abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43150724
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:38 schreef mgerben het volgende:

Niemand kan iets met de 'rode vlek' in haar tuin, want niemand weet wat het is. Het kan wel een parasol zijn, of een auto van de buurman (toen Marleen op vakantie was).
Dus bij een dame in bikini met een rode vlek... denk jij aan een parasol, of de auto van de buurman...maar dan wel heel erg vreemd geparkeerd? Wat creatief. . Die Google-Earth foto's worden anders wel steeds scherper.

Maar ik blijf erbij dat TS niet bedreigd wordt door Google Earth maar zich bedreigd voelt. Nu ja, ik vind de TT dus verkeerd maar ik kan me haar klacht op zich wel voorstellen.
pi_43152454
iedereen heeft het over GE maar er zijn ook genoeg webcams die op straat gericht zijn en je filmen waar je niet om vraagt...

laatst was ik bezopen in een café en ging een lekkere meid fotograferen. een gozer die ernaast zat werd pissed en begon te zeggen dat ik moest "dokken"...

eenmaal nuchter vond ik ook wel dat ie ergens een punt had... die meid had er niet om gevraagd. nu werd die meid zelf niet boos en begon (vriend?) lief als een stier te stampen, maar hoe dan ook, het idee erachter is wel begrijpelijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43152677
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:23 schreef Godshand het volgende:
iedereen heeft het over GE
GE is eerder dan Google Earth in staat om cams op toiletten te hangen t.b.v. de veiligheid opdat je niet verdrinkt ja.
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:00:00 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43217152
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef Stali het volgende:

GE is eerder dan Google Earth in staat
Dat is hetzelfde, dude

Of probeer je nou iets grappigs te bedoelen over General Electric?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43271388
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:35 schreef Aarde het volgende:

[..]

als iemand in de tuin zit, dan kunnen andere mensen (welke bv weten waar de persoon woont) afleiden wie er in de tuin zit. het lijkt me duidelijk dat niet alles dat in alle tuinen gebeurd bedoeld is om zo in het publieke domein te belanden. op grond hiervan is google earth dus in een heel grijs gebied bezig, zo niet zwart.
Dankjewel, het feit dat we ons kunnen beroepen op een wet is altijd prettig
pi_43291410
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
als iemand in de tuin zit, dan kunnen andere mensen (welke bv weten waar de persoon woont) afleiden wie er in de tuin zit. het lijkt me duidelijk dat niet alles dat in alle tuinen gebeurd bedoeld is om zo in het publieke domein te belanden. op grond hiervan is google earth dus in een heel grijs gebied bezig, zo niet zwart.
Ja maar dat kun je dus helemaal niet afleiden aan de hand van die foto.
GE is een momentopname. Je weet niet op welk moment de opname gemaakt is.
Daarom kun je wel zeggen dat vrienden en bekenden van alles kunnen 'afleiden', maar dat is dus in werkelijkheid niets anders dan informatie die ze al hadden: Namelijk dat Marleen op adres X woont.

Er komt dus geen nieuwe informatie bij. Mensen die in Marleen geïntereseerd zijn hebben die informatie al en krijgen geen extra info door een momentopname van maanden geleden, waarvan ze niet weten wanneer hij gemaakt is.

Je moet niet doen alsof een moment van één zestigste seconde, enkele maanden geleden, jouw privacy precies zo schendt als een live webcam die op jouw tuin staat; want dat is gewoon niet hetzelfde.

Edit: Sommige mensen die GE voor het eerst zien vragen zich af of die beelden 'live' zijn en geven aan dat ze dat een onprettig idee vinden. Begrijpelijk, maar het gaat dus niet om livebeelden.
Je privacy lijkt mij behoorlijk gewaarborgd omdat er eigenlijk geen echt nieuwe informatie bekend wordt.
pi_43291433
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:52 schreef Daantke het volgende:

[..]

onzin

wie zegt trouwens dat wij jou willen zien zonnen
Agreed, stel je niet zo aan
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: