VVD staat slecht in de polls, even appeleren aan de onderbuikgevoelens .. ?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:09 schreef tvlxd het volgende:
Maar goed, meer dan twee jaar geleden is dit gezegd, enkele weken voor Van Gogh werd vermoord en vier weken voor de verkiezingen komt dit naar buiten. Tsjongejonge...
Juist. En wat is zijn bron?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:36 schreef Genverbrander het volgende:
Dit is een opmerking uit een thread over dit onderwerp in POL:
[..]
![]()
ooh, die heeft vast naar de tapes gekeken uit washington state en gedacht dat die slimmer is, geen paard maar een ezelquote:Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
idd niet alle moslims zijn geitenneukers.
sommige prefereren een ander dier:
http://media.putfile.com/Iraqi-Donkey-Love
Tja, ook niet goed te praten natuurlijk. Maar gelukkig heeft iemand al met hem afgerekend, zodat de nederlandse rechtstaat dat niet hoeft te doen.quote:
Ik dacht juist dat we na de moord op van Gogh de vrijheid van meningsuiting nog hoger in ons vaandel hadden staan. We moeten deze imam verdedigen, hoe ranzig zijn mening ook is.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, ook niet goed te praten natuurlijk. Maar gelukkig heeft iemand al met hem afgerekend, zodat de nederlandse rechtstaat dat niet hoeft te doen.
Gelukkig is deze imam ondertussen gestopt met het uitspreken van deze haatzaaiende teksten![]()
![]()
Zoals van Gogh als eerste zou doen. Dat moet je 'm nageven. Hij heeft zich zeer expliciet uitgesproken over onfraaie preken van imams.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat we na de moord op van Gogh de vrijheid van meningsuiting nog hoger in ons vaandel hadden staan. We moeten deze imam verdedigen, hoe ranzig zijn mening ook is.
Zeker, en het toont gelijk de selectiviteit van een aantal mensen die hier reageren.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoals van Gogh als eerste zou doen. Dat moet je 'm nageven. Hij heeft zich zeer expliciet uitgesproken over onfraaie preken van imams.
True. Ik vind dit ook wel een heel moeilijk dilemma; in hoeverre mogen toonaangevende mensen zoals deze imam en van Gogh hun geloof verkondigen zonder dat leidt tot haat of afzetting.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, en het toont gelijk de selectiviteit van een aantal mensen die hier reageren.
De achterlijkheid en het politieke gewin die Verdonk hiermee tracht te behalen is dan ook overduidelijk. Een uitspraak van jaren terug wordt nu gebruikt tegen deze meneer, en dat 3 weken voor de verkiezingen. Hoe opvallend.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:14 schreef Chadi het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen beschikbaar in Nederland.
De rechter is de meetlat van onze samenleving. Als Verdonk meent dat ze een zaak heeft omdat hij "over de schreef is gegaan" (wat zij eigenlijk helemaal niet bepaald, want dat doet de rechter) gaat ze maar naar de rechter. We hebben hier nog altijd scheiding der machten. Een minister die tevens een soort van rechter uit gaat hangen is gewoon not done, hoe moet de burger zich dan nog kunnen beschermen?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Ik vind dit ook wel een heel moeilijk dilemma; in hoeverre mogen toonaangevende mensen zoals deze imam en van Gogh hun geloof verkondigen zonder dat leidt tot haat of afzetting.
Volgens velen doet zij dat al met het uitzettingsbeleidquote:Op donderdag 2 november 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een minister die tevens een soort van rechter uit gaat hangen is gewoon not done, hoe moet de burger zich dan nog kunnen beschermen?
Dat mag wel....quote:Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap.
Laat ons pissen op zijn graf.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef calvobbes het volgende:
http://www.theovangogh.nl/sylvia.html
[..]
Dat mag wel....
[ bron ]quote:Ook Geert Wilders zelf was niet vol piëteit als het om de dood van anderen ging. Veel kranten namen de woorden over die het ANP op 22 maart na de moordaanslag op Yassin door Israël, uit de mond van Wilders optekende: ,,Ik zal om zijn dood niet treuren en heb moeite om een gevoel van vreugde te onderdrukken'', zei Wilders.
http://www.theovangogh.nl/stuk14-99.htmquote:Wie een mening, hoe abject ook, aan banden probeert te leggen, schept een precedent; als de Servische propaganda weg moet, waarom dan niet ook de imam die zijn gelovigen op het plaatselijke Minderhedenkanaal van Amsterdam uitlegt dat Amsterdam 'uitsluitend joodse burgemeesters' telt en dat de ware moslims zich omgeven weet door 'ongelovige honden'?
In een vrije samenleving bejubelt men de domheid van zijn tegenstanders, een verbod zou een teken van zwakte zijn.
http://www.theovangogh.nl/gebrek.htmquote:Imam Khalil el-Moumni heeft wat mij betreft 't volste recht homo's te verketteren, zoals ik ook niet onder de indruk ben als-ie namens Allah beweert dat Nederlanders 'minder zijn dan varkens'.
Dat mag net zo hard als jij het uit contekst trekken kan....het heeft hier te maken met de GL uitbuiterij van een situatie en de misselijkmakende publiciteits geiligheid van Roessenmoller.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef calvobbes het volgende:
http://www.theovangogh.nl/sylvia.html
[..]
Dat mag wel....
Jij vast welquote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
Heeft de imam het nog gevierd vandaag?
Redelijk ongefundeerde mening lijkt me btw, maar dat wilde je dus even kwijt.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Nielsch het volgende:
Verdonk is een vieze vuile gore stoephoer (mijn mening).
Ben ik met je eens, uitzetten is absoluut de foute oplossing voor deze kerel, in een lekkende roeiboot de zee induwen lijkt me een goedkopere optie.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Nielsch het volgende:
Die vuil stuk vreten moet deze imam niet uitzetten, maar juist zijn recht van meningsuiting verdedigen. Was dit niet een beetje de strekking die elke partij, inclusief haar VVD, liet horen na de moorden op Fortuyn en Van Gogh?
Dat wilde ik inderdaad even kwijt.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:58 schreef siggi het volgende:
[..]
Redelijk ongefundeerde mening lijkt me btw, maar dat wilde je dus even kwijt.
[..]
Ben ik met je eens, uitzetten is absoluut de foute oplossing voor deze kerel, in een lekkende roeiboot de zee induwen lijkt me een goedkopere optie.![]()
En het is trouwens dat vuil stuk vreten, geen dank hoor graag gedaan, al kun je me beter om hulp vragen bij je reken-problemen dan bij je taal-vragen, mocht het nodig zijn.
DIE vs DATquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad even kwijt.
Je hebt wel veel commentaar op 1 letter die ik per ongeluk verkeerd heb ingetikt.
Ik wist dat ik deze reactie ging krijgen. Je stelt je wel een beetje kinderachtig op zeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:47 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
DIE vs DAT
DAT zijnTWEE letters....
Gelukkig voor jou wordt er tegen mensen met jouw opleidings niveau niet gediscrimineerd. (Tenzij je een herkeurde WAO-er bent
Mischien moet je dat aanbod aangaande reken problemen met beide handjes aannemen.
Ik vond hem fantastisch toen ie uit zijn rolstoel werd geblazen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je vond Yassin wel een goede gozer?
Je hebt niet een letter verkeerd getikt, je hebt het verkeerde woord gebruikt, daardoor klinkt direct de hele zin als het gebazel van een domme rukker, en dan stap ik nog maar even heen over de algehele formulering en woordkeuze die dit beeld alleen nog maar versterken. Maar als je mijn goedbedoelde hulp niet gewaardeerd wordt heb ik daar absoluut geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt wel veel commentaar op 1 letter die ik per ongeluk verkeerd heb ingetikt.
Natuurlijk, dat weet je toch? Een beetje verzet tegen de joodse onderdrukker kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je vond Yassin wel een goede gozer?
Maar verder begrijp je het verschil wel tussen een mes in je nek en teksten op een bloot lichaam?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds wanneer is vervloeken strafbaar volgens de wet? Ik vervloekte wijlen Theo van G. ook. Hij begon door te provoceren met de voor ons Heilige Koran teksten op naakte lichamen van vrouwen te verfilmen. Maar wacht, dat was om de dialoog aan te gaan.![]()
![]()
²
Ik denk dat ze willen kijken of ie tot geweld heeft aangezet, blijkbaar was Mohammed Bouyeri ook bij die preek, misschien heeft ie daar wel inspiratie uit opgedaan. Als dat aantoonbaar gemaakt kan worden heeft die imam een probleem, anders is het gewoon weer een storm in een glas water.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds wanneer is vervloeken strafbaar volgens de wet? Ik vervloekte wijlen Theo van G. ook. Hij begon door te provoceren met de voor ons Heilige Koran teksten op naakte lichamen van vrouwen te verfilmen. Maar wacht, dat was om de dialoog aan te gaan.![]()
![]()
²
nu.nlquote:Haagse imam kan niet worden uitgezet
Uitgegeven: 3 november 2006 17:21
Laatst gewijzigd: 3 november 2006 18:13
DEN HAAG - De Haagse imam Fawaz kan niet worden uitgezet. Dat heeft het ministerie van Justitie vrijdag laten weten. Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) liet donderdag in een radio-interview weten dat ze onderzoek liet doen naar de verblijfsstatus van Fawaz, die filmmaker Theo van Gogh kort voordat die vermoord werd tijdens een preek heeft vervloekt.
De imam blijkt echter over een Nederlands paspoort te beschikken en kan niet worden uitgezet. Het Openbaar Ministerie kijkt nu of het Fawaz, die eerder ook voormalig VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali vervloekte, strafrechtelijk kan vervolgen.
Het zwijgen opleggen kan natuurlijk wel, dat gebeurt nu al min of meer in alle voetbalstadions. Zodra er een onvertogen woord van de tribune rolt, kan de scheidsrechter de wedstrijd stilleggen, en zelfs volledig staken. Het zou dus best wel eens kunnen dat de regering in alle moskeeen scheidsrechters gaat posteren, die bij het eerste de beste "hiha allejodenstinken" gelijk afblaast. Nu maar hopen dat de moslims geen moeite hebben met een man in een korte broek met een fluit in zijn mond.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:55 schreef moussie het volgende:
[..]
nu.nl
dus nu gaan we iedereen die iemand anders de kanker toewenst stafrechtelijk vervolgen .. krijg de p
proest ..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zwijgen opleggen kan natuurlijk wel, dat gebeurt nu al min of meer in alle voetbalstadions. Zodra er een onvertogen woord van de tribune rolt, kan de scheidsrechter de wedstrijd stilleggen, en zelfs volledig staken. Het zou dus best wel eens kunnen dat de regering in alle moskeeen scheidsrechters gaat posteren, die bij het eerste de beste "hiha allejodenstinken" gelijk afblaast. Nu maar hopen dat de moslims geen moeite hebben met een man in een korte broek met een fluit in zijn mond.![]()
Het verschil is tegelijkertijd de overeenkomst: uitlokking!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar verder begrijp je het verschil wel tussen een mes in je nek en teksten op een bloot lichaam?
vrijheid van kleding, mening of religie is niet persé uitlokking.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het verschil is tegelijkertijd de overeenkomst: uitlokking!²
mafketel.quote:
het verwijderen van dit soort parasieten ook nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Helaas voor jou is het toewensen van een ziekte niet strafbaar
Strafbaar niet, maar wellicht wel tegen de wet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef dunkelheit het volgende:
[..]
het verwijderen van dit soort parasieten ook niet
Ik hoef inderdaad geen hulp van fietsenmakers, zeker niet als ze hun zinnen niet logisch kunnen opbouwen. Ga nu maar weer fijn lampjes maken. Dagquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:25 schreef siggi het volgende:
[..]
Je hebt niet een letter verkeerd getikt, je hebt het verkeerde woord gebruikt, daardoor klinkt direct de hele zin als het gebazel van een domme rukker, en dan stap ik nog maar even heen over de algehele formulering en woordkeuze die dit beeld alleen nog maar versterken. Maar als je mijn goedbedoelde hulp niet gewaardeerd wordt heb ik daar absoluut geen probleem mee hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |