abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43108455
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maar dat was me een dramatische pot voetbal zeg, als ik het me goed herinner.

Was toch in die wit/zwarte anti-discriminatie shirts?
Ja. Was geen beste wedstrijd inderdaad, vooral in aanvallend opzicht. Maar qua experiment was het perfect.
Iedereen dacht dat Nederland weggespeeld zou worden met een verdediging van Kromkamp - Boulahrouz - Mathijsen - Gio. Maar Engeland had geen kans gekregen, Nederland ook niet, maar dat is een ander verhaal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43108479
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef Nashje het volgende:
Waarom nou ineens Van der Sar niet?

Ja doei Van Basten. Nu is het leuk geweest .
Lezen. 2e alinea.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_43108499
Afellay tegenover Lampard
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43108502
Mooie schaduwelftal:

Moens (PSV)

Kromkamp (nét beter dan Heitinga ) (PSV)
Greene (Feyenoord)
De Zeeuw (speelt 3 klassen beter dan Ooijer in Premiership) (Wigan Athletic)
Bouma (Aston Villa) (niet slechter dan bijv. Jaliens)

Van Bommel (Bayern Munchen)
Zenden (Liverpool FC)
Davids (Tottenham Hotspur)
Seedorf (AC Milan)

Makaay (Bayern Munchen)
Van Nistelrooy (Real Madrid)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:49:35 #56
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_43108526
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik verwacht Stekelenburg; Heitinga, Boularhouz, Mathijsen, Emanuelson; Sneijder, Schaars, van der Vaart; Van Persie, Huntelaar, Robben.

Helemaal niets mis mee hoor.
daar redden we het wel mee tegen engeland ja
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:50:06 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43108545
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef Nashje het volgende:
Waarom nou ineens Van der Sar niet?
Omdat v.d. Sar zelf niet wilde voor dit oefenpotje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_43108581
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Lezen. 2e alinea.
Oja.

Ach het is Oranje maar idd. Wat de neuk? Komt er een interland aan?

.
pi_43108588
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja. Was geen beste wedstrijd inderdaad, vooral in aanvallend opzicht. Maar qua experiment was het perfect.
Iedereen dacht dat Nederland weggespeeld zou worden met een verdediging van Kromkamp - Boulahrouz - Mathijsen - Gio. Maar Engeland had geen kans gekregen, Nederland ook niet, maar dat is een ander verhaal.
Vergeet niet dat Engeland toen ook met een reserve-elftal speelde. En Nederland was verdedigend he-le-maal niet imponerend, ze waren juist onthutsend zwak eigenlijk. Engeland kreeg zeer goede kansen, maar presteerde het om de meest makkelijke kansen niet te verzilveren (Wright-Philips oa.). Vooral Van Bronckhorst, Kromkamp en Mathijsen waren matig.
pi_43108625
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Moet kunnen inderdaad.
Al Kroatië met 2-0 kan winnen, moeten wij dat helemaal kunnen toch?

Sommige mensen denken volgens mij echt dat Engeland een soort Frankrijk of Italië is ofzo.
Groot land, grote competitie, grote clubs, maar het nationaal team is al een tijdje niet veel soeps meer hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43108660
Ik hoop trouwens dat we met 8-0 verliezen.

Go England
pi_43108709
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Die presteren ook ge-wel-dig idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43108715
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Moet kunnen inderdaad.
Al Kroatië met 2-0 kan winnen, moeten wij dat helemaal kunnen toch?

Sommige mensen denken volgens mij echt dat Engeland een soort Frankrijk of Italië is ofzo.
Groot land, grote competitie, grote clubs, maar het nationaal team is al een tijdje niet veel soeps meer hoor.
nederland-engeland, twee pipo's van bondscoaches, twee matige elftallen. Bloedeloze 0-0.

Enige leuke is dat de Gary Lineker met Match Of The Day naar Amsterdam komt. Wordt weer lachen bij de analyses.
pi_43108944
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die presteren ook ge-wel-dig idd.
Die hoeven tenminste niet wisselspelers van het kaliber Vitesse, Blackburn, Wigan en AZ op te roepen.
pi_43109004
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Engeland toen ook met een reserve-elftal speelde. En Nederland was verdedigend he-le-maal niet imponerend, ze waren juist onthutsend zwak eigenlijk. Engeland kreeg zeer goede kansen, maar presteerde het om de meest makkelijke kansen niet te verzilveren (Wright-Philips oa.). Vooral Van Bronckhorst, Kromkamp en Mathijsen waren matig.
De verdediging onthustend zwak? Als je Owen en Rooney compleet uit de wedstrijd speelt, ben je dan zwak?
Iedereen in de verdediging speelde een prima pot.
Engeland een b-elftal? Beckham, Lampard, Gerrard, Owen, Rooney, Neville, Cole.... niet bepaald een b-elftal?
Nederland speelde juist met een b-elftal. Heitinga op het middenveld, Makaay in de spits, Castelen rechtsbuiten.

Volgens hem jij toen een andere wedstrijd gekeken ofzo.
pi_43109075
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Die hoeven tenminste niet wisselspelers van het kaliber Vitesse, Blackburn, Wigan en AZ op te roepen.
Jij hebt er duidelijk verstand van he?
pi_43109223
Sno heeft een Ajax-verleden, logisch dat hij er dus bijzit . Opzich vind ik de uitverkiezing van Boschker meer dan logisch, enige Nederlandse keeper naast Timmer/Stekelenburg die redelijk is en ook nog speelt (anders zou Gentenaar een goeie derde zijn).

Van Mendes da Silva snap ik helemaal niks , maar goed, het middenveld is hét probleem van Nederland, dus van mij mag Van Basten lekker experimenteren. Verder vind ik Koevermans een zelfde soort type aanvaller als VOH ('breekijzer', supersub), dus een beetje overbodig om hem te selecteren. Maar goed, Van Nistelrooij heeft tijdelijk bedankt en een andere speler kan ik zo één, twee, drie niet bedenken voor een derde spits.

Verder vind ik de selectie opzich wel logisch. Afellay doet het goed en zo'n talent moet je gewoon proberen Nederlands international te laten worden, in plaats hem te laten kiezen voor Marokko. Waarom Maduro er bijzit is mij een compleet raadsel, hetzelfde een beetje voor Opdam.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43109254
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef RayMania het volgende:
Sno heeft een Ajax-verleden, logisch dat hij er dus bijzit . Opzich vind ik de uitverkiezing van Boschker meer dan logisch, enige Nederlandse keeper naast Timmer/Stekelenburg die redelijk is en ook nog speelt (anders zou Gentenaar een goeie derde zijn).

Van Mendes da Silva snap ik helemaal niks , maar goed, het middenveld is hét probleem van Nederland, dus van mij mag Van Basten lekker experimenteren. Verder vind ik Koevermans een zelfde soort type aanvaller als VOH ('breekijzer', supersub), dus een beetje overbodig om hem te selecteren. Maar goed, Van Nistelrooij heeft tijdelijk bedankt en een andere speler kan ik zo één, twee, drie niet bedenken voor een derde spits.

Verder vind ik de selectie opzich wel logisch. Afellay doet het goed en zo'n talent moet je gewoon proberen Nederlands international te laten worden, in plaats hem te laten kiezen voor Marokko. Waarom Maduro er bijzit is mij een compleet raadsel, hetzelfde een beetje voor Opdam.
Het lijkt mij ook dat Maduro, Opdam en Koevermans (puur back-up voor VoH denk ik) uiteindelijk afvallen.
pi_43109302
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jij hebt er duidelijk verstand van he?
Nee, jij hebt er zeker ontzettend veel verstand van. Meneer Halleluja Oranje en Van Basten al spelen ze ruk.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:17:51 #70
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_43109374
Mendes da Silva x 3000
Opdam
Landzaat
Maduro

Ach, het is maar een oefeninterland...
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:18:28 #71
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_43109392
Geen wonder dat Seedorf zo zat te lachen tijdens het interview. Hij moet van deze voorselectie geweten hebben.

Dag Oranje.
pi_43109444
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:15 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee, jij hebt er zeker ontzettend veel verstand van. Meneer Halleluja Oranje en Van Basten al spelen ze ruk.
. Sinds wanneer ben ik halleluja Oranje en Van Basten? Ik ben het met veel dingen oneens met Van Basten (het niet oproepen van Ruud, V Bommel, Seedorf o.a.).

Ik heb het alleen zo gehad met die mensen die alle 'grote landen' zo overschatten.
Ga jij nou maar lekker Wigan vergelijken met AZ en Bouma beter vinden dan Jaliens, he?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:25:22 #73
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43109592
C'mon England
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43109668
Evander Sno. 315 minuten in 7 wedstrijden bij het eerste van Celtic. Vier invalbeurten, twee keer voortijdig gewisseld.

Clarence Seedorf. 1002 minuten in 13 wedstrijden van AC Milan. Twee goals, twee invalbeurten, drie keer gewisseld.

De keuze is zooo makkelijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:27:36 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43109675
1-0 wordt het
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43109699
Whehehe Boschker
Цой жив
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:28:31 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43109704
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

. Sinds wanneer ben ik halleluja Oranje en Van Basten? Ik ben het met veel dingen oneens met Van Basten (het niet oproepen van Ruud, V Bommel, Seedorf o.a.).

Ik heb het alleen zo gehad met die mensen die alle 'grote landen' zo overschatten.
Ga jij nou maar lekker Wigan vergelijken met AZ en Bouma beter vinden dan Jaliens, he?
Bou wie?

Sorry DD
pi_43110595
De enige die van mij meteen voor de rest van de kwalificatie campagne + EK (als het goed is ) mogen worden afgeschreven zijn Heitinga , Maduro en Landzaat .
Ten Cate ook weer blij .
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:04:51 #79
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_43110989
Waar is Clarence!?
pi_43111184
Mensen, houd de -tjes nog maar even voor je. Het is een oefeninterland, dat zegt dus niks.
pi_43113213
Marco heeft de topvorm al weer te pakken qua selectiebeleid.

Wel voorspelbaar deze keer, Koevermans en Mendes da Silva voelde je al op je klompen aankomen en Koeman duwde Afellay zaterdag nog richting een selectie.

Boschker en Sno, dat is weer wel hulde aan de bondscoach!

En toch mis ik dan Michael Dingsdag, Anduele Prijor, Derk Schut, Serginho Greene, Sjaak Polak en Wouter Gudde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:02:11 #82
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_43113548
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik zet alleen steeds meer mijn vraagtekens bij het selectiebeleid van San Marco. Ik heb serieus nog nooit gehoord van Evander Sno.

Wel goed dat Affelay er bij zit. En natuurlijk Barry Opdam weer terug
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:21:55 #83
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43117073
Evander Sno.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:02:01 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_43118796
Is het raar als ik Sno niet ken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43119836
Elke keer presteert die kneus van een van Basten zichzelf nog belachelijker te maken. Echt heeel knap.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_43121392
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Is het raar als ik Sno niet ken

Ja.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:54:14 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43121521
idd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43122146
Wat is eigenlijk het nut van een voorselectie en dan nog wel voor een oefenwedstrijd? Wel extra lullig als je afvalt: "Je bent zelfs nog niet goed genoeg om mee te mogen doen in een wedstrijd die nergens om gaat, maar je zit er wel dicht tegenaan hoor". Lekkere stimulans....en Boscker weet ook dat hij er even 'op papier' bij zit omdat Sar geen zin heeft.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_43127039
Wat een zielige selectie, weer geen Seedorf en weer Landzaat en ook nog eens Heitinga en Mendes da Silva.
Waarom selecteerd hij toch elke keer weer die kromme spelers die net komen kijken, Maduro, Sno en Koevermans?
Het middenveld zal tegen Engeland natuurlijk weer helemaal zoek gespeeld worden, godzijdank dat we Boularouz nog in de verdediging hebben.
Ik zelf denk een verschrikkelijke matige pot met een gelijkspel of een 1-0 in het voordeel van Nederland.
Nederland komt ook nog goed weg met McLaren als bondscoach van Engeland, hij is zover mogelijk nog laffer dan van Basten.
pi_43127112
Hierom heb ik dus al een half jaar dit onderschrift en titel
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_43128092
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie schaduwelftal:

Moens (PSV)

Kromkamp (nét beter dan Heitinga ) (PSV)
Greene (Feyenoord)
De Zeeuw (speelt 3 klassen beter dan Ooijer in Premiership) (Wigan Athletic)
Bouma (Aston Villa) (niet slechter dan bijv. Jaliens)

Van Bommel (Bayern Munchen)
Zenden (Liverpool FC)
Davids (Tottenham Hotspur)
Seedorf (AC Milan)

Makaay (Bayern Munchen)
Van Nistelrooy (Real Madrid)
Het wordt ook nog lachen op nieuwjaarsdag met de wedstrijd van Oud-Internationals tegen HFC
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_43130240
Boschker
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43130534
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Boschker
Wie had jij als derde keeper op de lijst gezet dan?
pi_43130565
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Wie had jij als derde keeper op de lijst gezet dan?
Gentenaar? Zoetebier?
pi_43130592
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Gentenaar? Zoetebier?
Gentenaar speelt niet bij Ajax. Dus dat zou raar zijn. Boschker vind ik een betere keeper dan Zoetebier.
pi_43131007
Ik word er onderhand een beetje ziek van dat Danny Landzaat altijd geselecteerd wordt terwijl hij bij Wigan geen deuk in een pakje boter trapt. Ook bij NL'se heeft hij zeer pover gepresteerd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43131086
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:11 schreef Pritt het volgende:
Ik word er onderhand een beetje ziek van dat Danny Landzaat altijd geselecteerd wordt terwijl hij bij Wigan geen deuk in een pakje boter trapt.
Mee eens. De selectie van Landzaat vind ik ook onbegrijpelijk. Ik heb tien keer liever een Van Bommel of een Seedorf in zijn plaats.

Maar het oproepen van Mendes da Silva (wellicht de oplossing voor de-punt-naar-achteren?) en Sno (idem) vind ik daarentegen wel weer leuk. Afellay wil ik ook wel eens keer in Oranje zien spelen.
Mensen lachen op dit forum al snel als er een onbekende naam geselecteerd wordt, maar de laatste vriendschappelijke interland tegen Engeland pakte dat ook heel goed uit (Boulahrouz & Mathijsen).

Ik denk dat Opdam, Koevermans, Boschker uiteindelijk wel zullen afvallen.
  woensdag 1 november 2006 @ 12:00:35 #98
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43132259
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Gentenaar? Zoetebier?
Gentenaar die knakker speelt nie eens

valt me mee dat je niet met Vermeer aan komt zetten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 1 november 2006 @ 12:09:17 #99
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43132480
Ik vind 't weer nergens op slaan het hele selectiebeleid van Van Basten.
We moeten blij zijn dat McLaren een coach is a la vloet of adelaar, want die vent kan he-le-maal niks.
Kunnen ze bij de KNVB niet gewoon De Haan naar voren schuiven en Van Basten naar achteren, zodat hij zich sowieso met sno, de zeeuw, schaars etc. kan bezig houden?
Kan De Haan n's de goede mensen selecteren.
Zijn we ook dierect van landzaat en dat net niet volk af.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:24:40 #100
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_43134634
Schaars vind ik persoonlijk wel een hele goede speler.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_43135076
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Gentenaar die knakker speelt nie eens

valt me mee dat je niet met Vermeer aan komt zetten.
Die wilde ik later nog opnoemen
  woensdag 1 november 2006 @ 13:39:15 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43135185
Zal nog wel lachen worden zonder vd. Sar.

Verheug me er al op
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')