abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43109647
Hallo allemaal,

Ik heb nu zo'n 8 maanden een vriend. Toen we ongeveer 3 maanden verkering hadden is hij vreemdgegaan.
Hij had er heel erg veel spijt van zei hij. Hij was nog meer overstuur dan mij. Hij zou mijn keuze respecteren als ik bij hem weg zou gaan. Omdat het verder heel erg goed tussen ons ging en omdat ik echt heel erg gek op hem was heb ik het hem vergeven. Ze zouden alleen gezoend hebben. Met wié hij is vreemdgegaan heb ik niet gevraagd, verdere details wou ik niet weten, omdat ik mezelf anders alleen maar zou kwetsen. Overigens was ik heel erg blij dat hij voor MIJ koos, en niet voor haar.

De eerstvolgende dagen was ik eigenlijk alleen maar blij, omdat hij me niet had verlaten. Maar daarna kwam de klap toch..angst, met wie was hij vreemdgegaan, waarom, en bovenal; zou hij het nog een keer doen, gaat hij me verlaten?
Ik realiseerde me ineens dat ik er helemaal niets van gemerkt had; hij liet altijd weten waar hij was en met wie, hij was tot 's avonds laat bij mij en ging daarna altijd naar huis..maar opeens..vertrouwde ik hem niet meer. Ik had er toen niets van gemerkt..dus een volgende keer zou ik het waarschijnlijk ook niet merken..

Ik heb er nog steeds veel verdriet van. Toen ik een maand geleden een gedichtje van een meisje op zijn computer las (stond gewoon in een algemene map) vroeg ik wie zij was. Hij schrok behoorlijk, zijn gedrag veranderde totaal. Hij zou haar voor het laatst gezien hebben nog voordat wij wat met elkaar hadden, zij hij.
Een week daarna las ik echter smsjes van haar zijn telefoon (of hij nog kwam in cafe.. en zulke dingen). Natuurlijk zei ik hem dat ik dat gelezen had. Weer schrok hij maar hij zei dat het niets bijzonders was.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben bang, dat ik hem helaas niet meer kan vertrouwen. Het feit dat ik in zijn telefoon smsjes lees, breekt mijn hart. Zo 'ben' ik niet en ik wíl dat ook helemaal niet. Mijn vriend is me echter zoveel waard, dat ik het helaas toch doe . Natuurlijk hoeft het niets bijzonders te betekenen als hij met andere meiden smst.. ik sms ook met vrienden, maar toch, zoek ik er elke keer wat achter. Bij de meest 'stomme' dingen bedenk ik theorieen.
Ik heb hem verteld dat ik hier mee zit..hij geeft aan me te begrijpen en vind het niet erg dat ik die dingen lees..maar daarintegen hoor ik altijd het 'wis' geluidje van zijn telefoon, voordat ik hem in handen krijg.

Toch ben ik heel gelukkig met hem en ik wil er voor gaan. Ik wil hem gewoon kunnen vertrouwen. Maar hoe???

Ik hoop dat er meiden of jongens zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Hoe ben jij er mee omgegaan?

Liefs
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:28:20 #2
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43109696
Afkappen.
pi_43109724
Ware liefde gaat niet vreemd.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:29:24 #4
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_43109745
krijg zelfrespect en maak het uit.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_43109778
Dat vind ik nogal kort door de bocht. Hoe kan je in een verkering van 3 maanden zeggen dat het ware liefde is?
Met andere woorden..als iemand met 3 maanden vreemdgaat, hoeveel waarde moet je er dan aan hechten?

IK HOOP OP SERIEUZE REACTIES!
pi_43109827
Of je nu vreemdgaat met 3 maanden of met 3 jaar....?
Ik denk niet dat dit te repareren is.
Hij heeft je in ieder geval NIET overtuigd.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:32:28 #7
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_43109841
als je verliefd ben duurt het meestal 3 maanden voordat die drugs is uitgewerkt,...en hij gaat meteen vreemd.

zegt genoeg dunkt mij.

tijdsduur moet nieteens een kwestie zijn mbt vreemdgaan in een relatie. al heb je 1 week "officieel" iets en er word vreemdgegaan moet je diegene meteen dumpen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_43109907
Je hebt te weinig zelfrespect heb ik het idee en dat je dan maar over je heen laat lopen. Je moet idd zelfrespect kweken en maar eens goed gaan nadenken
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:35:29 #9
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43109953
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Badabingea het volgende:
Ware liefde gaat niet vreemd.
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_43110027
Ik begrijp jullie reacties.. maar..als je echt blij bent met je vriend/ vriendin..maak je het dan zomaar uit? Ik weet niet of iemand van jullie een partner heeft. Denk je eens in, dat hij/ zij vreemdgaat. Maak je het diréct uit? Of probeer je er voor te vechten? Ik heb voor het laatste gekozen, alleen valt het heel zwaar
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:38:35 #11
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_43110061
Serieuze reactie ok.....

Dat je hem niet vertrouw is heel logish, en eerlijk gezegt geeft zijn gedrag niet aan dat er wat verbeterd is als ik je verhaal goed lees. De vraag hier is alleen niet of je hem weer kun gaan vertrouwen, de vraag moet zijn wil jij dat wel?

Ieder mens heeft goede en slechte dingen, kun JIJ met zijn slechte dingen leven, en wegen ze voor jou op tegen de goede. Dat is een afweging die alleen jij kunt maken.

Maar als je om advies vraagt is het wat makkelijker, HIJ is vreemd gegaan, Hij heeft nog steeds een raar gedrags patroon mbt andere dames. Als ik in jou schoenen zou staan, meneer heel duidelijk maken wat jij hiervan vind, je niet laten afschepen met je ziet spoken of wat dan ook, je gevoel geeft jou aan dat er iets niet goed is....zoek uit wat dat is.

En kort door de bocht,

Hij is vreemd gegaan, dump hem door bij hem te blijven bevestig je hem dat hij dit kan doen en jij hem wel vergeeft...

Your better then this...... A least i hope you are.
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_43110092
Waarvoor zou ik dan willen vechten?
Het gevoel van onveiligheid, paranoia?
Zoals jij nu hebt?
Alle antwoorden die hij geeft ben jij niet tevreden mee, is het wel?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:40:15 #13
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_43110130
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:37 schreef Onlyy het volgende:
Ik begrijp jullie reacties.. maar..als je echt blij bent met je vriend/ vriendin..maak je het dan zomaar uit? Ik weet niet of iemand van jullie een partner heeft. Denk je eens in, dat hij/ zij vreemdgaat. Maak je het diréct uit? Of probeer je er voor te vechten? Ik heb voor het laatste gekozen, alleen valt het heel zwaar
Hoe blij ben jij met een vriend die vreemd gaat en waarom ben je dan wel blij /gelukkig met hem??? klinkt meer als jezelf voor de gek houden. Waarom onlyy?

Als mijn vriendin vreemd gaat kan ze weg, Dat kan na 1 maand zijn 1 jaar of 10 jaar. Daar is geen speling in geen onderhandeling.

Je wordt behandelt door mensen zoals je dat zelf toelaat.
trust no one....
pi_43110138
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Onlyy het volgende:
Dat vind ik nogal kort door de bocht. Hoe kan je in een verkering van 3 maanden zeggen dat het ware liefde is?
Met andere woorden..als iemand met 3 maanden vreemdgaat, hoeveel waarde moet je er dan aan hechten?

Ik weet alleen dat als iemand met 3 maanden verkering al de behoefte voelt om met een andere dame te zoenen, hij waarschijnlijk nog niet aan een vaste relatie toe is. Als hij nog jong is, kan het zijn dat hij nog behoefte heeft om een beetje te vlinderen. Wil niet zeggen dat hij niet echt om je geeft, maar ik zou er niet raar van opkijken als dit gedrag zich gaat herhalen. Wat je moet doen, durf ik niet te zeggen. Misschien dat het verstandiger is om de verkering uit te maken, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als je om iemand geeft. Aan de andere kant, als je steeds koortsachtig op zoek bent naar berichtjes in zijn telefoon en andere bewijzen van vreemdgaan, dat lijkt me ook geen goede basis om verder te gaan met deze relatie.
pi_43110167
Hij gaat nog steeds vreemd zo te lezen.
pi_43110174
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is. Snap je? Kijk ik nu anders tegen de dingen aan omdat hij is vreemdgegaan, of zijn ze echt anders? Zoals ik schreef, bedenk ik overal theorieen bij. Ik wil zograag proberen met hem verder te gaan. Maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Ik denk inderdaad wel dat ik misschien iets te gemakkelijk ben (geweest) voor hem, maar ik denk dat dat (helaas) komt doordat ik nog steeds zo gek op hem ben.
pi_43110241
Ik wacht nog even op milagro...
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:44:20 #18
78575 francoise
this is so real...
pi_43110260
quote:
Na een eerste keer valt nog een hoop te lijmen. Als het voorval op hem echter zo weinig indruk heeft gemaakt dat hij nog geen half jaar later dezelfde fout maakt, is het vertrouwen ver te zoeken en hij hopelijk ook.
pi_43110335
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Onlyy het volgende:
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is. Snap je? Kijk ik nu anders tegen de dingen aan omdat hij is vreemdgegaan, of zijn ze echt anders? Zoals ik schreef, bedenk ik overal theorieen bij. Ik wil zograag proberen met hem verder te gaan. Maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Ik denk inderdaad wel dat ik misschien iets te gemakkelijk ben (geweest) voor hem, maar ik denk dat dat (helaas) komt doordat ik nog steeds zo gek op hem ben.
Als zijn uitleg oprecht is, hoef jij niet te twijfelen....

Jij denkt omdat hij vreemd is gegaan jij de boot moet trekken, nu ik kan je vertellen, je moet samen gaan roeien, anders is het sluss...
En ik zie in je verhaal dat hij niet erg zijn best doet.
pi_43110342
quote:
maar daarintegen hoor ik altijd het 'wis' geluidje van zijn telefoon, voordat ik hem in handen krijg.
Dit zegt mij al wel genoeg, als hij niks te verbergen heeft kan hij z'n telefoon overal laten rondslingeren toch?
pi_43110357
Wrijf je ogen uit en word wakker.
Hij gaat gewoon nog steeds vreemd.
Als hij niets te verbergen zou hebben, dan zou hij ook niet schrikachtig doen.
Als hij alleen maar gezoend had, dan had hij het waarschijnlijk geeneens verteld.
Ga er maar vanuit dat hij een stuk verder gegaan is dan alleen zoenen.

Als je echt gelukkig wilt worden, dan kap je met deze relatie.
Misschien hard om te horen maar wel de enige waarheid.
Als hij het al niet op kan brengen om drie maanden trouw te blijven, dan lukt het hem nooit om dat de rest van zijn leven te doen.
Beter nu een periode van verdriet dan dalijk voor langere tijd beschadigt zijn in het vertrouwen in andere mensen.
pi_43110365
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:40 schreef woniya het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat als iemand met 3 maanden verkering al de behoefte voelt om met een andere dame te zoenen, hij waarschijnlijk nog niet aan een vaste relatie toe is.
end of story
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_43110369
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik wacht nog even op milagro...

PM d'r ffe
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43110376
Waarom ik nog van hem hou..?
Omdat we ook heel veel léuke dingen samen doen. We hebben eigenlijk altijd plezier samen. We hebben dezelfde interesses en het gaat verder hartstikke goed! Dus of ik mezelf voor de gek hou?? Daarentegen, heb ik helaas zoveel moeite om hem te vertrouwen
pi_43110408
Vertrouwen in een ander menselijk wezen?
Nooit doen zoiets! Vertrouw jezelf!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43110415
heb alleen de tt gelezen en ik zeg nee, dit gebeurd zo weer..
relatie's
Zo niet.. dan toch!
pi_43110488
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef Mirage het volgende:

[..]

PM d'r ffe
What a great idea!

Done...
pi_43110490
quote:

Je vertrouwen in hem is weg en daarom zoek je overal iets achter. Misschien ook wel als het niet nodig is, maar ja dat heeft hij zelf veroorzaakt. Dat is eigenlijk het rottige in zo'n situatie. Hij zal echt zijn best moeten doen om jouw vertrouwen terug te winnen, en dat kan alleen maar als hij stopt met zich als een vrijgezel te gedragen. Dat betekent ook dat hij geen stiekeme sms jes en gedichtjes van andere dames moet accepteren. Als hij jou echt de moeite waard vindt heeft hij dat wel voor je over. Als hij toch doorgaat met dit gedrag, wordt jij niet blij en zal de relatie over gaan.
pi_43110520
Tjah.. ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben. En het stomste van alles is.. als ik in jullie schoenen stond..dan had ik dezelfde dingen gezegd. Alleen wanneer je er zelf in zit, dan zijn de dingen ineens 'zogenaamd' anders. Dan probeer je altijd uitwegen te zoeken om het anders te laten zijn dan dat het in werkelijkheid zou zijn.

Als dit een vriendin van mij zou zijn overkomen, had ik haar allang voor gek verklaard als ze nog bij die jongen zou zijn. Maar nu ik zelf diegene ben, lijkt het ineens zo anders.

Soms hóóp ik dat ik spoken zie, en dat een toekomst samen nog mogelijk is. Ook weet ik dondersgoed dat die kans zo klein is!
pi_43110526
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:47 schreef Onlyy het volgende:
Waarom ik nog van hem hou..?
Omdat we ook heel veel léuke dingen samen doen. We hebben eigenlijk altijd plezier samen. We hebben dezelfde interesses en het gaat verder hartstikke goed! Dus of ik mezelf voor de gek hou?? Daarentegen, heb ik helaas zoveel moeite om hem te vertrouwen
Lijkt wel of je het jezelf verwijt dat jij hem niet genoeg vertrouwd....
Omgekeerde wereld...
Wakker worden!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:55:54 #31
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_43110670
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Lijkt wel of je het jezelf verwijt dat jij hem niet genoeg vertrouwd....
Omgekeerde wereld...
Wakker worden!
Zo zie ik het ook,
Ze geeft zichzelf de schuld voor iets wat hij gedaan heeft.
trust no one....
pi_43110725
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef Onlyy het volgende:
Tjah.. ik denk dat jullie allemaal gelijk hebben. En het stomste van alles is.. als ik in jullie schoenen stond..dan had ik dezelfde dingen gezegd. Alleen wanneer je er zelf in zit, dan zijn de dingen ineens 'zogenaamd' anders. Dan probeer je altijd uitwegen te zoeken om het anders te laten zijn dan dat het in werkelijkheid zou zijn.

Als dit een vriendin van mij zou zijn overkomen, had ik haar allang voor gek verklaard als ze nog bij die jongen zou zijn. Maar nu ik zelf diegene ben, lijkt het ineens zo anders.

Soms hóóp ik dat ik spoken zie, en dat een toekomst samen nog mogelijk is. Ook weet ik dondersgoed dat die kans zo klein is!
Ja het is een rot situatie, en je gevoelens voor hem zijn erg sterk, dat maakt het verschrikkelijk moeilijk om te beslissen wat je moet doen. Misschien moet je hem confronteren met je gevoel, hem echt duidelijk maken dat jij hier heel ongelukkig van wordt en hem voor de keuze zetten, wil hij met jou verder, dan geen stiekem gedoe meer. En als hij liever de vrijgezel uithangt, laat hem dan eerlijk zijn, beter nu pijn, dan naderhand als je getrouwd bent met hem en kinderen hebt. Veel wijsheid en sterkte
pi_43110759
quote:
Dat klopt Oblivion..maar ik vraag me soms af, of het echt mijn paranoia is, of dat het werkelijk zo is. Snap je? Kijk ik nu anders tegen de dingen aan omdat hij is vreemdgegaan, of zijn ze echt anders?
Je kent hem nu wat langer en waarschijnlijk ook wat beter dan toen hij vreemdging, dus als je gevoel zegt dat er iets niet klopt dan is de kans groot dat dat ook werkelijk het geval is...
pi_43110908
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Onlyy het volgende:
Ik wil hem gewoon kunnen vertrouwen. Maar hoe???
Kan niet meer, zijn eigen schuld. 't is niet anders, zoek een vriend die wel betrouwbaar is.
Gelukkig zonder haar
pi_43111570
Gewoon in de prullenbak. Hij gaat vreemd, had 'ie de consequenties maar moeten inzien. Je vind écht wel een ander.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_43112200
Je houdt jezelf voor de gek.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:10:22 #37
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_43113893
quote:
Tuurlijk hoef je t niet uit te maken. Probeer hem het toch te vergeven en vergeten. Overigens ben ik er van overtuigd dat hij op dit moment ook vreemd gaat
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_43113909
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef Oblivion het volgende:

[..]

What a great idea!

Done...
gelezen

het maakt niet zoveel uit of hij te vertrouwen is, feit is dat de TS het niet meer kan, en dat is dan uiteindelijk de doodsteek vd relatie, je wil hem wel vertrouwen, en hij doet ms zelfs op zijn manier zijn best, maar het lukt je niet meer.

dat is het lullige bij vreemdgaan, hè, de daad an sich is niet eens het punt met de tijd, maar je kan niet meer inschatten wat waar is, en wat niet, want tóen zag je het ook niet.

en dat gevoel gaat soms niet meer weg, einde oefenining dus.

tot zover Dr. Mill.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:11:16 #39
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43113932
De tijd heelt alle wonden enzo..
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_43114292
Allereerst kun je je natuurlijk afvragen of je 5 maanden geleden wel bij 'm had moeten blijven. Lijkt me niet maar je hebt er toch voor gekozen om dit wel te doen. Als iemand één keer zo'n fout maakt kan dat natuurlijk makkelijk een tweede keer gebeuren en uit wat je opschrijft haal ik er ook een beetje uit dat dit aan de gang is (geen zekerheid, maar je verdenkt m wel om erg duidelijke redenen).

Nou kan het wel zo zijn dat je gevoelens voor hem nog steeds echt zijn maar als dat andersom niet helemaal het geval is (anders doe je zoiets niet) en hij je vertrouwen blijft beschadigen heeft het natuurlijk weinig zin om op deze manier met je te laten spelen. Daar verlies je zelf alleen maar kostbare tijd mee lijkt me.

Óf je kapt er meteen mee, óf je confronteerd hem er duidelijk mee, en zwak je verdenkingen en gevoelens ook niet af op dat moment. Op een andere manier duidelijkheid krijgen en vertrouwen terugkrijgen gaat niet lukken. Zelf denk ik dat je er het best meteen een streep achter kan zeggen, na de eerste keer heeft hij je vertrouwen al beschadigd wat waarschijnlijk niet meer te repareren valt, laat staan dat je het zou moeten willen repareren.

En als ik het tegen hem zou moeten zeggen: Kneus, wat doe je? Besef wat je op het spel aan het zetten bent en hoeveel je een ander op deze manier pijn kan doen. Wees eerlijk, duidelijk en maak een keuze, op deze manier doorgaan heeft geen enkele zin.
pi_43114427
Het eerste wat in me opkomt is praten, praten en praten. Hij wekt bij jou nu wantrouwen en dat is logisch. Hij heeft toegegeven vreemd gegaan te zijn, dus dat staat vast. Hij zal zich moeten bewijzen nu. Zeker in het begin van de relatie moet je elkaars vertrouwen winnen...dat is er niet in 1 keer. Hij heeft dat beschaamd en wil hij jou behouden zal hij er moeite voor moeten doen. Alles valt en staat met openheid. 1 dingetje achterhouden wekt weer argwaan op en komt dat gevoel van bedonderen weer boven. Geef aan wat jij belangrijk vind om te weten zodat hij weet waar hij aan moet werken. Als hij denkt dat hij jou kwaad maakt of pijn doet door te zeggen dat hij smst met een meisje en daardoor maar niets zegt en jij komt er toch achter wekt dat weer argwaan en verdriet en kwaadheid op. Elke keer krijg jij dan de bevestiging dat hij weer vreemd zal gaan omdat hij wat achterhoud. Je zal misschien te horen krijgen dat hij ook een stukje eigen prive wilt houden, maar dat is bull....JIJ bent zijn priveleven. Het is onzin om zijn hele gevoel en hebben en houwen aan jou te vertellen wat dat meisje of andere aktiviteiten betreft, maar je mag wel verwachten dat je weet wie zijn contacten zijn en wat zijn relatie tot die mensen zijn. Jij kan zelf beoordelen wat voor jou acceptabel is. Hij kan met een meisje smsen op vriendschapsbasis maar dan zal dan uit zijn smsjes moeten blijken. Ik stuur mijn vrienden geen smsjes met teksten die er niet om liegen of duidelijk sexueel getint zijn. Het feit dat je niet weet wie ze is zegt al genoeg lijkt mij. Liefdesgedichtjes op de pc? alarmbellen gaan rinkelen. Hij had ook gelijk kunnen zeggen dat hij een gedichtje heeft gehad van een meisje als het toch niets betekende voor hem. Dan hadden jullie er samen om kunnen lachen. Het feit dat hij niets gezegd heeft en dat zijn gedrag veranderde geeft al te denken natuurlijk. Elke kleine gedragsverandering bij iets waar jij hem op betrapt zal je wantrouwen geven. Wat hij dus moet doen is om open te zijn en als dat betekend dat hij alles op tafel moet gooien moet hij dat voor je over hebben.

Jouw taak hierin is niet om alleen maar heel kritisch te zoeken naar dingen waardoor jij weer gevoed wordt in je gevoel en wantrouwen. Jij moet open staan voor zijn moeite die hij doet door alles op tafel te gooien. Hem het gevoel geven dat hij die moeite dus ook doet voor een goed doel...jullie relatie reddden. Uiteindelijk zal je beetje bij beetje het vertrouwen terugkrijgen en zal je uiteindelijk niet meer zo de behoefte gaan voelen om alles zo in detail te willen weten. Het gevaar is alleen dat als hij 1x verzuimd te vertellen of open te zijn tegenover jou wat jij wel belangrijk vindt, kan je weer van voren af aan beginnen omdat dat stemmetje nooit meer weg zal gaan voordat jij 100% overtuigd bent dat hij je dat soort geintjes niet meer zal flikken.

jullie kunnen er zeker wel uitkomen maar dat vergt heel erg veel van jullie beiden. Je moet voor jezelf uitmaken of je dat waard is. De kans zit er in dat hij het dus niet waard vindt om alles zo open en eerlijk te vertellen, omdat hij het gevoel zou kunnen hebben dat hij geen eigen priveleven meer heeft, maar dan weet je al dat de energie van 1 kant komt en dat zegt al genoeg lijk mij. Het priveleven wat jullie beide hebben heeft hij tenslotte al geschonden door vreemd te gaan.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_43114801
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef vingerplantjuhh het volgende:
...
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.
pi_43118634
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Onlyy het volgende:
Hallo allemaal,

Overigens was ik heel erg blij dat hij voor MIJ koos, en niet voor haar.

De eerstvolgende dagen was ik eigenlijk alleen maar blij, omdat hij me niet had verlaten.
Dit is duidelijk geen gelijkwaardige relatie. Hij zou bang geweest moeten zijn dat jij hem verliet, niet andersom.
Ik zou je willen adviseren om hier mee op te houden, want als hij het na drie maanden doet, zal hij dat heus nog wel een keer doen. Ben alleen bang dat hij je al te veel om zijn vinger heeft gewonden.
  woensdag 1 november 2006 @ 12:01:16 #44
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43132279
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef RiLo het volgende:

[..]

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.
Precies wat ik ook dacht.
KISSSSSSSSSSS
pi_43132482
Ik heb niet alle reactie's zitten lezen..

Maar ik heb geen goede woorden over voor iemand die al vreemd gaat na 3 maanden(sowieso hoort vreemdgaan niet)
Bedoel je zit samen dan zelfs nog in de verliefde fase, teminste dat had ik dan..

En die reactie van hem ..over dat gedichtje en smsjes, dat zegt eigenlijk wel genoeg
Zeker toen je vermelde dat hij snel dingen wist voor die hem aan je geeft

Natuurlijk is het niet goed dat je zijn prive dingen napluist
Maar zou ik ook gedaan hebben..zeker met hoe die op dingen reageert.
Salsa Española
  woensdag 1 november 2006 @ 12:14:53 #46
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43132620
Dat wis-geluidje zegt wel genoeg lijkt me zo..
Vampire Romance O+
pi_43132671
Af-kappen!
pi_43132714
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Onlyy het volgende:

DAT ZIJN serieuze reacties drol.

KAP ERMEE
JOHNNY HEITINGA
pi_43133738
Ik denk dat Vingerplantje nogal idealistisch is...
Dat vriendje is geen willoze homp klei die je even in de door jou gewenste mal duwt.
Die voelt zich op een gegeven moment niet meer happy als alles wat hij doet door de relatie-politie gecontroleerd wordt.
Die zoekt dus een uitvlucht en een beetje ontspanning... precies, bij een ander.

Punt is: De hele vraag uit de TT is al zwaar gekleurd. Hij kan jouw vertrouwen niet terugwinnen, dat kun je alleen zelf bepalen. Want als hij zich in bochten moet wringen krijg jij daar echt niet méér vertrouwen van - je vraagt je alleen maar af hoe het wordt als je hem weer vrij laat.
M.a.w misschien is er wel geen makkelijke oplossing en moet je gewoon kappen.
Of doen alsof je dom bent en doorgaan totdat het weer misgaat.
Want 'vertrouwen' kun je niet voor 8,95 bij de Hema kopen.
Dus ga er gewoon voor en als je mazzel hebt gebeurt er nooit meer iets kwalijks.
pi_43134103
Heel bekend hoor Onlyy ik zelf heb het ook allemaal meegemaakt.

Van telefoonsmsjes lezen tot en met de wisgeluidjes aantoe. En volgens mij lees je zijn telefoon ook stiekem . Dat deed ik namelijk ook.

Om een lang verhaal kort te maken is het het begin van het einde. Ik was bijna twee jaar getrouwd mijn ex woont nu bij hem (de smser en dus andere gast) en ik heb sinds een paar maanden ook een lievere en mooiere vriendin.

Hoe lief en leuk hij is, kennelijk ben jij dat niet voor hem.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')