abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 09:22:15 #51
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_43128822
Waarom zou je met dit weer in een bikini in de tuin gaan liggen
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  woensdag 1 november 2006 @ 09:23:09 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43128842
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als ze je nou vooraf konden vertellen wanneer de plaatjes worden geschoten, dan was ik op het juiste tijdstip al masturberend het dak op geklommen.
afgezien wat je er verder mee doet, ik zou het idd wel leuk vinden als ze zouden aangeven wanneer ze de foto's zouden maken. goed idee

kunnen mensen die niet op de foto willen binnen gaan zitten.

[ Bericht 6% gewijzigd door zoalshetis op 01-11-2006 09:28:30 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 1 november 2006 @ 09:25:50 #53
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43128891
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het wel cool vinden om zichtbaar in mijn tuin te zitten.
ik eigenlijk ook wel..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_43128938
bezorgt om privacy? maar je zet wel je email adres en je naam voor heel fok om te lezen.

en reken maar dat je ouders in het telefoonboek staan

dus wat zit je nou te zeveren?

zie google earth maar als een telefoonboek
voor iedereen toegankelijk.
informatie werkt in beide richtingen in uw voordeel maar ook uw nadeel.

als jij daar niet mee kan leven dan stel ik voor dat je je opsluit op uw kamer en nooit meer buitenkomt.
pi_43129584
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:28 schreef redboyonline het volgende:
bezorgt om privacy? maar je zet wel je email adres en je naam voor heel fok om te lezen.

als jij daar niet mee kan leven dan stel ik voor dat je je opsluit op uw kamer en nooit meer buitenkomt.
4 mensen gevonden Even op alle adressen zoeken naar een roze vlek in de tuin
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_43132541
Als ik het goed heb, kan je bij google earth aangeven dat je er een probleem mee hebt, en dan vervagen ze dat stukje luchtfoto, net als met defensie locaties enzo..

Maar goed, iemand kan het bedrijf dat die luchtfoto's heeft gemaakt ook speciaal op verzoek laten vliegen, dan is de kwaliteit nog weer wat beter, en daar kan je verder niet zoveel aan doen.
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_43132603
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:52 schreef Daantke het volgende:

[..]

onzin

wie zegt trouwens dat wij jou willen zien zonnen
ja hoor dat willen we best zien.
TS heeft wel een punt vind ik.
Als je op straat een foto van me maakt zonder toestemming mag ik je die ook laten deleten
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43132618
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik eigenlijk ook wel..
ik zag dat ik die dag gewoon thuis was
pi_43132630
Het voordeel van zoiets is dat we er allemaal op staan.
Gelukkig val jij niet zo op tussen die ruim 6 miljard andere mensen
In dat opzicht vind ik het weer minder eng, je bent gewoon 1 mier in een geweldige mierenhoop. Niemand zal je missen als je niet op google earth te zien bent.. mochten je rozige vlees toch al zonnend te zien zijn zal dat ook geen wereldnieuws zijn... dat is er nu al weer af.
pi_43132636
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als ze je nou vooraf konden vertellen wanneer de plaatjes worden geschoten, dan was ik op het juiste tijdstip al masturberend het dak op geklommen.
moeten ze wel effe iets aan de resolutie doen, zoals dat nu is zien we je 'sympaticus' niet
pi_43132701
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Weet RDW dat jij een auto in de tuin hebt staan?
mompelt ook iets over het milieu...
pi_43132704
De TT moet zijn: " Ik voel me bedreigd door Google Earth".
TS wordt immers niet bedreigd.
pi_43132801
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:12 schreef uncle_sjohie het volgende:
Als ik het goed heb, kan je bij google earth aangeven dat je er een probleem mee hebt, en dan vervagen ze dat stukje luchtfoto, net als met defensie locaties enzo..

Maar goed, iemand kan het bedrijf dat die luchtfoto's heeft gemaakt ook speciaal op verzoek laten vliegen, dan is de kwaliteit nog weer wat beter, en daar kan je verder niet zoveel aan doen.
De vraag is of het zo zou moeten werken, qua privacy.

Is er geen privacy waakhond hier al mee bezig. Kan het me niet voorstellen dat de subsidies her en der hier nog niet aan besteed zijn.
pi_43133243
De klacht van Marleen is onzin omdat een heleboel informatie helemaal niet terug te voeren is.

Niemand kan iets met de 'rode vlek' in haar tuin, want niemand weet wat het is. Het kan wel een parasol zijn, of een auto van de buurman (toen Marleen op vakantie was).

Verder klaagt ze dat ze er op had kunnen staan.
Ja duh. Ook daar geldt weer: Al had je er op gestaan, dan was je 1 van 6000000000 mensen geweest. Niemand weet wanneer en hoe laat die foto genomen is en niemand weet waar jij toen was. Dat roze stipje in je tuin kan dus ook je moeder, broer of tuinman zijn. Jouw privacy is dus gewaarborgd omdat niemand de informatie op jou kan betrekken.
pi_43133348
Ondanks dat marleenhoofd een domme slet is (in het rijtje van zhe-devill en consorten) heeft ze wel gelijk. Nu heeft het plebs er niet zo gauw last van, maar bedenk idd dat het allemaal nog scherper kan en je steeds meer gecontroleerd kan worden. Zo kunnen we allemaal meekijken in de openluchtzwembaden van de Sultan van Brunei

Wie zegt dat ik de hele wereld mee wil laten kijken in mijn paleis? Ophoeren.

En was er niet laatst ook een rel met ambtenaren die satellietfoto's gebruikten of zouden gaan gebruiken om te controleren op bouwvergunningen?

Yildiz topic
pi_43135260
die vrouw die ligt te zonnebaden is inmiddels beroemd door de earth foto. dat alleen al bewijst dat er inbreuk wordt gemaakt op privacy.

en natuurlijk kun je vlekken wel thuisbrengen, als je het maar in een kader kan plaatsen. een naakte vrouw in jouw tuintje, met nog een roze naakte vlek, dat MOET je vrouw met een vreemde man zijn, want jou heeft ze immers al in geen 2 jaar aangeraakt...

in america zijn er overigens hele debatten over dit onderwerp.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  woensdag 1 november 2006 @ 13:41:33 #67
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_43135275
wat een onzin. Weet je hoe groot de wereld is, net alsof mensen uit bijv. canada elk tuintje in nederland gaan afstruinen om wellicht iemand (oftewel 10 pixels) in een tuin te zien zitten. En live zal het nooit worden, aangezien je dan eigenlijk een gigantische webcam hebt van de HELE wereld, onmogelijk tbh.
Primum non nocere
pi_43135750
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef Youssef het volgende:
Ondanks dat marleenhoofd een domme slet is (in het rijtje van zhe-devill en consorten) heeft ze wel gelijk. Nu heeft het plebs er niet zo gauw last van, maar bedenk idd dat het allemaal nog scherper kan en je steeds meer gecontroleerd kan worden. Zo kunnen we allemaal meekijken in de openluchtzwembaden van de Sultan van Brunei

[afbeelding]

Wie zegt dat ik de hele wereld mee wil laten kijken in mijn paleis? Ophoeren.

En was er niet laatst ook een rel met ambtenaren die satellietfoto's gebruikten of zouden gaan gebruiken om te controleren op bouwvergunningen?

Yildiz topic
nu heb je me wel benieuwd gemaakt naar de playboy mansion.

iemand cordinaten?
pi_43135762
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:28 schreef redboyonline het volgende:

Dat ik gegevens op fok verspreid, beslis ik zelf. Ik ga er een bepaald risico mee aan, dat klopt. Echter over de foto's van google earth heb ik niets te zeggen en hebben ze mij ook zeker niets gevraagd. De foto's zijn voor iedereen beschikbaar en daar is zeker niet bij om mijn toestemming gevraagd.. Als beelden recenter en scherper worden kan iedereen de dingen weten 'die niet iedereen hoeft te weten' als ze buiten afspelen. Ik gaf hierbij t voorbeeld van in je bikini in de tuin, maar er zijn natuurlijk tal van andere dingen. Dat mensen een naam en adres weten zegt niets over die dingen die mensen liever voor zichzelf houden..
pi_43136027
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Dat ik gegevens op fok verspreid, beslis ik zelf. Ik ga er een bepaald risico mee aan, dat klopt. Echter over de foto's van google earth heb ik niets te zeggen en hebben ze mij ook zeker niets gevraagd. De foto's zijn voor iedereen beschikbaar en daar is zeker niet bij om mijn toestemming gevraagd.. Als beelden recenter en scherper worden kan iedereen de dingen weten 'die niet iedereen hoeft te weten' als ze buiten afspelen. Ik gaf hierbij t voorbeeld van in je bikini in de tuin, maar er zijn natuurlijk tal van andere dingen. Dat mensen een naam en adres weten zegt niets over die dingen die mensen liever voor zichzelf houden..
ja en wat antwoord je dan over het telefoonboek?
ze hebben je ook niet gevraagd of je in het telefoonboek wil staan of niet.
als ik morgen naar het gemeentehuis ga en ik geef jou naam en ik vraag wat je adres is gaan ze me dat ook gewoon geven hoor.

alles wat je in je huis doet is privé
alles wat erbuiten is niet.
pi_43136110
Sorry Marleen, je klacht blijft onzin.
Vooral omdat je het op individuen betrekt.

Google Earth maakt geen informatie openbaar die niet al openbaar was.
Als er iemand écht in jou geïnteresseerd was konden ze veel meer details ophalen door even bij jou langs te gaan.

Jouw protest doet me denken aan dat grapje van die kerel die zei dat hij in de krant had gestaan.
Echt waar? Jij? In de krant?
- Ja, want er stond dat er 100000 mensen vertraging hadden opgelopen met de trein, en daar was ik er ééntje van.

Het valt dus wel een beetje heel veel in de categorie: Ik maak op straat een foto en ik ga niet iedereen die er op staat om toestemming vragen. En terecht: Al die mensen op die foto zijn nog steeds even anoniem als daarvoor.
En ik lig al helemaal niet wakker van iemand die klaagt dat ze welliswaar niet op de foto staat, maar er op had kunnen staan. En dat ze bedreigd wordt doordat ze een hoekje van het spatbord van haar fiets op mijn foto heeft herkend.
pi_43136227
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef redboyonline het volgende:

[..]

als ik morgen naar het gemeentehuis ga en ik geef jou naam en ik vraag wat je adres is gaan ze me dat ook gewoon geven hoor.

alles wat je in je huis doet is privé
alles wat erbuiten is niet.
Alles wat je in je tuin doet is ook prive, en alles wat je in een steegje doet ook op zekere hoogte.. Je neemt dan namelijk wel het risico dat iemand het steegje inloopt, maar tegenwoordig dus ook dat de hele wereld meekijkt.. Je kunt bij het telefoonboek aangeven dat je er niet in wilt staan, dat schijnt bij GE ook te kunnen, las ik hierboven ergens en dat vind ik een goede zaak.. Daarbij kan er bij een verdere ontwikkeling van GE veel intiemere informatie verkregen worden dan die jij uit het telefoonboek kunt halen, dit draagt niet bij aan het principe, maar wel aan de angst voor GE.
pi_43136311
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:07 schreef mgerben het volgende:
Sorry Marleen, je klacht blijft onzin.
Vooral omdat je het op individuen betrekt.

Google Earth maakt geen informatie openbaar die niet al openbaar was.
Als er iemand écht in jou geïnteresseerd was konden ze veel meer details ophalen door even bij jou langs te gaan.

Jouw protest doet me denken aan dat grapje van die kerel die zei dat hij in de krant had gestaan.
Echt waar? Jij? In de krant?
- Ja, want er stond dat er 100000 mensen vertraging hadden opgelopen met de trein, en daar was ik er ééntje van.

Het valt dus wel een beetje heel veel in de categorie: Ik maak op straat een foto en ik ga niet iedereen die er op staat om toestemming vragen. En terecht: Al die mensen op die foto zijn nog steeds even anoniem als daarvoor.
Echter deze foto wordt niet op straat genomen, maar ook op priveterrein en dat is een groot verschil.. Natuurlijk is de klacht niet persoonlijk, er staat niets op GE, wat mij hindert, echter het idee erachter hindert mij wel.. Het zou dan ook geen klacht van alleen mij moeten zijn, maar een klacht van alle mensen
pi_43136423
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:11 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Alles wat je in je tuin doet is ook prive, en alles wat je in een steegje doet ook op zekere hoogte.. Je neemt dan namelijk wel het risico dat iemand het steegje inloopt, maar tegenwoordig dus ook dat de hele wereld meekijkt.. Je kunt bij het telefoonboek aangeven dat je er niet in wilt staan, dat schijnt bij GE ook te kunnen, las ik hierboven ergens en dat vind ik een goede zaak.. Daarbij kan er bij een verdere ontwikkeling van GE veel intiemere informatie verkregen worden dan die jij uit het telefoonboek kunt halen, dit draagt niet bij aan het principe, maar wel aan de angst voor GE.
we maken een deal
als ik tieten zie bij de locatie van playboy mansion
dan mag jij vertellen wie ze zijn.
en dan mag je blij zijn dat heel de wereld naar die meloenen wil kijken in de plaats van jou muggebeetjes

en als ik geen tieten vind bij playboy mansion
dan moet je je geen zorgen maken want van al die grieten die daar wonen moeten er toch wel tieten te vinden zijn.

anyway iemand die kan meehelpen om de locatie te zoeken?
pi_43136514
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:14 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Echter deze foto wordt niet op straat genomen, maar ook op priveterrein en dat is een groot verschil.. Natuurlijk is de klacht niet persoonlijk, er staat niets op GE, wat mij hindert, echter het idee erachter hindert mij wel.. Het zou dan ook geen klacht van alleen mij moeten zijn, maar een klacht van alle mensen
als ik met een luchtballon over je tuin vlieg en ik trek een foto van jou in je bikini kan je nog niks zeggen
ik STA niet op privé terrein en de lucht is van iedereen.

sterker nog ik denk dat je zelfs nog zou zwaaien" KIJK een luchtballon *zwaai zwaai* "
pi_43136676
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef redboyonline het volgende:

[..]

Onzin dus. Dat gaat je echt niet lukken, of je moet afgestudeerd en praktiserend deurwaarder zijn.
Telefoonboek?
Bij aanvragen van je aansluiting staat daar een checkboxje, daar heb ik NEE ingevuld..
Ik sta er dus ook niet in.
pi_43136785
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef redboyonline het volgende:

[..]

als ik met een luchtballon over je tuin vlieg en ik trek een foto van jou in je bikini kan je nog niks zeggen
ik STA niet op privé terrein en de lucht is van iedereen.

sterker nog ik denk dat je zelfs nog zou zwaaien" KIJK een luchtballon *zwaai zwaai* "
Maar je maakt (mitz ze niet zwaait) wél een foto van iemand in de privesfeer.
Zolang je die alleen voor *fap* doeleinden gebruikt, prima. Zodra je die gaat exploiteren ben je de spreekwoordelijke lul, inzake portretrecht en privacy.

De opmerking van de lucht is van iedereen raakt kant noch wal, dat zou je als ballonvaarder dan ook moeten weten. Ga de grens maar es over met je ballonneke zonder het te melden..
pi_43136793
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef FUFR het volgende:

[..]

Onzin dus. Dat gaat je echt niet lukken, of je moet afgestudeerd en praktiserend deurwaarder zijn.
Telefoonboek?
Bij aanvragen van je aansluiting staat daar een checkboxje, daar heb ik NEE ingevuld..
Ik sta er dus ook niet in.
geloof mij er zijn diensten waar je die informatie kan opvragen zelfs belastingsbrieven.
hoe het in nederland zit weet ik niet maar ik weet dat je er in belgie moet voor betalen om geregistreerd te staan als privé nummer.(dat je er niet in voorkomt)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2006 14:32:08 ]
pi_43136953
quote:
Portretten zonder opdracht
Portretten kunnen ook worden gemaakt zonder opdracht. Een fotograaf kan b.v. in een winkelstraat foto's maken van het winkelend publiek, of foto's maken bij een rechtszaak of voetbalwedstrijd. In deze gevallen geldt een andere regel. Publicatie mag, tenzij dit een redelijk belang van de geportretteerde schendt.

De wet zegt (artikel 21):

[Bij een portret zonder opdracht] is openbaarmaking daarvan door dengene, wien het auteursrecht daarop toekomt, niet geoorloofd, voor zoover een redelijk belang van den geportretteerde of, na zijn overlijden, van een zijner nabestaanden zich tegen de openbaarmaking verzet.
De vraag wat nu zo'n "redelijk belang" is, is in de jurisprudentie beantwoord. De belangrijkste belangen zijn het financieel belang en het privacybelang. Ongewenste publicatie van portretten met naakt of erotiek zijn bijvoorbeeld vrijwel altijd tegen het redelijk belang van de geportretteerde.
als iemand in de tuin zit, dan kunnen andere mensen (welke bv weten waar de persoon woont) afleiden wie er in de tuin zit. het lijkt me duidelijk dat niet alles dat in alle tuinen gebeurd bedoeld is om zo in het publieke domein te belanden. op grond hiervan is google earth dus in een heel grijs gebied bezig, zo niet zwart.

pi_43137015
Wat is nou het probleem? Je lag toch met je bikini aan achter het huis?
pi_43137020
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:14 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..] echter het idee erachter hindert mij wel..
Da's dus precies wat mij weer hindert. Klachten vanwege een idee.

Een pacifistische feministische vriendin van mij zei eens:"Ik zou willen dat er ook dienstplicht voor vrouwen was. Dan kon ik tenminste weigeren".

Dat gaat dus nergens meer over.

Evenzo vind ik de protesten van landen als India en Thailand knap triest. Die klagen dus ook over Google Earth omdat de landsveiligheid in gevaar is.

Het probleem is echter niet dat GE die foto's maakt. Die foto's bestaan al lang en met nog veel meer detail dan in GE.
Alleen: Vanwege GE worden de mensen (en landen) ineens wakker en beseffen ze dat die foto's er zijn.

Zoals al eerder gezegd: Wie dat soort foto's of info écht wil hebben kan dat gewoon krijgen. GE maakt je alleen wakker. Dus: Don't blame the messenger, geef niet de schuld aan de boodschapper.
Jouw achtertuintje was al veel eerder en in veel hoger detail gefotografeerd. GE zorgt er alleen maar voor dat jij erover nadenkt.
pi_43137698
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef mgerben het volgende:

[..]

Da's dus precies wat mij weer hindert. Klachten vanwege een idee.

Een pacifistische feministische vriendin van mij zei eens:"Ik zou willen dat er ook dienstplicht voor vrouwen was. Dan kon ik tenminste weigeren".

Dat gaat dus nergens meer over.

Evenzo vind ik de protesten van landen als India en Thailand knap triest. Die klagen dus ook over Google Earth omdat de landsveiligheid in gevaar is.

Het probleem is echter niet dat GE die foto's maakt. Die foto's bestaan al lang en met nog veel meer detail dan in GE.
Alleen: Vanwege GE worden de mensen (en landen) ineens wakker en beseffen ze dat die foto's er zijn.

Zoals al eerder gezegd: Wie dat soort foto's of info écht wil hebben kan dat gewoon krijgen. GE maakt je alleen wakker. Dus: Don't blame the messenger, geef niet de schuld aan de boodschapper.
Jouw achtertuintje was al veel eerder en in veel hoger detail gefotografeerd. GE zorgt er alleen maar voor dat jij erover nadenkt.
voorheen kon mijn buurfvrouw niet zien wat ik op een tijdstip x in de tuin dee. en het gaat d'r ook geen ruk aan.

mijn buurvrouw vindt het vast interessanter om in mijn tuin te kijken dan de fbi. ook heb ik eerder last van wat mijn buurvrouw in mijn achtertuin ziet dan wat de fbi in mijn achtertuin ziet.
het feit dat de foto's er al waren doet niet terzake. het gaat erom dat deze nu voor iedereen beschikbaar zijn en op een eenvoudige wijze onsloten kunnen worden.

pi_43138083
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:00 schreef Aarde het volgende:

[..]

voorheen kon mijn buurfvrouw niet zien wat ik op een tijdstip x in de tuin dee. en het gaat d'r ook geen ruk aan.

mijn buurvrouw vindt het vast interessanter om in mijn tuin te kijken dan de fbi. ook heb ik eerder last van wat mijn buurvrouw in mijn achtertuin ziet dan wat de fbi in mijn achtertuin ziet.
het feit dat de foto's er al waren doet niet terzake. het gaat erom dat deze nu voor iedereen beschikbaar zijn en op een eenvoudige wijze onsloten kunnen worden.
ja en jij kan nu dat buurmeisje gaan checken dat je altijd leuk vond? so what?

als iemand in jouw vuilniszak wil zitten zoeken dan mag dat ook zolang het op publiek terrein staat.

als jij naakt in de tuin wil liggen dan kan je evengoed naar een nudistenstrand

dus wat is je punt? dat de rest van de wereld ziet wat je zowieso al ging tonen?
pi_43138272
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:12 schreef redboyonline het volgende:

als iemand in jouw vuilniszak wil zitten zoeken dan mag dat ook zolang het op publiek terrein staat.
mijn achtertuin is geen publiek terrein
quote:
als jij naakt in de tuin wil liggen dan kan je evengoed naar een nudistenstrand
dat is aan mij om te beslissen.
quote:
dus wat is je punt? dat de rest van de wereld ziet wat je zowieso al ging tonen?
mijn punt heb ik al meerdere keren neergezet. lees ff terug wil je

pi_43138338
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:00 schreef Aarde het volgende:

[..]

Dat je denkt dat mensen zo ontzettend geïntresseerd in je zijn om te kijken wat je in je tuin doet en laat is sowieso een ziek idee.
pi_43138365
Nou stel dat je naakt in je tuin ligt. Lekker boeiend, je gaat je toch niet druk maken omdat mensen jou vaag naakt zien liggen?
pi_43138371
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:19 schreef Agorias het volgende:

[..]

Dat je denkt dat mensen zo ontzettend geïntresseerd in je zijn om te kijken wat je in je tuin doet en laat is sowieso een ziek idee.
dat is jouw mening.

pi_43138406
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:20 schreef Agorias het volgende:
Nou stel dat je naakt in je tuin ligt. Lekker boeiend, je gaat je toch niet druk maken omdat mensen jou vaag naakt zien liggen?
heb je geen inhoudelijke argumenten ofzo?

pi_43138420
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
Haal dat schijn maar weg.
scherp +3

ik moest gewoon ctrl-f gebruiken om je te snappen
─_(º.0)_/─
pi_43138462
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:20 schreef Agorias het volgende:
als je naakt in de tuin ligt heb je toch altijd de kans dat iemand je ziet hetzelfde als met google earth (alleen is die kans in vergelijking wel heeeeeeeeeeeeeeeeel)
─_(º.0)_/─
pi_43138559
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:22 schreef vamos1 het volgende:

[..]

als je naakt in de tuin ligt heb je toch altijd de kans dat iemand je ziet hetzelfde als met google earth (alleen is die kans in vergelijking wel heeeeeeeeeeeeeeeeel)
1 verschil kan zijn dat als je met google earth naakt in de tuin ligt, een vriend / kennis zo vriendelijk is om dit ff door te mailen naar zijn funlijstje. los daarvan is de vrouw die naakt op d'r balkon ligt ook in half nederland bekend inmiddels dankzij google earth. haar kenissen hebben er vast kennis van genomen inmiddels. misschien vindt ze het wel leuk, misschien ook niet. iig is het de privacy die op deze wijze niet gewaarborgd wordt. dat sommigen hier niets om privacy geven is hun keuze. niet de mijne.

pi_43138767
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef Aarde het volgende:

[..]

1 verschil kan zijn dat als je met google earth naakt in de tuin ligt, een vriend / kennis zo vriendelijk is om dit ff door te mailen naar zijn funlijstje. los daarvan is de vrouw die naakt op d'r balkon ligt ook in half nederland bekend inmiddels dankzij google earth. haar kenissen hebben er vast kennis van genomen inmiddels. misschien vindt ze het wel leuk, misschien ook niet. iig is het de privacy die op deze wijze niet gewaarborgd wordt. dat sommigen hier niets om privacy geven is hun keuze. niet de mijne.
en als jij een van je vrienden/kenissen naakt in de tuin vond zou je net hetzelfde doen en in je 'funlist' zetten.

Humor= situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt ( ten koste van andere)
pi_43138912
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef redboyonline het volgende:

[..]

en als jij een van je vrienden/kenissen naakt in de tuin vond zou je net hetzelfde doen en in je 'funlist' zetten.

Humor= situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt ( ten koste van andere)
het is maar een voorbeeld in reactie op jouw eerdere sfeerpost. wat jij vindt over humor heeft niks te maken met het topic. het gaat om de privacyschending door google earth wel grappig al die non-argumenten en gevoelsreacties die je hier neerzet. is dat jouw gevoel voor humor?

FOK!on

pi_43139262
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:35 schreef Aarde het volgende:

[..]

het is maar een voorbeeld in reactie op jouw eerdere sfeerpost. wat jij vindt over humor heeft niks te maken met het topic. het gaat om de privacyschending door google earth wel grappig al die non-argumenten en gevoelsreacties die je hier neerzet. is dat jouw gevoel voor humor?

FOK!on
ja m'n dag zou nogal somber zijn als ik niet met Aarde kan lachen

nee als je effe logisch nadenkt dan weet je dat dit onzin is en al zeker om te zeggen dat je je bedreigt voelt.
pi_43139493
Ik ga een handeltje in tentzeil beginnen denk ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43140019
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef redboyonline het volgende:

[..]

ja m'n dag zou nogal somber zijn als ik niet met Aarde kan lachen

nee als je effe logisch nadenkt dan weet je dat dit onzin is en al zeker om te zeggen dat je je bedreigt voelt.
dat is weer zo'n gevoelsargument van jou. veel plezier met jouw meningen. ik hoop dat je er blij mee bent.

pi_43146104
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een handeltje in tentzeil beginnen denk ik

Dan wel die waar je nog wel bruin van kunt worden uiteraard

Ik kan me er wel in vinden, dat je het niet prettig vindt dat de halve wereld je kan zien liggen zonnen. Je zult maar net in je neus aan het peuteren zijn
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_43146173
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Dan wel die waar je nog wel bruin van kunt worden uiteraard

Ik kan me er wel in vinden, dat je het niet prettig vindt dat de halve wereld je kan zien liggen zonnen. Je zult maar net in je neus aan het peuteren zijn
denk dat een muggennet al voldoende zou moeten zijn
  woensdag 1 november 2006 @ 19:41:13 #99
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_43148032
haha dit word echt triest

waar gaat dit nou over mensen

ohnee, iemand kan een vuilniszak en 10 pixels die mij voorstellen zien!!!!

er zijn veel belangerijkere dingen om je druk over te maken
Primum non nocere
  FOK!Fotograaf woensdag 1 november 2006 @ 19:43:20 #100
13368 NiGeLaToR
pi_43148096
Ja, zoals armoede, wereldvrede, hongersnood, najaarsstorm, de verkiezingen, fileleed en mensen die voor 99,- een teevee bij Otto besteld hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')