Charisteas speelt en dus is het een mogelijkheid.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ik ben bang dat dat onmogelijk is!![]()
Vorige weekquote:Op woensdag 1 november 2006 01:02 schreef Backdoorman het volgende:
.
Vorige week was galatasaray al een helft een stuk beter als psv en vandaag weer...
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:08 schreef Backdoorman het volgende:
doe nou niet zo bijdehand miereneuker, ik bedoelde galaturksaray - psv in istanbul.....kneus.
2 jaar terug ook niet bij PSV; dat kwam zelfs pas toen het 2-0 in Eindhoven stond tegen Milan...... maarja door dat we er toen zo dichtbij waren opende het wel een aantal ogen dat het nog steeds mogelijk is voor Nederlandse ploegen!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, het kan. De vergelijking met Ajax '95 wordt hier getrokken. Toen had niemand het in dit stadium over een eventuele winst van Ajax. Daar ligt het grootste gevaar.
Als je uit en thuis met 2-0 van de huidige kampioen wint en die compleet van de mat speelt, gaan er wel lampjes branden toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, het kan. De vergelijking met Ajax '95 wordt hier getrokken. Toen had niemand het in dit stadium over een eventuele winst van Ajax. Daar ligt het grootste gevaar.
Tóen had het zomaar gekund. Niemand die het had verwacht, en inderdaad, pas na de uitschakeling tegen Milan kwam bij jullie en bij iedereen eigenlijk het besef, het had best gekund. Het had ook toen moeten gebeuren. Nu vergelijkt iedereen weer met toen en bla, daarom denk ik dat het nu niet gaat gebeuren...quote:Op woensdag 1 november 2006 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 jaar terug ook niet bij PSV; dat kwam zelfs pas toen het 2-0 in Eindhoven stond tegen Milan...... maarja door dat we er toen zo dichtbij waren opende het wel een aantal ogen dat het nog steeds mogelijk is voor Nederlandse ploegen!
inderdaad dat heb ik ook, nu komt er een druk en verwachtings patroon; misschien onbewust, maar toch. Wat dan al niet meer waar te maken is. Afhankelijk van de loting kan je ver komen dat zeker! Want veel ploegen kan dit PSV vanuit de organisatie aan. Maar er komt meer bij kijken je moet al die rondes super spelen! En dat dat gebeurt komt zelden voor!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tóen had het zomaar gekund. Niemand die het had verwacht, en inderdaad, pas na de uitschakeling tegen Milan kwam bij jullie en bij iedereen eigenlijk het besef, het had best gekund. Het had ook toen moeten gebeuren. Nu vergelijkt iedereen weer met toen en bla, daarom denk ik dat het nu niet gaat gebeuren...
quote:De spelers van 95 stonden bij Ajax aan het begin van hun carriere.
Seedorf was 19, Davids had net Brian Roy vervangen, Litmanen en Kanu moesten nog beginnen, Reiziger had zijn melktanden nog, Kluivert zat als 18jarige op de bank, van der Sar scheet nog in zijn luiers, Finidi kende niemand in de wereld, Ronald de Boer was een latertje Frank was al 20 jaar op de wereld toen Ronald er plots was, het is dat Blind en Rijkaard sprookjes vertelden voordat de rest ging slapen anders hadden ze nooit goed geslapen de nacht voor de finale.
Ik voorspelde het al in de zomer voorafgaand aan dat seizoenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tóen had het zomaar gekund. Niemand die het had verwacht, en inderdaad, pas na de uitschakeling tegen Milan kwam bij jullie en bij iedereen eigenlijk het besef, het had best gekund. Het had ook toen moeten gebeuren. Nu vergelijkt iedereen weer met toen en bla, daarom denk ik dat het nu niet gaat gebeuren...
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorspelde het al in de zomer voorafgaand aan dat seizoen
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef Pritt het volgende:
PSV heeft wel goede ploeg hoor maar ik zie ze zomaar Lyon loten in volgende ronde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |