Bou wie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
. Sinds wanneer ben ik halleluja Oranje en Van Basten? Ik ben het met veel dingen oneens met Van Basten (het niet oproepen van Ruud, V Bommel, Seedorf o.a.).
Ik heb het alleen zo gehad met die mensen die alle 'grote landen' zo overschatten.
Ga jij nou maar lekker Wigan vergelijken met AZ en Bouma beter vinden dan Jaliens, he?![]()
Ja.quote:
Het wordt ook nog lachen op nieuwjaarsdag met de wedstrijd van Oud-Internationals tegen HFCquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie schaduwelftal:
Moens (PSV)
Kromkamp (nét beter dan Heitinga) (PSV)
Greene (Feyenoord)
De Zeeuw (speelt 3 klassen beter dan Ooijer in Premiership) (Wigan Athletic)
Bouma (Aston Villa) (niet slechter dan bijv. Jaliens)
Van Bommel (Bayern Munchen)
Zenden (Liverpool FC)
Davids (Tottenham Hotspur)
Seedorf (AC Milan)
Makaay (Bayern Munchen)
Van Nistelrooy (Real Madrid)
Gentenaar? Zoetebier?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wie had jij als derde keeper op de lijst gezet dan?
Gentenaar speelt niet bij Ajax. Dus dat zou raar zijn. Boschker vind ik een betere keeper dan Zoetebier.quote:
Mee eens. De selectie van Landzaat vind ik ook onbegrijpelijk. Ik heb tien keer liever een Van Bommel of een Seedorf in zijn plaats.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:11 schreef Pritt het volgende:
Ik word er onderhand een beetje ziek van dat Danny Landzaat altijd geselecteerd wordt terwijl hij bij Wigan geen deuk in een pakje boter trapt.
Gentenaar die knakker speelt nie eensquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |