abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43166206
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:09 schreef tvlxd het volgende:
Maar goed, meer dan twee jaar geleden is dit gezegd, enkele weken voor Van Gogh werd vermoord en vier weken voor de verkiezingen komt dit naar buiten. Tsjongejonge...
VVD staat slecht in de polls, even appeleren aan de onderbuikgevoelens .. ?
heel "doortastend" ruim 2 jaar na dato onderzoeken of die man kan worden uitgezet .. pff
pleased to meet you
pi_43166456
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:36 schreef Genverbrander het volgende:
Dit is een opmerking uit een thread over dit onderwerp in POL:
[..]

Juist. En wat is zijn bron?
pi_43166492
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Juist. En wat is zijn bron?
De column van Van Gogh.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43166632
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

idd niet alle moslims zijn geitenneukers.

sommige prefereren een ander dier:

http://media.putfile.com/Iraqi-Donkey-Love
ooh, die heeft vast naar de tapes gekeken uit washington state en gedacht dat die slimmer is, geen paard maar een ezel
pleased to meet you
pi_43166636
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De column van Van Gogh.
Tja, ook niet goed te praten natuurlijk. Maar gelukkig heeft iemand al met hem afgerekend, zodat de nederlandse rechtstaat dat niet hoeft te doen.

Gelukkig is deze imam ondertussen gestopt met het uitspreken van deze haatzaaiende teksten
pi_43166706
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, ook niet goed te praten natuurlijk. Maar gelukkig heeft iemand al met hem afgerekend, zodat de nederlandse rechtstaat dat niet hoeft te doen.

Gelukkig is deze imam ondertussen gestopt met het uitspreken van deze haatzaaiende teksten
Ik dacht juist dat we na de moord op van Gogh de vrijheid van meningsuiting nog hoger in ons vaandel hadden staan. We moeten deze imam verdedigen, hoe ranzig zijn mening ook is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43166786
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat we na de moord op van Gogh de vrijheid van meningsuiting nog hoger in ons vaandel hadden staan. We moeten deze imam verdedigen, hoe ranzig zijn mening ook is.
Zoals van Gogh als eerste zou doen. Dat moet je 'm nageven. Hij heeft zich zeer expliciet uitgesproken over onfraaie preken van imams.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43166865
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoals van Gogh als eerste zou doen. Dat moet je 'm nageven. Hij heeft zich zeer expliciet uitgesproken over onfraaie preken van imams.
Zeker, en het toont gelijk de selectiviteit van een aantal mensen die hier reageren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43166897
Vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen beschikbaar in Nederland.
pi_43166909
Ik weet niet wat voor stunt Verdonk hier nou weer mee uit wil halen, maar uitzetting van die imam lijkt me vrij kansloos. Hij heeft namelijk niemand kwaad gedaan. Hij heeft niet meer of minder gedaan dan wat ik de afgelopen 4 jaar over onze regering heb gedaan, of over die uitgezakte teef die we koningin noemen. Das het mooie van dit land, dat kan dus gewoon.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43166935
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, en het toont gelijk de selectiviteit van een aantal mensen die hier reageren.
True. Ik vind dit ook wel een heel moeilijk dilemma; in hoeverre mogen toonaangevende mensen zoals deze imam en van Gogh hun geloof verkondigen zonder dat leidt tot haat of afzetting.
pi_43166940
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:14 schreef Chadi het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen beschikbaar in Nederland.
De achterlijkheid en het politieke gewin die Verdonk hiermee tracht te behalen is dan ook overduidelijk. Een uitspraak van jaren terug wordt nu gebruikt tegen deze meneer, en dat 3 weken voor de verkiezingen. Hoe opvallend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43166985
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True. Ik vind dit ook wel een heel moeilijk dilemma; in hoeverre mogen toonaangevende mensen zoals deze imam en van Gogh hun geloof verkondigen zonder dat leidt tot haat of afzetting.
De rechter is de meetlat van onze samenleving. Als Verdonk meent dat ze een zaak heeft omdat hij "over de schreef is gegaan" (wat zij eigenlijk helemaal niet bepaald, want dat doet de rechter) gaat ze maar naar de rechter. We hebben hier nog altijd scheiding der machten. Een minister die tevens een soort van rechter uit gaat hangen is gewoon not done, hoe moet de burger zich dan nog kunnen beschermen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_43167107
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Een minister die tevens een soort van rechter uit gaat hangen is gewoon not done, hoe moet de burger zich dan nog kunnen beschermen?
Volgens velen doet zij dat al met het uitzettingsbeleid
Maar goed. Natuurlijk is het zieltjes winnen, ze heeft geen poot om op te staan.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:24:10 #165
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43167124
Demagogie dus.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43167366
Die Imam uit Eindhoven mag Verdonk ook al niet uitzetten. Lijkt er een beetje op alsof Verdonk hoger van de toren blaast dan ze waar kan maken.
Maar goed, het is verkiezingstijd he...
pi_43167466
http://www.theovangogh.nl/sylvia.html
quote:
Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap.
Laat ons pissen op zijn graf.
Dat mag wel....
  donderdag 2 november 2006 @ 12:39:00 #168
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43167496
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]

Dat mag wel....
quote:
Ook Geert Wilders zelf was niet vol piëteit als het om de dood van anderen ging. Veel kranten namen de woorden over die het ANP op 22 maart na de moordaanslag op Yassin door Israël, uit de mond van Wilders optekende: ,,Ik zal om zijn dood niet treuren en heb moeite om een gevoel van vreugde te onderdrukken'', zei Wilders.
[ bron ]

Dit ook...
1 kernfysicus
pi_43167730
quote:
Wie een mening, hoe abject ook, aan banden probeert te leggen, schept een precedent; als de Servische propaganda weg moet, waarom dan niet ook de imam die zijn gelovigen op het plaatselijke Minderhedenkanaal van Amsterdam uitlegt dat Amsterdam 'uitsluitend joodse burgemeesters' telt en dat de ware moslims zich omgeven weet door 'ongelovige honden'?
In een vrije samenleving bejubelt men de domheid van zijn tegenstanders, een verbod zou een teken van zwakte zijn.
http://www.theovangogh.nl/stuk14-99.htm
quote:
Imam Khalil el-Moumni heeft wat mij betreft 't volste recht homo's te verketteren, zoals ik ook niet onder de indruk ben als-ie namens Allah beweert dat Nederlanders 'minder zijn dan varkens'.
http://www.theovangogh.nl/gebrek.htm
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43172816
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]

Dat mag wel....
Dat mag net zo hard als jij het uit contekst trekken kan....het heeft hier te maken met de GL uitbuiterij van een situatie en de misselijkmakende publiciteits geiligheid van Roessenmoller.

Als ik de kat en vlees opmerking van die australische geitenneuker uit zijn verband zou trekken, blijkt nog steeds dat meneer vindt dat ongesluierd vlees geneukt mag worden of het nu een kameel; geit of mens is.

Persoonlijk wens ik deze imam dan ook een hele grote ... in zijn .... gevolgd door een .... infectie
Call me black
pi_43173005
Verdonk is een vieze vuile gore stoephoer (mijn mening).

Die vuil stuk vreten moet deze imam niet uitzetten, maar juist zijn recht van meningsuiting verdedigen. Was dit niet een beetje de strekking die elke partij, inclusief haar VVD, liet horen na de moorden op Fortuyn en Van Gogh?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2006 15:30:13 ]
pi_43178447
Heeft de imam het nog gevierd vandaag?
pi_43180746
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
Heeft de imam het nog gevierd vandaag?
Jij vast wel
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_43184537
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Nielsch het volgende:
Verdonk is een vieze vuile gore stoephoer (mijn mening).
Redelijk ongefundeerde mening lijkt me btw, maar dat wilde je dus even kwijt.
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Nielsch het volgende:
Die vuil stuk vreten moet deze imam niet uitzetten, maar juist zijn recht van meningsuiting verdedigen. Was dit niet een beetje de strekking die elke partij, inclusief haar VVD, liet horen na de moorden op Fortuyn en Van Gogh?
Ben ik met je eens, uitzetten is absoluut de foute oplossing voor deze kerel, in een lekkende roeiboot de zee induwen lijkt me een goedkopere optie.

En het is trouwens dat vuil stuk vreten, geen dank hoor graag gedaan, al kun je me beter om hulp vragen bij je reken-problemen dan bij je taal-vragen, mocht het nodig zijn.
  vrijdag 3 november 2006 @ 08:25:23 #175
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43196236
Heel erg lastig dit allemaal, misschien maar complete vrijheid van meningsuiting ?. Voor extreme moslims en voor extreem rechts. Zal lekker wroden maar om nu de een iets te verbieden en de ander niet klopt ook niet.

Ik vind overigens als je niet blij met Nederland bent dat je maar moet vertrekken. Ik vond de vrijheid in Nederland altijd wel mooi. Zou jammer zijn als we opeens terug in de tijd gaan en volgens de regels van gelovige moeten leven.
mai pen rai
pi_43199776
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:58 schreef siggi het volgende:

[..]

Redelijk ongefundeerde mening lijkt me btw, maar dat wilde je dus even kwijt.
[..]

Ben ik met je eens, uitzetten is absoluut de foute oplossing voor deze kerel, in een lekkende roeiboot de zee induwen lijkt me een goedkopere optie.

En het is trouwens dat vuil stuk vreten, geen dank hoor graag gedaan, al kun je me beter om hulp vragen bij je reken-problemen dan bij je taal-vragen, mocht het nodig zijn.
Dat wilde ik inderdaad even kwijt.

Je hebt wel veel commentaar op 1 letter die ik per ongeluk verkeerd heb ingetikt.
pi_43203895
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat wilde ik inderdaad even kwijt.

Je hebt wel veel commentaar op 1 letter die ik per ongeluk verkeerd heb ingetikt.
DIE vs DAT
DAT zijnTWEE letters....

Gelukkig voor jou wordt er tegen mensen met jouw opleidings niveau niet gediscrimineerd. (Tenzij je een herkeurde WAO-er bent

Mischien moet je dat aanbod aangaande reken problemen met beide handjes aannemen.
Call me black
pi_43204376
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:47 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

DIE vs DAT
DAT zijnTWEE letters....

Gelukkig voor jou wordt er tegen mensen met jouw opleidings niveau niet gediscrimineerd. (Tenzij je een herkeurde WAO-er bent

Mischien moet je dat aanbod aangaande reken problemen met beide handjes aannemen.
Ik wist dat ik deze reactie ging krijgen. Je stelt je wel een beetje kinderachtig op zeg.

Bovendien houden jullie geen rekening met het feit dat ik DIT wilde schrijven. Het hele woord DAT is nooit aan de orde geweest. Tussen DIE en DIT zit echt maar een letter verschil. Nou niet zo kinderachtig meer doen, met opleidingsniveau dit en discriminatie dat.

O ja, je schrijft misschien met twee s'en, niet met een.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2006 14:09:07 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:09:20 #179
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43204463
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef tvlxd het volgende:

[..]

[..]

[ bron ]

Dit ook...
Je vond Yassin wel een goede gozer?
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:56:32 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_43212027
Normaal zou ik de imam scherp moeten veroordelen, maar dat doe ik al met Theo van Gogh.

Fawaz Jneid schopt maar twee heilige huisjes omver, terwijl Theo maar wild om zich heen schopte. Het 'normen-en-waardenbeleid' is volgens mij op Amerikaanse leest geschoeid: over heikele zaken moet je dus je mond houden of je moet eromheen praten. En dat terwijl ik vind dat je vaak harde beweringen mag doen, zolang je maar niet over het randje gaat. Als Theo het wilde, had ik hem een cursus gegeven.
pi_43212499
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik vond hem fantastisch toen ie uit zijn rolstoel werd geblazen.
pi_43214565
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je hebt niet een letter verkeerd getikt, je hebt het verkeerde woord gebruikt, daardoor klinkt direct de hele zin als het gebazel van een domme rukker, en dan stap ik nog maar even heen over de algehele formulering en woordkeuze die dit beeld alleen nog maar versterken. Maar als je mijn goedbedoelde hulp niet gewaardeerd wordt heb ik daar absoluut geen probleem mee hoor .
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:26:51 #183
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43214595
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat weet je toch? Een beetje verzet tegen de joodse onderdrukker kan geen kwaad.
1 kernfysicus
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:25:55 #184
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_43216214
Sinds wanneer is vervloeken strafbaar volgens de wet? Ik vervloekte wijlen Theo van G. ook. Hij begon door te provoceren met de voor ons Heilige Koran teksten op naakte lichamen van vrouwen te verfilmen. Maar wacht, dat was om de dialoog aan te gaan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:36:15 #185
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43216500
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds wanneer is vervloeken strafbaar volgens de wet? Ik vervloekte wijlen Theo van G. ook. Hij begon door te provoceren met de voor ons Heilige Koran teksten op naakte lichamen van vrouwen te verfilmen. Maar wacht, dat was om de dialoog aan te gaan.

²
Maar verder begrijp je het verschil wel tussen een mes in je nek en teksten op een bloot lichaam?
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:39:56 #186
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43216590
ach gelukkig creperen er genoeg moslims over de gehele wereld om daar lekker van te genieten.

het is toch eenmaal allahs wil?
ik ben lief :)
pi_43216830
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik denk dat ze willen kijken of ie tot geweld heeft aangezet, blijkbaar was Mohammed Bouyeri ook bij die preek, misschien heeft ie daar wel inspiratie uit opgedaan. Als dat aantoonbaar gemaakt kan worden heeft die imam een probleem, anders is het gewoon weer een storm in een glas water.
pi_43216972
quote:
Haagse imam kan niet worden uitgezet

Uitgegeven: 3 november 2006 17:21
Laatst gewijzigd: 3 november 2006 18:13
DEN HAAG - De Haagse imam Fawaz kan niet worden uitgezet. Dat heeft het ministerie van Justitie vrijdag laten weten. Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) liet donderdag in een radio-interview weten dat ze onderzoek liet doen naar de verblijfsstatus van Fawaz, die filmmaker Theo van Gogh kort voordat die vermoord werd tijdens een preek heeft vervloekt.

De imam blijkt echter over een Nederlands paspoort te beschikken en kan niet worden uitgezet. Het Openbaar Ministerie kijkt nu of het Fawaz, die eerder ook voormalig VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali vervloekte, strafrechtelijk kan vervolgen.
nu.nl

dus nu gaan we iedereen die iemand anders de kanker toewenst stafrechtelijk vervolgen .. krijg de p
pleased to meet you
pi_43219600
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:55 schreef moussie het volgende:

[..]

nu.nl

dus nu gaan we iedereen die iemand anders de kanker toewenst stafrechtelijk vervolgen .. krijg de p
Het zwijgen opleggen kan natuurlijk wel, dat gebeurt nu al min of meer in alle voetbalstadions. Zodra er een onvertogen woord van de tribune rolt, kan de scheidsrechter de wedstrijd stilleggen, en zelfs volledig staken. Het zou dus best wel eens kunnen dat de regering in alle moskeeen scheidsrechters gaat posteren, die bij het eerste de beste "hiha allejodenstinken" gelijk afblaast. Nu maar hopen dat de moslims geen moeite hebben met een man in een korte broek met een fluit in zijn mond.
pi_43219993
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zwijgen opleggen kan natuurlijk wel, dat gebeurt nu al min of meer in alle voetbalstadions. Zodra er een onvertogen woord van de tribune rolt, kan de scheidsrechter de wedstrijd stilleggen, en zelfs volledig staken. Het zou dus best wel eens kunnen dat de regering in alle moskeeen scheidsrechters gaat posteren, die bij het eerste de beste "hiha allejodenstinken" gelijk afblaast. Nu maar hopen dat de moslims geen moeite hebben met een man in een korte broek met een fluit in zijn mond.
proest ..
maaruh, ik denk dat zo'n scheids voor een atmosfeer zorgt zo koud dat het vriest als het kraakt, dus dan mag die vast een lange broek aan
pleased to meet you
pi_43220075
Volgens mij kent mevrouw Verdonk het oevre van 'vriend' van Gogh niet eens. Wat een hypocriete trut, dat ze maar een enge ziekte mag krijgen. Niet dodelijk uiteraard. Een zware griep, of een hardnekkige splinter in d'r oog.
pi_43226937
Ach ze wil ook makkelijk scoren..
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:18:15 #193
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_43239919
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Maar verder begrijp je het verschil wel tussen een mes in je nek en teksten op een bloot lichaam?
Het verschil is tegelijkertijd de overeenkomst: uitlokking!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:25:40 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43240141
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het verschil is tegelijkertijd de overeenkomst: uitlokking!

²
vrijheid van kleding, mening of religie is niet persé uitlokking.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43240202
* SCH had rita er allang op gewezen
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:28:04 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43240220
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
* SCH had rita er allang op gewezen
mafketel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43241299
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Helaas voor jou is het toewensen van een ziekte niet strafbaar
het verwijderen van dit soort parasieten ook niet
pi_43299969
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef dunkelheit het volgende:

[..]

het verwijderen van dit soort parasieten ook niet
Strafbaar niet, maar wellicht wel tegen de wet.
pi_43300156
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:25 schreef siggi het volgende:

[..]

Je hebt niet een letter verkeerd getikt, je hebt het verkeerde woord gebruikt, daardoor klinkt direct de hele zin als het gebazel van een domme rukker, en dan stap ik nog maar even heen over de algehele formulering en woordkeuze die dit beeld alleen nog maar versterken. Maar als je mijn goedbedoelde hulp niet gewaardeerd wordt heb ik daar absoluut geen probleem mee hoor .
Ik hoef inderdaad geen hulp van fietsenmakers, zeker niet als ze hun zinnen niet logisch kunnen opbouwen. Ga nu maar weer fijn lampjes maken. Dag
pi_43301149
mannen die beweren hetero te zijn maar in een soepjurk lopen geef ik nooit aandacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')