het is wegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, je reactievermogen, wat doe je?twee keer te laat op een rij
zodra ik het weer tegenkom laat ik het je wetenquote:
Een heleboel, altijd btw. Ik heb btw nog een live CD van hun dubbel, hebben in ruil voor een mooi ritje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
Mooie OP M5
En wat heb jij met the Doors vandaag lexxx?
Gaarnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zodra ik het weer tegenkom laat ik het je weten![]()
Tell me about it, eerder vandaag voldoende randdebielen op de waldwei die bij een spatje regen @ random 30-40 gaan rijden en dan weer 80quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok heb de meest geweldige vader ter wereldEr is zojuist een weeralarm voor de regio afgegeven, en prompt belt hij me om te vragen of hij me morgenochtend ook met de auto naar mn werk (uur fietsen over de kale vlakte in het holst van de nacht) moet brengen
![]()
Daar zeg ik geen nee tegen, maar het weer is er momenteel niet echt naarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een heleboel, altijd btw. Ik heb btw nog een live CD van hun dubbel, hebben in ruil voor een mooi ritje?
Jup, weer terug op de heftruck bij Van der Meulen, in ieder geval tot het eind van het jaar, met een kans op verlenging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tell me about it, eerder vandaag voldoende randdebielen op de waldwei die bij een spatje regen @ random 30-40 gaan rijden en dan weer 80
En werk? Je hebt eindelijk een baan gevonden?![]()
Heb je al enig idee wanneer je examen mag doen voor je rijbewijs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok heb de meest geweldige vader ter wereldEr is zojuist een weeralarm voor de regio afgegeven, en prompt belt hij me om te vragen of hij me morgenochtend ook met de auto naar mn werk (uur fietsen over de kale vlakte in het holst van de nacht) moet brengen
![]()
Rechtdoor is geen probleem met dit weer, bochtjes welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jup, weer terug op de heftruck bij Van der Meulen, in ieder geval tot het eind van het jaar, met een kans op verlenging.
En om NU een ritje te gaan maken lijkt me oook geen goed idee neeAlhoewel met het dak er af even heen en weer over de afsluitdijk nu ook wel apart zou zijn....
Binnenkortquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer je examen mag doen voor je rijbewijs?
Hallum. En met dat uur ga ik dus uit van stormkracht tegenwind, zoals nu de praktijk is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Waar zit Van der Meulen trouwens lexxx, als je daar al een uur voor moet fietsen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F0DTycvXvAU
http://www.youtube.com/watch?v=gJXOaZJodLc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |