quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Badabingea het volgende:
Ware liefde gaat niet vreemd.
Hoe blij ben jij met een vriend die vreemd gaat en waarom ben je dan wel blij /gelukkig met hem??? klinkt meer als jezelf voor de gek houden. Waarom onlyy?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp jullie reacties.. maar..als je echt blij bent met je vriend/ vriendin..maak je het dan zomaar uit? Ik weet niet of iemand van jullie een partner heeft. Denk je eens in, dat hij/ zij vreemdgaat. Maak je het diréct uit? Of probeer je er voor te vechten? Ik heb voor het laatste gekozen, alleen valt het heel zwaar
Ik weet alleen dat als iemand met 3 maanden verkering al de behoefte voelt om met een andere dame te zoenen, hij waarschijnlijk nog niet aan een vaste relatie toe is. Als hij nog jong is, kan het zijn dat hij nog behoefte heeft om een beetje te vlinderen. Wil niet zeggen dat hij niet echt om je geeft, maar ik zou er niet raar van opkijken als dit gedrag zich gaat herhalen. Wat je moet doen, durf ik niet te zeggen. Misschien dat het verstandiger is om de verkering uit te maken, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als je om iemand geeft. Aan de andere kant, als je steeds koortsachtig op zoek bent naar berichtjes in zijn telefoon en andere bewijzen van vreemdgaan, dat lijkt me ook geen goede basis om verder te gaan met deze relatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Onlyy het volgende:
Dat vind ik nogal kort door de bocht. Hoe kan je in een verkering van 3 maanden zeggen dat het ware liefde is?
Met andere woorden..als iemand met 3 maanden vreemdgaat, hoeveel waarde moet je er dan aan hechten?
IK HOOP OP SERIEUZE REACTIES!
Na een eerste keer valt nog een hoop te lijmen. Als het voorval op hem echter zo weinig indruk heeft gemaakt dat hij nog geen half jaar later dezelfde fout maakt, is het vertrouwen ver te zoeken en hij hopelijk ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp jullie reacties.. maar..als je echt blij bent met je vriend/ vriendin..maak je het dan zomaar uit? Ik weet niet of iemand van jullie een partner heeft. Denk je eens in, dat hij/ zij vreemdgaat. Maak je het diréct uit? Of probeer je er voor te vechten? Ik heb voor het laatste gekozen, alleen valt het heel zwaar
Als zijn uitleg oprecht is, hoef jij niet te twijfelen....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Onlyy het volgende:
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is. Snap je? Kijk ik nu anders tegen de dingen aan omdat hij is vreemdgegaan, of zijn ze echt anders? Zoals ik schreef, bedenk ik overal theorieen bij. Ik wil zograag proberen met hem verder te gaan. Maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Ik denk inderdaad wel dat ik misschien iets te gemakkelijk ben (geweest) voor hem, maar ik denk dat dat (helaas) komt doordat ik nog steeds zo gek op hem ben.
Dit zegt mij al wel genoeg, als hij niks te verbergen heeft kan hij z'n telefoon overal laten rondslingeren toch?quote:maar daarintegen hoor ik altijd het 'wis' geluidje van zijn telefoon, voordat ik hem in handen krijg.
end of storyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:40 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat als iemand met 3 maanden verkering al de behoefte voelt om met een andere dame te zoenen, hij waarschijnlijk nog niet aan een vaste relatie toe is.
quote:
What a great idea!quote:
Je vertrouwen in hem is weg en daarom zoek je overal iets achter. Misschien ook wel als het niet nodig is, maar ja dat heeft hij zelf veroorzaakt. Dat is eigenlijk het rottige in zo'n situatie. Hij zal echt zijn best moeten doen om jouw vertrouwen terug te winnen, en dat kan alleen maar als hij stopt met zich als een vrijgezel te gedragen. Dat betekent ook dat hij geen stiekeme sms jes en gedichtjes van andere dames moet accepteren. Als hij jou echt de moeite waard vindt heeft hij dat wel voor je over. Als hij toch doorgaat met dit gedrag, wordt jij niet blij en zal de relatie over gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Onlyy het volgende:
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is. Snap je? Kijk ik nu anders tegen de dingen aan omdat hij is vreemdgegaan, of zijn ze echt anders? Zoals ik schreef, bedenk ik overal theorieen bij. Ik wil zograag proberen met hem verder te gaan. Maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Ik denk inderdaad wel dat ik misschien iets te gemakkelijk ben (geweest) voor hem, maar ik denk dat dat (helaas) komt doordat ik nog steeds zo gek op hem ben.
Lijkt wel of je het jezelf verwijt dat jij hem niet genoeg vertrouwd....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef Onlyy het volgende:
Waarom ik nog van hem hou..?
Omdat we ook heel veel léuke dingen samen doen. We hebben eigenlijk altijd plezier samen. We hebben dezelfde interesses en het gaat verder hartstikke goed! Dus of ik mezelf voor de gek hou?? Daarentegen, heb ik helaas zoveel moeite om hem te vertrouwen
Zo zie ik het ook,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het jezelf verwijt dat jij hem niet genoeg vertrouwd....![]()
Omgekeerde wereld...
Wakker worden!
Ja het is een rot situatie, en je gevoelens voor hem zijn erg sterk, dat maakt het verschrikkelijk moeilijk om te beslissen wat je moet doen. Misschien moet je hem confronteren met je gevoel, hem echt duidelijk maken dat jij hier heel ongelukkig van wordt en hem voor de keuze zetten, wil hij met jou verder, dan geen stiekem gedoe meer. En als hij liever de vrijgezel uithangt, laat hem dan eerlijk zijn, beter nu pijn, dan naderhand als je getrouwd bent met hem en kinderen hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef Onlyy het volgende:
Tjah.. ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben. En het stomste van alles is.. als ik in jullie schoenen stond..dan had ik dezelfde dingen gezegd. Alleen wanneer je er zelf in zit, dan zijn de dingen ineens 'zogenaamd' anders. Dan probeer je altijd uitwegen te zoeken om het anders te laten zijn dan dat het in werkelijkheid zou zijn.
Als dit een vriendin van mij zou zijn overkomen, had ik haar allang voor gek verklaard als ze nog bij die jongen zou zijn. Maar nu ik zelf diegene ben, lijkt het ineens zo anders.
Soms hóóp ik dat ik spoken zie, en dat een toekomst samen nog mogelijk is. Ook weet ik dondersgoed dat die kans zo klein is!
Je kent hem nu wat langer en waarschijnlijk ook wat beter dan toen hij vreemdging, dus als je gevoel zegt dat er iets niet klopt dan is de kans groot dat dat ook werkelijk het geval is...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Onlyy het volgende:
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is. Snap je? Kijk ik nu anders tegen de dingen aan omdat hij is vreemdgegaan, of zijn ze echt anders?
Kan niet meer, zijn eigen schuld. 't is niet anders, zoek een vriend die wel betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil hem gewoon kunnen vertrouwen. Maar hoe???
Tuurlijk hoef je t niet uit te maken. Probeer hem het toch te vergeven en vergeten. Overigens ben ik er van overtuigd dat hij op dit moment ook vreemd gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Onlyy het volgende:
gelezenquote:
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef vingerplantjuhh het volgende:
...
Dit is duidelijk geen gelijkwaardige relatie. Hij zou bang geweest moeten zijn dat jij hem verliet, niet andersom.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Onlyy het volgende:
Hallo allemaal,
Overigens was ik heel erg blij dat hij voor MIJ koos, en niet voor haar.
De eerstvolgende dagen was ik eigenlijk alleen maar blij, omdat hij me niet had verlaten.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef RiLo het volgende:
[..]
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.
DAT ZIJN serieuze reacties drol.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Onlyy het volgende:
Dat vind ik nogal kort door de bocht. Hoe kan je in een verkering van 3 maanden zeggen dat het ware liefde is?
Met andere woorden..als iemand met 3 maanden vreemdgaat, hoeveel waarde moet je er dan aan hechten?
IK HOOP OP SERIEUZE REACTIES!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |