Ik vind 'm zeer oke, lekkere kleuren en een fijne sfeer die je weergeeft. Nu ie rechter staat is het inderdaad beterquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ben niet echt scherp atm
Anyway, hier de gefixede:
[afbeelding]
De highway tussen Las Vegas en Phoenixquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef rena het volgende:
Robin, mooie fotoWaar heb je die gemaakt? Ik vind het contrast tussen de kleuren er heel mooi uitspringen, het pikzwarte van de snelweg en de kleur van het zand.
Ik heb 'm met PS rechtgezet, zo recht als de lijnen van de rulersquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:50 schreef sgoldie het volgende:
[..]
hm het kan aan mij liggen dat het al zo laat is en ik moe ben...maar volgens mij is hij nog steeds scheef...
In Hilversum gemaakt de foto?
Je foto geeft goed de grootte van de brug weer door de huizen op de voorgrond. Hij komt alleen niet helemaal scherp op me over. Leuke fotoquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef rena het volgende:
Robin, mooie fotoWaar heb je die gemaakt? Ik vind het contrast tussen de kleuren er heel mooi uitspringen, het pikzwarte van de snelweg en de kleur van het zand.
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Istanbul, ik vind hem zelf wel heel mooi.
Wel mooi inderdaad, fijne luchtquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Istanbul, ik vind hem zelf wel heel mooi.
netjes hoor! is dat een HDR-foto ofniet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Je foto geeft goed de grootte van de brug weer door de huizen op de voorgrond. Hij komt alleen niet helemaal scherp op me over. Leuke foto
Vandaag gemaakt in het bos bij het Wekeromse zand:
[afbeelding]
Dank je. Dat heb je goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:23 schreef RobinM87 het volgende:
[..]
netjes hoor! is dat een HDR-foto ofniet?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wel mooi inderdaad, fijne lucht
Ik vind 'm alleen een beetje blauw (op de lucht na dan natuurlijk). Misschien kun je dat nog iets corrigeren.
Bedanktquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Je foto geeft goed de grootte van de brug weer door de huizen op de voorgrond. Hij komt alleen niet helemaal scherp op me over. Leuke foto
Mooi HDR-effect hierquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt in het bos bij het Wekeromse zand:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Een vriend van me en ik hebben twee foto's gemaakt gisternacht maar ik kan niet kiezen.
Dit is in ieder geval 1tje.
[afbeelding]
quote:Lees je de OP ook even? Dank u.
Ik vind het altijd gaaf als iemand bliksem op de foto weet te pakken, maar zou het niet spannender worden als het blauw veeeel donkerder zou zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Een vriend van me en ik hebben twee foto's gemaakt gisternacht maar ik kan niet kiezen.
Dit is in ieder geval 1tje.
Zou inderdaad wel mooier zijn geweest. Helaas gaat me statief niet veel lager dan 50 cm, dus lager gaan zat er niet in, tenzij ik me camera in de modder zettequote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi HDR-effect hierHet was alleen voor de compo denk ik mooier geweest als je de plas onderaan er wat meer had opgezet en misschien ook nog wat lager was gaan zitten.
Ik vind de palen niet storend, en de plas erg mooi. Fijne plaatquote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel mooier zijn geweest. Helaas gaat me statief niet veel lager dan 50 cm, dus lager gaan zat er niet in, tenzij ik me camera in de modder zetteOp het origineel staan rechts wat palen die ik storend vond, dus die heb ik ff weggecropt samen met een groot deel van de plas. Zie hieronder:
[afbeelding]
Nou je het zegt, die plas maakt de foto wel wat leuker om naar te kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 17:33 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de palen niet storend, en de plas erg mooi. Fijne plaat.
Tja, daar heb je gelijk in. 't Is dan ook een hdr-foto, resulteert bij mij vaak in knallende kleurenquote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het een mooie lekkere herfstfoto , maar veeeeeeeeel te ver doorgeschoten in de bewerking. . De bomen zijn veels te groen . Nee ik vind het uiteindelijk niks, jammer van de foto
pff lees de OP voor je post..quote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef blue-eyess het volgende:
Hier een aantal mooie foto s van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |