abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43122930
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef milagro het volgende:
Verwensen is een onderdeel vd Islamitsche cultuur

Nou, dan zijn we er toch, verwens maar raak dan, maar zeur niet als er verwensingen terug komen.
je begrijpt er weer geen bal van

maar daar ben je dan ook een onwetende voor he.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:30:39 #52
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43123100
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Het oproepen tot haat is exact vergelijkbaar.

Die imam verwenst en roept nergens op tot geweld of dat "je moslims moet doden"- beetje domme retoriek van je.
wilders roept helemaal niet op tot haat.
het merendeel van de nederland heeft al een hekel aan de overgrote meerderheid van de moslims door het gedrag van die groepering.
als moslims zich keurig zouden gedragen dan zou er ook geen fortuyn of wilders zijn geweest.

durf jij trouwens in rotterdam hand in hand te lopen door een marokkanenwijk?
ik ben lief :)
pi_43123152
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

wilders roept helemaal niet op tot haat.
het merendeel van de nederland heeft al een hekel aan de overgrote meerderheid van de moslims door het gedrag van die groepering.
als moslims zich keurig zouden gedragen dan zou er ook geen fortuyn of wilders zijn geweest.
Wilders doet hetzelfde als deze imam, no doubt. En het merendeel van Nederland heeft helemaal geen hekel aan moslims. Je spreekt namens jou en je schietgrage pa.
quote:
durf jij trouwens in rotterdam hand in hand te lopen door een marokkanenwijk?
Ja hoor, maar ik loop nergens hand in hand.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:50:21 #54
151582 A_L_N_F
pi_43123762
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders doet hetzelfde als deze imam, no doubt. En het merendeel van Nederland heeft helemaal geen hekel aan moslims. Je spreekt namens jou en je schietgrage pa.
[..]

Ja hoor, maar ik loop nergens hand in hand.
quote:
uly 15, 2005
Nederlanders meeste problemen met moslims - @ 00:09 PST
Van de Nederlanders staat 51 procent negatief tegenover moslims. In Duitsland gaat het om 47 procent. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van het Amerikaanse Pew Research Center, waarvan de resultaten donderdag zijn bekendgemaakt.

De peiling vond plaats is zes moslimlanden, negen Noord-Amerikaanse en Europese staten en in China en India. Nederlanders blijken de meeste problemen met moslims te hebben van alle ondervraagde volkeren.

Ondanks de angst voor terrorisme, staat in Groot-Brittannië, Verenigde Staten, Frankrijk, Canada en Rusland een meerderheid welwillend tegenover islamieten. Voor Spanje en Polen geldt dat in iets mindere mate. In Nederland en Duitsland keerde de publieke opinie zich tegen de moslims.

Van de ondervraagde Nederlanders vindt eveneens 51 procent een verbod op hoofddoekjes een goed idee. Alleen in Frankrijk, India en de Bondsrepubliek zijn er procentueel meer voorstanders.

In het islamitische Jordanië blijkt 100 procent van de bevolking problemen te hebben met de joden, in Libanon 99 procent en in Marokko 88 procent. Ook heeft 61 procent van de Marokkanen moeite met christenen.

Bron:
© 1996-2005 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf
mijn vader heeft tenminste geen mietje als zoon en kan later met zijn kleinkinderen gaan voetballen.
pi_43123812
Mijn vader gaat met zijn kleinkinderen op vakantie!
  woensdag 1 november 2006 @ 00:08:09 #56
151582 A_L_N_F
pi_43124354
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Mijn vader gaat met zijn kleinkinderen op vakantie!
mooi dan kun je nu ff je woorden terugnemen over het feit dat de meerderheid in nederland negatief (net woord voor haten) tegenover de islam staat
pi_43125005
quote:
De fracties van CDA en VVD willen maatregelen tegen de imam. Ze willen dat nagegaan wordt of er er alsnog strafvervolging mogelijk is. Ook dringen ze aan op een preekverbod voor de imam. Indien mogelijk moet zijn tewerkstellingsvergunning worden ingetrokken, zodat de man het land uitgezet kan worden.
En meteen schreeuwen de rechtse partijen weer over uitzetting. Het betere denkwerk moet blijkbaar nog steeds door de linkse partijen worden verricht. Niet overhaast moord en brand schreeuwen, kijk eens rustig aan wat er is gezegd.

Ik vind die imam compleet geschift en wat mij betreft verdient ie een trap in zijn ballen en ontzetting uit zijn beroep, maar het land uit??? Waarom?? Hij zegt verder nergens dat deze mensen dood moeten. Sinds wanneer is vervloeken verboden? Ik heb Van Gogh ook regelmarig vervloekt vanwege zijn superlompe kutuitspraken.

Als dit alles is zie ik geen reden om die imam het land uit te zetten, maar wel dus om hem een hard knietje in zijn ballen te geven.
pi_43125395
quote:
108 Teletekst wo 01 nov
Imam "blies stoom af" met preek

` De Haagse imam Fawaz heeft in NOVA
zijn verwensingen aan het adres van
Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh
gerelativeerd.CDA en VVD dringen aan op
een preekverbod van de imam en willen
onderzocht zien of hij kan worden
vervolgd,of kan worden uitgezet.

De imam hield voor de moord op Theo van
Gogh een preek in de As-Soennah moskee,
waarin hij Hirsi Ali en Theo van Gogh
ernstige ziektes toewenste en God vroeg
met hen af te rekenen.Verwensingen zijn
een manier om woede te kanaliseren en
stoom af te blazen,zei de imam.

Tegelijkertijd zei Fawaz dat niemand
het recht in eigen hand mag nemen.
Hij blies alleen maar een beetje stoom af.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_43125444
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef ondeugend het volgende:
Hij blies alleen maar een beetje stoom af.
Als hij het echt meent dan moet hij dit ook herhalen tijdens z'n volgende preek, we zullen zien.

-edit-
Zit het nu te kijken en hij beweert dat verwensen gedaan wordt als je je hand niet wilt gebruiken. Dan richt je je toch Allah.

Wat moet je daar toch van denken Ik neem aan dat deze persoon niet ondertussen ook nog predikt dat de Islam een godsdients van liefde is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 00:53:04 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43125601
wahahaha nu in NOVA
die gast kan lekker brullen zeg, die zal me een gang maken in de lokale skihut
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 1 november 2006 @ 01:16:34 #61
151582 A_L_N_F
pi_43126074
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
wahahaha nu in NOVA
die gast kan lekker brullen zeg, die zal me een gang maken in de lokale skihut
lol volgensmij duurt het niet lang of de eerste meezingers komen op google video
  woensdag 1 november 2006 @ 01:41:08 #62
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_43127814
quote:

Die imam verwenst en roept nergens op tot geweld of dat "je moslims moet doden"- beetje domme retoriek van je.
Er is wel een duidelijk verschil tussen de "oproep" van Wilders en de oproep van de Imam.
Wilders heeft het in het algemeen over een groep, hij noemt geen individuen, de Imam benoemt ze bij naam en toenaam.
Wilders spreekt over de in zijn ogen onwenselijke ontwikkeling dat Nederland (Europa) wordt overspoeld (tsunami) door moslims. De Iman zegt dat bepaalde personen een dodelijke of ongeneselijke ziekte moeten krijgen op een dermate emotionele manier dat dat door gelovigen zonder meer als een oproep tot moord gezien moet worden of uitgedrukt in hun belevingswereld|: dat zij tijdelijk een instrument van Allah mogen worden

Dit is weer een typisch staaltje van moslim-logica, doodverwensingen mogen niet, maar je mag wel iemand een dodelijke ziekte toewensen. Ongelovigen vervloeken mag wel, maar zich kritisch uitlaten over de islam mag niet.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 1 november 2006 @ 07:54:31 #64
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43127888
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:08 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

mooi dan kun je nu ff je woorden terugnemen over het feit dat de meerderheid in nederland negatief (net woord voor haten) tegenover de islam staat
Ik haat niemand. Maar een iman of eigenlijk wie dan ook die zulke uitspraken doet en geen Nederlands paspoort heeft. Weg er mee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 1 november 2006 @ 07:56:40 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43127902
quote:
Op woensdag 1 november 2006 07:40 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Er is wel een duidelijk verschil tussen de "oproep" van Wilders en de oproep van de Imam.
Wilders heeft het in het algemeen over een groep, hij noemt geen individuen, de Imam benoemt ze bij naam en toenaam.
Wilders spreekt over de in zijn ogen onwenselijke ontwikkeling dat Nederland (Europa) wordt overspoeld (tsunami) door moslims. De Iman zegt dat bepaalde personen een dodelijke of ongeneselijke ziekte moeten krijgen op een dermate emotionele manier dat dat door gelovigen zonder meer als een oproep tot moord gezien moet worden of uitgedrukt in hun belevingswereld|: dat zij tijdelijk een instrument van Allah mogen worden

Dit is weer een typisch staaltje van moslim-logica, doodverwensingen mogen niet, maar je mag wel iemand een dodelijke ziekte toewensen. Ongelovigen vervloeken mag wel, maar zich kritisch uitlaten over de islam mag niet.
wilders zegt het natuurlijk niet. Maar een ieder weet wel dat hij het wel zo bedoeld. De man is gewoon iemand die buitenlanders haat. En moslims in het bijzonder. Net als Verdonk trouwens. Je hoeft alleen maar naar die arische blonde kop van Wilders te kijken en je weet voldoende over die man.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43128027
Ik weet niet of dit relevant is, maar dit zeg ik al jaren, zelfs voor de moord op Theo.... als je maar lang genoeg een bepaalde bevolkingsgroep belachelijk blijft maken, of zelfs beledigen tot op het bot... want dat deed Theo dus gewoon, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.

Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslims in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43128285
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:16 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dit relevant is, maar dit zeg ik al jaren, zelfs voor de moord op Theo.... als je maar lang genoeg een bepaalde bevolkingsgroep belachelijk blijft maken, of zelfs beledigen tot op het bot... want dat deed Theo dus gewoon, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.

Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslims in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus.
Amen inshallah

Ik word ook echt kriegel van mensen die dan weer vinden dat een imam dingen niet mag roepen maar iemand als Wilders wel. Als er straks een moslim wordt omgelegd door iemand die op zijn computer vaak ingelogd was op de site van Wilders, dan is er natuurlijk niks aan de hand.
pi_43128386
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Imam Fawaz is een integere en welbespraakte intellectueel die zijn degen in een debat kruist met zijn tegenstanders. Helaas wilde bange Ali het debat niet aan met Fawaz, ze wilde namelijk niet publiekelijk vernederd worden door de scherpzinnige imam, hoewel Fawaz Magan tot 2 keer toe had uitgedaagd tot een debat inzake haar ridicule opvattingen over de Islam. Ironisch genoeg is de man die een politicus de kanker toewenste, Theo van gogh, zelf geveld door de vaderlandse trots Volkert van de G. Ook daarmee kan Fawaz niet meer in debat.
Leg mij es één ding uit: waarom zou iemand als Hirsi Ali, die kanker krijgt toegewenst, in debat willen met zo iemand? Is een doodsverwensing een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat?
Komop zeg, dat werkt ook niet zo met de gemiddelde straatjongen. "Hee Ali, je moeder is een hoer!...Zullen we erover praten?".

Dat deze meneer aan de ene kant semicrimineeltjes op "het" rechte pad helpt en aan de andere kant zo respectloos is naar iemand toe die wellicht op onorthodoxe manier de islamitische gemeenschappen aan heeft willen spreken, maar zich daarbij nooit heeft verlaagd tot het toewensen van ziekten geeft ook te denken over zijn idee van hoe verschillende bevolkingsgroepen te benaderen. Kansloze hangjongeren van eigen parochie zijn blijkbaar goed genoeg om respectvol te benaderen ondanks hun totale gebrek aan respect voor islam, samenleving en anderen iha, maar iemand die pijnlijke vragen stelt verdient dit respect niet?

Nee, deze meneer wil helemaal niet in debat. Hij wil zijn zieltjestuin vergroten ten koste van "de rest". Zo wil hij het verkopen, als een tweedeling, en niet anders.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 1 november 2006 @ 08:52:20 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43128400
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Amen inshallah

Ik word ook echt kriegel van mensen die dan weer vinden dat een imam dingen niet mag roepen maar iemand als Wilders wel. Als er straks een moslim wordt omgelegd door iemand die op zijn computer vaak ingelogd was op de site van Wilders, dan is er natuurlijk niks aan de hand.
nee dan gaan we de straat op voor een rondedansje... toch
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43128413
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Amen inshallah

Heeft Wilders mensen doodgewenst dan?
Ik vind Wilders een gevaarlijke man met zijn zwart-wit (moslim-rest) denken, maar hij bewandelt vooralsnog de randjes van wat kan op politiek/populistisch vlak, of zit er nét overheen. Je kunt alleen niet van hem zeggen dat hij wekelijks op een kansel mensen de kanker wenst.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43128450
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heeft Wilders mensen doodgewenst dan?
Ik vind Wilders een gevaarlijke man met zijn zwart-wit (moslim-rest) denken, maar hij bewandelt vooralsnog de randjes van wat kan op politiek/populistisch vlak, of zit er nét overheen. Je kunt alleen niet van hem zeggen dat hij wekelijks op een kansel mensen de kanker wenst.
Moet het perse exact hetzelfde zijn dan om het te kunnen vergelijken? Mensen als een gevaar bestempelen, zelfs als een natuurgevaar - vind ik ook niet echt opwekkend en kun je zeker als heel onheilspellend betitelen. Wilders verkondigt wel degelijk wekelijks dit soort boodschappen. Beetje hypocriete reactie weer - moslims zijn immers altijd erger.
  woensdag 1 november 2006 @ 08:58:39 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43128466
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet het perse exact hetzelfde zijn dan om het te kunnen vergelijken? Mensen als een gevaar bestempelen, zelfs als een natuurgevaar - vind ik ook niet echt opwekkend en kun je zeker als heel onheilspellend betitelen. Wilders verkondigt wel degelijk wekelijks dit soort boodschappen. Beetje hypocriete reactie weer - moslims zijn immers altijd erger.

dat is wel wenselijk. anders slaat het namelijk nergens op. dat heet appels en peren.
pi_43128530
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is wel wenselijk. anders slaat het namelijk nergens op. dat heet appels en peren.
Onzin. Dingen zijn vrijwel nooit 1 op 1 het zelfde.
  woensdag 1 november 2006 @ 09:05:30 #74
151582 A_L_N_F
pi_43128553
we moeten nog ff wachten.

de ellende en intolerantie uit islamitische hoek is nog niet erg genoeg voor sommigen.

zal me benieuwen hoe lang het nog duurt voor ze hier de eerste gehandicapte in brand steken.
  woensdag 1 november 2006 @ 09:07:17 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43128576
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. Dingen zijn vrijwel nooit 1 op 1 het zelfde.
daar is bij jouw vergelijking al helemaal geen sprake van. ook niet bij je hypothese dat mensen het niet erg zouden vinden als er een moslims wordt vermoord door een moordenaar die vaak op wilders' site zit.

pi_43128665
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar is bij jouw vergelijking al helemaal geen sprake van. ook niet bij je hypothese dat mensen het niet erg zouden vinden als er een moslims wordt vermoord door een moordenaar die vaak op wilders' site zit.

Het is wel degelijjk te vergelijjken maar daar moet je wel enig inzichtelijk vermogen voor hebben, lieve zoals
pi_43128666
Klopt wel als iemand je vergelijkt met de tsunami en je als levensbedreigend neerzet .. is dat wel haat dragend.
  woensdag 1 november 2006 @ 09:14:44 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43128687
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is wel degelijjk te vergelijjken maar daar moet je wel enig inzichtelijk vermogen voor hebben, lieve zoals
nou mijn waarde sch. ik kan over het algemeen prima vergelijkingen vergelijken. soms maak je een goede, dit keer niet. trouwens hoe zijn we bij wilders verzeild geraakt, over hem zijn toch al genoeg topics. laten we ons concentreren op de vraag of deze imaam het wel verdient om in onze maatschappij te zijn.
pi_43128711
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een gelul, helemaal naar mij toe. Ja, mensen als "tsunami" en "gevaar" bestempelen is idd een andere vorm van hersenloos classificeren van hele volksstammen, exact hetzelfde is het idd niet en dat hoeft ook niet.
pi_43129161
quote:

[..]

Deze man roept volgens jou ook nergens toe op.
quote:
"If you take out uncovered meat and place it outside... and the cats come and eat it... whose fault is it, the cats' or the uncovered meat?" he asked.

The uncovered meat is the problem, he went on to say.

"If she was in her room, in her home, in her hijab, no problem would have occurred," he added.
Dit in reactie op de verkrachting door 5 libanesen van een niet moslima.

bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6086374.stm

persoonlijk moet in die quotatie C door R vervangen worden, waarna het antwoord op de vraag is: "het is de fout van de regering / millieudienst, die niet genoeg gedaan heeft aan de groei van de rattenpopulatie. (iaw ze hadden rentokil moeten inhuren)
Call me black
pi_43130532
Gelijk het land uitgooien en de moskee bulldozeren.

Die overmatige tolerantie tegenover de islam brengt ons alleen maar ellende.

[ Bericht 22% gewijzigd door franske19 op 01-11-2006 10:54:45 ]
  woensdag 1 november 2006 @ 11:03:26 #82
151582 A_L_N_F
pi_43130851
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat een gelul, helemaal naar mij toe. Ja, mensen als "tsunami" en "gevaar" bestempelen is idd een andere vorm van hersenloos classificeren van hele volksstammen, exact hetzelfde is het idd niet en dat hoeft ook niet.
quote:
Imago eigen probleem moslims'
Gepost door Ferdinand (Ferdo) - Bron: Nederlands Dagblad
Gepubliceerd: maandag 30 oktober 2006 @ 23:19
Icoon PolitiekHet negatieve imago van de islam bij autochtonen wordt in eerste instantie veroorzaakt door de moslims zelf. Dat zegt Hikmat Mahawat Khan, voormalig voorzitter van de Nederlandse Ahmadiyya-moslimgemeenschap en kandidaat-Kamerlid voor de partij EénNL. Mahawat Khan sprak zaterdag tijdens een bijeenkomst ter ere van het dertigjarig bestaan van de Ahmadiyya-moslimgemeenschap in Nederland, waarvan hoofdzakelijk Surinaamse moslims deel uitmaken.

Volgens Mahawat Khan staat één op de twee autochtonen negatief tegenover de islam. De schuld ligt volgens hem niet zo zeer bij de politiek. Hij vindt dat de moslims zelf de hand in eigen boezem moeten steken. "We hebben altijd anderen de schuld gegeven van de problemen, zoals de politiek of de Marokkaanse gemeenschap. Het wordt tijd dat we als moslimgemeenschap onze medemoslims die het negatieve beeld van de islam bepalen aanspreken", aldus Khan.

De nummer drie van de kandidatenlijst van EénNL stelt dat moslims niet kunnen verlangen dat Nederland zich aan hen aanpast en dat ze tevreden moeten zijn met de rechten die ze tot nog toe hebben verworven. "Eerst wilden we moskeeën, en die hebben we gekregen. Vervolgens kregen we luidsprekers erop voor de gebedsomroeper, daarna wilden we hoge minaretten, we kregen eigen scholen en eigen begraafplaatsen. Laten we onze zegeningen overdenken, maar ook beseffen dat we ons vervolgens binnen de Nederlandse samenleving moeten schikken. Ik kan best begrijpen dat de Nederlanders anders zoiets krijgen van: nu is het genoeg geweest."

Zijn visie wordt niet gedeeld door PvdA-kandidaat-Kamerlid Achmed Larouz. Volgens hem zijn de spanningen en groepsvorming juist te wijten aan de vele discussies over de allochtonen-problematiek binnen de politiek.
zelfs gematigde moslims geven toe dat de fout bij de moslim gemeenschap ligt en toch blijven sommige mensen de moslimgemeenschap verdedigen en mensen als wilders zwart maken
pi_43132338
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:16 schreef Hathor het volgende:

Je weet dat Fawaz ook Westers geklede vrouwen vervloekt, en vrouwen die hun man niet gehoorzamen? Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslim mannen in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus als je Westers kleed, of je man niet gehoorzaamt.

Wat een tsunami (lees : vloedgolf, dat wordt namelijk al sinds jaar en dag overdrachtelijk gebruikt en taalt geen hond naar) aan onzin , jouw redenatie, zo is er namelijk altijd een excuus te vinden voor een laffe moord, executie..

Als Fawaz maar lang genoeg doorgaat met haatzaaierij, of beledigen tot op het bot... want dat doet hij dus gewoon door westers geklede vrouwen als hoeren af te schilderen, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.

Wat beledigend is bepaald de beledigde, niet de andere partij, ALLES kan een provocatie zijn en verhaal halen op een verbale provocatie doe je in een geciviliseerd WESTERS land nog altijd verbaal.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43132686
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Je weet dat Fawaz ook Westers geklede vrouwen vervloekt, en vrouwen die hun man niet gehoorzamen? Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslim mannen in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus als je Westers kleed, of je man niet gehoorzaamt.
Idd dat Neukgat hoort gewoon in de keuken te blijven
En als er geluid uitkomt is dat alleen aanduiding dat je eikel niet diep genoeg in d'r keeltje geschoven is.

Ik bedoel neem nou dat die ozonlaag. Als al die tuinpakdragende westerse snollen hun BH's niet verbrand hadden was dat gat net zo groot geweest als Aisha's
Call me black
pi_43134052
Maar laten we eerlijk zijn.
Dat theo van Gogh op deze manier was afgeslacht, dat was de totale natte droom van Theo.

Hiermee kon theo optimaal bewijzen dat hij gelijk had met zijn gepreek tegen de islam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43134341
Ahh, wat lief, zoals ze zeggen: de Islam is echt de godsdienst van vrede

Maar ach, met dit soort uitspraken zijn Sjeik Fawaz Jneid en zijn volgelingen van de As-Soennah-moskee natuurlijk geen echte moslims
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_43136537
Call me black
pi_43139028
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat een tsunami (lees : vloedgolf, dat wordt namelijk al sinds jaar en dag overdrachtelijk gebruikt en taalt geen hond naar) aan onzin , jouw redenatie, zo is er namelijk altijd een excuus te vinden voor een laffe moord, executie..

Als Fawaz maar lang genoeg doorgaat met haatzaaierij, of beledigen tot op het bot... want dat doet hij dus gewoon door westers geklede vrouwen als hoeren af te schilderen, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.

Wat beledigend is bepaald de beledigde, niet de andere partij, ALLES kan een provocatie zijn en verhaal halen op een verbale provocatie doe je in een geciviliseerd WESTERS land nog altijd verbaal.
Heb ik je soms aanleiding gegeven om te denken dat ik vind dat ie het verdiende of zo ? Want dat begint er aardig op te lijken met je bijdehandte gequote. Wat ik zeg is toch niet zo moeiklijk te begrijoen of wel soms ? Je kan mij gerust een paar keer in mijn gezicht uitschelden, maar als ik het zat ben breek ik je neus, simpel. Theo wist ook niet van ophouden. Dat is geen excuus voor moord uiteraard, maar het leek er toch aardig op dat ie uit was op problemen, want problemen krijg je namelijk vanzelf als je maar lang genoeg doorgaat met je gezeik.
pi_43139243
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heb ik je soms aanleiding gegeven om te denken dat ik vind dat ie het verdiende of zo ? Want dat begint er aardig op te lijken met je bijdehandte gequote. Wat ik zeg is toch niet zo moeiklijk te begrijoen of wel soms ? Je kan mij gerust een paar keer in mijn gezicht uitschelden, maar als ik het zat ben breek ik je neus, simpel. Theo wist ook niet van ophouden. Dat is geen excuus voor moord uiteraard, maar het leek er toch aardig op dat ie uit was op problemen, want problemen krijg je namelijk vanzelf als je maar lang genoeg doorgaat met je gezeik.
Ben ik helemaal met je eens. Dat wordt in de discussie over de vrijheid van meningsuiting wel eens vergeten. Je mag zeggen wat je wilt, maar de consequenties daarvan zijn ook voor jouw rekening.

Dat gold voor Theo, maar natuurlijk ook voor de moslims en moslimgemeenschap. Deze imam mag roepen wat hij wil in naam van allah en namens de moslims, maar dat wil niet zeggen dat je dan enkel mag toehoren en niets doen.
pi_43139515
quote:

[..]

Gaan we bedreigen..... Ik geloof fat dat tegen de FOK! regels is

Maar het past wel, in de algemene gedachtengang. Je wordt verbaal gekritiseerd en daar reagreer je op met fysiek geweld. Het zal wel een cultuurverschil wezen

Net zoals dat gejij-gejou en ge-Theo.... je hebt toch niet met hem geknikkerd.... gezien jouw denk/waanbeelden is Meneer van Gogh meer op zijn plaats.
Call me black
pi_43139667
Uitschelden staat tegenwoordig voor verbale kritiek?

Wat is moord dan? Fysieke kritiek?
pi_43139713
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Maar het past wel, in de algemene gedachtengang. Je wordt verbaal gekritiseerd en daar reagreer je op met fysiek geweld. Het zal wel een cultuurverschil wezen

Net zoals dat gejij-gejou en ge-Theo.... je hebt toch niet met hem geknikkerd.... gezien jouw denk/waanbeelden is Meneer van Gogh meer op zijn plaats.
Het calvinisme druipt gewoon van je post af
pi_43139736
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

pi_43140144
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dit een bedreiging was heb je de hele essentie van mijn post niet begrepen. Lees het nou nog eens en denk eerst effe na voordat je begint te piepen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hathor op 01-11-2006 16:10:39 ]
pi_43140260
quote:

[..]

Precies!
En vrouwen moeten dus ook gewoon hun plek weten en die ook innemen ipv lang genoeg doorgaan met hun gedrag, op een bepaald moment zijn moslimmannen dat namelijk zat.
Niet dat ik slaag goedkeur, maar je lokt wel het risico uit dat je geslagen wordt als je je man zo tot op het bot tergt, aldus Fawaz.

Idem geldt voor homo's, gewoon lang genoeg gaan lopen provoceren met openlijk homoseksueel gedrag. i.e. hand in hand lopen, zoenen, Roze Zaterdag gedoe etc etc. op een keer wordt het bepaalde moslimjongeren teveel en niet iedereen is verbaal goed onderlegd, niet iedereen heeft de zelfbeheersing, steek je kop dus niet boven het maaiveld van redelijjkheid uit, daarboven mag je immers geen redelijkheid verwachten.

Dat van Gogh ergens ver weg op internet in een column provoceerde, waar je dús moeite voor moest doen om dat te lezen, waarbij het lezen van zijn hier en daar over the top beledigingen dus een KEUZE was, doet er niet toe.
Dat Fawaz een geestelijk vertegenwoordiger is van zijn geloof, wel degelijk aanzien geniet bij zijn geloofsgenoten, een bepaalde verantwoordelijkheid heeft dus, doet er ook niet toe.
Daar waar je van de Paus of een priester, een dominee een excuus mag eisen, soms zelfs door de eigen achterban op de vingers getikt wordt , zo moet je over een Fawaz gewoon niet zo zeiken, negeer de man liever, en spreek hem vooral niet aan op de toon van zijn preken en ga ook ajb niet zeiken over dat die preken na een verblijf van meer dan 10 jaar in Nederland zo onderhand wel eens in het NL's zouden mogen.

wat er wél toedoet is dat, zoals de Meiden van Halal zeggen, verwensingen cq vervloekingen (i.e. beledigen, doodwensen, haatzaaien met Allah achter je staande) gewoon een onderdeel is van de Islamitsche cultuur, en waar je dus gewoon niet moeilijk over moet doen.

wat er wél toedoet dat de bal niet teruggekaatst mag worden, ook niet in de ludieke Fawaz stijl "Moge God jou zeven maal zeven maal door brandende olie omgeven en van de ratten besnuffeld en door geiten gepenetreerd een nimmer aflatende langzaam woekerende maar pijnlijke syfilis bezorgen, sluipend in aanvang maar met de tijd de pas versnellend uw hersenen aanvretend woekerend als een tumor met de dood tot gevolg en de hel als eeuwig eindstation en nog veel erger", want dergelijke verwensingen zitten niet in de Westerse cultuur en kunnen dus niet anders dan afgedaan worden als xenofobe islamofobe haatzaaierij.

wmb gaat die achterlijke Fawaz lekker door met dergelijk preken, liefst in het Nederlands, dan weten we tenminste meteen waar zo iemand voor staat en niet pas maanden, jaren na dato.

Maar ook hij moet dan niet zeiken als er eens iemand opstaat die anders denkt en handelt als ik, die dat niet pikt , die zich zo getergd voelt dat hij fysiek verhaal gaat halen, toch?

Nee, okay, dan heb ik het begrepen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43140372
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Leg mij es één ding uit: waarom zou iemand als Hirsi Ali, die kanker krijgt toegewenst, in debat willen met zo iemand? Is een doodsverwensing een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat?
Komop zeg, dat werkt ook niet zo met de gemiddelde straatjongen. "Hee Ali, je moeder is een hoer!...Zullen we erover praten?".
en zou jij mij dan even willen uitleggen waarom een geestelijke leider die al jaren wordt uitgescholden voor "geitenneuker" een debat zou willen aangaan met diegene die hem uitscheldt ?
of is dat soms wel een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat .. hey fawaz, jij en jouw gemeente zijn geitenneukers, zullen we daar even over praten ?
pleased to meet you
pi_43140378
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:40 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Deze man roept volgens jou ook nergens toe op.
[..]

Dit in reactie op de verkrachting door 5 libanesen van een niet moslima.

bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6086374.stm

persoonlijk moet in die quotatie C door R vervangen worden, waarna het antwoord op de vraag is: "het is de fout van de regering / millieudienst, die niet genoeg gedaan heeft aan de groei van de rattenpopulatie. (iaw ze hadden rentokil moeten inhuren)
Ik heb effe niet zo snel een link hiervan, maar ik heb inmiddels begrepen dat deze imam door de Australische moslimgemeenschap min of meer het zwijgen is opgelegd en uit zijn functie ontheven is. Dat mag dan natuurlijk ook wel effe vermeld worden.
pi_43140519
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb effe niet zo snel een link hiervan, maar ik heb inmiddels begrepen dat deze imam door de Australische moslimgemeenschap min of meer het zwijgen is opgelegd en uit zijn functie ontheven is. Dat mag dan natuurlijk ook wel effe vermeld worden.
Dat is ie dus niet...de regering beraad zich op stappen...... men wil natuurlijk nieuwe rellen voorkomen.
En het is niet de eerste keer dat dit soort uitspraken gedaan worden.
Een beetje water na de wijn als je het mij vraagt
Call me black
pi_43140755
Eeeh Milagro....ik ben nooit geen fan van die papzak geweest, en ik heb hem ook niet echt op de voet gevolgd of zo, maar ik heb hem meerdere keren op TV moslims zien uitschelden, en ook in interviews in magazines zei ie gewoon wat ie van ze vond als hem erom werd gevraagd. Ik heb altijd al gezegd dat als hem ooit iets zou overkomen, hij het gewoon aan zichzelf te danken had. Je kan gewoon niet ongestraft mensen blijven beledigen en denken dat ze het allemaal wel voor zoete koek slikken, mensen worden tegenwoordig al voor veel minder vermoord. Hij deed het dus niet op een of andere achteraf site op het internet, hij deed het gewoon publiekelijk, want hij hield wel van een beetje shockeren. Dat heeft ie dus op zijn brood gekregen, precies zoals ik je wel had kunnen voorspellen.

Het heeft verder ook geen nut om allerlei imam uitspraken erbij te halen, want dat slaat nergens op. Continu beledigen= vragen om problemen, en zo is het overal en altijd al geweest.
pi_43140767
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Nee terrorisme.
Uitschelden is wat jjij doet....dom roepen.
Woordgebruik als geitenneuker en pygmee onderbouwen en in context gebruiken is idd kritiek.

Zo kan ik de term islamofascist perfect onderbouwen, evenals de uitdrukking geitenneucker, en je domweg onterecht aangesproken voelen...jammer dan.

De imam in kwestie behoort zeer zeker tot de geitenneuker groep
Job Cohen en zijn Snolletje tot de pygmeeen van de 5e collone, volgens die onderbouwing

@ Hathor
Had je hem mischien wat beter moeten volgen.
Een goede vriendin van hem was bij. de Tandartsdochter Ebru Umar, welke niet qualificeerd als troetelallochtoon daar zowel zij als haar ouders geslaagd zijn in de samenleving. Zij zelf wordt regelmatig geslagen door kleine islamofascistjes die moeite hebben dat een vrouw van turkse komaf atheistisch is en een eigen mening heeft en uit.
Van Gogh is evenmin vermoord door een christen, katholiek, Jehova'sgetuige, Hindu of Budhist, groeperingen waartegen hij ook nogal eens kritiek op had.

[ Bericht 24% gewijzigd door Jack_Pershing op 01-11-2006 16:25:51 ]
Call me black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')