te maken waar Isaac niet toe in staat was.quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef hobbs het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog niet gezien dat hij even krachtig is wanneer hij de krachten leent. Kan zo zijn dat hij een 'zwakkere versie van' wordt.
dat bedoelden we ookquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef NX het volgende:
[..]
Ja baas, ik zal het niet meer doen..![]()
Hij krijgt de krachten ook niet, hij is in staat om de krachten van een ander held te gebruiken wanneer hij dichtbij een ander held is...
Misschien zou Peter tegenover Sylar wel zwakker zijn in de zin van geen oefening gehad hebben. Dat Peter de basiskracht(en) van Sylar krijgt, terwijl Sylar die al volledig onder controle en eventueel verder ontwikkeld heeft...quote:Op maandag 13 november 2006 18:27 schreef J0sT het volgende:
[..]
Het is zeker geen zwakkere versie. Dat Peter dat Claire-Schilderij afmaakte liet zien dat hij in staat is iets af te maken waar Isaac niet toe in staat was.
Maar niet meer terug komen omdat Hiro dan niet meer in de buurt isquote:Op maandag 13 november 2006 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan kan hij het verleden schilderen waar hij naar toe gaat reizen.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar niet meer terug komen omdat Hiro dan niet meer in de buurt is![]()
Yups, blijft gewoon goed!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:29 schreef Arsenius het volgende:
geweldige aflevering weer, ben echt benieuwd hoe het afloopt met hiro enzo. Ik hoop dat het meisje die hij leuk vond terugkomt! zonde man
Ik wil de next eppp!
doe gelijk maar de andere 7 ... want verslavend is het zekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:10 schreef zquing het volgende:
ben nu de eerste ep aan 't downen, verwacht wel veel van deze serie
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering, haalt helaas niet meer het niveau van de eerste afleveringen, vrees dat dat ook niet zal gebeuren.
Helaas ben ik het niet met je eens...quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering, haalt helaas niet meer het niveau van de eerste afleveringen, vrees dat dat ook niet zal gebeuren. Blijft wel aardig om te volgen, maar Mohinder mag van mij wel dood. Irritante kneus. Zat overigens een foutje in de preview. Die vrouw van de politieagent dacht in de vorige aflevering: "Oh god, does he know?" Nu hoorde je echter: "Oh god, does he know about the affair?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door NX op 14-11-2006 20:27:18 ]
Het uitdiepen van de karakters vind ik niet echt spectaculair, ik heb eerder het idee dat ze een beetje Lost-achtig beginnen te rekken. Zoals die scène met dat meisje met fotografisch geheugen. Duurde best lang, maar uiteindelijk ging ze gewoon dood en was Hiro weg, dat was het eigenlijk. Het is niet zo meer zo shocking als in de eerste afleveringen allemaal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:09 schreef NX het volgende:
[..]
Helaas ben ik het niet met je eens...
Je kunt niet in een aflevering ineens van verhaal veranderen of van het ene aktie naar de ander springen. Je moet de kijkers inzicht geven in wat er gebeurd rondom het verhaal, de karakters en wat dit voor de karakters betekent, hoe zij bepaalde dingen ervaren! Of hoe iets tot stand komt...
Als Hiro dit niet zou meemaken, dan zou hij zijn krachten ook niet binnen de kortste keren gaan ontwikkelen/channelen! Hij moet zijn krachten onder controle krijgen, en tijdens die periode zal het interessant worden, maar wat nog interessanter is wanneer hij zijn krachten geheel onder controle heeft!
Episode 09 is echt iets voor jou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |