Had je nog een verwijzing naar dat ´t Hart-interview?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef sigme het volgende:
Die Quelle heette mijn boek Duits.
quote:Throw the Jew down the well
Nee, maar ik heb wel de betreffende HP opgesnord. Daarin wordt verwezen naar een column van 't Hart over Israel, in NRC, waarop de column van de Winter weer een reactie was.(Rock? Heb jij geen goeie NRC-connectie?)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Had je nog een verwijzing naar dat ´t Hart-interview?
Hey, volgens mij had ik die ook. Wat een erge vent was dat trouwens, die wij hadden. Moest je een paar oefeningen maken in het werkboek, kreeg je de dag erna een S.O. met alle woorden die in de oefeningen voorkwamen. Hij vond dat je alle woorden die je tegenkwam in je kop moest stampen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef sigme het volgende:
Die Quelle heette mijn boek Duits.
Zie M.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
zal ik nu gaan zeuren in WFL of niet ........ toch een beetje de pest erin.![]()
Ontkenningsverschijnselen nog erger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef gelly het volgende:
Ontwenningsverschijnselen zuigen.
Over hoe de mens niet zoveel invloed uitoefent op het klimaat als wordt gedacht? Nee, maar ik heb wel een recensie ervan gelezen in de NRC, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef Apropos het volgende:
Zeg, tvlxd, heb jij het boek van Kroonenberg gelezen?
Daarom ga ik straks ook poolen, geeft me een excuus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef gelly het volgende:
Ontwenningsverschijnselen zuigen.
Ja, De menselijke maat. Ik vergeet steeds het te kopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:32 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Over hoe de mens niet zoveel invloed uitoefent op het klimaat als wordt gedacht? Nee, maar ik heb wel een recensie ervan gelezen in de NRC, geloof ik.
Was geen negatieve recensie, nee. Ik denk alleen niet dat ik 'm ga kopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, De menselijke maat. Ik vergeet steeds het te kopen.
De recensie was tamelijk positief, als ik me goed herinner.
typefouten voor mijn rekening.quote:En intussen maak je mensen als Leon de Winter woedend door je af te vragen of Israël wel bestaansrecht heeft.
Waarom mag dat niet? Wij zouden toch ook verbaasd zijn indien de Kaninefaten zouden opduiken en zouden zeggen: wij willen Nederland terug, want dat is ons beloofde land van vroeger.
De Kaninefaten waren nooit op de vlucht voor de Holocaust
De Holocaust is een verschrikking geweest, maar geen reden de Palestijnen eruit te flikkeren en de boel over te nemen. Dat had nooit mogen gebeuren; sindsdien is het daar onophoudelijk ellende.
Wat hadden de joden na de oorlog dan gemoeten?
De joden hadden helemaal niet naar Israël hoeven te verhuizen. Ze hadden na de oorlog gewoon kunnen blijven zitten waar ze zaten. Maar blijkbaar mag je dat niet zo duidelijk zeggen, want je krijgt gelijk een vloedgolf van woedende ingezonden brieven over je heen.
()
Ik vind dat je het hele begrip jood en joods in Nederland moet afschaffen. Joden zijn gewoon allemaal Nederlanders, klaar. Van iedereen verlangen we tegenwoordig dat hij zo snel mogelijk integreert, en dan blijft Leon de Winter maar voortduren hameren op zijn joodse identeit.
http://youtube.com/watch?v=MCrMyI6ngLg&mode=related&search=quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nota bene is Cohen zelf een Jood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |