quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef milagro het volgende:
Verwensen is een onderdeel vd Islamitsche cultuur
Nou, dan zijn we er toch, verwens maar raak dan, maar zeur niet als er verwensingen terug komen.
wilders roept helemaal niet op tot haat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het oproepen tot haat is exact vergelijkbaar.
Die imam verwenst en roept nergens op tot geweld of dat "je moslims moet doden"- beetje domme retoriek van je.
Wilders doet hetzelfde als deze imam, no doubt. En het merendeel van Nederland heeft helemaal geen hekel aan moslims. Je spreekt namens jou en je schietgrage pa.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
wilders roept helemaal niet op tot haat.
het merendeel van de nederland heeft al een hekel aan de overgrote meerderheid van de moslims door het gedrag van die groepering.
als moslims zich keurig zouden gedragen dan zou er ook geen fortuyn of wilders zijn geweest.
Ja hoor, maar ik loop nergens hand in hand.quote:durf jij trouwens in rotterdam hand in hand te lopen door een marokkanenwijk?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilders doet hetzelfde als deze imam, no doubt. En het merendeel van Nederland heeft helemaal geen hekel aan moslims. Je spreekt namens jou en je schietgrage pa.
[..]
Ja hoor, maar ik loop nergens hand in hand.
mijn vader heeft tenminste geen mietje als zoon en kan later met zijn kleinkinderen gaan voetballen.quote:uly 15, 2005
Nederlanders meeste problemen met moslims - @ 00:09 PST
Van de Nederlanders staat 51 procent negatief tegenover moslims. In Duitsland gaat het om 47 procent. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van het Amerikaanse Pew Research Center, waarvan de resultaten donderdag zijn bekendgemaakt.
De peiling vond plaats is zes moslimlanden, negen Noord-Amerikaanse en Europese staten en in China en India. Nederlanders blijken de meeste problemen met moslims te hebben van alle ondervraagde volkeren.
Ondanks de angst voor terrorisme, staat in Groot-Brittannië, Verenigde Staten, Frankrijk, Canada en Rusland een meerderheid welwillend tegenover islamieten. Voor Spanje en Polen geldt dat in iets mindere mate. In Nederland en Duitsland keerde de publieke opinie zich tegen de moslims.
Van de ondervraagde Nederlanders vindt eveneens 51 procent een verbod op hoofddoekjes een goed idee. Alleen in Frankrijk, India en de Bondsrepubliek zijn er procentueel meer voorstanders.
In het islamitische Jordanië blijkt 100 procent van de bevolking problemen te hebben met de joden, in Libanon 99 procent en in Marokko 88 procent. Ook heeft 61 procent van de Marokkanen moeite met christenen.
Bron:
© 1996-2005 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf
mooi dan kun je nu ff je woorden terugnemen over het feit dat de meerderheid in nederland negatief (net woord voor haten) tegenover de islam staatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
Mijn vader gaat met zijn kleinkinderen op vakantie!
En meteen schreeuwen de rechtse partijen weer over uitzetting.quote:De fracties van CDA en VVD willen maatregelen tegen de imam. Ze willen dat nagegaan wordt of er er alsnog strafvervolging mogelijk is. Ook dringen ze aan op een preekverbod voor de imam. Indien mogelijk moet zijn tewerkstellingsvergunning worden ingetrokken, zodat de man het land uitgezet kan worden.
Hij blies alleen maar een beetje stoom af.quote:108 Teletekst wo 01 nov
Imam "blies stoom af" met preek
` De Haagse imam Fawaz heeft in NOVA
zijn verwensingen aan het adres van
Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh
gerelativeerd.CDA en VVD dringen aan op
een preekverbod van de imam en willen
onderzocht zien of hij kan worden
vervolgd,of kan worden uitgezet.
De imam hield voor de moord op Theo van
Gogh een preek in de As-Soennah moskee,
waarin hij Hirsi Ali en Theo van Gogh
ernstige ziektes toewenste en God vroeg
met hen af te rekenen.Verwensingen zijn
een manier om woede te kanaliseren en
stoom af te blazen,zei de imam.
Tegelijkertijd zei Fawaz dat niemand
het recht in eigen hand mag nemen.
Als hij het echt meent dan moet hij dit ook herhalen tijdens z'n volgende preek, we zullen zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:44 schreef ondeugend het volgende:
Hij blies alleen maar een beetje stoom af.
lol volgensmij duurt het niet lang of de eerste meezingers komen op google videoquote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
wahahaha nu in NOVA
die gast kan lekker brullen zeg, die zal me een gang maken in de lokale skihut
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
wahahaha nu in NOVA
die gast kan lekker brullen zeg, die zal me een gang maken in de lokale skihut
Er is wel een duidelijk verschil tussen de "oproep" van Wilders en de oproep van de Imam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
Die imam verwenst en roept nergens op tot geweld of dat "je moslims moet doden"- beetje domme retoriek van je.
Ik haat niemand. Maar een iman of eigenlijk wie dan ook die zulke uitspraken doet en geen Nederlands paspoort heeft. Weg er mee.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:08 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
mooi dan kun je nu ff je woorden terugnemen over het feit dat de meerderheid in nederland negatief (net woord voor haten) tegenover de islam staat
wilders zegt het natuurlijk niet. Maar een ieder weet wel dat hij het wel zo bedoeld. De man is gewoon iemand die buitenlanders haat. En moslims in het bijzonder. Net als Verdonk trouwens. Je hoeft alleen maar naar die arische blonde kop van Wilders te kijken en je weet voldoende over die man.quote:Op woensdag 1 november 2006 07:40 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er is wel een duidelijk verschil tussen de "oproep" van Wilders en de oproep van de Imam.
Wilders heeft het in het algemeen over een groep, hij noemt geen individuen, de Imam benoemt ze bij naam en toenaam.
Wilders spreekt over de in zijn ogen onwenselijke ontwikkeling dat Nederland (Europa) wordt overspoeld (tsunami) door moslims. De Iman zegt dat bepaalde personen een dodelijke of ongeneselijke ziekte moeten krijgen op een dermate emotionele manier dat dat door gelovigen zonder meer als een oproep tot moord gezien moet worden of uitgedrukt in hun belevingswereld|: dat zij tijdelijk een instrument van Allah mogen worden![]()
Dit is weer een typisch staaltje van moslim-logica, doodverwensingen mogen niet, maar je mag wel iemand een dodelijke ziekte toewensen. Ongelovigen vervloeken mag wel, maar zich kritisch uitlaten over de islam mag niet.
Amen inshallahquote:Op woensdag 1 november 2006 08:16 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dit relevant is, maar dit zeg ik al jaren, zelfs voor de moord op Theo.... als je maar lang genoeg een bepaalde bevolkingsgroep belachelijk blijft maken, of zelfs beledigen tot op het bot... want dat deed Theo dus gewoon, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.
Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslims in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus.
Leg mij es één ding uit: waarom zou iemand als Hirsi Ali, die kanker krijgt toegewenst, in debat willen met zo iemand? Is een doodsverwensing een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Imam Fawaz is een integere en welbespraakte intellectueel die zijn degen in een debat kruist met zijn tegenstanders. Helaas wilde bange Ali het debat niet aan met Fawaz, ze wilde namelijk niet publiekelijk vernederd worden door de scherpzinnige imam, hoewel Fawaz Magan tot 2 keer toe had uitgedaagd tot een debat inzake haar ridicule opvattingen over de Islam. Ironisch genoeg is de man die een politicus de kanker toewenste, Theo van gogh, zelf geveld door de vaderlandse trots Volkert van de G. Ook daarmee kan Fawaz niet meer in debat.
nee dan gaan we de straat op voor een rondedansje...quote:Op woensdag 1 november 2006 08:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Amen inshallah
Ik word ook echt kriegel van mensen die dan weer vinden dat een imam dingen niet mag roepen maar iemand als Wilders wel. Als er straks een moslim wordt omgelegd door iemand die op zijn computer vaak ingelogd was op de site van Wilders, dan is er natuurlijk niks aan de hand.![]()
Heeft Wilders mensen doodgewenst dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Amen inshallah
Ik word ook echt kriegel van mensen die dan weer vinden dat een imam dingen niet mag roepen maar iemand als Wilders wel. Als er straks een moslim wordt omgelegd door iemand die op zijn computer vaak ingelogd was op de site van Wilders, dan is er natuurlijk niks aan de hand.![]()
Moet het perse exact hetzelfde zijn dan om het te kunnen vergelijken? Mensen als een gevaar bestempelen, zelfs als een natuurgevaar - vind ik ook niet echt opwekkend en kun je zeker als heel onheilspellend betitelen. Wilders verkondigt wel degelijk wekelijks dit soort boodschappen. Beetje hypocriete reactie weer - moslims zijn immers altijd erger.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heeft Wilders mensen doodgewenst dan?
Ik vind Wilders een gevaarlijke man met zijn zwart-wit (moslim-rest) denken, maar hij bewandelt vooralsnog de randjes van wat kan op politiek/populistisch vlak, of zit er nét overheen. Je kunt alleen niet van hem zeggen dat hij wekelijks op een kansel mensen de kanker wenst.
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet het perse exact hetzelfde zijn dan om het te kunnen vergelijken? Mensen als een gevaar bestempelen, zelfs als een natuurgevaar - vind ik ook niet echt opwekkend en kun je zeker als heel onheilspellend betitelen. Wilders verkondigt wel degelijk wekelijks dit soort boodschappen. Beetje hypocriete reactie weer - moslims zijn immers altijd erger.
Onzin. Dingen zijn vrijwel nooit 1 op 1 het zelfde.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dat is wel wenselijk. anders slaat het namelijk nergens op. dat heet appels en peren.
daar is bij jouw vergelijking al helemaal geen sprake van. ook niet bij je hypothese dat mensen het niet erg zouden vinden als er een moslims wordt vermoord door een moordenaar die vaak op wilders' site zit.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Dingen zijn vrijwel nooit 1 op 1 het zelfde.
Het is wel degelijjk te vergelijjken maar daar moet je wel enig inzichtelijk vermogen voor hebben, lieve zoalsquote:Op woensdag 1 november 2006 09:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar is bij jouw vergelijking al helemaal geen sprake van. ook niet bij je hypothese dat mensen het niet erg zouden vinden als er een moslims wordt vermoord door een moordenaar die vaak op wilders' site zit.
nou mijn waarde sch. ik kan over het algemeen prima vergelijkingen vergelijken. soms maak je een goede, dit keer niet. trouwens hoe zijn we bij wilders verzeild geraakt, over hem zijn toch al genoeg topics. laten we ons concentreren op de vraag of deze imaam het wel verdient om in onze maatschappij te zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel degelijjk te vergelijjken maar daar moet je wel enig inzichtelijk vermogen voor hebben, lieve zoals
Wat een gelul, helemaal naar mij toe. Ja, mensen als "tsunami" en "gevaar" bestempelen is idd een andere vorm van hersenloos classificeren van hele volksstammen, exact hetzelfde is het idd niet en dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet het perse exact hetzelfde zijn dan om het te kunnen vergelijken? Mensen als een gevaar bestempelen, zelfs als een natuurgevaar - vind ik ook niet echt opwekkend en kun je zeker als heel onheilspellend betitelen. Wilders verkondigt wel degelijk wekelijks dit soort boodschappen. Beetje hypocriete reactie weer - moslims zijn immers altijd erger.
Deze man roept volgens jou ook nergens toe op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit in reactie op de verkrachting door 5 libanesen van een niet moslima.quote:"If you take out uncovered meat and place it outside... and the cats come and eat it... whose fault is it, the cats' or the uncovered meat?" he asked.
The uncovered meat is the problem, he went on to say.
"If she was in her room, in her home, in her hijab, no problem would have occurred," he added.
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat een gelul, helemaal naar mij toe. Ja, mensen als "tsunami" en "gevaar" bestempelen is idd een andere vorm van hersenloos classificeren van hele volksstammen, exact hetzelfde is het idd niet en dat hoeft ook niet.
zelfs gematigde moslims geven toe dat de fout bij de moslim gemeenschap ligt en toch blijven sommige mensen de moslimgemeenschap verdedigen en mensen als wilders zwart makenquote:Imago eigen probleem moslims'
Gepost door Ferdinand (Ferdo) - Bron: Nederlands Dagblad
Gepubliceerd: maandag 30 oktober 2006 @ 23:19
Icoon PolitiekHet negatieve imago van de islam bij autochtonen wordt in eerste instantie veroorzaakt door de moslims zelf. Dat zegt Hikmat Mahawat Khan, voormalig voorzitter van de Nederlandse Ahmadiyya-moslimgemeenschap en kandidaat-Kamerlid voor de partij EénNL. Mahawat Khan sprak zaterdag tijdens een bijeenkomst ter ere van het dertigjarig bestaan van de Ahmadiyya-moslimgemeenschap in Nederland, waarvan hoofdzakelijk Surinaamse moslims deel uitmaken.
Volgens Mahawat Khan staat één op de twee autochtonen negatief tegenover de islam. De schuld ligt volgens hem niet zo zeer bij de politiek. Hij vindt dat de moslims zelf de hand in eigen boezem moeten steken. "We hebben altijd anderen de schuld gegeven van de problemen, zoals de politiek of de Marokkaanse gemeenschap. Het wordt tijd dat we als moslimgemeenschap onze medemoslims die het negatieve beeld van de islam bepalen aanspreken", aldus Khan.
De nummer drie van de kandidatenlijst van EénNL stelt dat moslims niet kunnen verlangen dat Nederland zich aan hen aanpast en dat ze tevreden moeten zijn met de rechten die ze tot nog toe hebben verworven. "Eerst wilden we moskeeën, en die hebben we gekregen. Vervolgens kregen we luidsprekers erop voor de gebedsomroeper, daarna wilden we hoge minaretten, we kregen eigen scholen en eigen begraafplaatsen. Laten we onze zegeningen overdenken, maar ook beseffen dat we ons vervolgens binnen de Nederlandse samenleving moeten schikken. Ik kan best begrijpen dat de Nederlanders anders zoiets krijgen van: nu is het genoeg geweest."
Zijn visie wordt niet gedeeld door PvdA-kandidaat-Kamerlid Achmed Larouz. Volgens hem zijn de spanningen en groepsvorming juist te wijten aan de vele discussies over de allochtonen-problematiek binnen de politiek.
Je weet dat Fawaz ook Westers geklede vrouwen vervloekt, en vrouwen die hun man niet gehoorzamen? Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslim mannen in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus als je Westers kleed, of je man niet gehoorzaamt.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:16 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dit relevant is, maar dit zeg ik al jaren, zelfs voor de moord op Theo.... als je maar lang genoeg een bepaalde bevolkingsgroep belachelijk blijft maken, of zelfs beledigen tot op het bot... want dat deed Theo dus gewoon, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.
Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslims in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus.
Idd dat Neukgat hoort gewoon in de keuken te blijvenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Je weet dat Fawaz ook Westers geklede vrouwen vervloekt, en vrouwen die hun man niet gehoorzamen? Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslim mannen in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus als je Westers kleed, of je man niet gehoorzaamt.
Heb ik je soms aanleiding gegeven om te denken dat ik vind dat ie het verdiende of zo ? Want dat begint er aardig op te lijken met je bijdehandte gequote. Wat ik zeg is toch niet zo moeiklijk te begrijoen of wel soms ? Je kan mij gerust een paar keer in mijn gezicht uitschelden, maar als ik het zat ben breek ik je neus, simpel. Theo wist ook niet van ophouden. Dat is geen excuus voor moord uiteraard, maar het leek er toch aardig op dat ie uit was op problemen, want problemen krijg je namelijk vanzelf als je maar lang genoeg doorgaat met je gezeik.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Je weet dat Fawaz ook Westers geklede vrouwen vervloekt, en vrouwen die hun man niet gehoorzamen? Als het al inderdaad zo is dat imams het nodig vinden om je te noemen in het gebed, dan heb je toch echt wel iets geflikt wat bij moslim mannen in het verkeerde keelgat schiet, provocatie dus als je Westers kleed, of je man niet gehoorzaamt.
Wat een tsunami (lees : vloedgolf, dat wordt namelijk al sinds jaar en dag overdrachtelijk gebruikt en taalt geen hond naar) aan onzin , jouw redenatie, zo is er namelijk altijd een excuus te vinden voor een laffe moord, executie..
Als Fawaz maar lang genoeg doorgaat met haatzaaierij, of beledigen tot op het bot... want dat doet hij dus gewoon door westers geklede vrouwen als hoeren af te schilderen, dan moet je niet vreemd reageren als vroeg of laat iemand uit die groep naar voren treed en verhaal wil komen halen.
Wat beledigend is bepaald de beledigde, niet de andere partij, ALLES kan een provocatie zijn en verhaal halen op een verbale provocatie doe je in een geciviliseerd WESTERS land nog altijd verbaal.
Ben ik helemaal met je eens. Dat wordt in de discussie over de vrijheid van meningsuiting wel eens vergeten. Je mag zeggen wat je wilt, maar de consequenties daarvan zijn ook voor jouw rekening.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb ik je soms aanleiding gegeven om te denken dat ik vind dat ie het verdiende of zo ? Want dat begint er aardig op te lijken met je bijdehandte gequote. Wat ik zeg is toch niet zo moeiklijk te begrijoen of wel soms ? Je kan mij gerust een paar keer in mijn gezicht uitschelden, maar als ik het zat ben breek ik je neus, simpel. Theo wist ook niet van ophouden. Dat is geen excuus voor moord uiteraard, maar het leek er toch aardig op dat ie uit was op problemen, want problemen krijg je namelijk vanzelf als je maar lang genoeg doorgaat met je gezeik.
Gaan we bedreigen..... Ik geloof fat dat tegen de FOK! regels isquote:Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb ik je soms aanleiding gegeven om te denken dat ik vind dat ie het verdiende of zo ? Want dat begint er aardig op te lijken met je bijdehandte gequote. Wat ik zeg is toch niet zo moeiklijk te begrijoen of wel soms ? Je kan mij gerust een paar keer in mijn gezicht uitschelden, maar als ik het zat ben breek ik je neus, simpel. Theo wist ook niet van ophouden. Dat is geen excuus voor moord uiteraard, maar het leek er toch aardig op dat ie uit was op problemen, want problemen krijg je namelijk vanzelf als je maar lang genoeg doorgaat met je gezeik.
Het calvinisme druipt gewoon van je post afquote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Gaan we bedreigen..... Ik geloof fat dat tegen de FOK! regels is
Maar het past wel, in de algemene gedachtengang. Je wordt verbaal gekritiseerd en daar reagreer je op met fysiek geweld. Het zal wel een cultuurverschil wezen
Net zoals dat gejij-gejou en ge-Theo.... je hebt toch niet met hem geknikkerd.... gezien jouw denk/waanbeelden is Meneer van Gogh meer op zijn plaats.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Uitschelden staat tegenwoordig voor verbale kritiek?
Wat is moord dan? Fysieke kritiek?
Als jij denkt dat dit een bedreiging was heb je de hele essentie van mijn post niet begrepen. Lees het nou nog eens en denk eerst effe na voordat je begint te piepen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Gaan we bedreigen..... Ik geloof fat dat tegen de FOK! regels is
Maar het past wel, in de algemene gedachtengang. Je wordt verbaal gekritiseerd en daar reagreer je op met fysiek geweld. Het zal wel een cultuurverschil wezen
Net zoals dat gejij-gejou en ge-Theo.... je hebt toch niet met hem geknikkerd.... gezien jouw denk/waanbeelden is Meneer van Gogh meer op zijn plaats.
Precies!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
en zou jij mij dan even willen uitleggen waarom een geestelijke leider die al jaren wordt uitgescholden voor "geitenneuker" een debat zou willen aangaan met diegene die hem uitscheldt ?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Leg mij es één ding uit: waarom zou iemand als Hirsi Ali, die kanker krijgt toegewenst, in debat willen met zo iemand? Is een doodsverwensing een goede, respectvolle, gangbare opstap naar een debat?
Komop zeg, dat werkt ook niet zo met de gemiddelde straatjongen. "Hee Ali, je moeder is een hoer!...Zullen we erover praten?".
Ik heb effe niet zo snel een link hiervan, maar ik heb inmiddels begrepen dat deze imam door de Australische moslimgemeenschap min of meer het zwijgen is opgelegd en uit zijn functie ontheven is. Dat mag dan natuurlijk ook wel effe vermeld worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:40 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Deze man roept volgens jou ook nergens toe op.
[..]
Dit in reactie op de verkrachting door 5 libanesen van een niet moslima.
bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6086374.stm
persoonlijk moet in die quotatie C door R vervangen worden, waarna het antwoord op de vraag is: "het is de fout van de regering / millieudienst, die niet genoeg gedaan heeft aan de groei van de rattenpopulatie. (iaw ze hadden rentokil moeten inhuren)
Dat is ie dus niet...de regering beraad zich op stappen...... men wil natuurlijk nieuwe rellen voorkomen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb effe niet zo snel een link hiervan, maar ik heb inmiddels begrepen dat deze imam door de Australische moslimgemeenschap min of meer het zwijgen is opgelegd en uit zijn functie ontheven is. Dat mag dan natuurlijk ook wel effe vermeld worden.![]()
Nee terrorisme.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Uitschelden staat tegenwoordig voor verbale kritiek?
Wat is moord dan? Fysieke kritiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |