Ja, leuk, maar waarom maak je dan een topic als deze? In de OP zeg je hem niet te kunnen vertrouwen etc en dan kom je nu met zo'n happy wij halen het wel post. Beetje tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Onlyy het volgende:
Hij heeft duidelijk laten weten dat hij er erg veel spijt van heeft..dat liet hij al weten op het moment dat hij het me vertelde. Je kunt natuurlijk nóóit van tevoren weten of je partner vreemdgaat. Ook al hij/ zij dat nog nooit gedaan heeft!!! Alles heeft zijn voor-en nadelen. En ik denk dat als ik het van de positieve kant bekijk, het ons heeft laten inzien, hoe blij we met elkaar zijn!! Maar ik denk vooral hém.
Het zal tijd en energie kosten om hem weer te vertrouwen..en vast ook de nodige tranen. Maar je doet het omdat je van elkaar houdt.
Mijn opa en oma zijn trouwens 55 jaar getrouwd. En mijn oma is vroeger (toen ze net samen waren) ook eens vreemdgegaan. Toch zijn ze nu al 55 jaar hartstikke gelukkig met elkaar. Het kan dus wel en daar gaan wij ook voor
Misschien heeft TS iets aan dit topic gehad en is ze anders tegen de situatie aan gaan kijken...?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:34 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar waarom maak je dan een topic als deze? In de OP zeg je hem niet te kunnen vertrouwen etc en dan kom je nu met zo'n happy wij halen het wel post. Beetje tegenstrijdig.
Dat vind ik toch wel apart. 90 procent van de adviezen waren hier, de relatie verbreken. Maargoed je kunt er uit halen wat je wilt natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef Onlyy het volgende:
Ja, wat Fawn zegt inderdaad! Ik vind het helemaal niet tegenstrijdig! Ik heb juist veel aan dit topic gehad!!!!!!!
Ja, ook wel waar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:26 schreef Moja het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel apart. 90 procent van de adviezen waren hier, de relatie verbreken. Maargoed je kunt er uit halen wat je wilt natuurlijk![]()
Nou ja, mij heb je er niet meequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef Fawn het volgende:
[..]
Ja, ook wel waar.
Maarja, als 10 mensen 'nee' zeggen als ik advies vraag, doe ik soms ook wel eens juist 'ja'....![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 17:25 schreef Relneger18 het volgende:
Al die zeer vage posts van "word wakker , KAP ER MEE en zovoorts" maken mij ziek.
Stel he, ze maakt het uit.
En dan? wat dan? Iedereen blij of wat?
Pijn zal ze toch krijgen. De vraag is alleen, wanneer zal ze pijn lijden en heeft ze het zelf in de hand?
Want kijk he:
Als zij het uit maakt, -> liefdesverdriet.
Als die vriend vreemd gaat -> liefdesverdriet.
Maakt het dus wat uit dat ze die vriend een tweede kans geeft? NEE
Waarom zou ze onnodig pijn moeten lijden als ze d'r vriend niet nog een kans geeft? Misschien doet hij het wel nooit meer, wie weet. Ze heeft toch NIKS te verliezen.
Ja, en je hebt goed en kwaad en zwart en wit en zo simpel is het levenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Badabingea het volgende:
Ware liefde gaat niet vreemd.
Door het gewoonweg te dóen. Er is geen magische spreuk voor. Je moet er bewust voor kiezen hem weer te vertrouwen, hem die kans te geven/gunnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Onlyy het volgende:
Maar hoe???
Simplificeer je alles zo?quote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
Wat hij zegt, vreemdgaan is wegwezen.
heb je het al eens bij de hand gehad in een langere relatie?quote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
Vreemdgaan is wegwezen. Voor mij tenminste.
Denkt iedereen waarschijnlijk weer anders over en dat moet iedereen zelf ook maar weten.
zeggen veel mensen tot ze (bijv) een lange relatie hebben en het gebeurt ze... dan is weglopen toch moeilijker denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
Vreemdgaan is wegwezen. Voor mij tenminste.
Denkt iedereen waarschijnlijk weer anders over en dat moet iedereen zelf ook maar weten.
nou, fijn, als het goed voelt en goed is, dan is het goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Onlyy het volgende:
Hallo allemaal,
Tot nu toe heb ik nog geen énkel moment spijt gehad van mijn keuze. Hij is erg open naar mij toe en zoals ik het bekijk doet hij ook erg zijn best om zo open mogelijk te zijn. Alhoewel ik toch vind dat hij wel enigzins een eigen priveleven moet houden. Maar dat is weer aan ander punt..tot hoever kun je gaan.. Ik wil geen agent zijn die hem overal checkt. En als het blijft gaan zoals nú dan hoeft dat ook nietHet voelt goed zo.. het voelt heerlijk
je spreekt uit ervaring?? heb je dan met dezelfde jongen een relatie gehad??quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef Sabryas het volgende:
Ik zou zeggen uitmaken. Niet om kort door de bocht te zijn, maar ik spreek uit eigen ervaring.
Ik zal er verder niet te veel over uitwijden, maar het kwam er op neer dat ik ook een relatie met een geweldige jongen had, hij is nooit vreemdgegaan, maar ondaks dat stuurde hij wel dagelijks smsjes naar verschillende meisjes. Hoe lief en geweldig ze waren, dat hij bij ze wilde zijn en zo maar door.
Dit is technisch gezien geen vreemdgaan, maar het heeft me toch genekt.
Ook ik begon zijn smsjes en msn gesprekken te lezen, wat ik absoluut haat om te doen, om er achter te komen dat hij een soort van "online relatie' had. Dit is op zich nog steeds geen vreemdgaan, maar het werd mij toch teveel om te lezen hoe hij van niemand anders dan haar hield en haar zo miste.
Nu zeg ik natuurlijk niet dat jouw vriend dit ook doet, als jullie gelukkig zijn zou ik het zeker nog een kans geven, maar ik ben bang dat het altijd zal blijven knagen.
Nogmaals, het verschilt natuurlijk per persoon/relatie, en probeer ik mijn ex op geen enkele manier zwart te maken.
Krijg je ook echte liefde terug is de vraag die dan bij mij opkomt, of is het alleen echte liefde die 1 kant opgaat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:19 schreef Xtinction het volgende:
Agreed met de bovenstaande posters, mijn vriendin heeft me ook al dingen geflikt die niet netjes zijn (niet vreemdgegaan overigens). Als mijn vrienden dat zou overkomen zou ik zeggen dat ze het uit moesten maken, maar als je ECHT van iemand houd, dan ben je tot heel wat bereid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |