Die wilde ik later nog opnoemenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gentenaar die knakker speelt nie eens![]()
valt me mee dat je niet met Vermeer aan komt zetten.
Die mag er ook zeker wel bij.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:24 schreef numero_uno het volgende:
Schaars vind ik persoonlijk wel een hele goede speler.
Alsof hij op zijn 35ste nog verwacht dat ie een uitnodiging van Van Basten krijgtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
Sander Boschker dacht zelf ook al dat het een grap was.![]()
Een keiharde nederlaag lijkt me niet verkeerd inderdaad. Laat Engeland maar met een nulletje of 5 winnen. Het is vriendschappelijk, dus er is geen man overboord wat betreft de kwalificatie voor Euro 2008, maar Van Basten wordt dan wel even met zijn neus op de feiten gedrukt. Zijn selectiebeleid is natuurlijk waardeloos.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Zal nog wel lachen worden zonder vd. Sar.
Verheug me er al op
Ik zie Engeland ook echt al met 5-0 van Nederland winnen.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Een keiharde nederlaag lijkt me niet verkeerd inderdaad. Laat Engeland maar met een nulletje of 5 winnen. Het is vriendschappelijk, dus er is geen man overboord wat betreft de kwalificatie voor Euro 2008, maar Van Basten wordt dan wel even met zijn neus op de feiten gedrukt. Zijn selectiebeleid is natuurlijk waardeloos.
Nope, maar dan mag ik er nog wel op hopenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie Engeland ook echt al met 5-0 van Nederland winnen.![]()
Ik krijg echt steeds vaker het idee dat Van Basten en Van het Schip het stevig op een zuipen zetten voor ze hun selectie gaan samenstellen en vervolgens in aangeschoten toestand allerlei belachelijke beslissingen nemen.quote:
Volgens mij omdat Afellay al op het WK onder 20 heeft gespeeld.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:35 schreef assie het volgende:
Ja, idd. Waarom eigenlijk? Kan me herrineren dat de oefenwedstrijd voor Yildirim niet bindend was/is...
Het gaat niet om lengte maar of je fysiek sterk bent, Davids en Gatuso zijn ook niet groot hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sno is toch ook erg klein? Die heeft dan dezelfde problemen als Sneijder, De Zeeuw, etc.
Had ik toch gelijk wat betreft Sno hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Marco heeft de topvorm al weer te pakken qua selectiebeleid.
Wel voorspelbaar deze keer, Koevermans en Mendes da Silva voelde je al op je klompen aankomen en Koeman duwde Afellay zaterdag nog richting een selectie.
Boschker en Sno, dat is weer wel hulde aan de bondscoach!
En toch mis ik dan Michael Dingsdag, Anduele Prijor, Derk Schut, Serginho Greene, Sjaak Polak en Wouter Gudde.
Idd, dat is waar. Probleem is wel heel makkelijk op te lossen. Speel niet met de punt naar achter met met de punt naar voren. Het is zo simpel. Daar hebben we namelijk wel de spelers voor: VdV of Persie.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Dat Sno geselecteerd is, heeft puur te maken met zijn positie: namenlijk defensieve middenvelder.
Dat is op dit moment DE probleempositie van Oranje. Sneijder speelde daar niet goed op het WK.
De Jong is nu geblesseerd, Schaars en De Zeeuw zijn defensief te kwetsbaar.
Vandaar dat Mendes da Silva (die afgelopen weken imponeerd op die positie) en Sno geselecteerd zijn.
Mendes da Silva uitproberen vind ik een goede keus van Van Basten, hij zou de oplossing kunnen zijn voor die positie. Sno is een groot talent, maar inderdaad nog wel erg groen en ik verwacht eerlijk gezegd ook dat hij gaat afvallen bij de defnitieve selectie.
Klopt. Maar ja, prima opleiding gehad die jongen!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk wat betreft Sno he
Ja DWS, daar kwam Israel toch ook vandaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, prima opleiding gehad die jongen!
Sno is echt niet klein...kwam op een site tegen dat hij 6,2 is...dat is redelijk lang.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sno is toch ook erg klein? Die heeft dan dezelfde problemen als Sneijder, De Zeeuw, etc.
ga jij je maar op pokeren richten Pierrequote:Op vrijdag 3 november 2006 12:52 schreef PierreBetfair het volgende:
Je kunt het van Basten niet eens kwalijk nemen dat hij zulke kneuzen selecteert, er zijn gewoon geen betere![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:54 schreef ericajax het volgende:
ga jij je maar op pokeren richten Pierre![]()
Zou eigenlijk best een leuk mioddenveld zijn Davids links, Bommel midden, Seedorf rechtsquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:54 schreef ericajax het volgende:
Seedorf, Davids, Van Bommel, Van Nistelrode![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:52 schreef PierreBetfair het volgende:
Mijn voorspelling
Engeland - Nederland 7-0
Hij heeft inderdaad pas vijftig keer gescoord in de Champions League.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:01 schreef PierreBetfair het volgende:
Nistelrode kan niks,
50 keer vanaf 2 meter........ik ben er zeker van dat ik die ook alle 50 had gemaakt....met het hakje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
Hij heeft inderdaad pas vijftig keer gescoord in de Champions League.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
ik ben er zeker van dat ik die ook alle 50 had gemaakt....met het hakje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |