Nee, het begrip starwars( darkside/ lightside ) was de beste omschrijving om het uit te leggen starwars zelf is niet echt en ik denk ook niet dat het echt zo ver komt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef Niwa het volgende:
Ik heb het dit keer helemaal gelezen. Écht.
Maar, jij denkt dus dat Starwars echt is, oid? Ik begrijp het niet helemaal.
Ok. Dan zeg jij dus dat als je je slecht gedraagd, je je slecht gaat voelen. Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef depax het volgende:
[..]
Nee, het begrip starwars( darkside/ lightside ) was de beste omschrijving om het uit te leggen starwars zelf is niet echt en ik denk ook niet dat het echt zo ver komt.
het was haar opa en mijn oma.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:10 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ok. Dan zeg jij dus dat als je je slecht gedraagd, je je slecht gaat voelen. Dat is toch logisch?
En hoe straffen je opa en je oma je eigenlijk? (:'))
Hoe is jouw gave dan geactiveerd?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:14 schreef depax het volgende:
[..]
het was haar opa en mijn oma.
Ik had geprobeerd mijn vriendin na het zwarte te krijgen aan daar liet ze mij door straffen, om te zorgen dat ik het niet nog een keer deed.
Hoe het straffen ging ik kreeg het heel koud. Mijn oma pakte mij bij mijn schouder en ik voelde dat ze kwaad op mij was en dat ze probeerde mijn zwarte kant te verdrijven. Enigste wat dat dan na laat is leegte diepe leegte in je ziel. en je kan het dan alleen vervangen door dingen van de witte kant (liefde/emoties/respect/vertrouwen/eerbied)
Zoals ik zei dit is zware materie voor mensen die er niet mee kunnen omgaan ( dat kan je wel zien aan de reactie van in RP over dat ik maar eens een onderzoek moet laten plegen voor schizofrenie wat ik gewoon een belediging vind voor het anders zijn)
Geloof me als je me in het echt zou zien zou je dit niet eens allemaal achter me uithalen.
maar ik merk zelfs al is dit TRUE veel mensen zien nog altijd niet in dat er meer dingen tussen hemel en aarde zijn dan wij denken.
Iedereen heeft een gave alleen bij heel weinige wordt dit geactiveerd (komt tot uiting) op een of andere manier.
lees het eerste ding op astral society.quote:
Ik denk dat jij mij niet moet beoordelen en gewoon ver weg van dit topic moet blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:22 schreef type_29 het volgende:
-
Eerlijk gezegd verdiep ik me er totaal niet in maar als je met mijn "soort" mensen omgaat dan krijg je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Sorry hoor maar dat gelevel altijd!
Kun je niet ergens anders je voldoening uithalen dan de klok horen maar de klepel niet kennen?
Je bent een reiki wat is dat nu weer dan?
Ze is master...level 3...gatverdamme man!
Kom op zet beide benen op de grond en probeer eens je niet zo te verdiepen in die spiri shit.
Ik ben zelf ook heldervoelend bv, ik wil er niets mee...of ik nu wel of niet spiritueel ben wat een ander ervan vind het kan me echt geen bal schelen!
Het enige dat ik prettig vind is dat ik mijzelf ben en mag zijn..
De rest ach, de hele wereld valt of staat bij zelfkennis en vertrouwen in het zelf.
Het leven is zwart wit en grijs in het midden en hieromheen vele kleuren...wat maakt het uit,,,de kleuren bestaan, waarom kies je uit een kleur...
er is zoveel meer nml
Ah, ik vond het al lang duren voordat het complot-gemiep zou beginnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef depax het volgende:
Nu waar ik dus eigelijk na toe wil. Zoals ik al zei val ik ondere de mensen waar niet veel begrip voor te vinden is omdat ze "anders" zijn en is dit topic dan ook taboe want de wereldleiders willen niet laten uitkomen, dat mensen van mijn "soort" echt bestaan.
Fantastisch. Je bent 23 en je hebt tientallen mensen ontmoet zonder daar bewust over na te denken.quote:In mijn redelijk korte leven heb ik al 10 tallen mensen ontmoet zonder bewust erover na te denken, maar op de een of andere manier trekken "wij" na elkaar toe.
Zwart/wit, master-levels.. Ik zou wat minder Dungeons&Dragons verhaaltjes lezen, en je neus eens buiten het zelbevestigende zweef-circuit steken.quote:Wat ik al ontmoet heb:
een gedachtevoelster: gewoon via msn chat wist zij hoe ik me voelde en wat ik op het moment aanhad.
iemand die spreekt met de dode: mijn beste vriendin op het moment ( na de meid waar ik verliefd op ben dan) Ik kan alles met haar bespreken en zij helpt mij om naar het witte te komen. Zelf is ze al Master level 2.
Haar dochter: ook iemand die met de dode spreekt en een gedachtelezer: Ze is zelf puur wit en het voelde ook heel raar voor het eerst bij te zijn. Ze analyseerde mij en gelukkig konden mijn zwarte begeleiders voorkomen dat ze mijn gedacht ging lezen. Ze is pas 7 maar zit al op Master level 3 en begeleid haar moeder nadat die een misstap na het zwarte heeft gedaan en daar twee keer zwaar gestraft voor is.
Het is bijzonder dat wat iemand droomt niet uitkomt?quote:De hartsvriendin van mijn beste vriendin en de meid waar ik verliefd op ben: omgekeerde precog zij heeft dus het zelfde als mij alleen ipv dat het echt gebeurd droomt zij het andersom. Precognative komt nog redelijk vaak voor ( al komen heel veel mensen er niet voor uit) maar reversed precognatives heel weinig.
Ik heb de gave om te herkennen wanneer iemand onzin uitkraamt, en ik voel me meer aangetrokken tot anderen die dat ook hebben, dan tot mensen die zelf onzin uitkramen.quote:overwegend wit met zwarte trekken die als ik met haar spreek ook onbewust versterkt. Haar vriendin probeerd dat tegen te houden en mij er door te straffen door bijvoorbeeld haar opa of mijn oma te sturen en die laten te proberen het zwarte uit me te verdrijven wat ongelofelijk pijn doet en erg vermoeiend is.
Zo je hebt zelfs dit al gelezen knap van jeJe zal me wel hartstikke gestoord vinden. Moet je zelf weten.
Voor de rest van mensen die wel open minded zijn.
Wie van jullie kan dit soort verhalen beamen. Heb jij een gave of ken je mensen met een gave en voel je je dan ook onbewust meer naar aangetrokken dan andere mensen?
Verdedigen? Het is geen tribunaal, of een spelletje wie er meer gelijk heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef Niwa het volgende:
Ja TS, je plaatst zelf het topic, dan moet je jezelf ook verdedigen.
Wat wil TS dan met het topic?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Verdedigen? Het is geen tribunaal, of een spelletje wie er meer gelijk heeft.
En laat elkaar een beetje in zijn/haar waarde svp.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al lang duren voordat het complot-gemiep zou beginnen.
[..]Welk complot ik zeg een ding en ik ben meteen een complot aanhanger
Fantastisch. Je bent 23 en je hebt tientallen mensen ontmoet zonder daar bewust over na te denken.
Newsflash: Je bent niet anders dan na afronding zo'n 100% van de rest van de wereldbevolking.
[..]
Zwart/wit, master-levels.. Ik zou wat minder Dungeons&Dragons verhaaltjes lezen, en je neus eens buiten het zelbevestigende zweef-circuit steken.
[..] Ik lees die dingen niet ik lees normale boeken zoals jij of kijk tv. Ik leef ook niet in mijn eigen wereld.
Het is bijzonder dat wat iemand droomt niet uitkomt?.
En wat is dan precies het omgekeerde dat uitkomt? Als je droomt dat iemand dood gaat, en dat gebeurt niet, wat is dan 'precies het omgekeerde'? Dat hij blijft leven, of dat de rest van de wereld dood gaat en hij blijft leven?
Op deze manier kan ik van iedereen wel een helderziende maken.
[..]Omgekeerd wil zeggen ze denkt dat iets bij iemand anders gebeurd en in werkelijkheid is het andersom.
voorbeeld : Ze droomde dat alle huizen om haar heen in brand stonden maar in werkelijkheid was het haar eigen kamer:
voorbeeld 2: Ze droomde dat een van haar vrienden een familielid verloor in werkelijkheid was ze dat zelf.
Ik heb de gave om te herkennen wanneer iemand onzin uitkraamt, en ik voel me meer aangetrokken tot anderen die dat ook hebben, dan tot mensen die zelf onzin uitkramen.
Oh wacht.. Nu ben ik natuurlijk niet 'open-minded'.
Dat is jouw mening en die mag je hebben, maar wat doe je dan in TRUE?
Ach, de OP is weer het standaard riedeltje. Het 'De machthebbers willen niet dat dit bekend wordt' boehoe, ik is klein en zij zijn groot-complot gejank en het overbekende 'als je dit niet gelooft dan ben je niet open-minded'. We gooien nog wat vage autoriteit in de mix door het te gaan hebben over 'master levels' alsof we het over de wereldkampioenschappen judo hebben, en de meest waanzinnige claims moeten blijkbaar voor zoete koek geslikt worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tis goed hoor NS.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan val me aan leg me uit wat je wilt weten en ik leg het uit. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, de OP is weer het standaard riedeltje. Het 'De machthebbers willen niet dat dit bekend wordt' boehoe, ik is klein en zij zijn groot-complot gejank en het overbekende 'als je dit niet gelooft dan ben je niet open-minded'. We gooien nog wat vage autoriteit in de mix door het te gaan hebben over 'master levels' alsof we het over de wereldkampioenschappen judo hebben, en de meest waanzinnige claims moeten blijkbaar voor zoete koek geslikt worden.
Wie moet wie hier nou in z'n waarde laten?
Iedereen elkaar (jij ziet niet wat er inmiddels al verwijderd is). Ik geef het gewoon mee dat het niet de bedoeling is elkaar de grond in te trappen om wat hij of zij gelooft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie moet wie hier nou in z'n waarde laten?
Maatstaven worden alleen gecreerd om het duidelijker te maken ( mijn star wars verhaal dus )quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:07 schreef jogy het volgende:
Apart verhaal, maar dat heb je zelf ook al door, wel goed dat je het een beetje in de publiciteit wilt zetten trouwens, mensen zijn tegenwoordig teveel van het "ik zie het niet dus het bestaat niet![]()
" en dat is hun goed recht natuurlijk, alleen worden dit soort topics meteen in het belachelijke getrokken of mensen worden er oprecht boos over
.
Anyway, het is mens-eigen om dingen te in hokjes te stoppen en maatstaven te creëeren om dingen duidelijk te maken, daarom heb je level 1, master, master 3, Grand Dragon of the black Diamond en weet ik veel wat nog meer, daar ken je ook doorheen proberen te kijken denk ik. De een is wat sterker dan de ander of wat dan ook. Op zich geloof ik best in dit soort dingen, ikzelf heb ooit in een grijs verleden ( nadat ik het op RTL4 had gezien in de 5 uur show ofzo
) mijn moeder van een pijnlijke pols afgeholpen door met mijn handen eromheen te zitten van een afstandje, ze had er 3 maanden geen last meer van maar wilde het nooit meer proberen omdat het eng was
. Sindsdien ook nooit iets meer iets gedaan wat 'raar' is trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |