Ja. Was geen beste wedstrijd inderdaad, vooral in aanvallend opzicht. Maar qua experiment was het perfect.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar dat was me een dramatische pot voetbal zeg, als ik het me goed herinner.![]()
Was toch in die wit/zwarte anti-discriminatie shirts?
Lezen. 2e alinea.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef Nashje het volgende:
Waarom nou ineens Van der Sar niet?
Ja doei Van Basten. Nu is het leuk geweest.
daar redden we het wel mee tegen engeland jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik verwacht Stekelenburg; Heitinga, Boularhouz, Mathijsen, Emanuelson; Sneijder, Schaars, van der Vaart; Van Persie, Huntelaar, Robben.
Helemaal niets mis mee hoor.
Omdat v.d. Sar zelf niet wilde voor dit oefenpotje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef Nashje het volgende:
Waarom nou ineens Van der Sar niet?
Vergeet niet dat Engeland toen ook met een reserve-elftal speelde. En Nederland was verdedigend he-le-maal niet imponerend, ze waren juist onthutsend zwak eigenlijk. Engeland kreeg zeer goede kansen, maar presteerde het om de meest makkelijke kansen niet te verzilveren (Wright-Philips oa.). Vooral Van Bronckhorst, Kromkamp en Mathijsen waren matig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja. Was geen beste wedstrijd inderdaad, vooral in aanvallend opzicht. Maar qua experiment was het perfect.
Iedereen dacht dat Nederland weggespeeld zou worden met een verdediging van Kromkamp - Boulahrouz - Mathijsen - Gio. Maar Engeland had geen kans gekregen, Nederland ook niet, maar dat is een ander verhaal.
Moet kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
daar redden we het wel mee tegen engeland ja![]()
Die presteren ook ge-wel-dig idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
daar redden we het wel mee tegen engeland ja![]()
nederland-engeland, twee pipo's van bondscoaches, twee matige elftallen. Bloedeloze 0-0.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet kunnen inderdaad.
Al Kroatië met 2-0 kan winnen, moeten wij dat helemaal kunnen toch?
Sommige mensen denken volgens mij echt dat Engeland een soort Frankrijk of Italië is ofzo.
Groot land, grote competitie, grote clubs, maar het nationaal team is al een tijdje niet veel soeps meer hoor.
Die hoeven tenminste niet wisselspelers van het kaliber Vitesse, Blackburn, Wigan en AZ op te roepen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die presteren ook ge-wel-dig idd.
De verdediging onthustend zwak?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Engeland toen ook met een reserve-elftal speelde. En Nederland was verdedigend he-le-maal niet imponerend, ze waren juist onthutsend zwak eigenlijk. Engeland kreeg zeer goede kansen, maar presteerde het om de meest makkelijke kansen niet te verzilveren (Wright-Philips oa.). Vooral Van Bronckhorst, Kromkamp en Mathijsen waren matig.
Jij hebt er duidelijk verstand van he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die hoeven tenminste niet wisselspelers van het kaliber Vitesse, Blackburn, Wigan en AZ op te roepen.
Het lijkt mij ook dat Maduro, Opdam en Koevermans (puur back-up voor VoH denk ik) uiteindelijk afvallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef RayMania het volgende:
Sno heeft een Ajax-verleden, logisch dat hij er dus bijzit. Opzich vind ik de uitverkiezing van Boschker meer dan logisch, enige Nederlandse keeper naast Timmer/Stekelenburg die redelijk is en ook nog speelt (anders zou Gentenaar een goeie derde zijn).
Van Mendes da Silva snap ik helemaal niks , maar goed, het middenveld is hét probleem van Nederland, dus van mij mag Van Basten lekker experimenteren. Verder vind ik Koevermans een zelfde soort type aanvaller als VOH ('breekijzer', supersub), dus een beetje overbodig om hem te selecteren. Maar goed, Van Nistelrooij heeft tijdelijk bedankt en een andere speler kan ik zo één, twee, drie niet bedenken voor een derde spits.
Verder vind ik de selectie opzich wel logisch. Afellay doet het goed en zo'n talent moet je gewoon proberen Nederlands international te laten worden, in plaats hem te laten kiezen voor Marokko. Waarom Maduro er bijzit is mij een compleet raadsel, hetzelfde een beetje voor Opdam.
Nee, jij hebt er zeker ontzettend veel verstand van. Meneer Halleluja Oranje en Van Basten al spelen ze ruk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk verstand van he?![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er zeker ontzettend veel verstand van. Meneer Halleluja Oranje en Van Basten al spelen ze ruk.![]()
Bou wie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
. Sinds wanneer ben ik halleluja Oranje en Van Basten? Ik ben het met veel dingen oneens met Van Basten (het niet oproepen van Ruud, V Bommel, Seedorf o.a.).
Ik heb het alleen zo gehad met die mensen die alle 'grote landen' zo overschatten.
Ga jij nou maar lekker Wigan vergelijken met AZ en Bouma beter vinden dan Jaliens, he?![]()
Ja.quote:
Het wordt ook nog lachen op nieuwjaarsdag met de wedstrijd van Oud-Internationals tegen HFCquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie schaduwelftal:
Moens (PSV)
Kromkamp (nét beter dan Heitinga) (PSV)
Greene (Feyenoord)
De Zeeuw (speelt 3 klassen beter dan Ooijer in Premiership) (Wigan Athletic)
Bouma (Aston Villa) (niet slechter dan bijv. Jaliens)
Van Bommel (Bayern Munchen)
Zenden (Liverpool FC)
Davids (Tottenham Hotspur)
Seedorf (AC Milan)
Makaay (Bayern Munchen)
Van Nistelrooy (Real Madrid)
Gentenaar? Zoetebier?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wie had jij als derde keeper op de lijst gezet dan?
Gentenaar speelt niet bij Ajax. Dus dat zou raar zijn. Boschker vind ik een betere keeper dan Zoetebier.quote:
Mee eens. De selectie van Landzaat vind ik ook onbegrijpelijk. Ik heb tien keer liever een Van Bommel of een Seedorf in zijn plaats.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:11 schreef Pritt het volgende:
Ik word er onderhand een beetje ziek van dat Danny Landzaat altijd geselecteerd wordt terwijl hij bij Wigan geen deuk in een pakje boter trapt.
Gentenaar die knakker speelt nie eensquote:
Die wilde ik later nog opnoemenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gentenaar die knakker speelt nie eens![]()
valt me mee dat je niet met Vermeer aan komt zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |