Dat heet nou scouten !!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
Erwin Koeman moet toch even naar z'n broer kijken als ie denkt dat goede spelers niet naar Nederland komen.
Ja Schotland is een grote competitiequote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de meeste van de vertrokken spelers spelen in grote competities ...
Sno
Zit ik ook in gezelliggggquote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef mister_popcorn het volgende:
hmm ff schrikken voor niets dus![]()
Ik zit geloof ik met nog iemand van hiero (naast erasmusch) in die bus van Bulldog, dus ik dacht ff dat het die kerel was, wat op zich niet vreemd zou zijn namelijk![]()
Talenten zijn toch ook goede spelers?quote:
Zou voor Feyenoord ook moeten gelden, maar daar wil geen hond heen nu, dankzij het wanbeleid.quote:Goede spelers komen ook niet naar PSV , het zijn de minder bekende die de overstap naar Nederland nog wel willen maken om daarna over te stappen naar een grotere competitie..
Ghaly was te wisselvallig (al hadden ze die NOOIT weg mogen doen, het te smalle middenveld heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost) van Persie is weggejaagd, Sno was niet goed genoeg, Tomasson was niet meer te behouden (al had ie wel bij moeten tekenen zodat we er nog wat aan verdiend hadden), Cruz was ook niet meer te behouden.quote:Probleem van Feyenoord is het behouden van de betere spelers ...
de meeste van de vertrokken spelers spelen in grote competities ...
Ghaly , v Persie , Sno , Tomasson , Cruz etc etc...
mooiquote:Op woensdag 1 november 2006 12:12 schreef BiMeWet het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog met 'heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam' waarbij 100en feyenoord supporters over frans bauer muziek heenschreeuwen?
Edit: oh, het waren utrechters.
Toch:.
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
Denk het wel, denk alleen niet de zelfde hoeveelheden als vorig jaarquote:Op woensdag 1 november 2006 08:09 schreef Staanplaats het volgende:
MarkNMGN, misschien dit jaar weer een dealtje? hehe..
Sno heeft volgens mij nooit een kans gekregen. Ik vind het dommer dat ze Zuiverloon hebben weggedaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ghaly was te wisselvallig (al hadden ze die NOOIT weg mogen doen, het te smalle middenveld heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost) van Persie is weggejaagd, Sno was niet goed genoeg, Tomasson was niet meer te behouden (al had ie wel bij moeten tekenen zodat we er nog wat aan verdiend hadden), Cruz was ook niet meer te behouden.
Ik vind hem geen topper, maar hij is niks minder dan Tiendalli, dus das weggegooid geld geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik vind het dommer dat ze Zuiverloon hebben weggedaan.
Tiendalli zit nog niet super in zijn vel. Ik zie meer in Tiendalli dan in Zuiverloon. Zuiverloon maakt ook nog grote fouten waaruit doelpunten vallen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind hem geen topper, maar hij is niks minder dan Tiendalli, dus das weggegooid geld geweest.
Ik denk ook dat Tiendalli in potentie beter is dan Zuiverloonquote:Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tiendalli zit nog niet super in zijn vel. Ik zie meer in Tiendalli dan in Zuiverloon. Zuiverloon maakt ook nog grote fouten waaruit doelpunten vallen.
maar zuiverloon komt uit eigen jeugd terwijl tiendalli een jood is.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tiendalli in potentie beter is dan Zuiverloon
quote:De Guzman genomineerd voor titel Golden Boy
Jonathan de Guzman is door het Italiaanse Tuttosport genomineerd voor de inmiddels prestigieuze award van Golden Boy, het grootste talent van Europa. De eerste titel ging ooit naar Rafael van der Vaart. Uit de Nederlandse competitie behoren verder Babel, Emanuelson, Afellay en Dembele tot de 40 genomineerden. Grootste kanshebber lijkt Messi te zijn.
Gelukkig zijn wij dit jaar al daar heen geweest. Kon je nog genieten van een netloos uitvak.quote:PSV zal op korte termijn maatregelen nemen om de veiligheid van de eigen supporters verder te garanderen. Dat betekent onder meer dat de netten voor het bezoekersvak teruggehangen worden, aldus veiligheidsmanager Wijnveld.
Naar aanleiding van een aantal wedstrijden en natuurlijk het duel met Galatasaray, zullen we de netten terug gaan hangen, meldt Frank Wijnveld woensdagmiddag. Op verzoek van supportersvereniging PSV Fans United hebben we destijds de service voor onze bezoekers verhoogd, maar gebleken is dat zij daar nog niet allemaal aan toe zijn. Wijnveld betreurt het dat de club alle bezoekende supportersgroepen over een kam moet scheren, maar het gaat om de veiligheid van onze eigen supporters. Die staat voorop, daarom brengen we deze beperkingen spoedig weer aan. PSV zal ook de grote lexaanwand terugplaatsen, waardoor voorwerpen onmogelijk meer uit het vak gegooid kunnen worden
Waren er 14 vorig jaarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk het wel, denk alleen niet de zelfde hoeveelheden als vorig jaar, of was jij dat niet met die 11 kaarten?
Ben nl. niet zo vaak meer in Nijmegen, en denk ook niet dat je nu 4 kaarten per scc kan krijgen op een NEC kaart.
Dom van hem, maar daarom meteen wegsturen vind ik ook niet nodig. Als het echt een topper was geweest, had je hem om die reden niet weg moeten sturen, wel een dikke waarschuwing om zo'n uitspraak.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef Staanplaats het volgende:
Sno, is terecht weggestuurd. Iemand die open en bloot zit te vertellen dat hij een ajax-hart heb, moet op tyften..
Is wel nodig. We zijn geen ajaxII.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Dom van hem, maar daarom meteen wegsturen vind ik ook niet nodig. Als het echt een topper was geweest, had je hem om die reden niet weg moeten sturen, wel een dikke waarschuwing om zo'n uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |