Mooi hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:09 schreef RobinM87 het volgende:
Mooie foto! prima kleuren en leuk icm met de weerspiegeling...
en ja eindelijk mag iem'n eerste stilleven waar ik wel tevreden over ben:
[afbeelding]
Goede foto ... een egale ondergrond had mooier geweest, denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:09 schreef RobinM87 het volgende:
Mooie foto! prima kleuren en leuk icm met de weerspiegeling...
en ja eindelijk mag iem'n eerste stilleven waar ik wel tevreden over ben:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Goede foto ... een egale ondergrond had mooier geweest, denk ik.
Mijn beste foto (een linkje omdat de foto iets te breed is) : voetgangerstunnel
@Robin, erg mooie foto, behalve dat ik een border mis weet ik geen kritiek te verzinnen.quote:Forbidden
Error 403
Gelukt ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:31 schreef RobinM87 het volgende:
"U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken."
misschien gewoon even resizen?
Mooie foto, mooie kleuren, border beetje te druk, en wat is die streep in de rechter bovenhoek?quote:
Ik heb een nieuwe versie upgeload ... die streep zou verdwenen moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mooie foto, mooie kleuren, border beetje te druk, en wat is die streep in de rechter bovenhoek?
mooie foto heeft wel wat weg van een Esscherquote:
staan de handremmen erop?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:06 schreef eer-ik het volgende:
Het ziet mij eruit als een boom met veel vertakkingen ofzo
Ik vind dat ie wel erg nabewerkt is, weinig meer van over denk ik
Zou het origineel wel eens willen zien
Vlakverdeling vind ik wel prima zo.
Hier mijn mooiste foto van vandaag:
[afbeelding]
haha, ik hoop het voor zequote:
Tadaa! Het origineel. `t Idee was leuker gisteren en dit was slechts het resultaat. Hij is inderdaad ontzettend nabewerkt, ik dacht: dan maar iets absurdsquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:06 schreef eer-ik het volgende:
De kleuren zijn erg fijn, mooie glans en lekker helder, maar de foto staat helaas wel scheef, en het standpunt vind ik niet echt spannend, dus misschien dat je beter een iets lager standpunt, of een duielijker onderwerp had kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:06 schreef eer-ik het volgende:
Hier mijn mooiste foto van vandaag:
[afbeelding]
Het beweegt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De kleuren zijn erg fijn, mooie glans en lekker helder, maar de foto staat helaas wel scheef, en het standpunt vind ik niet echt spannend, dus misschien dat je beter een iets lager standpunt, of een duielijker onderwerp had kunnen kiezen.
Mijn bijdrage.
[afbeelding]
quote:
haha, okquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ie bedoelt dat je horizon nogal scheef staat, en het net lijkt of de auto's zo weg kunnen rollen. Effe die horizon recht en dan is het een heel mooie plaat!!!
hm het kan aan mij liggen dat het al zo laat is en ik moe ben...maar volgens mij is hij nog steeds scheef...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ben niet echt scherp atm
Anyway, hier de gefixede:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |