Klopt, en dat is mijn zwakke punt. Mijn andere zwakke punt zijn films met lage cijfers, en daar heeft SoK ook een handje vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef cwk het volgende:
SoK is iemand die zo eng bij is met elke film die uitkomt.
De eerste insinuatie liet lang op zich wachten, maar gelukkig komt ie van jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik associeer [DP!] niet met dubbele punten, dat wilde ik even melden. Mike ook niet trouwens.
Hm, misschien verschilt Film daarin met Muziek?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef cwk het volgende:
Niemand noemt zich natuurlijk kenner, dat vloekt met je hobby.
Die vragen in MUZ-Triv vind ik ook echt eng moeilijk. En niet alleen omdat ik daar minder vanaf weet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, misschien verschilt Film daarin met Muziek?
Ongeveer 1 December, misschien iets langer. Ben benieuwd of je daar ook een hoop Japanners en Koreanen in zetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens moet ik ook nog zo'n albumlijstje invullen, tot wanneer kan dat?
lol.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik herken Deborah Unger en Mira Sorvino (die had ik ook herkend als haar naam er niet naast stond).
Hehe, ik zag het ook, maar ik kon het niet lezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik herken Deborah Unger en Mira Sorvino (die had ik ook herkend als haar naam er niet naast stond).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:42 schreef Sokolsky het volgende:
En hoofden, die kan ik ook niet. Eigenlijk kan ik vrij weinig, maar ik ben vaak online.
Misschien een soundtrack, mogen die ook?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ongeveer 1 December, misschien iets langer. Ben benieuwd of je daar ook een hoop Japanners en Koreanen in zet
Z'n nummer één is Titanic, dat vind ik altijd grappig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef cwk het volgende:
Dat denk ik niet.
Ben alleen van mening dat zodra je jezelf de term 'kenner' toedicht het allemaal wat meer lopende band werk gaat worden in plaats van genieten. Neem die Stinissen op MM. Bijna 11000 films. Geniet die man nog wel?
Misschien is het wel een recencent. Misschien is-ie wel 60 jaar en kijkt al ruim 40 jaar elke film die op tv komt plus wat video/dvd. Als je 200 films per jaar kijkt heb je maar 55 jaar nodig voor 11.000. En 200 kan makkelijk meer worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef cwk het volgende:
Neem die Stinissen op MM. Bijna 11000 films. Geniet die man nog wel?
Jahoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien een soundtrack, mogen die ook?
Hij is 43, zal vast niet werken en kijkt er zo'n 3 à 4 per dag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien is het wel een recencent. Misschien is-ie wel 60 jaar en kijkt al ruim 40 jaar elke film die op tv komt plus wat video/dvd. Als je 200 films per jaar kijkt heb je maar 55 jaar nodig voor 11.000. En 200 kan makkelijk meer worden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef ranja het volgende:
Als je 200 films per jaar kijkt heb je maar 55 jaar nodig voor 11.000.
Ik had dat hele topic niet gezien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef cwk het volgende:
Trouwens ranja, hoeveel wist je er van Filmmuziek ID contest! ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |